Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5-9 cыныпқа арналған БЖБ жинағы
Кіріспе
Информатика пәні қазіргі қоғамда ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, ақпаратты өңдеу және сақтау дағдыларын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Бұл пән жас ұрпақтың компьютерлік сауаттылығын дамытуға, цифрлық әлемде дұрыс бағдарлауға, сондай-ақ қазіргі заманғы ақпараттық жүйелермен жұмыс істеуге қабілетті тұлға қалыптастыруға бағытталған. Информатика пәні оқушыларға ақпараттық технологияларды терең меңгеру, оларды күнделікті өмірде пайдалану және шығармашылық тұрғыда қолдану дағдыларын үйретеді.
Қазіргі уақытта ақпараттық технологиялар барлық салада, әсіресе білім, медицина, экономика, өнеркәсіп және қоғам өмірінде үлкен рөл атқарады. Сондықтан, информатика пәнін оқыту оқушыларды заман талабына сай даярлаудың, шығармашылық пен логикалық ойлауды дамытуға, сондай-ақ жаңа технологиялармен жұмыс істеуге дайындаудың тиімді әдістерінің бірі болып табылады. Бұл пән ақпараттық қоғамда өмір сүру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары 5-9 сынып оқушыларының информатика пәнінен алған білімдері мен дағдыларын бағалау мақсатында дайындалған. Бұл тапсырмалар оқушылардың алған теориялық білімдерін практикада қолдану, алгоритмдер мен бағдарламалар құрастыру, компьютерлік жүйелерді басқару, мәліметтерді өңдеу және сақтаудағы дағдыларын тексеруге арналған. Сондай-ақ, бұл бағалау арқылы оқушылардың зерттеу және шығармашылық қабілеттерін, ақпараттық технологиялар саласындағы практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар ұсынылады.
Жиынтық бағалаудың нәтижелері оқушылардың пәнді қаншалықты меңгергенін, олардың логикалық және шығармашылық тұрғыдан ойлау қабілеттерін, сондай-ақ қазіргі заманғы ақпараттық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын анықтайды. Тапсырмалар әр түрлі деңгейде құрылып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білімдерін тереңдетуге көмектеседі.
5 сыныпқа арналған «Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша БЖБ №1
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсыну; 5.2.1.2 байланыс арналары, ақпарат көздері және қабылдағыштарының мысалын келтіру; 5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау; 5.2.1.4 компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі: |
Білім алушы:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Орындау уақыты: 20 минут ТАПСЫРМАЛАР № 1 нұсқа 1. Сезімнің, белгілердің және сигналдардың түрлі ағзаларының көмегімен қабылданатын бізді қоршаған әлем туралы мәліметтер....
2. Берілген сурет бойынша ақпарат түрін анықта. А) В) Г) Д) 3. Ақпарат көзі мен қабылдағышын, сондай-ақ ақпарат беру сипатын (бір жақты, екі жақты) анықта.
[4] 4. Кестенің көмегімен берілген сөзді кері шифрла: -- . -.- - . .--. [1]
5. ASCII кодтау кестесін пайдаланып келесі сөздерді шифрла.
[2]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 сыныпқа арналған «Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша БЖБ №1
Орындау уақыты: 20 минут ТАПСЫРМАЛАР № 2 нұсқа 1. 1. ____________ бұл біз қоршаған әлемнен алатын мәліметтер, білім, командалар.
2. Берілген сурет бойынша ақпарат түрін анықта. А) В) Г) Д)
3. Ақпарат көзі мен қабылдағышын, сондай-ақ ақпарат беру сипатын (бір жақты, екі жақты) анықта.
[4] 4. Кестенің көмегімен берілген сөзді кері шифрла: ... .. -. -.-- .--. [1] 5. ASCII кодтау кестесін пайдаланып келесі сөздерді шифрла.
[2]
|
5 сыныпқа арналған
«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша БЖБ №2
1 нұсқа
Оқу мақсаты: |
5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу; 5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу; 5.2.2.4 растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15 минут |
Тапсырмалар
1. Растрлық кескіндерді жасауға және өңдеуге арналған бағдарламаны белгіле:
А) Scratch
В) Paint
С) Inkscаpe
Жауабы: __________
2. Берілген суреттерді қарастыр. Векторлық және растрлық графиканы ажырат:
А) В)
Жауабы: А) __________ В) __________
3. Графикалық редактор құралдарының атауын жаз:
1. |
2. |
3. |
Жауабы: 1) __________, 2) __________, 3) __________
4. Inkscаpe редакторында объектілерді құрамдастыру әдісін анықта:
|
|
|
А) Объектілерді біріктіру;
В) Объектілерді қосу;
С) Объектілерді бөлу;
D) Объектілердің қиылысуы.
Жауабы: __________
5. Векторлық графиканың ерекшеліктерін сипаттайтын жауаптарды белгіле (2 дұрыс жауап):
А) Сурет графикалық примитивтерден (фигуралардан) тұрады
В) Суреттердің сапасы жоғары, үлкен форматты қамтиды
С) Кескіннің көлемін өзгерту, созу кезінде сапасын жоғалтуы мүмкін
D) Суреттер салыстырмалы түрде жадта аз орын алады.
Жауабы: __________
Бағалау критерийлері |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Ұпай |
Білім алушы
|
|||
Растрлық кескіндерді жасайды
|
1 |
Программаны белгілейді |
1
|
Растрлық және векторлық кескіндерді жасайды
|
2 |
Растрлық графиканы анықтайды |
1 |
Векторлық графиканы анықтайды |
1 |
||
Растрлық кескіндерді жасайды
|
3 |
Бірінші құралды анықтайды Екінші құралды анықтайды Үшінші құралды анықтайды
|
1 1 1 |
Векторлық кескіндерді жасайды |
4 |
Құрамдастыру әдісін анықтайды |
2
|
Растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды |
5 |
Векторлық графиканың ерекшеліктерін көрсетеді |
1 1 |
Барлық ұпайлар |
10 |
5 сыныпқа арналған
«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша БЖБ №2
2 нұсқа
Оқу мақсаты: |
5.2.2.2 растрлық кескіндерді жасау және өңдеу; 5.2.2.3 векторлық суреттер жасау және өңдеу; 5.2.2.4 растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау |
Бағалау критерийі: |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15 минут |
Тапсырмалар
1. Векторлық кескіндерді жасауға және өңдеуге арналған бағдарламаны белгіле:
А) Scratch
В) Paint
С) Inkscаpe
Жауабы: __________
2. Берілген суреттерді қарастыр. Векторлық және растрлық графиканы ажырат
А) В)
Жауабы: А) __________ В) __________
3. Графикалық редактор құралдарының атауын жаз:
1. |
2. |
3. |
Жауабы: 1) __________, 2) __________, 3) __________
4. Inkscаpe редакторында объектілерді құрамдастыру әдісін анықта:
А) Объектілерді біріктіру;
В) Объектілерді қосу;
С) Объектілерді бөлу;
D) Объектілердің қиылысуы.
Жауабы: __________
5. Растрлық графиканың ерекшеліктерін сипаттайтын жауаптарды белгіле (2 дұрыс жауап):
А) Сурет графикалық примитивтерден (фигуралардан) тұрады
В) Суреттердің сапасы жоғары, үлкен форматты қамтиды
С) Кескіннің көлемін өзгерту, созу кезінде сапасын жоғалтуы мүмкін
D) Суреттер салыстырмалы түрде жадта аз орын алады.
Жауабы: __________
Бағалау критерийлері |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Ұпай |
Білім алушы
|
|||
Растрлық кескіндерді жасайды
|
1 |
Программаны белгілейді |
1
|
Растрлық және векторлық кескіндерді жасайды
|
2 |
Растрлық графиканы анықтайды |
1 |
Векторлық графиканы анықтайды |
1 |
||
Растрлық кескіндерді жасайды
|
3 |
Бірінші құралды анықтайды Екінші құралды анықтайды Үшінші құралды анықтайды
|
1 1 1 |
Векторлық кескіндерді жасайды |
4 |
Құрамдастыру әдісін анықтайды |
2
|
Растрлық және векторлық графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтайды |
5 |
Растрлық графиканың ерекшеліктерін көрсетеді |
1 1 |
Барлық ұпайлар |
10 |
5 сыныпқа арналған
«Робототехника» бөлімі бойынша БЖБ №3
Оқу мақсаты: |
5.3.4.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру; 5.3.4.3 робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру; 5.3.4.4 гироскопиялық датчик жұмыс істеу принципін түсіндіру; |
Бағалау критерийі: |
Білім алушы Робот анықтамасын жазады Қолдану саласына қарай робот түрлерін жазады Аталған роботты нешінші буын роботтарына жататынын жазады Робот датчигі атауын жазады Робот датчигі қызметін ажыратып, жазады |
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу Түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырмалар
1
Робот даму буыны қанша кезеңнен тұрады?
Жауабы: _____________________________________________________________________
2. Роботтың түрлерін сәйкестендір
3. «Ақылды» немесе «зияткер» деп аталатын роботтар нешінші буын роботтарына жатады?
Жауабы: ________________________________
4. Датчиктің түрлерін анықта
5.Суреттегі гироскопиялық датчиктің мәнін
анықта:
Жауабы: ______________________________________________________________
6. Бағдарлама коды мен нәтиже арасындағы сәйкестікті орнат:
1) |
|
А) Робот орнында күрт бұрылыс жасайды (180 градусқа) |
2) |
В) Робот 90 градусқа оңға бұрылады |
|
3) |
С) Робот 90 градусқа солға бұрылады |
Бағалау критерийлері |
№ тапсырма
|
Дескриптор |
Ұпай |
|
|
Білім алушы
|
|
|
|||
Роботтың даму кеезеңдерін біледі |
1 |
Роботтың даму кеезеңдерін жазады |
1
|
|
|
Қолдану саласына қарай робот түрлерін біледі |
2 |
Робот анықтамасын біледі Қолдану саласына қарай робот түрлерін ажыратады |
1 1
|
|
|
Аталған роботты нешінші буын роботтарына жататынын біледі |
3 |
Аталған роботты нешінші буын роботтарына жататынын ажыратады |
1 |
|
|
Робот датчигі атауын біледі |
4 |
Робот датчигі атауын жазады |
2
|
|
|
Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар құруды біледі |
5 |
Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтайды |
1 |
|
|
Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасауды біледі |
6 |
Бұрылыстың 1 әдісін анықтайды Бұрылыстың 2 әдісін анықтайды Бұрылыстың 3 әдісін анықтайды |
1 1 1 |
|
|
Барлық ұпайлар |
10 |
|
|
13

