5 -сынып Ақпаратты шифрлау ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 -сынып Ақпаратты шифрлау ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып Ақпаратты шифрлау тақырыбында қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №3

Мектеп:

Пәні: Информатика

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

5.1.3Ақпаратты шифрлау

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

Ақпарат не екенін түсіндіре отырып, оның қауыпсыздігін үйрету, шифрлау туралы түсінік беру, жеке ақпараттарын сақтауға дағдыландыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Ақпаратты шифрлау ұғымына анықтама береді

Оқушылардың басым бөлігі:

Ақпаратты кодтау әдістерін біледі

Кейбір оқушылар:

Ақпаратты кодтау әдістерін пайдаланып кодтау-декодтау жасай алады

Тілдік мақсат:

Оқушылар:

Ақпарат ұғымына анықтама бере отырып, жеке ақпараттарды сақтау туралы дағдыларды қалыптастырады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ақпарат, код, шифрлау, морзе коды, декодтау

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Ақпаратты кодтау не үшін керек?

Саған код, кодтау ұғымдары таныспа?

Шифрлау не үшін қолданылады?

Шифрлау, кодтау қандай салаларда қолданылады?

Талқылауға арналған тармақтар:

Ақпаратты шифрлаудың тиімді жақтары қандай

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Шифрлау мен кодтауды ажырата білуіміз керек. Кодтау бары-сында да ақпаратты түрлендіреді. Бірақ бұл түрлендірудің басты мақсаты – ақпаратты шифрлау (құпиялау) емес, оны сақтап, тасы-малдауға ыңғайлы ету. Кодтау әдісінің қарапайым түрі – Морзе әліппесі (коды). Сонымен бірге компьютерде әріптер мен сандарды, тыныс белгілерін және басқа да қажетті символдардың екілік кодын сақтауға арналған ASCІІ кодын атауға болады.


Жазылым бойынша ұсыныстар:

Ақпарат-информация-information, кодтау- кодирование-coding, шифрлау-шифрование- encription

Алдыңғы тақырып:

Ақпарат беру

Жоспар

Жоспарлаған уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы

10мин

Миға шабуыл


Шаттық шеңберін құру

«Миға шабуыл»

Ақпарат дегеніміз не?

Ақпаратты беру әдістеру қандай?

«Ақпарат көзі» деген ұғымды қалай түсінесің?

Ертеде адамдар алысқа ақпаратты қалай жеткізген?


Ұйымдастыру

( «ladybugs» әдісі оқушылар карточка таңдау арқылы топқа бөлінеді)


Жаңа тақырыпты қорытындылау










Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері

Ортасы

15 минут



















10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«Ақпаратты шифрлау»


«Ақпаратты шифрлау»

Конспект жазу

Жаңа білім

Шифрлау дегеніміз – құпия ақпаратты бөтен адамдардың оқуына жол бермейтіндей етіп өзгерту.

Мәтіндерді шифрлаған адам оны кері қарай өз қалпына қайта-ру жолын да ойластырып отырған. Шифрланған мәтінді бастапқы қалпына қайтаруды дешифрлау деп атаған.

ASCІІ коды. Компьютер техникасында ең көп пайдаланылатын код – ASCII (American Standart Codе for Information Interchange). Бұл – америкалық ақпарат алмасудың стандартты коды. ASCII код-тау кестесі 256 кодтан тұрады.

Қашықтықтан ақпарат алмасу үшін Морзе әліппесінің пайда болуы үлкен жаңалық. Морзе коды (әліппесі) – шартты сигналдар жүйесі


Ақпаратты кодтау әдістері:

  • Морзе әліппесі

  • Цезарь шифры

  • Брайл қарпі

  • Пошта индекін кодтау

  • Штрихкодтар

  • QR кодтар

  • Жалауша әліппесі


Онлайн мектеп те тапсырма орындау.


Жеке жұмыс

Морзе кодымен берілген сөздерді декодта

(морзе коды 16-бет, 1.3)

.._. .._.___ ._. __ ._ _.. _._ ._ \INFORMATIKA\

Дескриптор:

Морзе кодымен берілген сөздерді декодтау орындайды









Кітап, презентация, дәптер

Аяқталуы

10 минут

  1. Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау.

  2. Кері байланыс:

«Бір ауыз сөз»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым.


Карточкалар

Қосымша ақпарат: https://quizizz.com/admin/quiz/602672d206bd34001d75fcd9/%D0%B0%D2%9B%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8B-%D2%9B%D0%BE%D1%80%D2%93%D0%B0%D1%83-%D3%99%D0%B4%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

Деңгейлік тапсырмалар беру арқылы

Критерий арқылы бағалаймын

Сабақта таныстырылымдар пайдалану, интернеттен алынған мәліметтер

Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2023
526
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі