Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сыныпжетекші: |
|
|
|
Сынып: |
5 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Заң және тәртіп» құндылығы «Реттеушінің белгілері» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 5- сыныптар:«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға денсаулықты сақтау үшін қажетті әдеттер туралы түсінік беру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылардың денсаулыққа байланысты білімдерін тереңдету, өз денсаулығын күтудің маңыздылығын ұғындыру. |
|
|
Дәйексөз |
«Денсаулық — адам өмірінің ең үлкен байлығы.» |
|
|
Құндылық |
Өмір мен денсаулықты сақтау, төтенше жағдайларда өзара көмек көрсету және дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту. |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Әрқашан сабырлы болуымыз керек, алайда кез келген жағдайда көмек көрсетуге дайын болуымыз керек!» деген сөздермен мотивация беру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақтың басы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: «Заң және тәртіп» сөздері сіздердің ойларыңызша қандай ұғымды білдіреді? Мақсат қою: «Заң және тәртіп»анықтамасын беріп, оның қалай керек екендігін түсіндіру.
Заң — бұл қоғамдағы тәртіпті қамтамасыз ету үшін қабылданған ережелер мен нормалардың жиынтығы. Заңдар азаматтардың құқықтары мен міндеттерін белгілеп, қоғамдағы қауіпсіздікті, әділеттілікті және тәртіпті сақтауға бағытталған. Заңның сақталуы мемлекеттік органдардың бақылауында болады, ал оны бұзу жауапкершілікке әкеледі. Тәртіп — бұл ережелер мен заңдарға сәйкес тәртіппен әрекет ету, белгілі бір ережелер мен нормаларға сай келетін мінез-құлық. Тәртіп адамның жеке және қоғамдық өмірінде белгілі бір жүйені сақтау үшін маңызды. Тәртіп қоғамда үйлесімділік пен бейбітшілікті сақтауға ықпал етеді. Тәртіп түрлері:Қоғамдық,мектеп, отбасы.құқықтық,әскери
Өзгелерді кемсітушілік, қорлау, үрей туғызу. Жәбірленушінің өзін төмен сезінуі. Қорқыту мен үрей туғызу арқылы басқалардан үстемдік орнату. Қорлау немесе психологиялық зорлық-зомбылық жасау қандай заң бұзушылықтарға әкеледі?
Реттеушінің белгілері– бұл адамның өзін-өзі бақылап, басқаруына көмектесетін немесе оның психологиялық жағдайы мен эмоциялық күйін реттеуге бағытталған сыртқы немесе ішкі белгілер. |
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
Әртүрлі белгі немесе сигнал адамға белгілі бір жағдайға назар аударуға немесе белгілі бір әрекетке шақыруға бағытталған. Белгілер өз-өзіне көңіл бөлу, дұрыс шешім қабылдау, стрессті азайту немесе эмоционалды тұрақтылықты сақтау үшін маңызды.
|
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» дегенде, адамның жалпы әл-ауқатын жақсарту үшін күнделікті өмірде қолданатын дұрыс әрекеттер мен дағдыларды түсінеміз. Мұндай әдеттер біздің физикалық, психологиялық және эмоционалдық денсаулығымызға тікелей әсер етеді. III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: «Денсаулықты сақтау туралы сөйлесу»: Мақсаты: Оқушылардың денсаулықты сақтау әдеттері туралы пікірлерін тыңдап, алынған білімді бекіту. Жаттығу:Сабақ барысында қандай әдеттерді ұстану қажеттігін талқылау.Оқушылардың тәжірибелерін тыңдап, денсаулыққа пайдалы әдеттердің өмірдегі маңыздылығын қорытындылау. |
Алғашқы медициналық көмек көрсету мақсаты — жарақаттың ауырлығын азайту, адам өмірін сақтап қалу және одан әрі асқынулардың алдын алу.
Оқушылар өз пкірлерін айтады
|
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. Жарақаттың түріне байланысты әртүрлі көмек көрсету шараларын білу адам өмірін құтқаруға немесе жағдайды жеңілдетуге ықпал етеді. |
Рефлексия жасайды. Оқушылар өз тәжірибесін бөлісіп, әртүрлі жарақаттарға алғашқы көмек көрсету дағдыларын үйрене отырып, өздерінің білімі мен дағдыларын жетілдіреді. Рефлексия арқылы оқушылар сабақтан алған маңызды ақпараттарын талқылайды, әрі мұғалімге сабақтың нәтижесін бағалап, келесі сабақтардың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5- сынып Заң тәртіп. Денсаулық ҚМЖ 27.01.2025
5- сынып Заң тәртіп. Денсаулық ҚМЖ 27.01.2025
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
27.01.25ж |
|
|
Сыныпжетекші: |
|
|
|
Сынып: |
5 сыныбы |
|
|
Сабақтыңтақырыбы |
«Заң және тәртіп» құндылығы «Реттеушінің белгілері» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 19-САБАҚ 5- сыныптар:«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға денсаулықты сақтау үшін қажетті әдеттер туралы түсінік беру. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушылардың денсаулыққа байланысты білімдерін тереңдету, өз денсаулығын күтудің маңыздылығын ұғындыру. |
|
|
Дәйексөз |
«Денсаулық — адам өмірінің ең үлкен байлығы.» |
|
|
Құндылық |
Өмір мен денсаулықты сақтау, төтенше жағдайларда өзара көмек көрсету және дұрыс әрекет ету дағдыларын дамыту. |
|
|
Сабақтыңбарысы |
||
|
Сабақтыңкезеңі |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және сабаққа қатысушыларды түгендеу. Гимн «Әрқашан сабырлы болуымыз керек, алайда кез келген жағдайда көмек көрсетуге дайын болуымыз керек!» деген сөздермен мотивация беру. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал |
Компьютер
|
|
Сабақтың басы (10мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ Сұрақ: «Заң және тәртіп» сөздері сіздердің ойларыңызша қандай ұғымды білдіреді? Мақсат қою: «Заң және тәртіп»анықтамасын беріп, оның қалай керек екендігін түсіндіру.
Заң — бұл қоғамдағы тәртіпті қамтамасыз ету үшін қабылданған ережелер мен нормалардың жиынтығы. Заңдар азаматтардың құқықтары мен міндеттерін белгілеп, қоғамдағы қауіпсіздікті, әділеттілікті және тәртіпті сақтауға бағытталған. Заңның сақталуы мемлекеттік органдардың бақылауында болады, ал оны бұзу жауапкершілікке әкеледі. Тәртіп — бұл ережелер мен заңдарға сәйкес тәртіппен әрекет ету, белгілі бір ережелер мен нормаларға сай келетін мінез-құлық. Тәртіп адамның жеке және қоғамдық өмірінде белгілі бір жүйені сақтау үшін маңызды. Тәртіп қоғамда үйлесімділік пен бейбітшілікті сақтауға ықпал етеді. Тәртіп түрлері:Қоғамдық,мектеп, отбасы.құқықтық,әскери
Өзгелерді кемсітушілік, қорлау, үрей туғызу. Жәбірленушінің өзін төмен сезінуі. Қорқыту мен үрей туғызу арқылы басқалардан үстемдік орнату. Қорлау немесе психологиялық зорлық-зомбылық жасау қандай заң бұзушылықтарға әкеледі?
Реттеушінің белгілері– бұл адамның өзін-өзі бақылап, басқаруына көмектесетін немесе оның психологиялық жағдайы мен эмоциялық күйін реттеуге бағытталған сыртқы немесе ішкі белгілер. |
Оқушылар өз ойларын айтып, түсініктерін ортаға салады.
Әртүрлі белгі немесе сигнал адамға белгілі бір жағдайға назар аударуға немесе белгілі бір әрекетке шақыруға бағытталған. Белгілер өз-өзіне көңіл бөлу, дұрыс шешім қабылдау, стрессті азайту немесе эмоционалды тұрақтылықты сақтау үшін маңызды.
|
Пайдалы сілтеме:
|
|
Ортасы (25мин) |
«Денсаулықты сақтайтын әдеттер» дегенде, адамның жалпы әл-ауқатын жақсарту үшін күнделікті өмірде қолданатын дұрыс әрекеттер мен дағдыларды түсінеміз. Мұндай әдеттер біздің физикалық, психологиялық және эмоционалдық денсаулығымызға тікелей әсер етеді. III. Практикалық бөлім (10-15 минут) Рөлдік ойын: «Денсаулықты сақтау туралы сөйлесу»: Мақсаты: Оқушылардың денсаулықты сақтау әдеттері туралы пікірлерін тыңдап, алынған білімді бекіту. Жаттығу:Сабақ барысында қандай әдеттерді ұстану қажеттігін талқылау.Оқушылардың тәжірибелерін тыңдап, денсаулыққа пайдалы әдеттердің өмірдегі маңыздылығын қорытындылау. |
Алғашқы медициналық көмек көрсету мақсаты — жарақаттың ауырлығын азайту, адам өмірін сақтап қалу және одан әрі асқынулардың алдын алу.
Оқушылар өз пкірлерін айтады
|
Мақалалар немесе қысқаша бейнемазмұн Блокнот немесе парақ, қалам
|
|
Соңы (7минут )
|
Сабақ барысында талқыланған маңызды аспектілер бойынша қысқаша қорытынды жасалады. Жарақаттың түріне байланысты әртүрлі көмек көрсету шараларын білу адам өмірін құтқаруға немесе жағдайды жеңілдетуге ықпал етеді. |
Рефлексия жасайды. Оқушылар өз тәжірибесін бөлісіп, әртүрлі жарақаттарға алғашқы көмек көрсету дағдыларын үйрене отырып, өздерінің білімі мен дағдыларын жетілдіреді. Рефлексия арқылы оқушылар сабақтан алған маңызды ақпараттарын талқылайды, әрі мұғалімге сабақтың нәтижесін бағалап, келесі сабақтардың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. |
шағым қалдыра аласыз













