5- сыныпқа арналған КТП

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5- сыныпқа арналған КТП

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік көмек есебінде
Материалдың қысқаша нұсқасы




Оңтүстік Қазақстан облысы

Бәйдібек ауданы

Shape1















«Жүзімдік жалпы орта мектебі» мемлекеттік коммуналдық

мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Айымбет Назира Еркінбекқызының 2017-2018 оқу

жылына арнап жасаған күнтізбелік-тақырыптық

жоспары

























Shape2 Жүзімдік ауылы-2017 жыл


«Бекітемін» «Келісемін»

Мектеп директоры: Л.Сарыпбеков ДОІЖО: Е.Керимбеков

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

«Қазақ тілі» пәні

5-сынып


Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.

(ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 23 қарашадағы №668 бұйрығына сәйкес жасалған)


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырып-тар/ Ұзақ мерзімді жоспар-дың мазмұны



Оқу мақсаты

Cағат саны

мерзімі

Ескерту

1-тоқсан – 24 сағат



1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас

1.Тіл және сөйлеу

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

1



2. Ана тілі


Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



3.Біз қалай сөйлейміз?

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



4. Әдеп

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



5.Түркітіл-дес халықтар

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



6. Ана тілі-бабам тілі

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



7. Тілдік қатынас

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



8. Сөйлей білу-ұлы өнер

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



9. Сөйлеу мәдениеті

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



2-бөлім: Киім. Сән.Талғам.

1.Ұлттық киім


Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.1.Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



2.Бабам-ның киген киімі

Т/А5. 6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу
, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



3.Әшекей бұйымдар

Т/А5. 6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу
, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



4.Адам көркі-шүберек

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

Ж5.6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



5. Қыздарға әсемдік жарасады

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



6.Ұлттық талғам

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,
нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



7.Сән және талғам

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу
, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.6. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

1



8.Асыл тастар

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



9.Сән- сұлулық әліппесі

Т/А5. 6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

1



3-бөлім: Отбасында-

ғы дәстүрлер мен мерекелер

1.Қара шаңырақ

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



2. Асыл әже


Т/А5.2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

1



3. Бата беру

Т/А5.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



4.Ат қою

Т/А5.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.2. Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу.

1



5.Ас беру

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

Ж5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



ТЖБ: №1 бақылау жұмысы

1



2-тоқсан – 21 сағат

4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

1.Төрт түлік

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

1



2.Жалқау жануарлар

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

1



3.Егін алқабы

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



4. Еңбек-қор ара

Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



5.Құстар әлемі

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



6. Бозторғай


Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



7.Дала өсімдіктері

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

ӘТН5.1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.

1



8. Жалбыз – емдік өсімдік


Т/А5.4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

О5.1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.

Ж5.4. Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



9.Қайың ағашы

Т/А5.1. Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



10.Өсімдік-тер туралы не білеміз?

Т/А5. 6. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.

О5.5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



5-бөлім: Бос уақыт және хобби

1. Апта-уақыт өлшемі


Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



2.Күн сағаты


Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Ж5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



3.Уақыт-алтын қазына

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



4.Уақыт белдеуі

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



5. Хобби деген не?

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.7. Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

1



6. Уақытты ұстап тұра алмайсың

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



7.Сүйікті іс

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



8. Мен бос уақытымды қалай өткіземін?

Т/А5.5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,
нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1



9. Бос уақыт. Шахмат.

Т/А5.2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

О5.3. Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

1



10. Серуен және бос уақыт

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,
нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

1



11.Қазақ-тар бос уақытын қалай өткізген?

Т/А5.2. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

О5.2. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану.

5.3. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН5.3. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1




12. Құсбегілік- хоббидің бір түрі

Т/А5.3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

О5.6. Оқылым стратегияларын қолдану:
жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,
нақты ақпаратты табу үшін оқу.

Ж5.5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

1



ТЖБ: №2 бақылау жұмысы

1







«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша

күнтізбелік-тақырыптық жоспар

5-сынып

жылына 68 с, аптасына 2 c.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны






Оқу мақсаты

Cағат саны

мерзімі

ескерту

1-тоқсан 18 сағат



1.Таза, мінсіз асыл сөз

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі

Т/Ж5.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

А/И5.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

Б/С5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1



Кендебайдың ерліктері

Т/Ж5.3. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

А/И5.3. Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Б/С5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1



«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің құрылымдық сипаты

Т/Ж5.2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

А/И5.4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

Б/С5.1. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау.

1



«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің көркемдік ерекшелігі

Т/Ж5.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

А/И5.3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Б/С5.1. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

1



«Керқұла атты Кендебай» ертегісінің маңызы

Т/Ж5.4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

Б/С5.2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1



«Қобыланды батыр» жыры. Алғашқы сын

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттай алады. (Т/Ж1)

1



«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

1



«Қобыланды батыр» жыры. Әйелдер бейнесі

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1



«Қобыланды батыр» жыры. Тұлпарлар бейнесі

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1



«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1



«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1



«Қобыланды батыр» жыры. Тарих және жыр

Б/С1.Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау

1



«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкер және шынайы өмір<

Б/С2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

1



«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2.)

1



«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Дала данышпаны

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау(5.А/И2)

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау(5.Б/С2)

1




«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5.А/И3)

1



«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Асан атаға хат

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4)

1



«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Туған жерің – Жерұйығың

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау (5.Б/С1)

1



2-тоқсан 14 сағат

2.Тәрбиенің қайнар бұлағы

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік

Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

1



Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Не жетім?<

А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.

1



Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Көркем сөз

А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау

1



Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі

Т/Ж4. Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

1



Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Авторға хат

А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу

1



Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – еңбек адамы

әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.(5.Т/Ж2)

1



Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл». Сейітқұл – ел қамқоршысы

шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау; (5.Б/С1)

көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. (5.Т/Ж4 )


1



Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл».«Қыпшақ Сейітқұл» – кәсіпкерлік әліппесі

эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.);

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.)

1



Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» . Сейітқұл – заманынан озып туған адам

кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау ( Б/С2.);

шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.(.Б/С3.)

1



Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт». Жомарттық – қайырымдылық тамшысы

әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау(5.Т/Ж1).

1



Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» . Жомарттық пен сараңдық

әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу.(5.А/И1)

1



Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Өмірді өзгерткен кеңес

көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. (5.Т/Ж3.)

1



Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады». Адал еңбекпен дүние табудың үлгісі

Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау ( 5.Б/С1);

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.(5.А/И3)

1



Ы.Алтынсарин «Дүние қалай етсең табылады» . Кәсібінен нәсіп тапқан

көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (5.А/И4).

1





«Қазақ тілі мен әдебиеті» бірлестігінде талқыланып, бекітілді.

Бірлестік жетекшісі: ______________________________________________________

Тексерілді: _______________________________________________________

Күні:________________________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
2994
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі