Материалдар / 5_ЖББ_Генетикалық кодтың қасиеттері үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы, бірін-бірі жаппайтындығы

5_ЖББ_Генетикалық кодтың қасиеттері үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы, бірін-бірі жаппайтындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
5_ЖББ_Генетикалық кодтың қасиеттері үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы, бірін-бірі жаппайтындығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
41
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

10.1А

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Генетикалық кодтың қасиеттері: үшөрімділігі, көптігі, әмбебаптығы, бірін-бірі жаппайтындығы

Оқу мақсаты:

11.4.1.5 - генетикалық кодтың қасиеттерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

  • генетикалық кодтың қасиеттерін білу;

  • «генетикалық код ұғымымен танысу.

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



























5мин







Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру мақсатында психологиялық жаттығу жасатамыз.

«Молекула» жаттығуы.

Мақсаты: Жылдамдыққа үйретіп, қарым-қатынасты нығайту. Барысы: Бөлмеде оқушылар шашырап жүреді. Мұғалім алақанын қанша соқса, сонша оқушы бірігеді. Мысалы: жүргізуші алақанын 5 рет соқса оқушылар әр жерге бес-бесеуден шоғырланады т.с.с. ... ойын осылай жалғаса береді.


Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.


Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Өткен сыныптардағы материалдарды еске түсіру мақсатында сұрақтар қойылады?

  1. Нәруыз биосинтезі қандай екі кезеңнен тұрады?

  2. Транскрипция деген не?

  3. Транскриптон деген не?

  4. Трансляция кезеңдерін ата?

  5. Нәруыз синтезі кезіндегі жасушаның әрекетін сипатта?

Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.









Көңіл-күйлерін көтеру мақсатында оқушылар жаттығу орындайды. Жаттығудан соң әр оқушы өз орнына жайғасады.


Оқушылар бағалау парақтарын алады



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп үй тапсырмасын еске түсіреді.



















«Домбыра» әдісі арқылы бағаланады



«Жарайсың!» сөздері арқылы мұғалім бағалап отырады

















Презентация












Сабақтың ортасы

30мин

(15 мин)

















(15 мин)






  • Бейнематериал көрсету

  • Топпен жұмыс. Постер қорғау.

  1. Топ. Генетикалық код түсінігі, ашылу тарихы

  2. Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Генетикалық кодтың қасиеттері


  1. Топ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Генетикалық кодтың қасиеттері



ҚБ тапсырмалары. Жеке жұмыс.

1 тапсырма.

Ген құрылымдарын белгілеңіз.

Прямоугольник: скругленные углы 1

…….. -оператор




Прямоугольник: скругленные углы 2

…….. -құрылымдық гендер




Прямоугольник: скругленные углы 3

…….. -терминация аймағы




Прямоугольник: скругленные углы 4

…….. -промотор





Жауабы: 2,3,4,1

2 тапсырма. Генетикалық кодтың кестесінде аминқышқылы мРНҚ кодондар түрінде кодталады. Бір-бірін үш стоп кодондармен толықтыратын ДНҚ тізбегін құрастыр

А. УГА- ......

В. УАГ-......

С. УАА- ......

Жауабы: АЦТ, АТЦ, АТТ


3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы.

Организмнің тұқымқуалаушылық қасиеті сыртқы орта факторларының әсерінен өзгереді ме әлде тек ген арқылы беріле ме?

  1. Оқушылар бейнематериалдан тақырыпқа жалпы шолу жасап топпен жұмыс орындайды. Суреттерге сипаттама беріп, талдап, дәлелдейді.

  2. Дәптермен жеке жұмыс жасайды

  3. Сабақта белсенді болуға талпынады

  4. Өз-өздерін бағалап отырады.




«Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады





1 тапсырма.

Дескриптор:


  1. Генетикалық кодтың ашылу тарихына шолу жасап түсінік береді;

  2. Генетикалық кодтың қасиеттерін сипаттайды;

  3. Айырмашылықтарын талдайды.

Жалпы балл – 3



























ҚБ тапсырма.

Дескриптор:

  1. Геннің құрылымдарын белгілейді;

  2. ДНҚ тізбегін құрастырады;

  3. Танымдық сұраққа жауап береді.

Жалпы балл – 3

4







презентация

Сабақтың соңы

6 мин

Бекіту. Онлайн форматта сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар онлайн форматта сұрақтарға жауап береді

« Домбыра» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


Жалпы балл – әр сұрақ 1 балл

Ойынға сілтеме https://www.educaplay.com/learning-resources/20326451-learning_resource.html

Кері байланыс

2 мин

«Банкомат» әдісі арқылы кері байланыс жасау. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабақты қаншалықты деңгейде түсінгендіктерін білу үшін карталар ұсынады

Прямоугольник 1




Овал 1

50%


Овал 2

100%








Үйге тапсырма:

Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендіктерін карталарды банкоматқа салу арқылы білдіреді

«Домбыра» әдісіндегі алған бағаларын қорытындылау












Shape2





















Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!