Бөлім
|
1А.Сандар мен
цифрлар
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің
аты
|
|
Күні
|
|
Сынып:1
|
Қатысушылардың
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
5-ке дейін санау / Бірге санаймыз
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
1.1.1.2** біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу,
жазу және салыстыру;
1.1.1.3** біртаңбалы
сандардың құрамын анықтау;
1.5.2.1 цифрды саннан ажырату, көрнекі түрде бір
таңбалы сандарды түрлі тәсілдермен: нүктелер жиынтығымен,
таяқшалармен және сан сәулесінде
көрсету;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
5-ке дейін санап, қосады
және
азайтады.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ
кезеңі/
уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Білім
алушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушы
лықты
ояту
0-3
минут
|
Ынталандыру
Көңілді
санамақ
Мұғалім санамақты оқушылармен бірге
айтады.
Бір дегенім – бесік, Шықтық содан
өсіп.
Екі дегенім – елім, Далам, тауым,
көлім.
Үш дегенім – үміт, Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім, Төзе білем
өзім.
Бес дегенім – бақыт, Бағалайтын
уақыт.
Біз бүгінгі сабақта жылдам және дұрыс
есептеуді үйренеміз!
|
Оқушылар санамақты мұғаліммен бірге
орындайды.
|
|
Санамақ.
Сандар қатары
|
4-7
минут
|
Өзектендіру
«Ыстық орындық»
әдісі
Оқулықтағы №1 тапсырма ауызша
орындалады.
2 санының құрамын
ата.
3 санының құрамын
ата.
|
Қима материалмен
жұмыс
Оқушылар 2–5 сандарының құрамын
айтады.
Сұрақтар
қарастырады.
|
|
«Ыстық орындық»
әдісі
|
7-10
минут
|
Сабақтың
мақсаты
–
Бүгінгі сабақтың мақсаты
қандай?
5-ке дейін қосу және азайту кезіндегі білімін
бекіту. Есептеу кезіндегі қателіктер себебін
жою.
|
Сабақтың мақсатын
түсінеді.
|
|
|
Мағынаны
тану
10-15
минут
|
Жаңа білімді
ашу
«Кім жылдам?»
ойыны
Оқулықтан №2 тапсырма
орындалады. Дәптеріне кез келген 4 мысалды жазады. Олардың
мәндерін табады.
|
Дәптеріне өз бетімен
орындайды.
|
Оқушылар «Отшашу» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалайды.
|
Оқулық Дәптер
Қима
материал
|
15-20
минут
|
Жаңа білімді
қолдану
«Кім зейінді?»
әдісі
Мұғалім оқушылардың
жұмысын тексереді.
–
Кімде қате
бар?
–
Сендер қай жерде қате
жібердіңдер?
–
Қатенің
себебі неде?
Қате жібермеген
оқушылар
карточкамен жұмыс
жүргізеді.
Қате жіберген
оқушылармен оқулықтан №3 тапсырма
орындалады.
Сурет бойынша мәні 5-ке тең болатын мысалдар
құрастырады.
|
Қатемен жұмыс
жасайды.
Карточка
Сурет бойынша мысалдар құрастырады және
олардың мәндерін табады.
4 + 1 =
5
1 + 4 =
5
3 + 2 =
5
2 + 3 =
5
2 + 1 + 2 =
5
1 +
2 + 2 = 5
|
«Шапалақтау» әдісі бойынша
бағаланады.
|
Оқулық Дәптер
Карточкалар
|
20-23
минут
|
Өткенді
бекіту.
«Жас зерттеушілер» әдісі.
№4 зерттеушілік тапсырманы
орындайды.
Оқушылар барлық нұсқаларды кестеге
түсіреді.
|
Тапсырманы кесте құрып
орындайды.
|
Смайл арқылы
бағаланады.
|
«Жас зерттеушілер»
әдісі.
Тақта
(Флипчарт)
|
23-30
минут
|
Дәптермен
жұмыс
№1 тапсырмада сан кесіндісінде қалай
қосуға немесе азайтуға болатынын көрсетеді.
№2 тапсырмада
2–5 сандарының құрамын
жазады.
|
Оқушылар мысалдарды өз бетімен
орындайды.
2+3=5
5-1=4
5-2=3
5-3=2
Сан кесіндісінде
белгілейді.
2–5 сандарының құрамын
тауып
жазады.
|
Өз білімін бағалау үшін дәптердің
жиегіндегі бағдаршамды бояйды
|
Баспа негіздегі жұмыс
дәптері.
|
Сергіту
сәті
30-32
минут
|
Күнге қарап қол созамыз бір, екі, үш,
Қызғалдақтай ырға
ламыз бір, екі, үш,
Дөңгеленіп би билейміз бір, екі, үш,
Үлкен болып біз өсеміз бір, екі, үш.
|
Оқушылар өлеңді бірге айтып,
қажетті қимыл-қозғалыстарды
жасайды.
|
|
|
Рефлексия
32-35
минут
|
Бүгінгі сабақ
несімен қызықты болды?
«Көңіл күйді суреттейміз»
стратегиясы.
|
Кері байланыста оқушылар өзінің бүгінгі сабақтағы
жетістігі мен кемшілігі туралы
айтады.
|
|
Смайлдар
|