Материалдар / §5. Липидтердің құрылымдық компоненттері.§6. Майлардың қасиеттері мен қызметтері.

§5. Липидтердің құрылымдық компоненттері.§6. Майлардың қасиеттері мен қызметтері.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.4.1.3- майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
28
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10 сынып ЖМБ №3


ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері.

§5. Липидтердің құрылымдық компоненттері.§6. Майлардың қасиеттері мен қызметтері.

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

Молекулалық биология және биохимия

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10 «ә,б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Липидтердің құрылымдық компоненттері. Майлардың химиялық құрылысы мен қызметтері. §5. Липидтердің құрылымдық компоненттері.

§6. Майлардың қасиеттері мен қызметтері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.4.1.3- майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы







Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


«Бұрынғы атаулар» әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек сөздерді ұсынады:


Моносахаридтер

Олигосахаридтер

Полисахаридтер

Гомополисахаридтер

Гетерополисахаридтер

Гликоген, целлюлоза, пектиндік заттар, инулин

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.



«Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

Оқушылардың назарын аудару

«Стоп кадр» әдісінде берілген майлардың формуласын атау.



«Стоп кадр» әдісінде берілген химиялық формуланы анықтайды.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-химиялық формуланы сипаттайды - 2 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019ж



Сабақтың мақсатын таныстыру

10.4.1.3- майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттау;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж

Сабақтың ортасы




Жаңа тақырыпты таныстыру

«Қазіргі атаулар» әдісі

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды.


Қаныққан май қышқылы, қанықпаған май қышқылы, күрделі липидтер, май қышқылдары, гидрофобты, қаныққан майлар, қанықпаған майлар, майлардың қызметтері.

«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа бірігіп отырады.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды - 3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж


Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл;

Интерактивті панель


бейнефильм

https://www.youtube.com/watch?v=8y3vf9DIn8o&t=2s


Практикалық тапсырмалар беру

Жұптық тапсырма.


1-тапсырма. «Липидтердің құрылымдық компоненттері»

2-тапсырма. «Майлардың қасиеттері мен қызметі»

3-тапсырма. «Майлардың түрлері»

Тақырыптардың байланыстары туралы сұрақтар құрастырып, оларға жауап іздейді, идеяларды жинақтайды.

Дескриптор:

- майлардың химиялық құрылысы мен қызметтерін сипаттайды - 5 балл;

- липидтердің құрылымдық компоненттерін атайды – 5 балл;

- майлардың түрлерін салыстырады – 5 балл;


Интерактивті панель, презентация



Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж



А3,А4 формат қағазы, маркер

Бағалау

Жеке тапсырма


1-тапсырма. «Шындық», «Жалған» тәсілі


2-тапсырма «ҰБТ тест» тәсілі

Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды. Ой қозғау жүзеге асады. Бір-бірімен пікір алмасады.

Дескриптор :

- берілген тұжырымның шындық / жалған екенін анықтайды- 5 балл;

-тест тапсырмасын орындайды – 5 балл;

Интерактивті панель, презентация

Жұмыс дәптері





Сабақтың соңы


Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Интерактивті панель, презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..


Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Шығармашылық жұмыс

«Нәруыздарды құрамы (жай, күрделі) және қызметі бойынша жіктеу»

Оқушылар берілген тақырыпша бойынша тірек сызба жасайды, берілген тапсырманы орындайды.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Биология 10-сынып, Автор: Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева, М.А.Нуртаева. Алматы «Мектеп» баспасы 2019 ж



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Оқушылардың назарын аудару Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.

«Стоп кадр» әдісінде берілген майлардың формуласын атау.



Бағалау

Оқушыларға мұғалімнің ұйымдастырумен тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін тапсырма орындайды. .

1-тапсырма. «Шындық», «Жалған» тәсілі


Тұжырымдама

Ш

Ж

Майлар глицерин мен май қышқылдщарына ыдырайды



Глицерин екі атомды спирт



Тотыққан соң майлар көмірқышқыл газы мен суға ыдырайды



Май жылу мен электр тогын жақсы өткізеді



Майлар суда ерімейді шидрофобты




2-тапсырма «ҰБТ тест» тәсілі


1.Глицерин мен үш май (карбон) қышқылынан тұратын зат

А . липидтер

В .майлар

С. көмірсулар

Д. нәруыздар

2.Адам мен жануарлар ұлпаларында қанша май қышқылы кездеседі

А. 50-ке жуық

В . 60- жуық

С . 70-жуық

Д . 80-жуық

3.Майда еритін витаминдер:

А . С, В, Р,К

В .Д, А, В, Р

С . А, Д, Е, К

Д . В, С, Е, Д

4. Бір тәулікте керек май мөлшері

А . 20г

В .30г

С. 40г

Д . 50г

5. 1 гр май толық ыдырағанда бөлінетін энергия

А . 35,6 кДж

В . 37 кДж

С . 34,9 кДж

Д . 38,9 кД

6.Кит, морж, пингвиндердің май қабатының қызметі

А . жылау оқшаулау

В . электроқшаулау

С . майлау

Д . қор жинау

7. Суда жүзетін құстарда жақсы дамыған без

А . тер безі

В . «құйымшақ» безі

С . сүт безі

Д . жас безі

8.Қысқы ұйқыға кететін жануарларда жинақталады

А . «сары май»

В . «ақ май»

С . «қоңыр май»

Д . «қара май»

9..Ыстық климатта кейбір ағзалар сарышұнақтар, боз суырлар қызып кетуден сақтану үшін

А . денесіне су жинайды

В . май жинайды

С . тұз жинайды

Д . көмірсу жинайды

10.“Тірі консервілер”қызметін атқарады

А . нәруыздар

В . көмірсулар

С . липидтер

Д . майлар























Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!