Дағдысы: Таным
Математика негіздері
5 санымен таныстыру
Балалардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып ,ойын барысында ой- өрістерін, тілдік қорларын, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Слайд,сұрақ – жауап, ойын, көрнекілік, түсіндіру, таратпа материалдар, мнеможолдар , Луллий шеңбері.
Тәрбиеші:Балалар , байқайсындар ма, бүгін бізге топқа қонақ апайлар келіп қалыпты.
Енді біз апайларға жақсы балалар екенімізді көрсетіп амандасайықшы. (амандасу рәсімі үш тілде)
Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан әр күнге!
(Балалар іс- қимылдары арқылы көтеріңкі көңіл күй көтерді)
Мен сендермен бірге ұлттық «Ханталапай» ойыны арқылы интеллектуалды жарыс ұйымдастырмақшымын.Ол үшін барлығымыз мына жерден қызыл және көк түсті белгісі бар қағаздарды аламыз.Қызылдар оң жақтағы алғырлар тобына ,көктер сол жақтағы білгірлер тобына бөлінеді.
(балаларды топқа бөліп отырғызу) Ойын
шартымен таныстыру Ойынымыз ұлттық ханталапай ойыны арқылы
өтеді.Ойын барысында берілген тапсырмаларға дұрыс жауап берген топ
қоржынына асық салып отырылады.Бир асық салынады.Ойын соңында қай
топ көп асық жинаса сол топ жеңімпаз
болады.
Балалар мен шапалақ соғамын,
неше рет соққанымды тыңдаңдар да сонша таяқша
көрсетіңдер
-
4 рет қол шапалақтайды
-
Неше таяқша шығардыңдар?
-
4
-
Дұрыс 5 болу үшін неше таяқша көрсету керек?
-
1
-
Дұрыс , бүгін сендермен 5 санымен танысамыз
1 - тапсырма:1-5 ке дейін заттар арқылы санату.
Санын атату.
Санап болған сон
Тәрбиеші балалар терезе нешеу? Қәнекей 4 ұл тұрсыншы, жарайсыңдар енді 5 қыз тұрсыншы. Тамаша неше ұл тұрды?
Неше қыз тұрды?
1-5 ке дейінгі сандарды тура және кері санату
2 - тапсырма:Қай суретте 5 зат тұрса сол суретті бояу
Саусақ жаттығуы
Бір саусағым тіпті де,
Ұстай алмас жіпті де.
Екі саусақ бірікті,
Ине қолға ілікті.
Үш саусағым орайды,
Жүгіртеді қаламды.
Өнерлі екен он саусақ,
Қала салсақ, жол салсақ.
3 - ші тапсырма
Мозайка құрату 1-5 дейінгі сандар арасында.
Әр баланы жеке жеке шақырып, кез келген бір санды алып құратады.Суретте не тұрғанын , санын айтады.
4-тапсырма
Раунд-робин әдісі
«Сөйлемді аяқта»
ойыны
-Таңғы асты таңартең, ал кешкі асты.
ішеміз(кешке)
-Түнде ұйықтаймы, ал.жаттығу жасаймыз
(таңартең)
- Күндіз күн шығады, ал Ай
.(түнде)
- Кешкі асты кеште, түскі асты.
ішеміз(күндіз)
5 –тапсырма
Луллий шеңбері «заттың санымен сәйксетендіру»
Қортынды
Сұрақ-жауап
Жеңімпаз топты анықтау
Күтілетін нәтиже: Түсінеді: 5 саны мен
цифры.
Жасайды: санайды, санның құрамын жазады, бояп әдемілейді.
Қолданады: берілген тапсырманы дұрыс орындайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 санымен таныстыру
5 санымен таныстыру
Дағдысы: Таным
Математика негіздері
5 санымен таныстыру
Балалардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыра отырып ,ойын барысында ой- өрістерін, тілдік қорларын, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Слайд,сұрақ – жауап, ойын, көрнекілік, түсіндіру, таратпа материалдар, мнеможолдар , Луллий шеңбері.
Тәрбиеші:Балалар , байқайсындар ма, бүгін бізге топқа қонақ апайлар келіп қалыпты.
Енді біз апайларға жақсы балалар екенімізді көрсетіп амандасайықшы. (амандасу рәсімі үш тілде)
Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан әр күнге!
(Балалар іс- қимылдары арқылы көтеріңкі көңіл күй көтерді)
Мен сендермен бірге ұлттық «Ханталапай» ойыны арқылы интеллектуалды жарыс ұйымдастырмақшымын.Ол үшін барлығымыз мына жерден қызыл және көк түсті белгісі бар қағаздарды аламыз.Қызылдар оң жақтағы алғырлар тобына ,көктер сол жақтағы білгірлер тобына бөлінеді.
(балаларды топқа бөліп отырғызу) Ойын
шартымен таныстыру Ойынымыз ұлттық ханталапай ойыны арқылы
өтеді.Ойын барысында берілген тапсырмаларға дұрыс жауап берген топ
қоржынына асық салып отырылады.Бир асық салынады.Ойын соңында қай
топ көп асық жинаса сол топ жеңімпаз
болады.
Балалар мен шапалақ соғамын,
неше рет соққанымды тыңдаңдар да сонша таяқша
көрсетіңдер
-
4 рет қол шапалақтайды
-
Неше таяқша шығардыңдар?
-
4
-
Дұрыс 5 болу үшін неше таяқша көрсету керек?
-
1
-
Дұрыс , бүгін сендермен 5 санымен танысамыз
1 - тапсырма:1-5 ке дейін заттар арқылы санату.
Санын атату.
Санап болған сон
Тәрбиеші балалар терезе нешеу? Қәнекей 4 ұл тұрсыншы, жарайсыңдар енді 5 қыз тұрсыншы. Тамаша неше ұл тұрды?
Неше қыз тұрды?
1-5 ке дейінгі сандарды тура және кері санату
2 - тапсырма:Қай суретте 5 зат тұрса сол суретті бояу
Саусақ жаттығуы
Бір саусағым тіпті де,
Ұстай алмас жіпті де.
Екі саусақ бірікті,
Ине қолға ілікті.
Үш саусағым орайды,
Жүгіртеді қаламды.
Өнерлі екен он саусақ,
Қала салсақ, жол салсақ.
3 - ші тапсырма
Мозайка құрату 1-5 дейінгі сандар арасында.
Әр баланы жеке жеке шақырып, кез келген бір санды алып құратады.Суретте не тұрғанын , санын айтады.
4-тапсырма
Раунд-робин әдісі
«Сөйлемді аяқта»
ойыны
-Таңғы асты таңартең, ал кешкі асты.
ішеміз(кешке)
-Түнде ұйықтаймы, ал.жаттығу жасаймыз
(таңартең)
- Күндіз күн шығады, ал Ай
.(түнде)
- Кешкі асты кеште, түскі асты.
ішеміз(күндіз)
5 –тапсырма
Луллий шеңбері «заттың санымен сәйксетендіру»
Қортынды
Сұрақ-жауап
Жеңімпаз топты анықтау
Күтілетін нәтиже: Түсінеді: 5 саны мен
цифры.
Жасайды: санайды, санның құрамын жазады, бояп әдемілейді.
Қолданады: берілген тапсырманы дұрыс орындайды.
шағым қалдыра аласыз













