«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Қордай ауданының білім бөлімінің
№43 Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан математика пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Мұғалімг: Демесінова Жазира Нұрланқызы
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||
|
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|||||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||
|
БЖБ 1 |
25 |
10 |
0 |
19 |
6 |
52% |
100% |
||||
|
БЖБ 2 |
26 |
10 |
0 |
22 |
4 |
35% |
100% |
||||
|
БЖБ 3 |
26 |
10 |
0 |
22 |
4 |
54% |
100% |
||||
|
ТЖБ |
26 |
20 |
0 |
21 |
5 |
54% |
100% |
||||
|
|
|||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
5.2.1.1 қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу |
5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ- ін және ЕКОЕ- ін табу |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату |
5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру |
|||||||||
|
ТЖБ |
5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау |
5.2.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу |
|||||||||
|
|
|||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||||||
|
БЖБ 1 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат, Бахыт Мағжан |
||||||||
|
БЖБ 2 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Мейрамбек Махамбет, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат |
||||||||
|
БЖБ 3 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Алтынхан Ерқуат, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен |
||||||||
|
ТЖБ |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат |
||||||||
|
|
|||||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: жай бөлшектерді қысқарту, бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыру. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырғанда бүтін бөлігі мен бөлімін ажырата алмады. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Күні: 25.10.2025 ж. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Мұғалім: Демесінова Жазира Нұрланқызы |
|||||||||||
Балл қою кестесі
1нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Жоқ |
1 |
|
|
2 |
C |
1 |
|
|
3а |
140:14 және 42:14 |
1 |
Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін |
|
14(10+3) |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
3b |
39:13 |
1 |
Бөлінетіндігін анықтайды |
|
13· 3 ·25 |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
4а |
|
1 |
|
|
4b |
|
1 |
|
|
5 |
4x + 3=390:26 |
1 |
|
|
4х=12 |
1 |
|
|
|
х=3 |
1 |
|
|
|
390: (4x + 3) = 26 26=26 |
1 |
Кез келген әдіспен тексеруді орындайды |
|
|
6 |
148-144=4 1 |
1 |
|
|
144-136=8 1 |
1 |
|
|
|
136-120=16 1 |
1 |
|
|
|
120162 88 |
1 |
|
|
|
7 |
ЕКОЕ(35;50) |
1 |
Әдіс дұрыс таңдалды. |
|
|
35=5*7 |
1 |
|
|
|
50=2·5·5 немесе
50=2·52 |
1 |
|
|
|
ЕКОЕ(35;50) =350; 350 cм немесе 3,5 м |
1 |
|
|
Барлығы |
20 |
|
|
Балл қою кестесі
2нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Ия |
1 |
|
|
2 |
Д |
1 |
|
|
3а |
195:13 және 65:13 |
1 |
Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін |
|
13(15+5) |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
3b |
44:11 |
1 |
Бөлінетіндігін анықтайды |
|
6·4·11 |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
4а |
|
1 |
|
|
4b |
|
1 |
|
|
5 |
38х-95=133:7 |
1 |
|
|
38х=114 |
1 |
|
|
|
х=3 |
1 |
|
|
|
133:(38·3-95) =7 7=7 |
1 |
Кез келген әдіспен тексеруді орындайды |
|
|
6 |
136-133=3 |
1 |
|
|
142-136=6 |
1 |
|
|
|
154-136=12 |
1 |
|
|
|
154+12·2=178 |
1 |
|
|
|
7 |
ЕКОЕ(35;20) |
1 |
Әдіс дұрыс таңдалды. |
|
|
35=5·7 |
1 |
|
|
|
20=2·2·5 немесе 20=22·5 |
1 |
|
|
|
ЕКОЕ(35;20) =140; 140:35=4 Ж: 4 марка |
1 |
|
|
Барлығы |
20 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып, 1 тоқсан БЖБ талдауы
5 сынып, 1 тоқсан БЖБ талдауы
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Қордай ауданының білім бөлімінің
№43 Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебі» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
І тоқсан математика пәні бойынша
Сынып: 5 Б
Оқушылар саны: 26
Мұғалімг: Демесінова Жазира Нұрланқызы
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||
|
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|||||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||
|
БЖБ 1 |
25 |
10 |
0 |
19 |
6 |
52% |
100% |
||||
|
БЖБ 2 |
26 |
10 |
0 |
22 |
4 |
35% |
100% |
||||
|
БЖБ 3 |
26 |
10 |
0 |
22 |
4 |
54% |
100% |
||||
|
ТЖБ |
26 |
20 |
0 |
21 |
5 |
54% |
100% |
||||
|
|
|||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||||
|
БЖБ 1 |
5.2.1.1 қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру |
5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу |
|||||||||
|
БЖБ 2 |
5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу |
5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ- ін және ЕКОЕ- ін табу |
|||||||||
|
БЖБ 3 |
5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату |
5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру |
|||||||||
|
ТЖБ |
5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау |
5.2.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу |
|||||||||
|
|
|||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||||||
|
БЖБ 1 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат, Бахыт Мағжан |
||||||||
|
БЖБ 2 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Мейрамбек Махамбет, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат |
||||||||
|
БЖБ 3 |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Алтынхан Ерқуат, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен |
||||||||
|
ТЖБ |
|
Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей |
Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат |
||||||||
|
|
|||||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: жай бөлшектерді қысқарту, бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыру. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырғанда бүтін бөлігі мен бөлімін ажырата алмады. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Күні: 25.10.2025 ж. |
|||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Мұғалім: Демесінова Жазира Нұрланқызы |
|||||||||||
Балл қою кестесі
1нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Жоқ |
1 |
|
|
2 |
C |
1 |
|
|
3а |
140:14 және 42:14 |
1 |
Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін |
|
14(10+3) |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
3b |
39:13 |
1 |
Бөлінетіндігін анықтайды |
|
13· 3 ·25 |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
4а |
|
1 |
|
|
4b |
|
1 |
|
|
5 |
4x + 3=390:26 |
1 |
|
|
4х=12 |
1 |
|
|
|
х=3 |
1 |
|
|
|
390: (4x + 3) = 26 26=26 |
1 |
Кез келген әдіспен тексеруді орындайды |
|
|
6 |
148-144=4 1 |
1 |
|
|
144-136=8 1 |
1 |
|
|
|
136-120=16 1 |
1 |
|
|
|
120162 88 |
1 |
|
|
|
7 |
ЕКОЕ(35;50) |
1 |
Әдіс дұрыс таңдалды. |
|
|
35=5*7 |
1 |
|
|
|
50=2·5·5 немесе
50=2·52 |
1 |
|
|
|
ЕКОЕ(35;50) =350; 350 cм немесе 3,5 м |
1 |
|
|
Барлығы |
20 |
|
|
Балл қою кестесі
2нұсқа
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Ия |
1 |
|
|
2 |
Д |
1 |
|
|
3а |
195:13 және 65:13 |
1 |
Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін |
|
13(15+5) |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
3b |
44:11 |
1 |
Бөлінетіндігін анықтайды |
|
6·4·11 |
1 |
Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды |
|
|
4а |
|
1 |
|
|
4b |
|
1 |
|
|
5 |
38х-95=133:7 |
1 |
|
|
38х=114 |
1 |
|
|
|
х=3 |
1 |
|
|
|
133:(38·3-95) =7 7=7 |
1 |
Кез келген әдіспен тексеруді орындайды |
|
|
6 |
136-133=3 |
1 |
|
|
142-136=6 |
1 |
|
|
|
154-136=12 |
1 |
|
|
|
154+12·2=178 |
1 |
|
|
|
7 |
ЕКОЕ(35;20) |
1 |
Әдіс дұрыс таңдалды. |
|
|
35=5·7 |
1 |
|
|
|
20=2·2·5 немесе 20=22·5 |
1 |
|
|
|
ЕКОЕ(35;20) =140; 140:35=4 Ж: 4 марка |
1 |
|
|
Барлығы |
20 |
|
|
шағым қалдыра аласыз
(140+42)
14


















