5 сынып, 1 тоқсан БЖБ талдауы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5 сынып, 1 тоқсан БЖБ талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
5 мсыныптардың 1 тоқсан бойынша математикадан ТЖБ/БЖБ талдауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Қордай ауданының білім бөлімінің

43 Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектебі» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан математика пәні бойынша


Сынып: 5 Б

Оқушылар саны: 26

Мұғалімг: Демесінова Жазира Нұрланқызы

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау



БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

Төмен

Орташа

Жоғары

0-39%

40-84%

85-100%




Оқушылар саны



БЖБ 1

25

10

0

19

6

52%

100%

БЖБ 2

26

10

0

22

4

35%

100%

БЖБ 3

26

10

0

22

4

54%

100%

ТЖБ

26

20

0

21

5

54%

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

 5.2.1.1 қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру

5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

БЖБ 2

 5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу

 5.1.2.12 екі және одан артық сандардың ЕҮОБ- ін және ЕКОЕ- ін табу

БЖБ 3

 5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату

 5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру

ТЖБ

5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау

 5.2.2.3 жай бөлшектерді, аралас сандарды координаталық сәуледе кескіндеу


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1


Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан

Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат, Бахыт Мағжан

БЖБ 2


Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Мейрамбек Махамбет, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей

Үсен Нұрхан, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат

БЖБ 3


Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Алтынхан Ерқуат, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей

Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен

ТЖБ


Байбулат Қарлығаш, Сәбит Алинұр, Полатбай Әлхам, Ускенбай Ерасыл, Дулат Думан, Уалихан Айсезім, Мұратбай Мухаммедәли, Кручбек Алинұр, Амирханова Амина, Серік Дінмұхаммед, Мұхтар Ақерке, Алтынхан Ақмоншақ, Сапарбек Жансая, Базарқұл Алдияр, Жақсыбек Ерке, Бахыт Мағжан, Қалмұрат Нұрсұлтан, Бейсенбек Айару, Картабаева Назым, Аскербек Жансұлтан, Дусенбай Мерей

Үсен Нұрхан, Мейрамбек Махамбет, Мейрамбек Инара, Рүстемұлы Арсен, Алтынхан Ерқуат


2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: жай бөлшектерді қысқарту, бұрыс бөлшектерді аралас санға айналдыру.


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырғанда бүтін бөлігі мен бөлімін ажырата алмады.


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру.


Күні: 25.10.2025 ж.


Мұғалім: Демесінова Жазира Нұрланқызы

Балл қою кестесі

1нұсқа


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

Жоқ

1


2

C

1


140:14 және 42:14

1

Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін

14(10+3) (140+42) 14

1

Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды

3b

39:13

1

Бөлінетіндігін анықтайды

13· 3 ·25 (39 ·25) : 13

1

Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды

1


4b

1


5

4x + 3=390:26

1


4х=12

1


х=3

1


390: (4x + 3) = 26

26=26

1

Кез келген әдіспен тексеруді орындайды

6

148-144=4 1

1


144-136=8 1

1


136-120=16 1

1


120162 88

1


7

ЕКОЕ(35;50)

1

Әдіс дұрыс таңдалды.


35=5*7

1



50=5·5 немесе 50=2·52

1



ЕКОЕ(35;50) =350;

350 cм немесе 3,5 м

1


Барлығы

20






















Балл қою кестесі

2нұсқа


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

Ия

1


2

Д

1


195:13 және 65:13

1

Екеуіне де бөлінетіндігін көрсеткені үшін

13(15+5)

1

Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды

3b

44:11

1

Бөлінетіндігін анықтайды

6·4·11

1

Бөлінетіндігі туралы қорытынды жасайды

1


4b

1


5

38х-95=133:7

1


38х=114

1


х=3

1


133:(38·3-95) =7

7=7

1

Кез келген әдіспен тексеруді орындайды

6

136-133=3

1


142-136=6

1


154-136=12

1


154+12·2=178

1


7

ЕКОЕ(35;20)

1

Әдіс дұрыс таңдалды.


35=5·7

1



20=2·2·5 немесе 20=22·5

1



ЕКОЕ(35;20) =140; 140:35=4 Ж: 4 марка

1


Барлығы

20




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
35
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі