5-сынып 2-тоқсан қмж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5-сынып 2-тоқсан қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
2-тоқсан қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады



Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


9минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшектің кері санына көбейту керек.

М ысалы,


АРАЛАС САНДЫ АРАЛАС САНҒА БӨЛУ

Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолдану керек




Натурал санды бөлшекке бөлу және бөлшекті натурал санға бөлу

Б өлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолданылады.

Мысал

Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!






Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


25минут

Бекіту тапсырмаларын орындату

Оқулықпен жұмыс

621.

Қаңылтырдан дайындалған бұйымдарды дәнекерлеу үшін 2 бөлік қорғасын және 5 бөлік қалайы қоспасы алынады.

624.

Қабырғасы 12 см квадрат, қабырғасы 4 см торкөздерге бөлінді. Торкөздер ішіне 37 нүкте белгіленді. Кейбір торкөз ішіне кем дегенде 5 нүкте белгіленгенін дәлелдеңдер.

Берілген тапсырмаларды орындайды

622°.

Оқушы кітаптың -ын оқығанда, ол кітаптың жартысынан 25 бетті артық оқыды. Кітапта барлығы неше бет болған?

623.

Сатуға әкелінген көкөністің -сі сатылғанда, қалған көкөніс сатылған көкөністен 150 кг артық болды. Сатуға неше килограмм көкөніс әкелінген?


Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Жеке тапсырма

1-тапсырма.

Дескриптор: - Жай бөлшектерді жай бөлшекке, аралас сандарды бөлу, натурал санды бөлшекке бөлу ережесін қолданып есептейді

Дескриптор: - Жай бөлшектерді жай бөлшекке бөлу ережесін қолданып есептейді

қушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.

Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


Жеке жұмыс (тапсырмаларды орындап болған оқушыларға беріледі)

4. Сәйкестендір» кестесі:

Shape2 Shape1

5

Shape4 Shape3


Жеке жұмыс.

2-Тапсырмасы

1




2




3




4




5



6




7





ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;



Карточкалар

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация



Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 34 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова Меруерт Мирзамидиновна

Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады

Құндылыққа баулу

Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ

Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді.

Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


9 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу үшін, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшектің кері санына көбейту керек.

М ысалы,


АРАЛАС САНДЫ АРАЛАС САНҒА БӨЛУ

Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшек түрінде жазып алып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін қолдану керек




Натурал санды бөлшекке бөлу және бөлшекті натурал санға бөлу

Б өлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал сан бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазылып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесі қолданылады.

Мысал

Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!






Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Үй тапсырмаларын тексеру;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Сабақ бойы өзін –өзі бағалау парақтаын тарату

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Презентация,

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

1.Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлгенде,1-ші бөлшек өзі жазылып,2-ші бөлшек кері санга айналып көбейтіледі.

Мысалы:

2.Аралас санды аралас санға бөлгенде ең бңрінші аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырып аламыз да, бөлшекті бөлшекке бөлу амалын қолданамыз.

Мысалы:


3.Аралас санды натурал санға бөлгенде,ең бірінші аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырамызда,ал натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазамызда,бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз. Мысалы:


Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!






Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


25минут

Бекіту тапсырмаларын орындату

№627. Есептеңдер:

1)

2)

3)


Берілген тапсырмаларды орындайды

628. Бөлшектерді қысқартып, амалдарды орындаңдар:

1)

2)

3)

629. Теңдеуді шешіңдер:

1)

2)

3)







Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Жұппен жұмыс

1 (Алдамуратова оқулығынан)

Амалды орында

Дескриптор:

-Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді.

-Қосу және азайту амалдарын дұрыс орындайды.

-Нәтижені ықшам түрінде жазады.

2 теңдеуді шеш

Дескриптор:

-Берілген теңдеуді құрады және талдайды.

-Айнымалыны бөліп алып, есептейді.

-Жауапты аралас сан немесе дұрыс бөлшек түрінде жазады.

ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;

Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


1 карточка жауаптары

қушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.

Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация



Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады



Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин





Сабақтың

басы


9 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу

Кері сан

бөлу


Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшеке кері санға көбейту керек


Болады.

Кері болшектер


Яғни бөліндісін, бөлгішіне кері болатын бөлшегіне көбетеміз.

Қажет болған жағдайда бөлшекті қысқартамыз.



Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін өолдану керек.





Бөлшекті натурал санға бөлу,натурал санды бөлшекке бөлу.

Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысал














Сабақтың

ортасы


25минут

Бекіту тапсырмаларын орындату

Оқулықпен жұмыс

Бірін-бірі бағалайды.




. 639. Амалдарды орындаңдар:

1)

2)

3)

4)

5)

6)


640. Амалдарды орындаңдар:

1)

2)

3)

4)

641. Амалдарды орындаңдар:

1)

2)

3)

4)



Жеке тапсырма


ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты



Сабақтың

соңы

5

минут






Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 36 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова Меруерт Мирзамидиновна

Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; ББЖБ №5

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады

Құндылыққа баулу

Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ

Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді.

Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


5 минут

Өткен тақырыпты еске түсіру, қайталау

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу

Кері сан

бөлу


Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшеке кері санға көбейту керек


Болады.

Кері болшектер


Яғни бөліндісін, бөлгішіне кері болатын бөлшегіне көбетеміз.

Қажет болған жағдайда бөлшекті қысқартамыз.



Аралас санды аралас санға бөлу үшін, оларды бұрыс бөлшекке айналдырып, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін өолдану керек.





Бөлшекті натурал санға бөлу,натурал санды бөлшекке бөлу.

Бөлінгіш немесе бөлгіш натурал сан болған жағдайда натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысал












Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау

Мактау мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Жақсы!

Керемет!






Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


29 минут

Бекіту тапсырмаларын орындату

646. Теңдеуді шешіңдер:

1)

2)

3)

4)

5)

6)


647. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер:

1)

2)

3)

4)

648. Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар:

1)

2)

3)

4)

Өзара бағалау сөйлем бастамалары

«Сен формуланы … дұрыс қолдандың, себебі …»

«Мына қадамда … қоссаң/түзетсең, жауабың нақтырақ болады»



Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


1 есептеңдер

Дескриптор:

-Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді.

-Қосу және азайту амалдарын дұрыс орындайды.

-Нәтижені ықшам түрінде жазады.

3 бөлшекті кыскартып,амалдарды орындаңдар


Дескриптор:

-Бөлшектерді қысқартады.

-Айнымалысы бар өрнектерді ықшамдайды.

-Нәтижені дұрыс жазады.

2

Дескриптор:

-Теңдеуді шешу амалдарын орындайды.

-Айнымалыны жеке қалдырады.

-Нәтижені дұрыс табады.

Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


4 амалды орындаңдар



Дескриптор:

-Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді.

-Қосу және азайту амалдарын орындайды.

-Жауапты ықшам түрінде жазады.

5



Дескриптор:

-Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді.

-Қосу амалын орындайды.

-Жауапты аралас сан немесе қысқарған бөлшек түрінде жазады.

ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;

Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


6

Ылгалды кірпіштің массасы 4

Кірпіш кептірілгенде алғашқы массаның килограмы жоғалады. Кептірілген кірпіштің массасы неше кг?

Дескриптор:

-Есептің шартын түсінеді.

-Масса айырмасын табады.

-Жауапты ықшам түрінде жазады.

7

Тракторшы бірнші күні 12 га жер жыртты.

Ол екінші күні бірінші күнгіден

. Екі күнге неше гектар жер жыртты?

Дескриптор:

-Есептің шартын талдайды.

-Бөлшектерді қосады.

-Жауабын гектармен дұрыс жазады.

қушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.

Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация




37 ТЖБ жазасыздар


Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 38 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова Меруерт Мирзамидиновна

Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады

Құндылыққа баулу

Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ

Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді.

Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


5 минут

Өткен тақырыпты еске түсіру, қайталау

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу

Кері сан

бөлу

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшеке кері санға көбейту керек


Болады.

Кері болшектер


Яғни бөліндісін, бөлгішіне кері болатын бөлшегіне көбетеміз.

Қажет болған жағдайда бөлшекті қысқартамыз.



Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау




Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


29минут

Бекіту тапсырмаларын орындату

654.

Фермер жерінің -сін мал жайылымына қалдырып, -іне бақша өнімдерін екті. Оның мал жайылымына қалдырған жері бақша өнімдерін еккен жерден 15 га артық. Фермердің барлық жері неше гектар?

655. Есептеңдер:

1)

2)

3)

4)

656. Бөлшектердің бөлімдері әртүрлі алиқвоттық бөлшектердің қосындысы түрінде жазыңдар:

657. Есептеңдер:

1)

2)


Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


Бекіту тапсырмаларын орындату

1 теңдеуді шеш


Дескриптор:

-Теңдеуді құрады.

-Айнымалыны табады.

-Нәтижені дұрыс жазып көрсетеді.

2

Өрнекті ықшамдап мәнін табыңдар




Дескриптор:

-Өрнектің құрамындағы амалдарды орындайды.

-Жай және аралас бөлшектермен жұмыс істейді.

-Нәтижені ықшам түрінде жазады.

Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


1

  1. ; 3) 5) ; 7) (4 балл)

2

  1. ; 3) 5) ; 7) (4 балл)

3

  1. ; 3) 6 5) 5 ; 7)

(4балл)

4. Есеп: Жаяу адам жолды ішінде жүріп өтті. Жаяу адамның жылдамдығын табыңдар

Шешуі: х – жаяу адамның жылдамдығы

Нұсқауды пайдаланып, есепті өз беттеріңмен шығарады.

дескриптор:

  • Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді.

  • Қосу және азайту амалдарын дұрыс орындайды.

  • Нәтижені ықшам түрінде жазады.

ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;

Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


1.Берілген сандардың кері сандарын табыңдар:

234

16

2.Есептеңдер:

3. Есептеңдер:

4. Шолпан   х алма, Айман  1 . Барлығы 48 алма. Шолпанда алма қанша?

қушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.

Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация




Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 39 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова Меруерт Мирзамидиновна

Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады

Құндылыққа баулу

Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ

Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді.

Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


5 минут

Өткен тақырыпты еске түсіру, қайталау

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу

Кері сан

бөлу

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшеке кері санға көбейту керек


Болады.

Кері болшектер


Яғни бөліндісін, бөлгішіне кері болатын бөлшегіне көбетеміз.

Қажет болған жағдайда бөлшекті қысқартамыз.


Жай бөлшектерді бөлуді есіңе сақта!

Жай бөлшектерді натурал санға бөлуді есіңе сақта!


Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау




Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


29минут

  1. Қайталау есептері.

1.


2. Теңдеуді шешіңдер:

1).

2).

3).

3.
I - х
II – 4х
Шешуі: х + 4х =9 1/6;
5х = 9 1/6;
х = 9 1/6: 5;
х =1 5/6

4. Жеке жұмыс.

1) : • 42

  1. 1 : 5 2 : 11


2. Тест тапсырмалары.
1. Амалды орында: 61/8 + 33/5
А. 94/13; Ә. 929/40; Б. 94/5; В. 91/2.

2. Теңдеуді шеш:

у + 33/4 = 57/8.
А. 21/2; Ә. 21/4; Б. 21/8; В. 95/8.
3. Үшбұрыштың қабырғалары 4/15 см 9/10 см және 13/20 см. Периметрін тап.
А. 26/60 см; Ә. 83/60 см; Б. 137/60 см; В) 149/60 см.
4. Бөлуді орында: 10/51 15/68.
А) 8/9; Ә) 3; Б) 3/14; В) 42/3.
5. Амалдарды орында: 93/4∙2 4/9 6 1/2.
А) 32/3. Ә) 25163/176; Б) 3/11; В) 15/22;



Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


Жеке жұмыс. «Сәйкестердіріңіз»


ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;

Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация


Қысқа мерзімді сабақ жоспары №40 5 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Умбетова Меруерт Мирзамидиновна

Күні:


Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жай бөлшектерді бөлу алгоритмін біледі және бөлуді орындайды;

-Аралас сандарды бөлу ережесін біледі,есеп шығаруда қолданады

Құндылыққа баулу

Құндылықтар: Бірлік және ынтымақ

Бірлік: топтық жұмыс барысында ортақ мақсатқа жету үшін өз үлесін қосып, әрбір қатысушының еңбегін құрметтейді.

Ынтымақ: бір-біріне қолдау көрсетіп, ойларын еркін бөлісіп, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық танытады

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі


6мин

Жұмыс түрі: топтық
Әдіс: «Сөйлемді жалғастыр» айдары.
оқушылардың бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлауына жағдай жасап, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыруды ұйымдастырады. Арнайы ұяшықтар арқылы оқушылар құндылықтарды даралап көрсетеді.

-сабақтың мақсатымен таныстыру

Жасанды интеллект көмекшісін тыңдап, құндылықтарға қатысты сөйлемдерді жалғастырады.

Достарыммен тату болу үшін мен …
– Біз бір-бірімізді қолдаймыз, себебі …
– Ынтымақ болған жерде …
– Бірге жұмыс істегенде … жеңіл болады.
– Досқа айтатын жылы сөзім –
Сабаққа белсенді қатысуға дайындалады.

Жасанды көмекші арқылы оқушылар өздерін «Шапалақ» әдісі арқылы бағалауы


Google AI studio Veo 3 жасанды интеллектісі арқылы жасалынған бейне

Сабақтың

басы


5 минут

Өткен тақырыпты еске түсіру, қайталау

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу

Кері сан

бөлу

Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу, бөлінгіш бөлшекті бөлгіш бөлшеке кері санға көбейту керек


Болады.

Кері болшектер


Яғни бөліндісін, бөлгішіне кері болатын бөлшегіне көбетеміз.

Қажет болған жағдайда бөлшекті қысқартамыз.



Сабаққа белсенділік танытып отырған оқушыларды

Ауызша бағалау




Слайд ;

Интерактивті тақта;


Оқу құрал -жабдықтары

Сабақтың

ортасы


29минут

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер.

Дескриптор:

  • Үлестірімділік қасиетін қолданады.

  • Көбейтуді дұрыс орындайды.

  • Нәтижені аралас сан түрінде жазады.

Дескриптор:

  • Аралас сандарды бөлшек түріне айналдырады.

  • Қосуды және азайтуды орындайды.

  • Жауабын ықшам түрде көрсетеді.

Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша

Бірін-бірі бағалайды.


Бағалау парағына өзінің алған балын жазып отырады

Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;


Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов


1 карточка



2 карточка


3карточка

  1. 7



ҚБ:Дайын жауап бойынша әркім өзін – өзі бағалайды.


Тақта;

Оқу құралдары; оқулық;

Оқулық авторы: Т.А.Алдамуратова; Е.С.Байшоланов

Сабақтың

соңы

5

минут

Кері байланыс алады.

Үй тапсырмасын береді

Бүгінгі сабақта алған бағаларын айтады

Жасанды көмекші арқылы оқушылар кері байланыс береді.

-Түсіндім

-Сұрақтарым бар

-Түсінбедім

Үй тапсырмаларын азып алады

Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды

ЖИ арқылы жасалған презентация



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2025
16
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі