|
«Ондық бөлшектер және оларға амалдар
қолдану» бөлім бойынша |
|
|
Тақырып |
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу Ондық бөлшектерді салыстыру Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру
5.1.2.28 ондық бөлшекті
натурал санға және ондық
5.1.2.30 ондық бөлшекті
натурал санға және ондық
5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10,
100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10,
100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу 5.5.1.5
бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
1 нұсқа
-
Сандарды өсу ретімен жазыңдар: 2,01; 2,45; 2,14; 2,006; 2,405 [1]
2. Есептеңдер:
a) 39,62 · 0,1 b) 3,2·2 c) 2,5 · 4,87
d) 0,5 : 100 e) 3,6 : 0,01 f) 48,6:6 g)0,48 : 3,2 [7]
3. Арақашықтығы 32,4 км болатын, екі қаладан бір біріне қарсы бағытта 13,5км/сағ жылдамдықпен велошабандоз және 40,5 км/сағ жылдамдықпен мотоциклші шықты. Неше сағат өткеннен кейін олар кездеседі? [4]
2 вариант.
1. Сандарды өсу ретімен жазыңдар:
3,12; 3,05; 3,21; 3,007; 3,501 [1]
2. Есептеңдер:
a) 27,56 • 0,1 b) 4,2·3 c) 1,4 • 3,18
d) 0,4 : 100 e) 2,7 : 0,01 f) 28,4:4 g) 0,49 : 3,5 [7]
3. Бір қаладан қарама қарсы бағыттарында жылдамдығы 11,3 км/сағ велошабандоз және жылдамдығы 40,7 км/сағ мотоциклші шықты. Неше сағаттан соң олардың арасындағы қашықтық 36,4 км болады? [4]
Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Ондық бөлшектерді өсі/кему ретімен орналастырады |
1 |
Сандарды өсу ретімен жазады; |
1 |
|
Ондық бөлшектерге көбейтуді орындайды |
2 a,b,с |
ондық бөлшекті 0,1-ге көбейтеді; |
1 |
|
ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді |
1 |
||
|
Ондық бқлшектерді көбейтеді; |
1 |
||
|
Ондық бөлшектерге бөлуді орындайды |
2 d,e f, g |
ондық бөлшекті 0,01-ге бөледі |
1 |
|
ондық бөлшекті 100-ге бөледі |
1 |
||
|
ондық бөлшекті натурал санға бөледі |
1 |
||
|
ондық бөлшектерді бөледі |
1 |
||
|
Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, |
3 |
Қысқаша шартын жазады/сурет жасайды |
1 |
|
ондық бөлшектерді қосады |
1 |
||
|
ондық бөлшекті санға бөледі |
1 |
||
|
Бөлуді орындайды, жауап табады. |
1 |
Жалпы балл: 12
«Ондық бөлшектер және
оларға амалдар қолдану» бөлімі
бойынша
жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Ондық бөлшектерді өсі/кему ретімен орналастырады |
О |
Б |
О |
|
Ондық бөлшектерге көбейтуді орындайды |
О |
О |
О |
|
Ондық бөлшектерге бөлуді орындайды |
О |
О |
О |
|
Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, |
М |
е |
Б |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып 3 тоқсан бжб ондық бөлшектер
5 сынып 3 тоқсан бжб ондық бөлшектер
|
«Ондық бөлшектер және оларға амалдар
қолдану» бөлім бойынша |
|
|
Тақырып |
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу Ондық бөлшектерді салыстыру Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.26 ондық бөлшектерді салыстыру
5.1.2.28 ондық бөлшекті
натурал санға және ондық
5.1.2.30 ондық бөлшекті
натурал санға және ондық
5.1.2.29 ондық бөлшектерді 10,
100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 көбейту
5.1.2.31 ондық бөлшектерді 10,
100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 – бөлу 5.5.1.5
бөлшектерге арифметикалық
амалдар қолданып |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
1 нұсқа
-
Сандарды өсу ретімен жазыңдар: 2,01; 2,45; 2,14; 2,006; 2,405 [1]
2. Есептеңдер:
a) 39,62 · 0,1 b) 3,2·2 c) 2,5 · 4,87
d) 0,5 : 100 e) 3,6 : 0,01 f) 48,6:6 g)0,48 : 3,2 [7]
3. Арақашықтығы 32,4 км болатын, екі қаладан бір біріне қарсы бағытта 13,5км/сағ жылдамдықпен велошабандоз және 40,5 км/сағ жылдамдықпен мотоциклші шықты. Неше сағат өткеннен кейін олар кездеседі? [4]
2 вариант.
1. Сандарды өсу ретімен жазыңдар:
3,12; 3,05; 3,21; 3,007; 3,501 [1]
2. Есептеңдер:
a) 27,56 • 0,1 b) 4,2·3 c) 1,4 • 3,18
d) 0,4 : 100 e) 2,7 : 0,01 f) 28,4:4 g) 0,49 : 3,5 [7]
3. Бір қаладан қарама қарсы бағыттарында жылдамдығы 11,3 км/сағ велошабандоз және жылдамдығы 40,7 км/сағ мотоциклші шықты. Неше сағаттан соң олардың арасындағы қашықтық 36,4 км болады? [4]
Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Ондық бөлшектерді өсі/кему ретімен орналастырады |
1 |
Сандарды өсу ретімен жазады; |
1 |
|
Ондық бөлшектерге көбейтуді орындайды |
2 a,b,с |
ондық бөлшекті 0,1-ге көбейтеді; |
1 |
|
ондық бөлшекті натурал санға көбейтеді |
1 |
||
|
Ондық бқлшектерді көбейтеді; |
1 |
||
|
Ондық бөлшектерге бөлуді орындайды |
2 d,e f, g |
ондық бөлшекті 0,01-ге бөледі |
1 |
|
ондық бөлшекті 100-ге бөледі |
1 |
||
|
ондық бөлшекті натурал санға бөледі |
1 |
||
|
ондық бөлшектерді бөледі |
1 |
||
|
Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, |
3 |
Қысқаша шартын жазады/сурет жасайды |
1 |
|
ондық бөлшектерді қосады |
1 |
||
|
ондық бөлшекті санға бөледі |
1 |
||
|
Бөлуді орындайды, жауап табады. |
1 |
Жалпы балл: 12
«Ондық бөлшектер және
оларға амалдар қолдану» бөлімі
бойынша
жиынтық
бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Ондық бөлшектерді өсі/кему ретімен орналастырады |
О |
Б |
О |
|
Ондық бөлшектерге көбейтуді орындайды |
О |
О |
О |
|
Ондық бөлшектерге бөлуді орындайды |
О |
О |
О |
|
Бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып, |
М |
е |
Б |
шағым қалдыра аласыз













