Ұйымдастыру
|
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Пайыз
тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз: - Пайыз ұғымын
анықтайды.
-Берілген санның пайызын таба
алады. -Берілген бөлшекті пайызбен және пайызды бөлшекпен жаза
алады.
|
Сәлемдеседі
Сабақ мақсатымен
танысады.
Сұрақтарға жауап
береді:
Қайталау
сұрақтары.
-
Жиын дегеніміз
не?
-
Ішкі жиын дегеніміз
не?
-
Тең жиындар дегеніміз
не?
-
Жиындардың қиылысуы?
Жиындардың бірігуі?
|
Ауызша
бағалау
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.
Тақта
слайд
|
Жаңа
сабақ
|
Сабақты слайд арқылы
түсіндіремін
Процентті ондық бөлшекпен жазу үшін: 15% =
0,15 32% = 0,32
Процентті ондық бөлшекпен жазу үшін, Процент
белгісі алдындағы санын 100-ге бөлу
керек.
4,5% =
0,045
Ондық бөлшекті процентпен жазу үшін: 0,07 =
7% 0,15 = 15% 0,4 = 40% 0,3 =
30%
Ондық бөлшекті прцентпен жазу үшін, оны
100-ге көбейтіп, процент белгісін тіркеп жазу керек. 0,425 = 42,5%
0,075 = 7,5% 0,006 = 0,6% 0,0008 = 0,08%
0,05=0,05*100%=5%
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады.
Оқушылар мұғалім көрсеткен
мысалға қарап өздері берілген пайыздарды ондық бөлшектермен жай
бөлшектермен жазаып көреді
60%
0,9%
5%
90%
0,65% =0,0065
=
1%=1:100=0,01
|
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.
|
Слайд
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
Тақта
|
|
№1086. Сөйлемнің
магынасын тусіндіріндер:
1)
Карбыздыц 98%-і су; 2) кұлпынайдын 6%-і
кант.
|
Қарбыздың 100 ден 98 бөлігі
су
Құлпынайдың 100ден 6 бөлігі
су
|
Дескриптор:
Мәтін есептегі пайыздың
мағынасын түсінеді
|
Презентация
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін
мектептің 5–сыныбына арналған оқулық.
|
|
№1087.
1)
Процентті ондык белшекпен жазындар:
1%; 6%; 10%; 25%; 50%; 75%; 120%;
170%.
2)
Процентті жай белшекпен жазындар:
2%; 5%; 20%; 60%; 80%;
140%; 180%.
2)
|
Шешімі:
-
|
«Бағдаршам» арқылы
бір-бірін бағалайды
Дескриптор:
-пайызды жай бөлшекпен
жазады;
Жай бӨлшекті ондық
бөлшекке айналдырадыжазады;
Дескриптор:
Пайызды жай бөлшекпен
жазады
жай бөлшекті қысқартуды орындайды
|
Презентация
Интернет
ресурстары
Оқу
құралдары:
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
|
Жеке
жұмыс
|
«Ойлан.Жұптас.Бөліс»
№1
12000 ның 12%-ы
Ж:2240тг
5000 – ның 12%- ы
Ж:5600тг
8000 – ның 12%-ы ж:
9760тг
№2
2,5*60/100 =1.5
(Су)
2.5*19/100=0.475
(Сарымай)
1,5+0,475=1.975
2.5-1.975=0.525
(қант)
Оқулықтан №1087, №1088,
№1089
|
Берілген есептерді
шығарады.
Тақырыпқа қатысты есептерді
шығарады
Деңгейлік таппсырмаларды
орындайды.
ҚБ: Бағдаршам арқылы
бағалайды.
|
Дескриптор:
-
Пайыз ережесін
біледі.
Дескриптор:
Білім
алушы
-бөлшекті, натурал санды,
ондық бөлшекті пайызбен
жазады.
|
Презентация
Интернет
ресурстары
Жалпы білім беретін мектептің
5–сыныбына арналған оқулық.
|
Соңы
|
Бекіту
сұрақтары.
1. Пайыз деп нені
түсінесің? Оның мағынасы
қандай? 2.Пайызды бөлшекпен не санмен жазудың
алгоритмі 3 Бөлшекті не санды пайызбен жазудың
алгоритмі 4 Пайызды білудің пайдасы бар ма? Себебін
түсіндір 5 Пайыз есебі қай жерлерде
қолданылады?
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Үйге
тапсырма. №1090.
|
Сабақ бойы жинаған ұпайлары
және белсенділігіне қарай мұғалімнің
1-10 баллмен
бағғалауы
|
Презентация
|