Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Психологиялық
тренинг
Шеңбер
боып тұру, бір-біріне аспант әлеміне қатысты тілектер
білдіру;
Күндей
күлімдеп, жұлдыздай жарқырап, айдай ашық болып деп тілек
білдіру
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
Қызығушылықты ояту. «Серпілген сауалдар»
әдісі.
Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылардың сабаққа дайындығы
тексеріліп, назары сабаққа
аударылады.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Сұрақтар
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма. Оқылым
мәтіні. Мәтінді оқып, негізгі және
қосымша ақпараттарды анықтаңыз.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
Дескриптор:
* негізгі ақпаратты
анықтайды;
* қосымша ақпаратты
анықтайды;
* қорытынды
жазады.
ҚБ «Екі жұлдыз,
бір тілек»
ӘТН.
Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Төл
сөз бен автор сөзін қатыстырып, «Ай мен Күн» ертегісінің желісі
бойынша сұхбат құрыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
|
Топтық жұмыс. Оқылым
тапсырмасын орындайды.
Оқушылар мәтіндегі негізгі тірек
сөздерді анықтайды;
негізгі ақпаратты
анықтайды;
қосымша ақпаратты
анықтайды;
қорытынды
жазады. .
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Оқушылар мәтіндегі
төл сөздерді төлеу сөз түрінде
жазады.
Төл сөз бен автор
сөзін қатыстырып, «Ай мен Күн» ертегісінің желісі бойынша сұхбат
құрыңдар.
Төл сөз бен автор
сөзін қатыстырады;
«Ай мен Күн»
ертегісінің желісі бойынша сұхбат
құрады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
«Түстер»
Стикер
ҚБ
|
(«Менің алғашқы
энциклопедиям» жинағынан)
Тапсырма
қағаздары
|
|