Материалдар / 5-сынып "Айға сапар" тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5-сынып "Айға сапар" тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып "Айға сапар" тақырыбы 4-тоқсан 9-бөлім бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
122
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Аспан әлемінің құпиялары

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:



Сынып: 5

Қатысқандар


Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Айға сапар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу;

5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: оқылым және тыңдалым мәтіндерінің мазмұнын түсіну, мәтін мазмұнын сипаттап жаза білу, төл сөз, төлеу сөз, автор сөзін ажырата білу;

Көпшілігі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша жинақы мәтін жазу, төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Кейбір оқушылар: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу, төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды;

  • жинақы мәтін жазады.

  • Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну, қолдану

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды;

жинақы мәтін жазады.

Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Алдыңғы оқу

Аспан әлемінің құпиялары

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Көңілді шеңбер».

-Балалар, шеңберде қалай тұру керек?-деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады. Сабақ басында шаттық шеңберін құру «Жылы лебіз» тәсілі арқылы бір-біріне тілектер жолдайды

Жазылым алды тапсырма. Қызығушылықты ояту. Оқушылар жаңа тақырыпқа байланысты тыңдалым мәтінін тыңдайды. Тыңдалым мәтініне байланысты өз пікірлерін білдіреді.

https://www.youtube.com/watch?v=YK_Ftez8Aj0

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.






Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында тыңдалым мәтініне байланысты өз пікірлерін білдіреді.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау



Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы







https://www.youtube.com/watch?v=YK_Ftez8Aj0








Сабақтың ортасы

Жазылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану. Тыңдалым мәтінінен қандай ой түйдіңіз? Енді оқылым мәтінін оқып, танысыңыз. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазыңыз.

Оқылым мәтіні

Дескриптор:

  • оқылым мәтіні мен тыңдалым мәтініндегі ортақ идеяны түсінеді;

  • оқылым және тыңдалым мәтіні негізінде жинақы мәтін жазады.;

ҚБ

Жазылымнан кейін. ӘТН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • айды игеру туралы пікірлерді түрлендіріп, төл сөз бен төлеу сөзге мысал жазады;

  • құрастырған сөйлемдерін төлеу сөзге айналдырады.

  • «Менің арманым – ғарышкер болу» тақырыбына шығармашылық жұмыс жазады.

ҚБ

Бүгінгі тақырып бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.


Дескриптор:

  • тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын

6 тірек сөзді анықтайды;

  • -3 маңызды емес аспектісін анықтайды;

  • -анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.

ҚБ

Оқушылар тыңдалым және оқылым мәтінін салыстырады.







Оқушылар мәтінмен танысып, ой түйеді.


Оқылым мәтіні мен тыңдалым мәтініндегі ортақ идеяны түсінеді, жинақы мәтін жазады.










Сын есімнің шырайларын қатыстырып, өздеріңе ұнайтын қоғамдық көлікке сипаттама жазыңдар.






Оқушылар тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын

6 тірек сөзді анықтайды;

3 маңызды емес аспектісін анықтайды;

анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.




















Тамаша жауап!

Жақсы жауап!





Тамаша жауап!

Жақсы жауап!































(«Менің алғашқы энциклопедиям» жинағынан)



















Сабақтың соңы


Үйге тапсырма:

Кері байланыс.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?

5-тапсырма.





Қосымша ақпарат

Саралау-оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс






Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?















Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:











188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!