Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Уәде

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

    5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Шығарманың кейіпкерінің көңіл күйін анықтай отырып, шығармадағы салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеуді таба алады;

    Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады;

    Кейбір оқушылар: Отбасы құндылығы, оның маңыздылығы жайлы ой өрбітеді, «Ана» тақырыбына өлең шығарады. Құрылымын сақтап әсерлі хат жазады.

    Бағалау критерийі

    • Әңгіме кейіпкері Сержанның сағыныш сезімін сезінеді, адамгершілік, мейірімділік, бауырмалдық, қасиеттерді бойына сіңіреді;

    • Ақпаратты түсініп, өз көзқарасы тұрғысынан рефлексия жасай біледі;

    • Отбасы құндылықтарын құрметтеуді үйренеді, оның маңыздылығы жайлы ой өрбітеді;

    • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен тіркестер: Ана, бала, мұң, сағыныш, мейірімділік, тіршілік, бала психологиясы, күту, уәде, үміт, Есмағамбет, төрт жасар Сержан, алыстағы ана, бала сағынышы, т.б.

    Алдыңғы білім

    Т. Нұрмағамбетов шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    3 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    • Балалар, біз өткен сабақтарымызда Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесін оқып таныстық сонда шығарманың өн бойынан қандай Сержанды кездестіреміз? Яғни шығарма басында, ортасында, соңындағы Сержанның мінезі мен көңіл күйі, сезімі қандай болды?

    • «Сәбидің бәрі бақытты болуы үшін жаралған» деген тіркеспен келісесіздер ме?

    “Plicrers” әдісі арқылы сынып оқушыларының барлығының әңгімені соңына дейін оқыған не оқымағанын рейтингілік тексеру. Оқушыларға экранда тест үлгісінде сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс жауапты қолдарына берілген штрих код арқылы көрсетеді. Мұғалім оқушы жауаптарын телефон арқылы сканерлеп алып отырады. Жұмыс соңында оқушылардың рейтингісі пайызбен экранда көрсетіліп тұрады.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.










    ҚБ

    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы












































    Мағынаны тану.

    1-тапсырма. «Үш жақты күнделік» кестесі.
    Баланың анасына деген сағынышын жазушы қалай суреттейді?
    Жеке ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде орындайды. 

    Шығармадан үзінді

    Жазушы қалай суреттеген?

    Сенің алған әсерің ...




    Дескриптор

    • жазушының суреттеуін оқушы өз әсерімен береді;

    • шығармадан үзінді дәлел келтіру арқылы алған әсерін жазады.


    2-тапсырма. «Сен қалай сезіндің?»

    Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.

    Сезімді ояту

    Елестету

    Сержанды қандай бала деп елестетесің?



    Сүйсіну

    Кімдердің қандай қылығына сүйсіндің?



    Жек көру

    Кімдердің қандай әрекеті ұнамады?



    Жаны ашу

    Қай жерде өзіңде жаны ашу сезімі пайда болды?



    Өкініш сезімі

    Өкініш сезімі пайда болды ма? Қашан?



    Таңдану

    Таңданып, риза болған сәтің бар ма?


    Дескриптор

    • үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды;

    • кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды.


    3-тапсырма. «Қай балмұздақ тәтті?» ойыны. Сержанның көңіл күйіЕкі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу.

    Дескриптор

    • Шығармадан нақты үзінді дәлел келтіру;

    • Себебін ауызша түсіндіру.

    ҚБ

    • Сержанның қалаға барам деген арманы орындалмай қалды. Оған Есмағамбет атасы кінәлі ме? Себебі не?

    • Алайда Сержан Алматыға бара алмаса да, Есмағамбет атасы арқылы анасына хат не өлең жазып жіберуіне болады делік. Бірақ ол не бары 4 жаста яғни хат жаза алмайды.

    • Сондықтан ол хатты сендер жазып жеткізесіңдер.

    Көкейде жатқан көрікті ой...

    Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу. (Өз аналарына арнап өлең шығарса да болады).

    Дескриптор:

    1. Өз ойын жинақтап, басынан өткен оқиғаларды сипаттап хат жазады;

    2. Кейіпкердің көңіл күйін жеткізеді;

    3. Хат құрылымын сақтау (50-60 сөз).

    ҚБ

    «Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

    Оқушылар жеке ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде орындайды.









    Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.












    Екі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу.











    Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу.






    Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.






    ҚShape1 Б

    ЖShape2 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!

    ҚShape3 ызыл –

    әлі шыңдалу қажет.













    ҚShape4 Б

    ЖShape5 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!

    ҚShape6 ызыл –

    әлі шыңдалу қажет.


    ҚShape7 Б

    ЖShape8 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уразова
    07 Сәуір 2024
    356
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5-сынып "Анасын сағынған бала" Уәде" тақырыбы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5-сынып "Анасын сағынған бала" Уәде" тақырыбы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сынып "Анасын сағынған бала" Уәде" тақырыбы 4-тоқсан "Отбасылық құндылықтар" бөлімі бойынша ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

    Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Уәде

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

    5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Шығарманың кейіпкерінің көңіл күйін анықтай отырып, шығармадағы салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеуді таба алады;

    Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады;

    Кейбір оқушылар: Отбасы құндылығы, оның маңыздылығы жайлы ой өрбітеді, «Ана» тақырыбына өлең шығарады. Құрылымын сақтап әсерлі хат жазады.

    Бағалау критерийі

    • Әңгіме кейіпкері Сержанның сағыныш сезімін сезінеді, адамгершілік, мейірімділік, бауырмалдық, қасиеттерді бойына сіңіреді;

    • Ақпаратты түсініп, өз көзқарасы тұрғысынан рефлексия жасай біледі;

    • Отбасы құндылықтарын құрметтеуді үйренеді, оның маңыздылығы жайлы ой өрбітеді;

    • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну

    Құндылықтарға баулу

    Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен тіркестер: Ана, бала, мұң, сағыныш, мейірімділік, тіршілік, бала психологиясы, күту, уәде, үміт, Есмағамбет, төрт жасар Сержан, алыстағы ана, бала сағынышы, т.б.

    Алдыңғы білім

    Т. Нұрмағамбетов шығармашылығы

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    3 минут

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Қызығушылықты ояту.

    • Балалар, біз өткен сабақтарымызда Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесін оқып таныстық сонда шығарманың өн бойынан қандай Сержанды кездестіреміз? Яғни шығарма басында, ортасында, соңындағы Сержанның мінезі мен көңіл күйі, сезімі қандай болды?

    • «Сәбидің бәрі бақытты болуы үшін жаралған» деген тіркеспен келісесіздер ме?

    “Plicrers” әдісі арқылы сынып оқушыларының барлығының әңгімені соңына дейін оқыған не оқымағанын рейтингілік тексеру. Оқушыларға экранда тест үлгісінде сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс жауапты қолдарына берілген штрих код арқылы көрсетеді. Мұғалім оқушы жауаптарын телефон арқылы сканерлеп алып отырады. Жұмыс соңында оқушылардың рейтингісі пайызбен экранда көрсетіліп тұрады.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


    Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.










    ҚБ

    5-сынып

    Қазақ әдебиеті оқулығы





    Сабақтың ортасы












































    Мағынаны тану.

    1-тапсырма. «Үш жақты күнделік» кестесі.
    Баланың анасына деген сағынышын жазушы қалай суреттейді?
    Жеке ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде орындайды. 

    Шығармадан үзінді

    Жазушы қалай суреттеген?

    Сенің алған әсерің ...




    Дескриптор

    • жазушының суреттеуін оқушы өз әсерімен береді;

    • шығармадан үзінді дәлел келтіру арқылы алған әсерін жазады.


    2-тапсырма. «Сен қалай сезіндің?»

    Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.

    Сезімді ояту

    Елестету

    Сержанды қандай бала деп елестетесің?



    Сүйсіну

    Кімдердің қандай қылығына сүйсіндің?



    Жек көру

    Кімдердің қандай әрекеті ұнамады?



    Жаны ашу

    Қай жерде өзіңде жаны ашу сезімі пайда болды?



    Өкініш сезімі

    Өкініш сезімі пайда болды ма? Қашан?



    Таңдану

    Таңданып, риза болған сәтің бар ма?


    Дескриптор

    • үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды;

    • кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды.


    3-тапсырма. «Қай балмұздақ тәтті?» ойыны. Сержанның көңіл күйіЕкі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу.

    Дескриптор

    • Шығармадан нақты үзінді дәлел келтіру;

    • Себебін ауызша түсіндіру.

    ҚБ

    • Сержанның қалаға барам деген арманы орындалмай қалды. Оған Есмағамбет атасы кінәлі ме? Себебі не?

    • Алайда Сержан Алматыға бара алмаса да, Есмағамбет атасы арқылы анасына хат не өлең жазып жіберуіне болады делік. Бірақ ол не бары 4 жаста яғни хат жаза алмайды.

    • Сондықтан ол хатты сендер жазып жеткізесіңдер.

    Көкейде жатқан көрікті ой...

    Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу. (Өз аналарына арнап өлең шығарса да болады).

    Дескриптор:

    1. Өз ойын жинақтап, басынан өткен оқиғаларды сипаттап хат жазады;

    2. Кейіпкердің көңіл күйін жеткізеді;

    3. Хат құрылымын сақтау (50-60 сөз).

    ҚБ

    «Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

    Оқушылар жеке ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде орындайды.









    Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.












    Екі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу.











    Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу.






    Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.






    ҚShape1 Б

    ЖShape2 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!

    ҚShape3 ызыл –

    әлі шыңдалу қажет.













    ҚShape4 Б

    ЖShape5 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!

    ҚShape6 ызыл –

    әлі шыңдалу қажет.


    ҚShape7 Б

    ЖShape8 асыл- Керемет жұмыс!

    Сары-

    Жақсы жұмыс!<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    07.04.2024
    356
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уразова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации