|
Бөлім: «Отбасы құндылықтары» |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала».Уәде |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Шығарманың кейіпкерінің көңіл күйін анықтай отырып, шығармадағы салыстыра суреттеу мен қарама-қарсы суреттеуді таба алады; Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Кейбір оқушылар: Отбасы құндылығы, оның маңыздылығы жайлы ой өрбітеді, «Ана» тақырыбына өлең шығарады. Құрылымын сақтап әсерлі хат жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ана, бала, мұң, сағыныш, мейірімділік, тіршілік, бала психологиясы, күту, уәде, үміт, Есмағамбет, төрт жасар Сержан, алыстағы ана, бала сағынышы, т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Т. Нұрмағамбетов шығармашылығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Қызығушылықты ояту.
“Plicrers” әдісі арқылы сынып оқушыларының барлығының әңгімені соңына дейін оқыған не оқымағанын рейтингілік тексеру. Оқушыларға экранда тест үлгісінде сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс жауапты қолдарына берілген штрих код арқылы көрсетеді. Мұғалім оқушы жауаптарын телефон арқылы сканерлеп алып отырады. Жұмыс соңында оқушылардың рейтингісі пайызбен экранда көрсетіліп тұрады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар өздері білетін адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді айтады.
|
ҚБ |
5-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану.
1-тапсырма. «Үш жақты күнделік»
кестесі.
Дескриптор
2-тапсырма. «Сен қалай сезіндің?» Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.
Дескриптор
3-тапсырма. «Қай балмұздақ тәтті?» ойыны. Сержанның көңіл күйіЕкі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу. Дескриптор
ҚБ
Көкейде жатқан көрікті ой... Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу. (Өз аналарына арнап өлең шығарса да болады). Дескриптор:
ҚБ «Автор орындығы». Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.
|
Оқушылар жеке ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде орындайды.
Берілген сұрақтарға топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын суреттеп сипаттау.
Екі балмұздаққа шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін жазу.
Әңгіме желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат не өлең жазу.
Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады. |
Қ
Ж Сары- Жақсы жұмыс!
Қ әлі шыңдалу қажет.
Қ
Ж Сары- Жақсы жұмыс!
Қ әлі шыңдалу қажет.
Қ
Ж Сары-
Жақсы
жұмыс!< Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім: «Отбасы
құндылықтары»
Мектеп: Пәні: қазақ
әдебиеті
Күні: Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:
5
Қатысқандар саны: Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын
сағынған бала».Уәде
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары 5.2.1.1. Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табу;
5.2.4.1 көркем
шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең
жазу.
Сабақтың
мақсаты Барлық
оқушылар: Шығарманың кейіпкерінің көңіл
күйін анықтай отырып, шығармадағы салыстыра суреттеу мен
қарама-қарсы суреттеуді таба
алады; Көпшілігі: әдеби шығармадағы екі нәрсені
салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады;
Кейбір
оқушылар: Отбасы құндылығы, оның
маңыздылығы жайлы ой өрбітеді, «Ана» тақырыбына өлең шығарады.
Құрылымын сақтап әсерлі хат
жазады.
Бағалау
критерийі Әңгіме кейіпкері Сержанның
сағыныш сезімін сезінеді, адамгершілік, мейірімділік, бауырмалдық,
қасиеттерді бойына сіңіреді; Ақпаратты түсініп, өз
көзқарасы тұрғысынан рефлексия жасай
біледі; Отбасы құндылықтарын
құрметтеуді үйренеді, оның маңыздылығы жайлы ой
өрбітеді;
Әдеби шығармадағы
екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу,
түсіну
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам және жоғары
руханият(3-құндылық)
Тілдік
мақсаттар
Негізгі сөздер
мен тіркестер: Ана, бала, мұң, сағыныш,
мейірімділік, тіршілік, бала психологиясы, күту, уәде, үміт,
Есмағамбет, төрт жасар Сержан, алыстағы ана, бала сағынышы,
т.б.
Алдыңғы
білім
Т. Нұрмағамбетов
шығармашылығы
Сабақ
барысы Сабақтың кезеңі/
уақыт Педагогтің
әрекеті Оқушының
әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың басы
3
минут І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру. Қызығушылықты
ояту. Балалар, біз өткен
сабақтарымызда Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала»
әңгімесін оқып таныстық сонда шығарманың өн бойынан қандай Сержанды
кездестіреміз? Яғни шығарма басында, ортасында, соңындағы Сержанның
мінезі мен көңіл күйі, сезімі қандай
болды? «Сәбидің бәрі бақытты болуы
үшін жаралған» деген тіркеспен келісесіздер
ме? “Plicrers” әдісі
арқылы сынып оқушыларының барлығының
әңгімені соңына дейін оқыған не оқымағанын рейтингілік тексеру.
Оқушыларға экранда тест үлгісінде сұрақтар беріледі. Оқушылар дұрыс
жауапты қолдарына берілген штрих код арқылы көрсетеді. Мұғалім
оқушы жауаптарын телефон арқылы сканерлеп алып отырады. Жұмыс
соңында оқушылардың рейтингісі пайызбен экранда көрсетіліп
тұрады. Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар өздері білетін
адамгершілік туралы мақал-мәтелдерді
айтады.
ҚБ 5-сынып Қазақ әдебиеті
оқулығы Сабақтың
ортасы Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Үш жақты күнделік»
кестесі. Шығармадан
үзінді Жазушы қалай
суреттеген? Сенің алған әсерің
...
Дескриптор
жазушының суреттеуін оқушы өз
әсерімен береді;
шығармадан үзінді дәлел
келтіру арқылы алған әсерін
жазады.
2-тапсырма. «Сен қалай
сезіндің?»
Берілген сұрақтарға топ болып,
бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және образын
суреттеп сипаттау. Сезімді
ояту Елестету Сержанды қандай бала деп
елестетесің? Сүйсіну Кімдердің қандай қылығына
сүйсіндің? Жек
көру Кімдердің қандай әрекеті
ұнамады? Жаны
ашу Қай жерде өзіңде жаны ашу
сезімі пайда болды? Өкініш
сезімі Өкініш сезімі пайда болды ма?
Қашан? Таңдану Таңданып, риза болған сәтің
бар ма?
Дескриптор
үзінділердің қай кейіпкерге
қатысты екенін
анықтайды;
кейіпкерлердің образын өз
сөзімен сипаттайды.
3-тапсырма. «Қай балмұздақ тәтті?» ойыны.
Сержанның көңіл
күйіЕкі балмұздаққа шығарма басындағы және
шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның көңіл күйін
жазу.
Дескриптор
Шығармадан нақты үзінді дәлел
келтіру;
Себебін ауызша
түсіндіру.
ҚБ
Сержанның қалаға барам деген арманы орындалмай қалды. Оған
Есмағамбет атасы кінәлі ме? Себебі
не?
Алайда
Сержан Алматыға бара алмаса да, Есмағамбет атасы арқылы анасына хат
не өлең жазып жіберуіне болады делік. Бірақ ол не бары 4 жаста яғни
хат жаза алмайды.
Сондықтан ол хатты сендер жазып
жеткізесіңдер.
Көкейде жатқан көрікті
ой...
Әңгіме
желісі бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан
анасына хат не өлең жазу. (Өз аналарына арнап өлең шығарса да
болады).
Дескриптор:
Өз ойын
жинақтап, басынан өткен оқиғаларды сипаттап хат
жазады;
Кейіпкердің көңіл күйін
жеткізеді;
Хат
құрылымын сақтау (50-60 сөз).
ҚБ
«Автор орындығы».
Үздік жұмыстар «Автор орындығында»
оқылады.
Оқушылар жеке
ойларын жазып, өз әсерлерін топқа салып, жоғары деңгейде
орындайды.
Берілген сұрақтарға
топ болып, бірлесіп жауап беру арқылы кейіпкерлерді анықтау және
образын суреттеп сипаттау.
Екі балмұздаққа
шығарма басындағы және шығарма соңындағы негізгі кейіпкер Сержанның
көңіл күйін жазу.
Әңгіме желісі
бойынша кейіпкердің орнына өзін қойып Сержанның атынан анасына хат
не өлең жазу.
Үздік жұмыстар
«Автор орындығында» оқылады.
Қ
Ж
Сары-
Жақсы
жұмыс!
Қ
әлі шыңдалу
қажет.
Қ
Ж
Сары-
Жақсы
жұмыс!
Қ
әлі шыңдалу
қажет.
Қ
Ж
Сары-
Жақсы
жұмыс!< | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















