Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
Қызығушылықты ояту. Суреттерге баланысты ойқозғау
сұрақтары қойылады.
– Балалар, шоқжұлдыздар
дегеніміз не?
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылардың сабаққа дайындығы
тексеріліп, назары сабаққа
аударылады.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
|
ҚБ
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Сұрақтар
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Тапсырма. Оқылым мәтіні. Мәтінді түсініп
оқы.
Тапсырма. Мәтіндегі негізгі және қосымша
ақпараттарды білдіретін сөйлемдерді жеке парақшаларға жазып,
араластырып, қайсысы негізгі, қайсысы қосымша ақпарат болатынын
топқа бөлу, неге
олай ойлайтынын
түсіндіру.
Мәтінді тұтас көлемде оқып,
негізгі ақпарат пен қосымша ақпарат туралы өз пікірлерімен
салыстыру.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
Мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпаратты пайдаланып, талқылау сұрақтарымен жұмыс:
«Мен нені білдім...» әдісімен әр топ өз сұрақтарымен жұмыс жасайды,
сөйлемді мәтін бойынша алған өз білімімен
толықтырады.
Мыс: -Мен ... білдім. -Мен ...
білдім.
Саралау. Деңгейі төмен оқушыларға
мәтіндегі тірек сөздерді
анықтату.
Дескриптор:
*мәтіндегі негізгі
тірек сөздерді анықтайды;
* негізгі ақпаратты
анықтайды;
* қосымша ақпаратты
анықтайды;
* қорытынды
жазады.
ҚБ «Екі жұлдыз,
бір тілек»
ӘТН.
Тапсырма.
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.
Тапсырма.
Дескриптор:
|
Топтық жұмыс. Оқылым
тапсырмасын орындайды.
Оқушылар мәтіндегі негізгі тірек
сөздерді анықтайды;
негізгі ақпаратты
анықтайды;
қосымша ақпаратты
анықтайды;
қорытынды
жазады. .
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Оқушылар мәтіндегі
төл сөздерді төлеу сөз түрінде
жазады.
Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды;
«Қосжазба»
күнделігін толтырады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
(«Менің алғашқы
энциклопедиям» жинағынан)
Тапсырма
қағаздары
|
|