Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мектебі: |
|
||||||||||||||||||||
Мұғалімнің аты –жөні: |
Жайбергенова Меруерт |
||||||||||||||||||||
Тақырыбы: |
10-бөлім. 6-сабақ Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесі |
||||||||||||||||||||
5– сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:10 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:0 |
|||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Т/Ж 4 Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. 5. Б/С 2 Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. |
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Әңгімені мазмұндай алады. |
||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: Кейіпкерлерге мінездеме береді. |
|||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды. |
|||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Әңгіме желісі бойынша ойларымен бөліседі. 2. Әженің бейнесін салыстыра сипаттайды. 3. Арнау өлең шығарады. |
||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
|
||||||||||||||||||||
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||
Қос тентек, ертегі, қайтар жол, дастархан басы, елден келген шешей, нағыз әже. |
|||||||||||||||||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Әженің киген киімі, нағыз әже, қиялдағы әже |
|||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||||||||||||||
1.Не себепті әже Аяның көңілінен шықпады? |
|||||||||||||||||||||
2.Неліктен елден келген шешейді ұнатпай қалды? |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясы арқылы оқушылардың патриотизм мен азаматтық жауапкершілікті арттыра отырып, ұлттық тәрбиеге баулу. |
||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі – тіл шеберлігін арттырады, тарих – ата-баба жолын біледі, өзін-өзі тану – адамгершілікке баулиды. |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
«Нағыз әже қайда?» әңгімесімен таныс. |
||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыты |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
5минут 3 мин 6 мин |
Шаттық шеңбері: «Сатамын және сатып аламын» тренингі, шартын түсіндіріледі. Шеңберде тұрған қатысушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін шар арқылы сатып, оның жақсы қасиетін гүл арқылы сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сізге сатып, сіздің еңбекқорлығыңызды сатып аламын. «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлу Мақсатым: Сурет арқылы әр кезеңдегі әжелердің бейнесін көрсетіп, тақырыпқа шолу жасау.
1. Әңгімені оқыған соң қандай сезімде болдыңдар? 2. Кейіпкерлердің қонаққа барғанға дейінгі көңіл күйлері мен қонақтан қайтқан кездегі көңіл күйлерінің өзгеру себептері қандай? 3. Егер жазушы болсаңдар, әңгімені қалай аяқтар едіңдер?
Кері байланыс (ҚБ)
|
Көңілді әуен
Шар мен гүл
|
|||||||||||||||||||
10 мин
7 минут
6 мин
5 мин
|
3-тапсырма. «Салыстыра сипаттау» әдісі Мақсатым: Оқушыларды салыстыра білуге үйрету, қиялын жетілдіру.
Кері байланыс (ҚБ)
«Асыл әже» видеосын көру. 4-тапсырма.Бес жолды өлең«Синквейн» әдісі Мақсатым: Оқушыларды шығармашылыққа баулу.
Синквейн жазу ережесі: 2) Екінші қатарға тақырыпты екі сөзбен келтіруі (екі сын есім түрінде). 3) Үшінші қатарға үш сөзбен осы тақырып бойынша іс - әрекет жазылады (етістік, көсемше). 4) Төртінші қатарға төрт сөзден тұратын осы тақырыпқа қатысты сөйлем немесе сөз тіркесі. 5) Соңғы қатарға тақырып мәнін сипаттайтын бір сөзден тұратын синоним (метафора) жазылады Сергіту сәті: «Биле, биле» Мақсатым: Дене бойымызды сергітіп, сабақты ары қарай белсенді жалғастыру үшін, тапсырмалар қатарымен оқушыларды жалықтырмау мақсатында орындалады. Бейнежазбадағы әуен ырғағымен билеу.
5-тапсырма. «Попс» формуласы. Мақсатым: Оқушылар өз ойларын дәлелдей отырып жеткізе алу. Сендердің ойларыңша, нағыз қазақ әжесі қандай болу керек? Бірінші сөйлем. Менің ойымша... Екінші сөйлем. Себебі оны мен былай түсінемін... Үшінші сөйлем. Оны мен мына фактілермен дәлелдей аламын. Төртінші сөйлем. Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.
Рефлексия Мақсатым:Смайликтер арқылы оқушылардың сабақты қалай меңгергені, көңіл-күйлерін анықтау.
|
Кесте
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |