3-тапсырма. «Салыстыра сипаттау»
әдісі
Мақсатым: Оқушыларды
салыстыра білуге үйрету, қиялын
жетілдіру.
Cалыстыру
аймағы
|
Сырт келбеті, киім кию
мәнері
|
Мінезі
|
Іс-әре-
кеті
|
Балалардың қиялындағы
әже
|
|
|
|
Қонақта көрген
әже
|
|
|
|
Кері байланыс
(ҚБ)
«Асыл
әже» видеосын
көру.
4-тапсырма.Бес жолды
өлең«Синквейн»
әдісі
Мақсатым: Оқушыларды шығармашылыққа
баулу.
Синквейн жазу ережесі:
1) Бірінші қатарға бір сөзбен тақырып жазылады (зат есім
түрінде).
2) Екінші қатарға тақырыпты
екі сөзбен келтіруі (екі сын есім
түрінде).
3) Үшінші қатарға үш сөзбен
осы тақырып бойынша іс - әрекет жазылады (етістік,
көсемше).
4) Төртінші қатарға төрт
сөзден тұратын осы тақырыпқа қатысты сөйлем немесе сөз
тіркесі.
5) Соңғы қатарға тақырып мәнін
сипаттайтын бір сөзден тұратын синоним (метафора)
жазылады
Сергіту сәті:
«Биле, биле»
Мақсатым: Дене бойымызды сергітіп,
сабақты ары қарай белсенді жалғастыру үшін, тапсырмалар қатарымен
оқушыларды жалықтырмау мақсатында орындалады. Бейнежазбадағы әуен
ырғағымен билеу.
5-тапсырма. «Попс»
формуласы.
Мақсатым: Оқушылар өз ойларын дәлелдей
отырып жеткізе алу.
Сендердің ойларыңша,
нағыз қазақ әжесі қандай болу
керек?
Бірінші сөйлем.
Менің ойымша...
Екінші сөйлем.
Себебі оны мен былай
түсінемін...
Үшінші сөйлем. Оны
мен мына фактілермен дәлелдей
аламын.
Төртінші сөйлем.
Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
1.Әңгіме желісі
бойынша ойларымен бөлісе
алады.
2.Әженің бейнесін
салыстыра сипаттай алады.
3.Арнау өлең шығара
алады.
|
1.Әңгіме желісі
бойынша ойларымен бөліседі.
2.Әженің бейнесін
салыстыра сипаттайды.
3.Арнау өлең
шығарады
|
Рефлексия
Мақсатым:Смайликтер арқылы оқушылардың
сабақты қалай меңгергені, көңіл-күйлерін
анықтау.
|