|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ақкөл ЖОББМ |
||||||
|
Күні: . |
|||||||
|
Сынып: 5 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Натюрморт өнері |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Натюрморт өнері, Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт. Оқушыларға мақсатпен критерий парағын таратып беру. Презентация Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын оқушылар назарына ұсыну. Сұрақ:
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Сәндік натюрморт http://artisthall.ru/zanyatiya-zhivopisyu/dekorativnyj-natyurmort/ Көркемдік галерея ARTUMAR. Натюрморт бөлімі http://artumar.kz/still-life/ |
|||
|
Ортасы |
Практикалық жұмыс: жекежұмыс Бірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушылар оймен өзіндік композицияларын құрастырады. Оқушылар таңдаған бірнеше заттарды құрастырып форматқа композициясын орындайды. Оқушылар орындалу техникасын таңдайды (гуашь, акварель, түрлі түсті қарындаштар) Жұмыстарын таныстыру үшін 3-4 минут беріледі.
Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Альбомда эскиздерді орындау. |
Дескриптор
Бағалау критерийлері: - Сызықты портрет жасайды. -кейіпкердің мінезін жеткізеді. |
Натюрморт: http://www.picture-russia.ru/genre/6 http://veta.kz/products/1247420 http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/ Сурет көшірмесі Айша Ғалымбаев |
|||
|
Аяқталуы
|
Сабақтың соңында рефлексия орындайды: -нені білемін, нені үйрендім -не түсініксіз болды -немен міндетті түрде жұмыс жасау керек |
Оқушылар стикерлер арқылы алдын ала шағын көрмеге ұйымдастырылған жұмыстарын бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5-сынып ашық сабақ
5-сынып ашық сабақ
|
Көркем еңбек |
Мектеп: Ақкөл ЖОББМ |
||||||
|
Күні: . |
|||||||
|
Сынып: 5 сабақ 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Бөлім: |
Бөлім: 1 А Визуалды өнер |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Натюрморт өнері |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. |
||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы
|
Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Натюрморт өнері, Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт. Оқушыларға мақсатпен критерий парағын таратып беру. Презентация Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын оқушылар назарына ұсыну. Сұрақ:
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Сәндік натюрморт http://artisthall.ru/zanyatiya-zhivopisyu/dekorativnyj-natyurmort/ Көркемдік галерея ARTUMAR. Натюрморт бөлімі http://artumar.kz/still-life/ |
|||
|
Ортасы |
Практикалық жұмыс: жекежұмыс Бірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушылар оймен өзіндік композицияларын құрастырады. Оқушылар таңдаған бірнеше заттарды құрастырып форматқа композициясын орындайды. Оқушылар орындалу техникасын таңдайды (гуашь, акварель, түрлі түсті қарындаштар) Жұмыстарын таныстыру үшін 3-4 минут беріледі.
Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Альбомда эскиздерді орындау. |
Дескриптор
Бағалау критерийлері: - Сызықты портрет жасайды. -кейіпкердің мінезін жеткізеді. |
Натюрморт: http://www.picture-russia.ru/genre/6 http://veta.kz/products/1247420 http://afisha.kz/news/vystavki/the_opening_of_a_personal_exhibition_gulfairus_ismailova/ Сурет көшірмесі Айша Ғалымбаев |
|||
|
Аяқталуы
|
Сабақтың соңында рефлексия орындайды: -нені білемін, нені үйрендім -не түсініксіз болды -немен міндетті түрде жұмыс жасау керек |
Оқушылар стикерлер арқылы алдын ала шағын көрмеге ұйымдастырылған жұмыстарын бағалайды. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? 1: 2: |
|||||||
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













