Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
5-сынып Ашық сабақ "Өсімдік және музыка"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ аудандық семинарда өтілді. Ішінде қалыптастырушы бағалаудың қалай жүретіні туралы танысуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
2100
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
САБАҚ: қазақ тілі | Мектеп: Ә. Молдағұлова атындағы жом | |
Күні: 16.11.2017 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: М. Умиралиева | |
Сынып: 5 сынып (Т1) | Қатысқан оқушылар саны: 20 | Қатыспағандар: |
Бөлім атауы | 4-бөлім: Өсімдік және музыка | |
Сабақтың тақырыбы | № 6-сабақ. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі | |
Сабақтың түрі | Талдау | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.3.2.1. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру жазу;5.4.3.1 Лексикалық норма Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану; | |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: 1) хабарландыру жаза алады2) сөздердің омоним, антоним, синоним табады;Көптеген оқушылар: 1) құрылымын сақтап хабарландыру жаза алады; 2) омоним, синоним сөздерді қолданады;Кейбір оқушылар: 1) Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру жаза алады; 2) омоним, антоним, синоним сөздерді орынды қолданады. | |
Бағалау критеийлері | Жанрлық ерекшеліктерін сақтап хабарландыру жазады.Әдеби тілдік норма бойынша:Сөздердің синонимдерін, антонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. | |
Тілдік міндеттер | Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: мимоза, музыка, скрипка, цитоплазмат.б | |
Осыған дейін меңгерілген білім | Жануарлардың өмір сүру ортасы | |
Пәнаралық байланыс | ботаника, елтану | |
АКТ-мен байланыс | интерактивтік тақта | |
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) | туған жерге сүйіспеншілік, қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Сабақтың басы5 минут Үй тапсырмасын сұрау | Қызығушылықты оятуСәлемдесу, сабаққа дайындық.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін оқушыларға топ бойынша жағымды тілек айтқызу. Топ ұрандарын айтқызу. ДомбыраҚобызЖетігенБүгінгі сабақта неге қол жеткіземіз, қандай боламыз деп ұрандаймыз? 1-топ Біз бойымыздағы дарындылық қабілетімізді көрсетеміз2-топ Біз өзімізге сенімді, досымызға адал боламыз.3-топ Біз бірлікпен табысқа жетеміз.Үй тапсырмасын сұрау.Оқушыларға мәтінмен танысып келу тапсырылады. Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты анықтайды. Негізгі ақпарат Қасқырдың мінезі туралы айтуҚасқырдың ерекшелігі Қасқырдың жемтігін қалай ұстайтыны Қосымша ақпаратҚазақтардың қасқырды киелі деп табуы Мәтіннің негізгі идеясын айтады. | |
МСабақтың ортасы 35 минут | Ой шақыруӨсімдіктер туралы дерек айту. Музыканың адам өміріне, өсімдіктер мен қоршаған ортаға әсері қандай болатыны туралы сұраймын. Видеоролик музыканың адам көңіл-күйіне әсеріОқылым алдындағы тапсырма.Сұрақ-жауап әдісіОқушылар бейнероликте не туралы айтылған?Музыканың өсімдіктерге әсері бар ма, қалай ойлайсыңдар?Олай болса, музыка мен өсімдік тақырыбындағы мәтінмен танысыңдар. Т.Ж.Өсімдік және музыка тақырыбы бойынша мәтінмен танысу. ДЖИГО әдісі арқылы мәтінді оқып не туралы айтылғанын анықтауОқылымнан кейінгі тапсырма: Өздеріне берілген үзіндімен танысып, мазмұндау. Ішінен омоним, антоним, синоним сөздерді табу. 1-тапсырма. (жеке орындалады) Оқушыларға қима қағаздары таратылады, омоним, антоним, синоним сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. 1. Сөздердің омонимін тауып , әрқайсысына сөйлем құрап көр: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б.2. Мәтіннен алынған сөздердің синонимін тауып жаз: төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б.3. Мына сөздердің антонимдерін тауып жаз.Биік, жоғары, тәтті, сулы, жақсы. ҚБ Жұптық бағалау. Жаттығу жұпта бағалау смайликтер арқылы жүреді. Дескриптор Жазылым алды тапсырмасыПазлды құрастыру тапсырмасы беріледі. Оқушыларға қуыршақтар театры, «Құлақтан кіріп бойды алар, әсем-ән мен тәтті күй» атты концерттік бағдарлама, ақындар айтысы тақырыбында суреттер үлестіріп беру.Жазылым тапсырмасы-Балалар, сендердің концертке барғыларың келеді ме? Олай болса, алдарыңдағы шыққан суреттің тақырыбын ашатындай етіп хабарландыру жазуды тапсырамын. Бұл тапсырма топпен орындалады. Дескриптор Қорытындылау. Өсімдік пен музыканың қандай байланысы бар?«Жігіттің жақсысы- нағашыдан,Домбыраның жақсысы –ағашынан» - мақалын қалай түсіндіңдер? | Өсімдік және музыкаВидеоролик Слайд Смайликтер арқылыбағалау Екі жұлдыз, бір тілек |
Сабақтың соңы5 минут | Рефлексия. Жазбаша кері байланыс.«Бес бармақ» әдісі | Бес бармақ Әдісі |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Жеке, деңгейлік тапсырмалар | Жұптық бағалау | Пәнаралық байланыс: ботаника, елтану Қауіпсіздік ережелері: гербарийлер таратқанда, оқушылардың өсімдіктердің дәмін тату, иіскеуге болмайтынын ескерту АКТ-мен байланыс: интерактивтік тақта Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент): туған жерге сүйіспеншілік, қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу. |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)