Материалдар / 5-сынып Ашық сабақ "Өсімдік және музыка"

5-сынып Ашық сабақ "Өсімдік және музыка"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ аудандық семинарда өтілді. Ішінде қалыптастырушы бағалаудың қалай жүретіні туралы танысуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
2100
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
САБАҚ: қазақ тілі Мектеп: Ә. Молдағұлова атындағы жом
Күні: 16.11.2017 жылМұғалімнің аты-жөні: М. Умиралиева
Сынып: 5 сынып (Т1)Қатысқан оқушылар саны: 20Қатыспағандар:
Бөлім атауы4-бөлім: Өсімдік және музыка
Сабақтың тақырыбы№ 6-сабақ. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Сабақтың түріТалдау
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары5.3.2.1. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру жазу;5.4.3.1 Лексикалық норма Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: 1) хабарландыру жаза алады2) сөздердің омоним, антоним, синоним табады;Көптеген оқушылар: 1) құрылымын сақтап хабарландыру жаза алады; 2) омоним, синоним сөздерді қолданады;Кейбір оқушылар: 1) Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап хабарландыру жаза алады; 2) омоним, антоним, синоним сөздерді орынды қолданады.

Бағалау критеийлеріЖанрлық ерекшеліктерін сақтап хабарландыру жазады.Әдеби тілдік норма бойынша:Сөздердің синонимдерін, антонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді.
Тілдік міндеттерТақырыпқа байланысты тірек сөздер: мимоза, музыка, скрипка, цитоплазмат.б

Осыған дейін меңгерілген білімЖануарлардың өмір сүру ортасы
Пәнаралық байланысботаника, елтану
АКТ-мен байланыс интерактивтік тақта
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)туған жерге сүйіспеншілік, қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерДереккөздер
Сабақтың басы5 минут



Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты оятуСәлемдесу, сабаққа дайындық.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін оқушыларға топ бойынша жағымды тілек айтқызу. Топ ұрандарын айтқызу. ДомбыраҚобызЖетігенБүгінгі сабақта неге қол жеткіземіз, қандай боламыз деп ұрандаймыз? 1-топ Біз бойымыздағы дарындылық қабілетімізді көрсетеміз2-топ Біз өзімізге сенімді, досымызға адал боламыз.3-топ Біз бірлікпен табысқа жетеміз.Үй тапсырмасын сұрау.Оқушыларға мәтінмен танысып келу тапсырылады. Мәтіннен негізгі ақпарат пен қосымша ақпаратты анықтайды. Негізгі ақпарат Қасқырдың мінезі туралы айтуҚасқырдың ерекшелігі Қасқырдың жемтігін қалай ұстайтыны

Қосымша ақпаратҚазақтардың қасқырды киелі деп табуы Мәтіннің негізгі идеясын айтады.







МСабақтың ортасы

35 минут
Ой шақыруӨсімдіктер туралы дерек айту. Музыканың адам өміріне, өсімдіктер мен қоршаған ортаға әсері қандай болатыны туралы сұраймын. Видеоролик музыканың адам көңіл-күйіне әсеріОқылым алдындағы тапсырма.Сұрақ-жауап әдісіОқушылар бейнероликте не туралы айтылған?Музыканың өсімдіктерге әсері бар ма, қалай ойлайсыңдар?Олай болса, музыка мен өсімдік тақырыбындағы мәтінмен танысыңдар. Т.Ж.Өсімдік және музыка тақырыбы бойынша мәтінмен танысу. ДЖИГО әдісі арқылы мәтінді оқып не туралы айтылғанын анықтауОқылымнан кейінгі тапсырма: Өздеріне берілген үзіндімен танысып, мазмұндау. Ішінен омоним, антоним, синоним сөздерді табу.

1апсырма. (жеке орындалады) Оқушыларға қима қағаздары таратылады, омоним, антоним, синоним сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. 1. Сөздердің омонимін тауып , әрқайсысына сөйлем құрап көр: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б.2. Мәтіннен алынған сөздердің синонимін тауып жаз: төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б.3. Мына сөздердің антонимдерін тауып жаз.Биік, жоғары, тәтті, сулы, жақсы. ҚБ Жұптық бағалау. Жаттығу жұпта бағалау смайликтер арқылы жүреді.

Дескриптор
  • Омоним, антоним, синоним сөздерге мысал жаза алады.
  • Омоним, антоним, синоним сөздерді қатыстырып сөйлем құрай алады.


  • Жазылым алды тапсырмасыПазлды құрастыру тапсырмасы беріледі. Оқушыларға қуыршақтар театры, «Құлақтан кіріп бойды алар, әсем-ән мен тәтті күй» атты концерттік бағдарлама, ақындар айтысы тақырыбында суреттер үлестіріп беру.Жазылым тапсырмасы-Балалар, сендердің концертке барғыларың келеді ме? Олай болса, алдарыңдағы шыққан суреттің тақырыбын ашатындай етіп хабарландыру жазуды тапсырамын. Бұл тапсырма топпен орындалады. Дескриптор
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі бойынша хабарландыру жаза алады.
  • Хабарландыруды құрылымын сақтиап жазады
  • ҚБОқушылар екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы топты бағалайды.

    Қорытындылау. Өсімдік пен музыканың қандай байланысы бар?«Жігіттің жақсысы- нағашыдан,Домбыраның жақсысы –ағашынан» - мақалын қалай түсіндіңдер?



    Өсімдік және музыкаВидеоролик









    Слайд

























    Смайликтер арқылыбағалау





























    Екі жұлдыз, бір тілек



















    Сабақтың соңы5 минут

    Рефлексия. Жазбаша кері байланыс.«Бес бармақ» әдісі
  • Бас бармақ – нені үйрендім
  • Балан үйрек – не жасадым, неге қол жеткіздім
  • Ортан терек – менің көңіл-күйім
  • Шылдыр шүмек – кімге көмектесе алдым
  • Кішкене бөбек – қандай қиындық болды, оны жеңе алдым ба?
  • Бес бармақ Әдісі
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Жеке, деңгейлік тапсырмаларЖұптық бағалауПәнаралық байланыс: ботаника, елтану Қауіпсіздік ережелері: гербарийлер таратқанда, оқушылардың өсімдіктердің дәмін тату, иіскеуге болмайтынын ескерту АКТ-мен байланыс: интерактивтік тақта Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент): туған жерге сүйіспеншілік, қоршаған ортаны қорғау, өмір бойы білім алу.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ