Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1V тоқсан, №1 БЖБ
І нұсқа
1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)
Диктант
________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді 2 рет мұқият оқып, кестедегі ақпараттардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңыз.
1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады.
Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады.
(127 сөз)
Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
-
1-мамыр күні Қазақстан Республикасында қандай мереке тойланады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Қазақ халқы өзге ұлт өкілдеріне қандай жағдай жасады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 - тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.
1.Түрлі спорттық ойындар не үшін ұйымдастырылады?
А) Халықтың көңіл-күйін көтеру
В) Халықтың әлеуетін көтеру
С) Халықтың денсаулығын көтеру
D) Халықтың тұрмысын көтеру
2. Елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін қазақ халқы қалай қарсы алады?
А) асыға
В) қуана
С) құшақ жая
D) сағына
4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 2 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 1 1 |
|
3 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 2 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 1 1 |
|
3 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1V тоқсан, №1 БЖБ
ІІ нұсқа
1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)
Диктант
________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Сәлем достар! Табиғи құбылыс деген сөзді әрқайсымыз естіген болармыз. Алайда оған тек қар, жаңбыр, тұман, бұршақ, жанартаудың атқылауын жатқызуымыз мүмкін. Бүгін біз екінің бірі естімеген қоршаған ортада өте сирек кездесетін құбылыстар жайлы айтатын боламыз. Ришад – бұл батыс Сахарадағы ерекше көзге ұқсайтын геологиялық түзіліс.көтерілген магма мен жер қыртысы эрозиясының нәтижесінде сақина тәріздес шеңберлер пайда болған. Әрі олар бір-бірінен минералдық құрылымдар айрықшаланады. Оның жасы 500-600 миллион жыл. Ертеректе Ришад құлаған метеорит немесе атқылаған жанартаудың әсерінен пайда болған деп болжалып келді. Айта кетерлігі маңайындағы температура өзгерсе болды Ришад сақиналарының түсін өзгерте алады. Жылжитын тастар – қайран қалдыратын таңғажайып құбылыс АҚШ-тың өлім аңғарында ондаған жылдар бойы жалғасып келеді. Алып тастар бейне бір Рейстрик плайя көлінің түбімен сырғанап келе жатқандай. Тастардың жер аударып бара жатқанын көрген куәгерлер табылмады. Олардың жылжығанына дәлел – жүрген жолдарында қалған іздер. Алғашында бәрі бұны тылсым күш деп ұғынды. Оның үстіне тастардың ары-бері аунайтыны мистика қоса түсті. Ал расында тастар суықта пайда болатын мұздардың әсерінен жылжитыны белгілі болды. (155 сөз) 1. Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып қойыңыз. ____________________________________________________________ 2. Мәтіндегі 3 маңызды ақпаратты жазыңыз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3 - тапсырма.. Мәтін мазмұнына сай 2 нақты ақпаратты жүрекшеге жазыңыз.
|
4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
||
|
Білім алушы |
|||||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мәтінді түсінеді, мазмұнына сәйкес мәтінге тақырып қояды. |
1 2 - 3 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; |
1 1 |
||
|
Негізгі тақырыпты анықтайды; мәтіндегі үш маңызды ақпаратты жазады. |
1 2 |
||||
|
мәтін мазмұнына сай 2 дұрыс ақпаратты белгілейді; |
2 |
||||
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
||
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||||
|
Барлығы |
9 |
||||
Диктант
Ән - өнер
Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі.
Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған.
«Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады.
«Атамекен» әнін - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз.
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді; • шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. 1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады. Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады. (127 сөз) https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/1718 1-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ 2-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.
А) Халықтың көңіл-күйін көтеру В) Халықтың әлеуетін көтеру С) Халықтың денсаулығын көтеру D) Халықтың тұрмысын көтеру
А) асыға В) қуана С) құшақ жая D) сағына 3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 |
|
2 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
3 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
орфоэпиялық норманы сақтайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді; • шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Төмендегі қиықшаға 2 негізгі ақпаратты орналастырыңыз. Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі. Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған. «Атамекен» әнін Қазақстан Республикасының Халық әртісі Ескендір Хасанғалиев орындайды. Ескендір Хасанғалиев шетелде жүрген кезінде Қазақстанды сағынады. Әннің сөзін Қадыр Мырза-Әлі жазған. «Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады. 1970 жылы Ескендір Хасанғалиев Швеция елінде осы әнді айтады. Стокгольм қаласының адамдары «Атамекен» әнін айтқан Ескендір Хасанғалиевке үлкен қошемет көрсетеді. Қазіргі кезге дейін бұл әнді бәрі айтады. «Атамекен» - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз. (125 сөз) «Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы», 5 сынып
2- тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ 3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда тойланатын мерекелер» деген тақырыпта диалогке түсіңіз.
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін мазмұнына сай негізгі ақпаратты анықтайды. |
1 |
Мәтін мазмұнына сай 2 негізгі ақпаратты анықтайды: 1-ақпарат; 2-ақпарат. |
1 1 |
|
2 |
Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
3 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
орфоэпиялық норманы сақтайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы»
|
Оқу мақсаты |
5.1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
|
|
|
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|
|
|
|
1-тапсырма Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Бірінші мамыр мейрамының шығу тарихы әріде жатыр. Бұдан 3 мың жыл бұрын Италия тұрғындары жердің қамқоршысы, әйел құдайы Майяға табынған. Соның құрметіне бүгінге дейін мамыр айының алғашқы күні серуендеу мен салтанат мерекесі болып есептеледі. 1890 жылы Парижде өткен ІІ Интернационал Конгресінің шешімімен 1886 жылы Чикагода болған Америкалық еңбекшілердің 8 сағаттық жұмыс күнін талап етіп, капиталистер мен қанаушыларға қарсы жанқиярлық күресінің құрметіне Варшава қаласында сол жылдан бастап 1 мамыр еңбекшілердің ынтымағы мерекесі ретінде аталып келеді. Айтулы мейрамды алғаш рет 1890 жылы Мажарстан, Бельгия, Алмания, Дания, Испания, Италия, Норвегия, АҚШ, Швеция, Франция сияқты мемлекеттер атап өтті. Содан бері қанша заман өтсе де, қазіргі таңда 1 мамыр мерекесін әртүрлі мазмұнда әлемнің 66 мемлекеті тойлайды. 1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні. 1995 жылы наурызда дүниежүзіне үлгі болып отырған ұлтаралық татулық пен тұрақтылықтың үлгісі Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы құрылды. Сол кезден бастап 1 мамыр жаңаша сипат, мазмұнға ие болды.
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ 2-тапсырма Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта диалогке түсіңіз. |
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді |
1 |
сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді; 1-сөйлем 2-сөйлем |
1 1 |
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді |
2 |
тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 1 1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді. |
1 1 1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып, бжб
5 сынып, бжб
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1V тоқсан, №1 БЖБ
І нұсқа
1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)
Диктант
________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді 2 рет мұқият оқып, кестедегі ақпараттардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңыз.
1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады.
Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады.
(127 сөз)
Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
-
1-мамыр күні Қазақстан Республикасында қандай мереке тойланады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Қазақ халқы өзге ұлт өкілдеріне қандай жағдай жасады?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3 - тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.
1.Түрлі спорттық ойындар не үшін ұйымдастырылады?
А) Халықтың көңіл-күйін көтеру
В) Халықтың әлеуетін көтеру
С) Халықтың денсаулығын көтеру
D) Халықтың тұрмысын көтеру
2. Елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін қазақ халқы қалай қарсы алады?
А) асыға
В) қуана
С) құшақ жая
D) сағына
4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 2 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 1 1 |
|
3 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 2 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 1 1 |
|
3 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
Барлығы |
9 |
||
Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1V тоқсан, №1 БЖБ
ІІ нұсқа
1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)
Диктант
________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Сәлем достар! Табиғи құбылыс деген сөзді әрқайсымыз естіген болармыз. Алайда оған тек қар, жаңбыр, тұман, бұршақ, жанартаудың атқылауын жатқызуымыз мүмкін. Бүгін біз екінің бірі естімеген қоршаған ортада өте сирек кездесетін құбылыстар жайлы айтатын боламыз. Ришад – бұл батыс Сахарадағы ерекше көзге ұқсайтын геологиялық түзіліс.көтерілген магма мен жер қыртысы эрозиясының нәтижесінде сақина тәріздес шеңберлер пайда болған. Әрі олар бір-бірінен минералдық құрылымдар айрықшаланады. Оның жасы 500-600 миллион жыл. Ертеректе Ришад құлаған метеорит немесе атқылаған жанартаудың әсерінен пайда болған деп болжалып келді. Айта кетерлігі маңайындағы температура өзгерсе болды Ришад сақиналарының түсін өзгерте алады. Жылжитын тастар – қайран қалдыратын таңғажайып құбылыс АҚШ-тың өлім аңғарында ондаған жылдар бойы жалғасып келеді. Алып тастар бейне бір Рейстрик плайя көлінің түбімен сырғанап келе жатқандай. Тастардың жер аударып бара жатқанын көрген куәгерлер табылмады. Олардың жылжығанына дәлел – жүрген жолдарында қалған іздер. Алғашында бәрі бұны тылсым күш деп ұғынды. Оның үстіне тастардың ары-бері аунайтыны мистика қоса түсті. Ал расында тастар суықта пайда болатын мұздардың әсерінен жылжитыны белгілі болды. (155 сөз) 1. Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып қойыңыз. ____________________________________________________________ 2. Мәтіндегі 3 маңызды ақпаратты жазыңыз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 3 - тапсырма.. Мәтін мазмұнына сай 2 нақты ақпаратты жүрекшеге жазыңыз.
|
4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
||
|
Білім алушы |
|||||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мәтінді түсінеді, мазмұнына сәйкес мәтінге тақырып қояды. |
1 2 - 3 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; |
1 1 |
||
|
Негізгі тақырыпты анықтайды; мәтіндегі үш маңызды ақпаратты жазады. |
1 2 |
||||
|
мәтін мазмұнына сай 2 дұрыс ақпаратты белгілейді; |
2 |
||||
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
4 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
||
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||||
|
Барлығы |
9 |
||||
Диктант
Ән - өнер
Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі.
Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған.
«Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады.
«Атамекен» әнін - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз.
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді; • шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. 1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады. Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады. (127 сөз) https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/1718 1-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ 2-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.
А) Халықтың көңіл-күйін көтеру В) Халықтың әлеуетін көтеру С) Халықтың денсаулығын көтеру D) Халықтың тұрмысын көтеру
А) асыға В) қуана С) құшақ жая D) сағына 3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Жазба жұмыс (диктант) Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. |
1 |
Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды; Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды; Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 |
|
2 |
Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді: 1-жауап; 2-жауап. |
1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
3 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
орфоэпиялық норманы сақтайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
|
Оқу мақсаты: |
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру; 5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. |
|
Бағалау критерийі: |
Білім алушы • мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді; • шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі: |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты: |
15-20 минут |
|
1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Төмендегі қиықшаға 2 негізгі ақпаратты орналастырыңыз. Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі. Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған. «Атамекен» әнін Қазақстан Республикасының Халық әртісі Ескендір Хасанғалиев орындайды. Ескендір Хасанғалиев шетелде жүрген кезінде Қазақстанды сағынады. Әннің сөзін Қадыр Мырза-Әлі жазған. «Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады. 1970 жылы Ескендір Хасанғалиев Швеция елінде осы әнді айтады. Стокгольм қаласының адамдары «Атамекен» әнін айтқан Ескендір Хасанғалиевке үлкен қошемет көрсетеді. Қазіргі кезге дейін бұл әнді бәрі айтады. «Атамекен» - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз. (125 сөз) «Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы», 5 сынып
2- тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________ 3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда тойланатын мерекелер» деген тақырыпта диалогке түсіңіз.
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін мазмұнына сай негізгі ақпаратты анықтайды. |
1 |
Мәтін мазмұнына сай 2 негізгі ақпаратты анықтайды: 1-ақпарат; 2-ақпарат. |
1 1 |
|
2 |
Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді: 1-сөйлем; 2-сөйлем; 3-сөйлем. |
1 1 1 |
|
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді. |
3 |
Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
орфоэпиялық норманы сақтайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы»
|
Оқу мақсаты |
5.1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру 5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
|
|
|
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|
|
|
|
1-тапсырма Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз. Бірінші мамыр мейрамының шығу тарихы әріде жатыр. Бұдан 3 мың жыл бұрын Италия тұрғындары жердің қамқоршысы, әйел құдайы Майяға табынған. Соның құрметіне бүгінге дейін мамыр айының алғашқы күні серуендеу мен салтанат мерекесі болып есептеледі. 1890 жылы Парижде өткен ІІ Интернационал Конгресінің шешімімен 1886 жылы Чикагода болған Америкалық еңбекшілердің 8 сағаттық жұмыс күнін талап етіп, капиталистер мен қанаушыларға қарсы жанқиярлық күресінің құрметіне Варшава қаласында сол жылдан бастап 1 мамыр еңбекшілердің ынтымағы мерекесі ретінде аталып келеді. Айтулы мейрамды алғаш рет 1890 жылы Мажарстан, Бельгия, Алмания, Дания, Испания, Италия, Норвегия, АҚШ, Швеция, Франция сияқты мемлекеттер атап өтті. Содан бері қанша заман өтсе де, қазіргі таңда 1 мамыр мерекесін әртүрлі мазмұнда әлемнің 66 мемлекеті тойлайды. 1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні. 1995 жылы наурызда дүниежүзіне үлгі болып отырған ұлтаралық татулық пен тұрақтылықтың үлгісі Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы құрылды. Сол кезден бастап 1 мамыр жаңаша сипат, мазмұнға ие болды.
____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________ 2-тапсырма Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта диалогке түсіңіз. |
|
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді |
1 |
сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді; 1-сөйлем 2-сөйлем |
1 1 |
|
Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді |
2 |
тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды; |
1 1 1 |
|
жұбының қойған сұрақтарына жауап береді. |
1 1 1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз















