5 сынып, бжб

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5 сынып, бжб

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып, бжб
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып

«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

1V тоқсан, №1 БЖБ

І нұсқа

1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)

Диктант

________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді 2 рет мұқият оқып, кестедегі ақпараттардың дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңыз.

1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды  насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады.

Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады.

(127 сөз)


Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.

  1. 1-мамыр күні Қазақстан Республикасында қандай мереке тойланады?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


  1. Қазақ халқы өзге ұлт өкілдеріне қандай жағдай жасады?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 - тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.

1.Түрлі спорттық ойындар не үшін ұйымдастырылады?

А) Халықтың көңіл-күйін көтеру

В) Халықтың әлеуетін көтеру

С) Халықтың денсаулығын көтеру

D) Халықтың тұрмысын көтеру


2. Елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін қазақ халқы қалай қарсы алады?

А) асыға

В) қуана

С) құшақ жая

D) сағына


4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жазба жұмыс (диктант)






Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді.

1







2

Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды;

Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды;


Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді:

1-сөйлем;

2-сөйлем;

3-сөйлем.

1



1






1

1

1

3

Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді:

1-жауап;

2-жауап.



1

1

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

4

Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

Барлығы

9




Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жазба жұмыс (диктант)






Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді.

1







2

Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды;

Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды;


Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді:

1-сөйлем;

2-сөйлем;

3-сөйлем.

1



1






1

1

1

3

Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді:

1-жауап;

2-жауап.



1

1

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

4

Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

Барлығы

9









Оқушының аты-жөні: _____________________________________________ 5 « » сынып


«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

1V тоқсан, №1 БЖБ

ІІ нұсқа

1 – тапсырма. Жазба жұмыс (диктант)

Диктант

________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оқылым. 2 – тапсырма. Мәтінді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.

Сәлем достар! Табиғи құбылыс деген сөзді әрқайсымыз естіген болармыз. Алайда оған тек қар, жаңбыр, тұман, бұршақ, жанартаудың атқылауын жатқызуымыз мүмкін. Бүгін біз екінің бірі естімеген қоршаған ортада өте сирек кездесетін құбылыстар жайлы айтатын боламыз.

Ришад – бұл батыс Сахарадағы ерекше көзге ұқсайтын геологиялық түзіліс.көтерілген магма мен жер қыртысы эрозиясының нәтижесінде сақина тәріздес шеңберлер пайда болған. Әрі олар бір-бірінен минералдық құрылымдар айрықшаланады. Оның жасы 500-600 миллион жыл. Ертеректе Ришад құлаған метеорит немесе атқылаған жанартаудың әсерінен пайда болған деп болжалып келді. Айта кетерлігі маңайындағы температура өзгерсе болды Ришад сақиналарының түсін өзгерте алады.

Жылжитын тастар – қайран қалдыратын таңғажайып құбылыс АҚШ-тың өлім аңғарында ондаған жылдар бойы жалғасып келеді. Алып тастар бейне бір Рейстрик плайя көлінің түбімен сырғанап келе жатқандай. Тастардың жер аударып бара жатқанын көрген куәгерлер табылмады. Олардың жылжығанына дәлел – жүрген жолдарында қалған іздер. Алғашында бәрі бұны тылсым күш деп ұғынды. Оның үстіне тастардың ары-бері аунайтыны мистика қоса түсті. Ал расында тастар суықта пайда болатын мұздардың әсерінен жылжитыны белгілі болды.

(155 сөз)

1. Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып қойыңыз.

____________________________________________________________


2. Мәтіндегі 3 маңызды ақпаратты жазыңыз.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





3 - тапсырма.. Мәтін мазмұнына сай 2 нақты ақпаратты жүрекшеге жазыңыз.


Shape1

Shape2















4 - тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.








Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жазба жұмыс (диктант)





Мәтінді түсінеді, мазмұнына сәйкес мәтінге тақырып қояды.

1







2 - 3

Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды;

Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды;

1



1


Негізгі тақырыпты анықтайды;

мәтіндегі үш маңызды ақпаратты жазады.

1


2

мәтін мазмұнына сай 2 дұрыс ақпаратты белгілейді;

2

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.


4


Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

Барлығы

9




Диктант

Ән - өнер

Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі.

Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған.

«Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады.

«Атамекен» әнін - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз.

















































































































«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

Оқу мақсаты:

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру;

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

Бағалау критерийі:

Білім алушы

мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді;

шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты:

15-20 минут

Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


1 мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күні. Бұл - Қазақстан халқы үшін ең ірі мерекелердің бірі. Аталған мерекенің мақсаты, ел ішіндегі түрлі ұлт пен дін өкілдерінің бір-біріне деген сый-құрметін арттырып, татулықты, бірлікті, ортақ құндылықтарды  насихаттау. Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Қазақ халқы елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алады. Олардың қазақ жеріне қоныстанып, өмір сүруіне жағдай жасады.

Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді. Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады.

(127 сөз)

https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/1718


1-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.

  1. 1-мамыр күні Қазақстан Республикасында қандай мереке тойланады?

______________________________________________________________________


  1. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?

______________________________________________________________________


  1. Қазақ халқы өзге ұлт өкілдеріне қандай жағдай жасады?

______________________________________________________________________




2-тапсырма. Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап беріңіз.


  1. Түрлі спорттық ойындар не үшін ұйымдастырылады?

А) Халықтың көңіл-күйін көтеру

В) Халықтың әлеуетін көтеру

С) Халықтың денсаулығын көтеру

D) Халықтың тұрмысын көтеру


  1. Елімізде тұрып жатқан жүзден астам ұлт өкілдерін қазақ халқы қалай қарсы алады?

А) асыға

В) қуана

С) құшақ жая

D) сағына


3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта шағын диалогке түсіңіз.










Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Жазба жұмыс (диктант)


Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді.

1

Грамматикалық нормалардың түрлерін сақтайды;

Төл дыбыстарының дыбысталуын сақтайды;


Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді:

1-сөйлем;

2-сөйлем;

3-сөйлем.




1

1

1

2

Мәтін мазмұнына сай тест сұрақтарына жауап береді:

1-жауап;

2-жауап.



1

1

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

3

Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

орфоэпиялық норманы сақтайды.

1

Барлығы

8










«Қазақстандағы ұлттар достастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

Оқу мақсаты:

5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру;

5.2.5.1 берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу.

Бағалау критерийі:

Білім алушы

мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді;

шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты:

15-20 минут


1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Төмендегі қиықшаға 2 негізгі ақпаратты орналастырыңыз.


Ән – халықтың мұрасы. Ән – өнер. Ән – адамның көңіл күйі, қуанышы, сезімі.

Менің ұлтым – орыс. Маған қазақ әндері ұнайды. Менің анам қазақша әндерді жақсы айтады. Мен де анаммен қосылып ән айтамын. Мен «Атамекен» әнін жақсы көремін. Ол – патриоттық ән. «Атамекен» - туған жерге арналған ән. Бұл ән 1970 жылы жазылған. «Атамекен» әнін Қазақстан Республикасының Халық әртісі Ескендір Хасанғалиев орындайды. Ескендір Хасанғалиев шетелде жүрген кезінде Қазақстанды сағынады. Әннің сөзін Қадыр Мырза-Әлі жазған.

«Атамекен» әнін халық жақсы көреді. Бұл әнді Ескендір Хасанғалиев айтқан кезде халық орнынан тұрып, бірге айтады.

1970 жылы Ескендір Хасанғалиев Швеция елінде осы әнді айтады. Стокгольм қаласының адамдары «Атамекен» әнін айтқан Ескендір Хасанғалиевке үлкен қошемет көрсетеді. Қазіргі кезге дейін бұл әнді бәрі айтады.

«Атамекен» - Қазақстан халқы сүйіп тыңдайтын ән. Өйткені Қазақстан – бәріміздің ортақ мекеніміз.

(125 сөз)


«Қазақ тілі мен әдебиеті оқулығы», 5 сынып

Shape3












2- тапсырма. Мәтін мазмұнына сай берілген сұрақтарға 1 сөйлеммен жауап беріңіз.

  1. «Атамекен» қандай ән?

______________________________________________________________________


  1. Әннің сөзін жазған кім?

______________________________________________________________________


  1. Қай қаланың тұрғындары «Атамекен» әнін айтқан Ескендір Хасанғалиевке үлкен қошемет көрсеткен?

______________________________________________________________________


3-тапсырма. Жұпта «Қазақстанда тойланатын мерекелер» деген тақырыпта диалогке түсіңіз.






Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтін мазмұнына сай негізгі ақпаратты анықтайды.

1

Мәтін мазмұнына сай 2 негізгі ақпаратты анықтайды:

1-ақпарат;

2-ақпарат.



1

1

2

Сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді:

1-сөйлем;

2-сөйлем;

3-сөйлем.




1

1

1

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді.

3

Тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

орфоэпиялық норманы сақтайды.

1

Барлығы

8


















4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар


Бөлім «Қазақстандағы ұлттар достастығы»


Оқу мақсаты

5.1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру

5.2.5.1 Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу


Бағалау критерийі





Ойлау дағдыларының деңгейі

Білім алушы

  • Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді

  • Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді


Білу және түсіну

Қолдану



Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма

Мәтінді 2 рет тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.


Бірінші мамыр мейрамының шығу тарихы әріде жатыр. Бұдан 3 мың жыл бұрын Италия тұрғындары жердің қамқоршысы, әйел құдайы Майяға табынған. Соның құрметіне бүгінге дейін мамыр айының алғашқы күні серуендеу мен салтанат мерекесі болып есептеледі. 1890 жылы Парижде өткен ІІ Интернационал Конгресінің шешімімен 1886 жылы Чикагода болған Америкалық еңбекшілердің 8 сағаттық жұмыс күнін талап етіп, капиталистер мен қанаушыларға қарсы жанқиярлық күресінің құрметіне Варшава қаласында сол жылдан бастап 1 мамыр еңбекшілердің ынтымағы мерекесі ретінде аталып келеді.

Айтулы мейрамды алғаш рет 1890 жылы Мажарстан, Бельгия, Алмания, Дания, Испания, Италия, Норвегия, АҚШ, Швеция, Франция сияқты мемлекеттер атап өтті. Содан бері қанша заман өтсе де, қазіргі таңда 1 мамыр мерекесін әртүрлі мазмұнда әлемнің 66 мемлекеті тойлайды.

1 мамыр – Қазақстан халықтарының бірлігі күні. 1995 жылы наурызда дүниежүзіне үлгі болып отырған ұлтаралық татулық пен тұрақтылықтың үлгісі Қазақстан Халықтарының Ассамблеясы құрылды. Сол кезден бастап 1 мамыр жаңаша сипат, мазмұнға ие болды.



  1. 1 мамыр неге серуендеу мен салтанат мейрамы болып саналады?

____________________________________________________________________


  1. 1995 жыл - Қазақстан үшін қандай жыл?

_____________________________________________________________________



2-тапсырма

Жұпта «Қазақстанда 1 мамыр мерекесі қалай тойланады?» деген тақырыпта диалогке түсіңіз.



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді

1

сұрақтарға мәтін мазмұны бойынша 1 сөйлеммен жауап береді;

1-сөйлем

2-сөйлем



1

1

Шағын диалогке қатысу арқылы сұрақты түсінгендігін көрсетеді

2

тақырыпқа қатысты жұбына сұрақтар қояды;

1

1

1

жұбының қойған сұрақтарына жауап береді.

1

1

1

Барлығы

8














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.00.2025
121
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі