«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып
|
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды
кескіндеу
|
Оқу мақсаты
|
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын
меңгеру
5
.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде
⊂, ∪, ∩, ∅, ∈, ∉
символдарын қолдану
5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, нәтижесін символдарын қолданып
жазу
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығару
|
Бағалау
критерийлері
|
Білім алушы
|
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
|
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20
минут
|
1 нұсқа
1. А ={1, 2, 3, 4, 5, 6}
жиыны
берілген. Егер
В
А екені белгілі
болса, үш элементтен
тұратын В жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. Р = {1, 2, 4, 6} және
Q
={1, 3, 7} жиындары
берілген.
Табыңдар:
а) P
Q
b) P
Q [2]
3. Денсаулық
күніне 200 оқушы
қатысты. Олардың
77-сі
марафонға
қатысты,
ал
олардың 25-сі
марафонға да, топтық ойындарға
да қатысты. 67 оқушы ешбір жарысқа қатысқан
жоқ. Эйлера-Венн диаграммасын қолданып,
тек қана топтық ойындарға
қатысқан оқушылар санын табыңдар. [5]

-
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
|
Берілген жиынның
ішкі жиынды жазады
|
1
|
Берілген жиынның
ішкі жиынды табады;
|
1
|
Жиындардың
қиылысуын
мен
бірігуін табады
|
2
|
Жиындардың қиылысуын
табады;
|
1
|
Жиындардың бірігуін табады;
|
1
|
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады
|
3
|
Т.қ. марафонға
қатысқандар санын табады;
|
1
|
Эйлер-Венн
диаграммасында мәліметтерді
кескіндейді;
|
1
|
Эйлер-Венн диаграммасын
қолданып, өрнекті
құрастырады;
|
1
|
есептің шарты
бойынша санды өрнек құрастырады;
|
1
|
Есептеулерді
жүргізеді, жауап алады.
|
1
|
Жалпы балл:
|
8
|
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Тақырып
|
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды
кескіндеу
|
Оқу мақсаты
|
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын
меңгеру
5
.5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде
⊂, ∪, ∩, ∅, ∈, ∉
символдарын қолдану
5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, нәтижесін символдарын қолданып
жазу
5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығару
|
Бағалау
критерийлері
|
Білім алушы
|
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
|
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
|
Орындау уақыты
|
20
минут
|
2 вариант
1. С={4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}
жиыны
берілген. Егер
D
C
екені белгілі
болса, төрт элементтен
тұратын D
жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. R={1, 3, 5, 7} және S={1, 2, 4} жиындары
берілген.
Табыңдар:
а)
R
S
b) R
S
[2]
3. 5 «Б» сыныбының кейбір
оқушылары киноға баруды жақсы
көреді.
Известно, что 15 бала «Чудо - юдо» мультфильмді көрді, 11 оқушы – мультфильм «Үш баһадур мен Мысыр
ханшайымы»,
олардың ішінен
6 «Чудо - юдо» және «Үш баһадур мен Мысыр
ханшайымы».
Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана
«Үш баһадур мен Мысыр
ханшайымы»
мультфильмді көрген оқушылар санын
табыңдар.[5]

-
Бағалау
критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
|
Берілген жиынның
ішкі жиынды жазады
|
1
|
Берілген жиынның
ішкі жиынды табады;
|
1
|
Жиындардың
қиылысуын
мен
бірігуін табады
|
2
|
Жиындардың қиылысуын
табады;
|
1
|
Жиындардың бірігуін табады;
|
1
|
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады
|
3
|
Т.қ. марафонға
қатысқандар санын табады;
|
1
|
Эйлер-Венн
диаграммасында мәліметтерді
кескіндейді;
|
1
|
Эйлер-Венн диаграммасын
қолданып, өрнекті
құрастырады;
|
1
|
есептің шарты
бойынша санды өрнек құрастырады;
|
1
|
Есептеулерді
жүргізеді, жауап алады.
|
1
|
Жалпы балл:
|
8
|
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының
аты-жөні ______________________________________________
-
Бағалау
критерийлері
|
Оқу жетістіктерінің
деңгейлері
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Берілген жиынның
ішкі жиынды жазады
|
Б ерілген
жиынның ішкі жиынды жазғанда қиналады
|
Б ерілген
жиынның ішкі жиынды табады, элементтерді жазғанда қателерді
жібереді.
|
Берілген жиынның ішкі жиынды
дұрыс жазады.

|
Жиындардың
қиылысуын
мен
бірігуін табады
|
Ж
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін тапқанда қиналады
|
Ж
иындардың
қиылысуында/бірігуінде қателерді
жібереді
|
Ж
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін дұрыс табады.
|
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады
|
Э
йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарғанда қиналады
|
Э йлер-Венн диаграммасын қолданып,
өрнекті құрастырады,
есептеулер кезінде қателерді
жібереді.
|
Э йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер дұрыс
шығарады.
|