«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу |
|
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру 5 5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, 5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
1 нұсқа
1. А ={1, 2, 3, 4, 5, 6}
жиыны
берілген. Егер
В
А екені белгілі
болса, үш элементтен
тұратын В жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. Р = {1, 2, 4, 6} және Q ={1, 3, 7} жиындары берілген.
Табыңдар:
а) P
Q
b) P
Q [2]
3. Денсаулық күніне 200 оқушы қатысты. Олардың 77-сі марафонға қатысты, ал олардың 25-сі марафонға да, топтық ойындарға да қатысты. 67 оқушы ешбір жарысқа қатысқан жоқ. Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана топтық ойындарға қатысқан оқушылар санын табыңдар. [5]

-
Бағалау критерийлері
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
1
Берілген жиынның ішкі жиынды табады;
1
Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
2
Жиындардың қиылысуын табады;
1
Жиындардың бірігуін табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады3
Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;
1
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
1
Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.
1
Жалпы балл:
8
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу |
|
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру 5 5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, 5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
2 вариант
1. С={4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}
жиыны
берілген. Егер
D
C
екені белгілі
болса, төрт элементтен
тұратын D
жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. R={1, 3, 5, 7} және S={1, 2, 4} жиындары берілген.
Табыңдар:
а)
R
S
b) R
S
[2]
3. 5 «Б» сыныбының кейбір оқушылары киноға баруды жақсы көреді. Известно, что 15 бала «Чудо - юдо» мультфильмді көрді, 11 оқушы – мультфильм «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы», олардың ішінен 6 «Чудо - юдо» және «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы». Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы» мультфильмді көрген оқушылар санын табыңдар.[5]

-
Бағалау критерийлері
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
1
Берілген жиынның ішкі жиынды табады;
1
Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
2
Жиындардың қиылысуын табады;
1
Жиындардың бірігуін табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады3
Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;
1
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
1
Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.
1
Жалпы балл:
8
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ______________________________________________
-
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейлері
Төмен
Орта
Жоғары
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
Б
ерілген
жиынның ішкі жиынды жазғанда қиналадыБ
ерілген
жиынның ішкі жиынды табады, элементтерді жазғанда қателерді
жібереді.Берілген жиынның ішкі жиынды дұрыс жазады.

Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
Ж
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін тапқанда қиналадыЖ
иындардың
қиылысуында/бірігуінде қателерді
жібередіЖ
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін дұрыс табады.Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарадыЭ
йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарғанда қиналадыЭ
йлер-Венн диаграммасын қолданып,
өрнекті құрастырады,
есептеулер кезінде қателерді
жібереді.Э
йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер дұрыс
шығарады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып бжб жиын тақырыбына арналған
5 сынып бжб жиын тақырыбына арналған
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу |
|
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру 5 5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, 5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
1 нұсқа
1. А ={1, 2, 3, 4, 5, 6}
жиыны
берілген. Егер
В
А екені белгілі
болса, үш элементтен
тұратын В жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. Р = {1, 2, 4, 6} және Q ={1, 3, 7} жиындары берілген.
Табыңдар:
а) P
Q
b) P
Q [2]
3. Денсаулық күніне 200 оқушы қатысты. Олардың 77-сі марафонға қатысты, ал олардың 25-сі марафонға да, топтық ойындарға да қатысты. 67 оқушы ешбір жарысқа қатысқан жоқ. Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана топтық ойындарға қатысқан оқушылар санын табыңдар. [5]

-
Бағалау критерийлері
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
1
Берілген жиынның ішкі жиынды табады;
1
Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
2
Жиындардың қиылысуын табады;
1
Жиындардың бірігуін табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады3
Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;
1
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
1
Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.
1
Жалпы балл:
8
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу |
|
Оқу мақсаты |
5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру 5 5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін
табу, 5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер |
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
2 вариант
1. С={4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}
жиыны
берілген. Егер
D
C
екені белгілі
болса, төрт элементтен
тұратын D
жиынын
құрастырыңдар. [1]
2. R={1, 3, 5, 7} және S={1, 2, 4} жиындары берілген.
Табыңдар:
а)
R
S
b) R
S
[2]
3. 5 «Б» сыныбының кейбір оқушылары киноға баруды жақсы көреді. Известно, что 15 бала «Чудо - юдо» мультфильмді көрді, 11 оқушы – мультфильм «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы», олардың ішінен 6 «Чудо - юдо» және «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы». Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы» мультфильмді көрген оқушылар санын табыңдар.[5]

-
Бағалау критерийлері
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
1
Берілген жиынның ішкі жиынды табады;
1
Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
2
Жиындардың қиылысуын табады;
1
Жиындардың бірігуін табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады3
Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;
1
Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;
1
Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;
1
есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;
1
Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.
1
Жалпы балл:
8
«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ______________________________________________
-
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейлері
Төмен
Орта
Жоғары
Берілген жиынның ішкі жиынды жазады
Б
ерілген
жиынның ішкі жиынды жазғанда қиналадыБ
ерілген
жиынның ішкі жиынды табады, элементтерді жазғанда қателерді
жібереді.Берілген жиынның ішкі жиынды дұрыс жазады.

Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады
Ж
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін тапқанда қиналадыЖ
иындардың
қиылысуында/бірігуінде қателерді
жібередіЖ
иындардың
қиылысуын
мен
бірігуін дұрыс табады.Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарадыЭ
йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарғанда қиналадыЭ
йлер-Венн диаграммасын қолданып,
өрнекті құрастырады,
есептеулер кезінде қателерді
жібереді.Э
йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер дұрыс
шығарады.
шағым қалдыра аласыз
символдарын қолданып
жазу












