2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 5 сынып бжб жиын тақырыбына арналған

5 сынып бжб жиын тақырыбына арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып бжб математика жиын тақырыбында
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу


Оқу мақсаты

5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру

5Shape1 .5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде , , ∩, , ,
символдарын қолдану

5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу,
нәтижесін символдарын қолданып жазу

5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығару


Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Берілген жиынның ішкі жиынды жазады

  • Жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут


1 нұсқа


1. А ={1, 2, 3, 4, 5, 6} жиыны берілген. Егер В А екені белгілі болса, үш элементтен тұратын В жиынын құрастырыңдар. [1]


2. Р = {1, 2, 4, 6} және Q ={1, 3, 7} жиындары берілген.

Табыңдар:

а) P Q

b) P Q [2]


3. Денсаулық күніне 200 оқушы қатысты. Олардың 77-сі марафонға қатысты, ал олардың 25-сі марафонға да, топтық ойындарға да қатысты. 67 оқушы ешбір жарысқа қатысқан жоқ. Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана топтық ойындарға қатысқан оқушылар санын табыңдар. [5]
















Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы


Берілген жиынның ішкі жиынды жазады

1

Берілген жиынның ішкі жиынды табады;

1

Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады

2

Жиындардың қиылысуын табады;

1

Жиындардың бірігуін табады;

1

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады

3

Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;

1

Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;

1

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;

1

есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;

1

Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.

1

Жалпы балл:

8




«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу


Оқу мақсаты

5.4.1.1 жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру

5Shape2 .5.2.8 жиындармен жұмыс істеуде , , ∩, , ,
символдарын қолдану

5.4.1.3 берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу,
нәтижесін символдарын қолданып жазу

5.5.1.7 Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығару


Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • Берілген жиынның ішкі жиынды жазады

  • Жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады

Ойлау дағдыларының
деңгейлері

Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут


2 вариант


1. С={4, 5, 6, 7, 8, 9, 10} жиыны берілген. Егер D C екені белгілі болса, төрт элементтен тұратын D жиынын құрастырыңдар. [1]


2. R={1, 3, 5, 7} және S={1, 2, 4} жиындары берілген.

Табыңдар:

а) R S

b) R S [2]


3. 5 «Б» сыныбының кейбір оқушылары киноға баруды жақсы көреді. Известно, что 15 бала «Чудо - юдо» мультфильмді көрді, 11 оқушы мультфильм «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы», олардың ішінен 6 «Чудо - юдо» және «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы». Эйлера-Венн диаграммасын қолданып, тек қана «Үш баһадур мен Мысыр ханшайымы» мультфильмді көрген оқушылар санын табыңдар.[5]













Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы


Берілген жиынның ішкі жиынды жазады

1

Берілген жиынның ішкі жиынды табады;

1

Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады

2

Жиындардың қиылысуын табады;

1

Жиындардың бірігуін табады;

1

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады

3

Т.қ. марафонға қатысқандар санын табады;

1

Эйлер-Венн диаграммасында мәліметтерді кескіндейді;

1

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады;

1

есептің шарты бойынша санды өрнек құрастырады;

1

Есептеулерді жүргізеді, жауап алады.

1

Жалпы балл:

8


«Жиын» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ______________________________________________


Бағалау критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейлері

Төмен

Орта

Жоғары

Берілген жиынның ішкі жиынды жазады

БShape3 ерілген жиынның ішкі жиынды жазғанда қиналады

БShape4 ерілген жиынның ішкі жиынды табады, элементтерді жазғанда қателерді жібереді.

Берілген жиынның ішкі жиынды дұрыс жазады.

Shape5

Жиындардың қиылысуын мен бірігуін табады

ЖShape6 иындардың қиылысуын мен бірігуін тапқанда қиналады


ЖShape7 иындардың қиылысуында/бірігуінде қателерді жібереді

ЖShape8 иындардың қиылысуын мен бірігуін дұрыс табады.

Эйлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарады

ЭShape9 йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер
шығарғанда қиналады

ЭShape10 йлер-Венн диаграммасын қолданып, өрнекті құрастырады, есептеулер кезінде қателерді жібереді.

ЭShape11 йлер-Венн диаграммасын қолданып, есептер дұрыс
шығарады
.


10 Қаңтар 2025
214
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі