«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау
туралы мәліметтер
ІI тоқсан aғылшын тілі пәні бойынша
Сынып: 5 А
Оқушылар саны: 18
Мұғалім:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
18 |
12 |
|
13 |
5 |
61,1% |
100 |
|
БЖБ 2 |
18 |
14 |
- |
18 |
|
55,5% |
100 |
|
ТЖБ |
18 |
24 |
- |
13 |
5 |
72,2% |
100 |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics |
5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
|||||
|
БЖБ 2 |
5.R5 Deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics |
5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
|||||
|
ТЖБ |
5.2.5.1 understand some specific information and detail of short, supported talk on an increasing range of general and some curricular topics |
5.5.1.1 Plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics |
|||||
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
жоғары (85-100%; Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт, Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп Айнұр
орта (С): 40-84%; Абыл Арсен, Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан, Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш Ханшайым.
төмен (Н): 0-39%.
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
Оқушылардың жұмысына байланысты қиындықтар анықталады
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы қосымша жаттығу жұмыстарын орындату
Күні 30.12.2023
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып БЖБ,ТЖБ талдау 2 токсан агылшын
5 сынып БЖБ,ТЖБ талдау 2 токсан агылшын
«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау
туралы мәліметтер
ІI тоқсан aғылшын тілі пәні бойынша
Сынып: 5 А
Оқушылар саны: 18
Мұғалім:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
18 |
12 |
|
13 |
5 |
61,1% |
100 |
|
БЖБ 2 |
18 |
14 |
- |
18 |
|
55,5% |
100 |
|
ТЖБ |
18 |
24 |
- |
13 |
5 |
72,2% |
100 |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
5.L8 Understand supported narratives, including some extended talk, on an increasing range of general and curricular topics |
5.S3 Give an opinion at sentence level on a limited range of general and curricular topics |
|||||
|
БЖБ 2 |
5.R5 Deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics |
5.W8 Spell most high-frequency words accurately for a limited range of general topics |
|||||
|
ТЖБ |
5.2.5.1 understand some specific information and detail of short, supported talk on an increasing range of general and some curricular topics |
5.5.1.1 Plan, write, edit and proofread work at text level with support on a limited range of general and curricular topics |
|||||
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін көрсетті:
жоғары (85-100%; Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт, Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп Айнұр
орта (С): 40-84%; Абыл Арсен, Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан, Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш Ханшайым.
төмен (Н): 0-39%.
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың тізімі:
Оқушылардың жұмысына байланысты қиындықтар анықталады
3.Оқушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері:
4.Жоспарланған түзету жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы қосымша жаттығу жұмыстарын орындату
Күні 30.12.2023
шағым қалдыра аласыз













