Сабақтың
ортасы
25
минут
1 минут
|
Кроссенс технологиясы арқылы
«Дәрігерлер» туралы мәліметтер біліп, тақырыпқа
түседі.
1-тапсырма. Сұрақтарға
жауап бер.
1.Үйіңнің жанында емхана бар
ма?
2.Сен емханаға соңғы рет қашан
бардың?
3.Емханаға кіммен, не үшін
бардың?
2-тапсырма. Диалог.
Суреттерге қара. Тірек сөздерді пайдаланып, диалог
құрыңдар.
Тірек
сөздер: емхана, отбасылық дәрігер, тіс
дәрігері, жүректі тыңдау, қан тапсыру, кеңес беру және
т.б.
Мезгіл және мекен
үстеулер
Үстеу
– Қимыл мен іс-әрекеттің
мезгілін, мекенін, сыны, себебін, амалын білдіретін сөз
табы.
Мекен
үстеуі қимылдың, іс-әрекеттің
орындалатын орнын, мекенін көрсетіп, қайда? Қайдан? Қалай қарай?
Деген сұрақтарына жауап береді. Мысалы. Тауға қарай (қайда?)
өрмелеу, алға (қайда?) жылжыды, ілгері-кейін (қайда?)
қозғалды.
Мезгіл
үстеуі қашан? Қашаннан? Деген сұраққа
жауап беріп, қимылдың, іс-әрекеттің мезгілін, мерзімін, уақытты
білдіреді. Мысалы. Таңертеңнен (қашаннан?) кетті, жазғытұрым
(қашан?) келеді, ала жаздай (қашан?) т.б.
Сөздік жұмыс: Емхана,
тексеру, жүрек, қан тапсыру, дәрігерлік
кеңес
3-тапсырма. Мәтінді
оқы. Мен бүгін таңертең анаммен
емханаға бардым. Бірінші қабатта қан тапсырды. Сосын жоғары
көтерілді. Емханада отбасы дәрігері, тіс дәрігері, көз дәрігері
бар. Отбасы дәрігері мені жақсы таниды. Себебі ол бізді жыл сайын
тексереді. Дәрігер менің жүрегімді тыңдады. Дәрумен ішуге кееңс
берді. Ет, балық, сүт, жеміс-жидектің пайдалы, фастфуд тағамдарының
зиян екенін айтты.
Сергіту
сәті
«Мен не
сыйлаймын?»
Мен бір әріпті көрсетемін,
оқушылар сол әріптен келетін сыйлық ойлап табу керек. Мысалы: А –
әрпі. Мен досыма айна сыйлаймын.
Әріптер: А, С, Т, Д, Е, Қ,
М, Б, Р, Ә
|
Кроссенс технологиясы
кеспе
қағаз
диаграмма
Сөздік
дәптер
оқулық
әріптер
|
Сабақтың соңы
15 минут
|
«ПОПС» формуласы бойыша
оқушыларға өз ойларын айтқызады. Қорытынды пікір
айту.
Менің ойымша, ...
»
• «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … »
• «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
• «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім ...
»
Рефлексия: Балалар, бүгінгі сабақ
ұнады ма?
Өздеріңе қандай ақпараттар
алдыңдар?
Сендерге не қиын
болды?
Мен
білдім
|
Маған
ұнады
|
Мен
түсінбедім
|
|
|
|
Үйге
тапсырма: 4-тапсырма. Көп нүктенің
орнына тиісті сөздерді жаз. Сөз екпінін қойып оқы. Мәтінді екінші
жақтан баянда. Мысалы: мен емханаға бардым. Сен емханаға
бардың.
|
«ПОПС»
формуласы
|