Материалдар / 5-сынып «Егіннің бастары» өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып «Егіннің бастары» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.1.1 . Әдеби шығарманың жанрына сай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау 5.1.2.1 .әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
171
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні

Какимова.С.Ш

Күні:

18.01.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны:25

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

«Егіннің бастары» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 . Әдеби шығарманың жанрына сай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау
5.1.2.1 .әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау .


Сабақтың мақсаты

1.Шығарма мазмұнын түсінеді;

Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;

2.Әдеби шығармада көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа көзқарасын қалыптастырады


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер!

СPicture 10
Picture 2
абағымыздың тақырыбы:
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы

Тақырыпқа сәйкес келетін суреттерді табыңыз.

Мысал туралы түсінік беріледі

Мысалдар   аңдар, құстар , хайуанаттар, өсімдіктер іс-әрекеті  мінезі  арқылы  адам  бойындағы  мінді,  кемшілікті  тұспалдап, әжуа  күлкі  етеді. Мысалдар  өлеңмен  де  ,қарасөзбен  де  жазылады. Осындай шағын көлемді, оқиғалы, адамға сабақ болатын тағылымдық шығарманы мысал дейді.

Орыс  ақыны  И.А.Крыловтың  мысалдарын  Абайдан  соң  А.Байтұрсынұлы  да  аударып,  «Қырық  мысал»  деген  атпен1909  жылы  Петербургте  кітап  етіп  шығарған.


Орыстың тәржіма еттім мысалдарын,

Әзірге қолдан келген осы бәрім.

Қанағат азға деген,жоққа сабыр,

Қомсынып қоңырайма,құрбыларым.




Әр тапсырма бойынша оқушы өзін-өзі бағалау тапсырылады.

















Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы өлеңін оқып танысады

Бағалау “СМАРТФОН”әдісі арқылы жүргізіледі .








Жаңа сабақ

1.«Сұрақ- бізден,жауап - сізден”

1-сұрақ: Өлеңде кімдер туралы айтылады?

2-сұрақ: Бала әкесіне қандай сұрақ қойды?

3-сұрақ: Әкесі қандай жауап берді?

4-сұрақ: Саған қандай бидай ұнады? Неге?

Шығарманы оқығаннан кейін мазмұнын түсінгенін білу үшін сұрақтарға жауап береді






2.ТЖ.«Пазл әдісі» арқылы сурет қиықтарынан шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелеп, мазмұнын қысқаша баяндайды

Picture 2 Picture 1








Дескриптор:

Шығарма мазмұнын түсінеді;-1ұ

Шығармада суреттелген оқиғаны рет-ретімен жүйелей алады;-1ұ






3.ТЖ:«Ой күмбезі» әдісі арқылы идеясын түсіндіреді. Ғаламторды пайдалануға рұқсат беріледі

Бағыттары

Түсініктеме

1.Ой қазығы 

1-топ

Шығармада көтерілген мәселені айқындайтын негізгі сөзді тауып, түсінік беру

2.Ой желісі

2-топ

Негізгі сөзден өрбитін мағыналас сөздерді тауып зерделеу

3.Ой өрім

3-топ

Түйінді сөзді жинақтау, мағынасын ашатын мақал-мәтел, даналық сөз жазу.

4.Ой күмбезі

4,5-топ

Ойдың маңызы мен мәнін  ашып, қажеттілігі мен орнын айқындап, баға беру (түйін)

  1. Мысалда қандай теріс мінез,қасиет сынға алынған? Оған қарама-қарсы қандай оң мінездер бар?

  2. Мысал мазмұны бізді қандай болуға үйретеді ? Бидай сияқты адамдар өмірде кездесе ме ?


Дескриптор:

шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; -1ұ

Шығарманың идеясын және көтерілген мәселені«Ой күмбезі» әдісі арқылы түсіндіре алады;-1 ұ




4.Саралау тапсырмасы. Тапсырмалардың біреуін таңдап орындаңыз




Дескриптор:

шығармадан өзіне әсер еткен үзіндіні таңдап алады; 1 ұ

әсер еткен себебін сипаттап айтады;

сурет пен үзіндіні сәйкестен-

діреді; 1 ұ




5. «9 алмаз» әдісі арқылы шығарманы оқығаннан кейінгі адам бойында болу керек МАҢЫЗДЫ және МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған қасиеттерді анықтаңыз.

6 маңызды қасиетті алмаздың жоғарғы бөлігіне маңызды еместі төменгі 3 бөлікке орыналастырыңыз


Дескриптор:

Өлеңнен автордың және өзінің маңызды деп санаған 6 маңызды

аспектісін анықтайды.-1ұ

3 маңызды емес аспектіні анықтайды;-1ұ



Қорытынды

Picture 2


Оқушылар қойған ұпайларының қорытындысын шығарып мұғалімге тапсырады.Мұғалім кері байланыс жасайды

Picture 1


Үй тапсырмасы

Қарапайымдылық- адам бойындағы асыл қасиет” тақырыбында ой-толғау жазу.

88-беттегі өлеңді мәнерлеп оқу








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!