5сынып бойынша «Қазақ тілі мен әдебиеті»
пәнінен
аралық аттестаттау
тапсырмалары
Емтихан
мазмұны
1.) Тыңдалым.
5.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде
сұрақтарға жауап беру.
2) Айтылым.
5.2.5.1берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру,
шағын диалогке қатысу.
3) Оқылым
5.3.3.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби
шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау, негізгі ақпаратты
табу.
4) Жазылым
5.4.2.1 эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты,
белгілі бір оқиғаны сипаттап
жазу
5) Тілдік бағдар
5.5.1.2 лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін
сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша
жұмыстарда қолдану
5-сынып
рубрика
|
Төмен деңгей 1-2
балл
|
Орта деңгей 3-4
балл
|
Жоғары деңгей 5
балл
|
Тыңдалым
|
тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға қысқа
жауап береді
|
тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға
орташа жауап беру
|
тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға толық
жауап беру
|
Айтылым
|
берілген сұрақты дұрыс түсініп, қысқа жауап беру, шағын
диалогке қатысу
|
берілген сұрақты дұрыс түсініп, орташа жауап беру, шағын
диалогке қатысу
|
берілген сұрақты дұрыс түсініп, ашық сұрақтарға толық жауап
беру, шағын диалогке
қатысу
|
Оқылым
|
Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармалардың
мазмұнын толық түсінбейді. Шығарма тақырыбын анықтай
алмайды.
|
Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармалардың
жалпы мазмұнын түсінеді, тақырыбын анықтауда қателеседі. Өз ойын
орташа деңгейде жеткізе
алады.
|
Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармалардың
мазмұнын түсінеді, тақырыбын
анықтайды.
Негізгі ақпараттарды
табады.
|
Жазылым
|
Эссе құрылымын сақтамайды, адамды, табиғатты, белгілі бір
оқиғаны сипаттауда сөздерді орынсыз
қолданады. 4-5 грамматикалық қате
жібереді.
|
Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі
бір оқиғаны сипаттап жазуда 1-2 қателіктер
жібереді.
|
Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі
бір оқиғаны сипаттап
жазады.
|
Тілдік
бағдар:
|
Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін, сапасын
білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда
4-5 қате жібереді.
|
Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын
білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда
елеусіз 2-3 қате
жібереді.
|
Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін, сапасын
білдіретін сын есімдерді ажырата біледі, жазба, ауызша жұмыстарда
еркін қолданады.
|
Тыңдалым.
Мәтінді тыңда.берілген
сұраққа жауап бер.
Су – тіршіліктің көзі.
Психолог Масару Эмото: « Судағы таза энергия көп ауруларды жазады»,
- дейді. Үлкен адамның денесінде 40-50 литр су болады. Сол себепті
денеде 20 пайыз су жетіспесе, ол ағзаға қауіп төндіреді.
Ғаламшардағы адамдардың барлығы тек 1 пайыз ғана ауыз суды
пайдаланады. Сол үшін жер бетіндегі халаққа су қоры жетпейді,
әлемде су тапшылығы мәселесі бар. Ол, әсіресе Африка және Қытай
елдерінде байқалады. Судың жетіспеуінен жер бетінде мыңдаған
адамдар түрлі ауруларға шалдығады.
Үлкен адамның денесінде неше
литр су болады?
_____________________________________________
Айтылым.
Сұрақтарға жауап бер,
жұбыңмен диалогке түс.
-
Ғаламшардағы адамдар судың
қанша пайызын пайдаланады?
-
Әлемде су тапшылық мәселесі
бар ма?
-
Әсіресе қай елдерде су
тапшылығы көп байқалады?
Оқылым.
1.Мәтінді оқып төмендегі
тапсырмаларды орында.
Компьютер
–
ақпараттық
процестерді
жүзеге
асыратын
негізгі
ақпараттық
құрылғы,
ал
ақпараттық
процестер
дегеніміз
ақпаратты
алу,
есту,
көру,
өңдеу,
тарату
болып табылады. Осы компьютердің
пайдасы
өте
көп.
Мысал
келтіретін
болсақ: әр
пәннен
жазылатын рефераттардың көрнекі әрі
таза, әдемі
жазылуын
мұғалімдер
талап
етеді. Қолмен
жазылған
және компьютерде
терілген жұмыстарды
салыстырайықшы.
Екеуінің
айырмашылығы
жер
мен
көктей.
Осы
жазылған рефераттың бірнеше
көшірмесі
керек
дейік.
Оны
ашып принтермен
көшірмесін
жа