5 сынып Энергия түрлері мен көздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 сынып Энергия түрлері мен көздері

Материал туралы қысқаша түсінік
1.Жылулық ұлғаюы бойынша тәжірибе жасайды 2.Ыстық судағы ахуалды анықтайды 3.Суық судағы ахуалды анықтайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді 27.02.2025ж ______________

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Энергия түрлері мен көздері

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

5.5.Энергия және қозғалыс

Педагогтің аты – жөні:

Б.Қ.Ибраимова

Күні:

27.02.25ж

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Энергия түрлері мен көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.5.1.5 -жылулық ұлғаюды сипаттау

Сабақтың мақсаты

Жылулық ұлғаюды түсіндіреді;

Жылулық ұлғаюды сипаттай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин






3 мин







3 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару




Апта дәйек сөзі

«Бірлік пен жасампаздық – ел бағдары»

Махатма Ганди (Mahatma Gandhi)

«Бірлік — күштің негізі. Егер әрбір адам өз күшін біріктіріп, бірге әрекет етсе, олар әлемді өзгерте алады.»


Үй жұмысы

«Миға шабуыл» әдісі

  • Оқушылар өткен тақырып бойынша жылулықты оқшаулау бойынша ұсыныстар айтады


Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар

Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.


Оқушылар өткен тақырып бойынша жылуды оқшаулау бойынша ұсыныстар айтады

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды












Дескриптор:

Жалпы – 1 балл:

1.Жылу оқшаулау бойынша ұсыныстар атайды

















Сабақтың ортасы

2 мин







3 мин




7 мин











10 мин















10 мин

Жаңа сабақ

«Ой қозғау» әдісі

Ю А Ғ Л Ұ Қ Ы Л У Л Ы Ж

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін балалар?

  • Сабақтың мақсаты қандай болмақ?


Мағынаны тану

«Түртіп алу» әдісі

Бейнеролик: Жылулық ұлғаю

  • Металды қыздырған кезде өзгерісі?

  • Металды суытқан кездегі өзгерісі?


  1. Тапсырма

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Сәйкестендіру» әдісі

(функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

Оқушылар жылулық ұлғаю бойынша сәйкестендіру тапсырмасын орындайды


  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Эксперимент» әдісі

(функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

Заттардың температурасы артқан кезде олардың көлемінің қалай өзгеретінін бақылау.

  • Ыстық суға салған кезде металл таспа ұзарды ма?

  • Мұзды суға салған кезде металл таспа кішірейді ме?



  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Ситуациялық сұрақтар» әдісі

Оқушылар тақырыпқа сәйкес ситуациялық сұрақтарға жауап береді

  • Құрылыс кезінде көпірдің екі шетінде металл рельстерді қосу қажет болды. Қыс мезгілінде көпірдің орталық бөлігінде және екі шетінде температураның айырмашылығы байқалды. Осы жағдайды ескеріп, көпірдің құрылысында қандай арнайы шешімдер қабылдануы керек?

  • Теміржол рельстерінде жазда температураның жоғарылауы кезінде рельстер кеңейіп, олардың бір-бірімен қосылуы қиын болады. Осы мәселені шешу үшін қандай шараларды қолдану керек?

  • Жаңа піскен нанды ыстық пештен шығарып, оны сақтау үшін арнайы қорапқа салып қойдыңыз. Бірақ қораптың ішіндегі температура қатты көтеріліп, нанның сапасына әсер етті. Бұл мәселені қалай шешуге болады?

Оқушыларға әдісі арқылы тақырыпты анықтайды.

Сабаққа мақсат қояды


Бейнероликті қарайды.

Металдардағы өзгерісті анықтайды


Оқушылар жылулық ұлғаю бойынша ақпараттарды сәйкестендіреді







Оқушылар жылулық ұлғаюы бойынша тәжірибе жұмыстарын жасайды








Оқушылар тақырыпқа сәйкес ситуациялық сұрақтарға жауап береді


«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.










Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Жылулық ұлғаю бойынша сәйкестендіреді








Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Жылулық ұлғаюы бойынша тәжірибе жасайды

2.Ыстық судағы ахуалды анықтайды

3.Суық судағы ахуалды анықтайды


Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Тақырыпқа сәйкес ситуациялық сұрақтарға жауап береді;






https://youtu.be/vKdUBGgIdL0?si=qywj-Sd34hnh1yjX


https://learningapps.org/watch?v=pnbpqk4fn25




Металл таспа (темір немесе мыс)

Сызғыш Термометр

Ыстық су

Мұзды су

Сағат

Ыдыс (су үшін)

График жасауға арналған қағаз







Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«3 - ҚҚҚ» әдісі

Оқушылар 3 ҚҚҚ әдісі арқылы кері байланыс орнатады

Қызық

Құндық

Қиын

Үйге тапсырма

Тақырып бойынша презентация дайындау

Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды























































Тексерілді 27.02.2025ж ______________

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы:Энергия түрлері мен көздері

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

6.5.Энергия және қозғалыс

Педагогтің аты – жөні:

Б.Қ.Ибраимова

Күні:

27.02.25ж

Сынып: 6 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Энергия түрлері мен көздері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.5.1.5 энергияны алудың баламалы көздерін ұсыну

Сабақтың мақсаты

Энергияны алудың баламалы көздерін анықтайды;

Баламалы энергия көздерін атай алады

ЕББҚ: Баламалы энергия көздерін атай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин






3 мин







3 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару




Апта дәйек сөзі

«Бірлік пен жасампаздық – ел бағдары»

Махатма Ганди (Mahatma Gandhi)

«Бірлік — күштің негізі. Егер әрбір адам өз күшін біріктіріп, бірге әрекет етсе, олар әлемді өзгерте алады.»


Үй жұмысы

«Сәйкестендіру» әдісі

  • Оқушылар электр энергиясы мен электр энергиясының құнын сәйкестендіреді

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар

Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.


Оқушылар электр энергиясы бірлігімен құнын анықтап сәйкестендіреді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды












Дескриптор:

Жалпы – 1 балл:

1.Электр энергиясының бірлігімен құнын сәйкестендіреді
















https://learningapps.org/watch?v=p91wd1k1v25

Сабақтың ортасы

2 мин







3 мин







7 мин














10 мин









3 мин







7 мин

Жаңа сабақ

«Суреттер сөйлейді» әдісі

  • Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін балалар?

  • Сабақтың мақсаты қандай болмақ?


Мағынаны тану

«Түртіп алу» әдісі

Бейнеролик: Баламалы энергия көздері

  • Баламалы энергияға жатады?

  • Баламалы энергия көздерінің артықшылығымен кемшілігі?


  1. Тапсырма

(ЖТ) Жеке тапсырма

Мәтінмен жұмыс ЕББҚ

(функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

  • Оқушылар баламалы энергия көздерінің бір түрін таңдау арқылы оның жұмыс жасау механизмін түсіндіреді

  • Қазақстандағы мүмкіншілігін атайды




  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ

«Викторина» әдісі тапсырмасы

(функционалдық сауаттылық тапсырмасы)

  • Оқушылар Wordwall бағдарламасы арқылы викторина сұрақтарына жауап береді


Бейнеролик: Күн батареялары қалай жұмыс жасайды

  • Күн энергиясының жұмыс жасау механизмін анықтайды

  • Қазақстанда күн энергиясын пайдаланама?


  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма ЕББҚ

«Ситуациялық сұрақтар» әдісі

Оқушыларға баламалы энергияға қатысты ситуациялық сұрақтар қояды

  1. Сіз қалада қандай баламалы энергия көздерін қолдануға ұсыныс жасар едіңіз? Әрбір баламалы энергия көзінің артықшылықтары мен кемшіліктерін ескеріп, таңдауды түсіндіріңіз.

  2. Қалада күн сайын күннің көп бөлігі ашық, желдің жылдамдығы жоғары және су көздері де бар екенін ескерсек, бұл жағдайды қалай пайдалануымызға болады? Қандай баламалы энергия көздерін таңдап, не себепті оларды қолдану тиімді болар еді?

Оқушыларға суреттер сөйлейді әдісі арқылы тақырыпты

анықтайды.

Сабаққа мақсат қояды


Бейнероликті қарайды.

Баламалы энергия көздерін анықтап сипаттайды


Оқушылар баламалы энергия көздерін анықтап жұмыс істеу механизмін сипаттайды






Оқушылар wordwall бағдарламасы арқылы викторина сұрақтарына жауап береді



Оқушылар күн энергиясының пайдалану бойынша бейнероликті қарайды


Оқушылар баламалы энергия түрлері бойынша ситуациялық сұрақтарға жауап береді


«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.














Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Баламалы энергия көздерін анықтайды;

2.Жұмыс жасау механизмін түсіндіреді;

3.Біздің еліміздегі мүмкіншілігін атайды;


Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Энергиямен баламалы энергия көздерін анықтайды











Дескриптор:

Жалпы 3 – балл:

1.Ситуациялық сұрақ бойынша ұсыныс жасайды;










https://youtu.be/Dfk_JlpI8TU?si=oscUISrvgkWuDM2R


















https://wordwall.net/ru/resource/52911726


https://youtu.be/1ZTPkduzaq0?si=NwZ2DJDnv8NdDZb2


Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«Куб» әдісі

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқу.

Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды










Тексерілді 27.02.2025ж ______________

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Зерттеу және зерттеушілер

Пәні:

География

Бөлім:

3.5. Табиғи аумақтық кешендер

Педагогтің аты – жөні:

Б.Қ.Ибраимова

Күні:

27.02.2025

Сынып: 9 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зерттеу және зерттеушілер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9. 1. 1. 3 далалық, картографиялық, теориялық географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсіндіріп, қолданады

9. 1. 1. 4 сандық және сапалық географиялық деректерді өңдеп, талдайды

Сабақтың мақсаты

Табиғи аумақтық кешенді сипаттай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин




3 мин











4 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару

Апта дәйек сөзі

«Тәртіп — тәрбие бастауы,тәртіпсіздік – өміріңнің қас жауы»

Сабақтың философиясы:

Б.Момышұлының нақыл сөзімен байланысты


Үй жұмысы

Wordwall бағдарламасы арқылы өткен тақырыпқа тоқталады

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар тәрбие мен білімнің маңыздылығына тоқталып, тәртіппен тәрбиенің алғышарттарын атайды


Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды














Дескриптор:

Жалпы – 2 балл:

Географиялық қабық заңдылықтарын сәйкестендіреді




















https://wordwall.net/fi/resource/66586783

Сабақтың ортасы

10 мин















20 мин

  1. Тапсырма

(ЖТ)Жеке тапсырма

Аумақтың табиғат кешеніне физикалық – географиялық сипаттама жасаңыз

Аумақ және ондағы табиғат компоненттері

Адамның іс - әрекеті

Адам әсерінен өзгерген табиғат жағдайларының нақты мысалдар

Жер бедері элементтері

1)

2)



Топырақ жамылғысы

1)

2)



Өсімдік түрлері

1)

2)



Жануар өкілдері

1)

2)




  • Табиғи –аумақтық кешендер бөлімшесі бойынша БЖБ

Оқушыларға жергілікті жердегі антропогендік әрекеттер әсерінен барынша өзгерген кешендерді анықтап, талдау нәтижелерін кесте түрінде көрсетеді






Дескриптор:

Жалпы 8 – балл:

1.Жер бедеріне әсерін сипаттайды

2.Топырақ жамылғысына әсерін сипаттайды

3.Өсімдік түрлеріне әсерін сипаттайды

4.Жануарлар өкілдеріне әсерін сипаттайды





















Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

Үйге тапсырма

Тақырыпқа қатысты презентация дайындап келу


Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды










Аумақ және ондағы табиғат компоненттері

Адамның іс - әрекеті

Адам әсерінен өзгерген табиғат жағдайларының нақты мысалдар

Жер бедері элементтері

1)

2)



Топырақ жамылғысы

1)

2)



Өсімдік түрлері

1)

2)



Жануар өкілдері

1)

2)





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
311
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі