Материалдар / 5 сынып «Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

5 сынып «Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып «Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары Жауаптары бар, Жалпы 20 балл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2024
738
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аты-жөні: _________________________________ Сыныбы: ____________Күні: ______

5 сынып «Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары


  1. а) Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз. [3]


1. Продуценттер


А) бұлар бейағзалы қосылыстарға ауыстырып, өлі ағзалы заттарды тұтынады. Оған ұқсас ағзалар, саңырауқұлақтар және кейбір жануарлар жатады.

2. Консументтер

В) фотосинтезді жүзеге асыратын өсімдіктер (негізінен алғанда жоғары сатыдағы өсімдіктер).

3. Редуценттер

С) негізінен дайын органикалық заттармен қоректенетін ағзалар. Бірінші және екінші қатар болады. Бірінші қатар өсімдіктермен қоректенеді. Екінші қатар өсімдіктерді жемейді, жануарлармен қоректенеді. Әдетте бұлар қасқыр, жолбарыс, шиебөрі тәрізді жыртқыштар болып келеді.



[1]

б) Берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратып жазыңыз: [2]


1.Бақша, 2. орман, 3. қала, 4.теңіз, 5. мұхит, 6.шабындық, 7.парк, 8.аквариум, 9. өзен, 10.тоғай.


Табиғи экожүйе: __________________________________________________________________


Жасанды экожүйе:_________________________________________________________________


2.Бұл қондырғының атауы қалай? Осы қондырғының пайдалы қасиеттерін жазыыз [2]


__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________

__________________________________


3. Әлемді өзгертетін ғылыми ашуларға 1 мысал келтіріңіз және олар қайда қолданылатынын көрсетіңіз


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]


4.Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктерді атап жазыңыз [1]

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________


5.Тірі табиғат дүниелерін сипаттамаларымен сәйкестендіріңіз. [5]


Тірі табиғат дүниелері

Сипаттамалары

Вирустар (1)

А) төменгі сатыдағы өсімдіктердің ішіндегі ең көп тарағаны, олардың 100000-дай түрі кездеседі. Басқа өсімдіктер типтерінен басты айырмашылықтары пластидтері, хлорофилі болмайды.

Бактериялар (2)

В) тірі организмдердің ішіндегі жасушасыз тіршілік иесі

Саңырауқұлақтар (3)

С) тірі организмдер дүниесіндегі негізгі екі топтың бірі. Жүруге және сезінуге бейім тіршілік иесі; негізінен, дайын органикалық қосылыстармен қоректенеді.

Өсімдіктер (4)

D) тек микроскопта ғана көрінетін аса ұсақ микробтар және олар көптеген әр алуан аурулар туғызады

Жануарлар (5)

E) тірі организмдер дүниесіндегі негізгі екі топтың бірі. Құрлықтың барлық жерінде өседі, суда кездесетін түрлері де бар. 375 000-ға жуық түрі бар.

Жауабы:

1_____ 2_____ 3_____ 4_____ 5_____


6. а) Қазақстан Республикасындағы экологиялық мәселелерді атаңыз. (кемінде екеу)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]


б)Cіздің аймағыңызда аталған экологиялық мәселелердің қайсысы кездеседі?

__________________________________________________________________________[1]


с) Өз аймағыңыздың экологиялық мәселелерін шешудің жолдарын ұсыныңыз.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________[1]


Балл қою кестесі


Жауабы

Балл

Қосымша ақпарат

1

1.В 2. С 3.А

3


2

А жасанды: 1,3,7,8


2


В табиғи: 2,4,5,6,9,10

3

1. В

2.Д

3.А

4.Е

5.С

5


4

Оқушы Қазақстан республикасында кездесетін экологиялық мәселелерді атайды: Семей ядролық полигонының зардаптары, Арал теңізі,ауаның ластануы т с с

2


5

Оқушы өз аймағындағы экологиялық мәселелерді атайды Мыс: Заводтар түтіні, қоқыс лақтыру, Ертіс өзені,Былқылдақ көлінің ластануы

1


6

Өз аймағындағы экологиялық мәселелердің шешу жолдарын өз жас ерекшелігіне байланысты ұсынады; Мыс: Заводтарға фильтр қою, қоқыстарды сұрыптап салу, өзен, көлдерге зиянды заттар құймау

2


7

Қызыл кітапқа жойылып бара жатқан түрлер енгізілген.

1

Басқа дұрыс жауап қабылданады

8

Бұл қондырғының атауы жел диірмені. Табиғи қуат көзі жел арқылы жұмыс жасайды.

2


9

Bluetooth жеке компьютер,ұялы телефон,сандық фотоаппарат,клавиатура,тышқан,құлаққаппен байланысты орнатады.

1

Басқа дұрыс жауап қабылданады.


Барлық балл саны

20
























4-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы



Тарау

Тексерілетін оқу мақсаттары

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны*

Тапсырма № *

Тап-сырма түрі

Орындауға кететін уақыт, мин*

Балл*

Тарау бойынша

балл

5.4 А Экология және тұрақты даму

5.6.1.1 экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау

Білу және түсіну

1

1

КТБ

1

1

16

5.6.1.2 экожүйе түрлерін жіктеу.

Қолдану

1

2

ҚЖ

2

3

5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру

Қолдану

3

КЖ

6

1

5.6.2.1 ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу

Қолдану

1

4

ҚЖ

5

5

5.6.3.1 ҚР экологиялық мәселелерін атау

Білу және түсіну

1

5

ҚЖ

3

2

4

5.6.3.2 өз аймағының экологиялық

мәселелерін зерттеу

Жоғары деңгей дағдылары

6

ҚЖ,ТЖ

7

3

5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау

Білу және түсіну

1

7

ҚЖ

3

1

5.4В Әлемді өзгертетін жаңалықтар

5.7.1.1 әлемді өзгерткен ғылыми жаңалықтарға мысалдар келтіру

Білу және түсіну

1

8

450 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ