Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Заттардың құрылысы мен қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.3.1.1 бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру

    5.3.1.2 заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру



    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар:

    - Заттың жалпы агрегаттық күйі бойынша білімді бөлшектер теориясы тұрғысынан қайталауға тапсырмаларды орындайды.

    - Топтық талқылау кезінде заттың негізгі физикалық қасиеттері бойынша ақпарат алмасады.

    - Презентацияда негізінде берілген ақпаратты талдайды және жаңа білімді бекіту тапсырмаларын орындайды.

    Бағалау критерииі

    - Заттың физикалық қасиеттерін- тығыздығын, аққыштығын, электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін біледі және түсінеді.

    - заттың физикалық қасиеттерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді.

    - Аталмыш физикалық қасиеттерін негізінде техникада және күнделікті өмірдегі қолданылу мүмкіндіктерін айтады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Тапсырма1

    Суреттегі заттың агрегаттық күйін анықтаңдар, егер футбол алаңындағы адардарды бөлшектер ретінде елестетер болсақ:

    1.Алаңдағы; 2. Әдеттегі трибунадағы; 3. В VIP трибунадағы.

    Жауабы: 1) газ тектес; 2) сұйықтықтар; 3)қатты зат

    Тапсырма2

    Ақпараттық парақты қолданып "Өрмекші" диаграммасын құрастыру тапсырма орындау. Ол үшін сізге слайд 2 көрсетілген дей етіп карточкаларды үш топқа жинау қажет.


    Жауабы: Слайд 3

    Мұғаліммен сәлемдеседі.

    Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Қол шапалақ














    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    Сабақтың мақсатына шығу

    Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау (слайд-1)

    Ауызша жұмыстар жүргізу арқылы оқушылардың дайындық деңгейін анықтау. Ол үшін мұғалім заттар мен заттардың топтарын (пішіні, түсі, мөлшері бойынша бірдей және әртүрлі) таңдап алады. Мысалы, көлемі бірдей, бірақ түсі әртүрлі бірнеше доп және текше, т.б.

    Ø Мына заттың түсі қандай?

    Ø Ол неден жасалған?

    Ø Оның көлемі қандай?

    Ø Үлкен доп нешеу? т.с.с

    Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен және дәптермен таныстыру. Олардың атқаратын қызметтеріне түсінік беру.

    № 1 суреттің мазмұны бойынша әңгіме жүргізу.

    Ø Суретте кім бейнеленген?

    Ø Балалардың төменгі жағында бейнеленген заттарға мұқият қараңдар. Оқушы өзінің портфеліне қандай заттарды, ал бала өзінің арқа сумкасына қандай заттарды салады?


    1-ші слайдтардағы суреттерді көрсету.

    Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау.


    1. Табиғатта барлығы материядан құралады. Ал олай болса материя неден тұрады? ( зат)


    2. Заттың бірнеше агрегаттық күйі болады ма?

    Сұйық затты бір ыдыстан басқа бір ыдысқа құйып алуға болады ма? Заттың осы қасиеттері атады - ... (заттың аққыштығы).


    3. Ыстық шайға қасықты салып қойып біраздан кейін ауызға салғанда қасықта температурасы қалай өзгереді? Заттың осы қасиетін ... деп атайды (Электр жəне жылуөткізгіштігі)


    Егер оқушылар жауапқа шыға алмаса, қосымша

    (С,Б) Оқушылардың бөлшектер және олардың қалпы туралы білімдеріне шолу және олардан қатты бөлшектер, сұйықтықтар мен газдар үшін нені білдіретінін ойлануды сұраңыз.


    Сабақтың тақырыбын түсіндіру:

    Заттардың физикалық қасиеттері: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін сипаттау.

    Оқушыларды төрт топқа бөлу:

    ақпараттық парақшалар таратылады. Оқушылар ақпаратты оқып теориялық материалдарды меңгереді және талдайды.

    Әрбір топ А4 парағына мини-постер жасауға дайындалады.

    Топта оқушылар спикерлерді салайды, спикерлер басқаларға ақпаратты (жеткізеді) түсіндіреді.


    Басқа қатысушылар белгілі реттілікпен (сағат тілі бағыты бойынша) жылжып отырады, спикерлер бір топқа ақпаратты түсіндіріп болғанға дейін, басқа топ оқушылары күте тұрады, да ең соңында өз топтарына қайта оралады.


    Олар басқа топ спикерлерінің түсіндірген ақпараттарын өз тобының спикерлеріне жеткізеді.


    Оқушылардың жаңа түсінікті талқылап түсіну:

    Заттардың негізгі физикалық айырмашылығы –тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін мен сипаттайды

    Металл аққыштығы– жүктеме берілу кезінде металдың пластикалық пішінсіздену қасиеті. Металл аққыштығы – жартылай өңделген өнімдерден дайындамалардың сырт пішінін құру кезінде, қысыммен өңдеуге қабілеттігінің барлығын анықтайтын металдардың қажетті технологиялық қасиеті. Суықтай созу кезінде металл аққыштығын анықтау үшін технологиялық сынама түріндегі сынақтардан (бүгу, сығу, жаншу, т.б. сынақтар) өткізеді. Металл аққыштығы балқытылған металдың құйма қалыпты толтыру қабілеттілігі болып табылады. Ол құйма қорытпалардың ең маңызды технологиялық қасиеттерінің бірі.

    Беріктік — материалдардың белгілі бір жағдайлар (күйлер) мен шектерде қандай да бір әсерлерді (салмақ түсу, температураның өзгерісі, магнит, электр, т.б. өрістері, кебу немесе ісіну, т.б.) қабылдай отырып, бүлінбей сақталу қасиеті; сыртқы күштердің әсерінен қалпының өзгеруіне және бұзылуына қарсыласатын қатты дененің касиеті.

    Иілімділігі (пластикалығы) - Металдарды соққанда, ұсақ түйіршіктерге бөлініп шашырап қалмайды, небəрі пішінін өзгертіп тапталады не жанашылады, яғни соғуға төзімді пластикалық қасиетін, иілімділігін көрсетеді. Созымды деформация деп – жүктеу аяқталғаннан кейін қалпына келмейтін деформация түрін айтамыз. Созымды деформация металдардың құрылымы мен қасиеттерінде қалдық өзгерістер қалдырады.

    Электр жəне жылуөткізгіштігі- Электр өрісінің əсерінен электрондар бағытты қозғалысқа ие болады, сөйтіп, электр тогя пайда болады. Электрөткізгіштігі ең жоғары металдар күміс пен мыс, одан кейін алтын, алюминий, темір болып келеді. Ең аз электрөткізгіштік сынапқа тəн.

    Жаңа білімді бекіту.

    тапсырмалар парағындағы ҚБ тапсырмаларды орындау.

    Дағдылар

    бағалау критерийлеріне:

    Оқу мақсатына оқушы жетеді, егер

    Білу түсіну

    • бақылауы;

    • топтық жұмыс кезіндегі белсенділігі;

    Бекітуге арналған қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындау кезінде


    Жоғарыдағы "бағалау критерийлері" арқылы оқушылар өз жұмыстарын бағалайды.

    Бейнебаянды көреді,ойыншық түрлерін атайды, сипаттайды.

    Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды


    ҚБ. «Жұлдызша» арқылы бағалау


    «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір-бірін бағалайды.



































    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам




    Слайдар

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Азамханов Неъматилла Мухаматалиевич
    15 Тамыз 2023
    630
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    5-сынып Жаратылыстану ҚМЖ 2-жарты жылдық, толық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    5-сынып Жаратылыстану ҚМЖ 2-жарты жылдық, толық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сынып Жаратылыстану ҚМЖ 2-жарты жылдық, толық
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Заттардың құрылысы мен қасиеттері

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.3.1.1 бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру

    5.3.1.2 заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру



    Сабақтың мақсаты


    Оқушылар:

    - Заттың жалпы агрегаттық күйі бойынша білімді бөлшектер теориясы тұрғысынан қайталауға тапсырмаларды орындайды.

    - Топтық талқылау кезінде заттың негізгі физикалық қасиеттері бойынша ақпарат алмасады.

    - Презентацияда негізінде берілген ақпаратты талдайды және жаңа білімді бекіту тапсырмаларын орындайды.

    Бағалау критерииі

    - Заттың физикалық қасиеттерін- тығыздығын, аққыштығын, электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін біледі және түсінеді.

    - заттың физикалық қасиеттерін бөлшектер теориясы тұрғысынан түсіндіреді.

    - Аталмыш физикалық қасиеттерін негізінде техникада және күнделікті өмірдегі қолданылу мүмкіндіктерін айтады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Тапсырма1

    Суреттегі заттың агрегаттық күйін анықтаңдар, егер футбол алаңындағы адардарды бөлшектер ретінде елестетер болсақ:

    1.Алаңдағы; 2. Әдеттегі трибунадағы; 3. В VIP трибунадағы.

    Жауабы: 1) газ тектес; 2) сұйықтықтар; 3)қатты зат

    Тапсырма2

    Ақпараттық парақты қолданып "Өрмекші" диаграммасын құрастыру тапсырма орындау. Ол үшін сізге слайд 2 көрсетілген дей етіп карточкаларды үш топқа жинау қажет.


    Жауабы: Слайд 3

    Мұғаліммен сәлемдеседі.

    Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Қол шапалақ














    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    Сабақтың мақсатына шығу

    Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау (слайд-1)

    Ауызша жұмыстар жүргізу арқылы оқушылардың дайындық деңгейін анықтау. Ол үшін мұғалім заттар мен заттардың топтарын (пішіні, түсі, мөлшері бойынша бірдей және әртүрлі) таңдап алады. Мысалы, көлемі бірдей, бірақ түсі әртүрлі бірнеше доп және текше, т.б.

    Ø Мына заттың түсі қандай?

    Ø Ол неден жасалған?

    Ø Оның көлемі қандай?

    Ø Үлкен доп нешеу? т.с.с

    Оқулықпен жұмыс. Оқулықпен және дәптермен таныстыру. Олардың атқаратын қызметтеріне түсінік беру.

    № 1 суреттің мазмұны бойынша әңгіме жүргізу.

    Ø Суретте кім бейнеленген?

    Ø Балалардың төменгі жағында бейнеленген заттарға мұқият қараңдар. Оқушы өзінің портфеліне қандай заттарды, ал бала өзінің арқа сумкасына қандай заттарды салады?


    1-ші слайдтардағы суреттерді көрсету.

    Осы суреттерді көрген кезде оқушыларда қандай ассоциациялар туындайтынын сұрап, ой қозғау.


    1. Табиғатта барлығы материядан құралады. Ал олай болса материя неден тұрады? ( зат)


    2. Заттың бірнеше агрегаттық күйі болады ма?

    Сұйық затты бір ыдыстан басқа бір ыдысқа құйып алуға болады ма? Заттың осы қасиеттері атады - ... (заттың аққыштығы).


    3. Ыстық шайға қасықты салып қойып біраздан кейін ауызға салғанда қасықта температурасы қалай өзгереді? Заттың осы қасиетін ... деп атайды (Электр жəне жылуөткізгіштігі)


    Егер оқушылар жауапқа шыға алмаса, қосымша

    (С,Б) Оқушылардың бөлшектер және олардың қалпы туралы білімдеріне шолу және олардан қатты бөлшектер, сұйықтықтар мен газдар үшін нені білдіретінін ойлануды сұраңыз.


    Сабақтың тақырыбын түсіндіру:

    Заттардың физикалық қасиеттері: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін сипаттау.

    Оқушыларды төрт топқа бөлу:

    ақпараттық парақшалар таратылады. Оқушылар ақпаратты оқып теориялық материалдарды меңгереді және талдайды.

    Әрбір топ А4 парағына мини-постер жасауға дайындалады.

    Топта оқушылар спикерлерді салайды, спикерлер басқаларға ақпаратты (жеткізеді) түсіндіреді.


    Басқа қатысушылар белгілі реттілікпен (сағат тілі бағыты бойынша) жылжып отырады, спикерлер бір топқа ақпаратты түсіндіріп болғанға дейін, басқа топ оқушылары күте тұрады, да ең соңында өз топтарына қайта оралады.


    Олар басқа топ спикерлерінің түсіндірген ақпараттарын өз тобының спикерлеріне жеткізеді.


    Оқушылардың жаңа түсінікті талқылап түсіну:

    Заттардың негізгі физикалық айырмашылығы –тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, тапталғыштығын, иілімділігін мен сипаттайды

    Металл аққыштығы– жүктеме берілу кезінде металдың пластикалық пішінсіздену қасиеті. Металл аққыштығы – жартылай өңделген өнімдерден дайындамалардың сырт пішінін құру кезінде, қысыммен өңдеуге қабілеттігінің барлығын анықтайтын металдардың қажетті технологиялық қасиеті. Суықтай созу кезінде металл аққыштығын анықтау үшін технологиялық сынама түріндегі сынақтардан (бүгу, сығу, жаншу, т.б. сынақтар) өткізеді. Металл аққыштығы балқытылған металдың құйма қалыпты толтыру қабілеттілігі болып табылады. Ол құйма қорытпалардың ең маңызды технологиялық қасиеттерінің бірі.

    Беріктік — материалдардың белгілі бір жағдайлар (күйлер) мен шектерде қандай да бір әсерлерді (салмақ түсу, температураның өзгерісі, магнит, электр, т.б. өрістері, кебу немесе ісіну, т.б.) қабылдай отырып, бүлінбей сақталу қасиеті; сыртқы күштердің әсерінен қалпының өзгеруіне және бұзылуына қарсыласатын қатты дененің касиеті.

    Иілімділігі (пластикалығы) - Металдарды соққанда, ұсақ түйіршіктерге бөлініп шашырап қалмайды, небəрі пішінін өзгертіп тапталады не жанашылады, яғни соғуға төзімді пластикалық қасиетін, иілімділігін көрсетеді. Созымды деформация деп – жүктеу аяқталғаннан кейін қалпына келмейтін деформация түрін айтамыз. Созымды деформация металдардың құрылымы мен қасиеттерінде қалдық өзгерістер қалдырады.

    Электр жəне жылуөткізгіштігі- Электр өрісінің əсерінен электрондар бағытты қозғалысқа ие болады, сөйтіп, электр тогя пайда болады. Электрөткізгіштігі ең жоғары металдар күміс пен мыс, одан кейін алтын, алюминий, темір болып келеді. Ең аз электрөткізгіштік сынапқа тəн.

    Жаңа білімді бекіту.

    тапсырмалар парағындағы ҚБ тапсырмаларды орындау.

    Дағдылар

    бағалау критерийлеріне:

    Оқу мақсатына оқушы жетеді, егер

    Білу түсіну

    • бақылауы;

    • топтық жұмыс кезіндегі белсенділігі;

    Бекітуге арналған қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындау кезінде


    Жоғарыдағы "бағалау критерийлері" арқылы оқушылар өз жұмыстарын бағалайды.

    Бейнебаянды көреді,ойыншық түрлерін атайды, сипаттайды.

    Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды, оқиды


    ҚБ. «Жұлдызша» арқылы бағалау


    «Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір-бірін бағалайды.



































    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам




    Слайдар

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 5 сынып
    15.08.2023
    630
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Азамханов Неъматилла Мухаматалиевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации