5-сынып Жеміс-жидектің пайдасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5-сынып Жеміс-жидектің пайдасы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар. Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдеріне қажетті.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:




Мектеп: Сауран жалпы орта мектебі




Күні: 27.11.2017


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5 ә


Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


Жеміс-жидектің пайдасы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  1. тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

- тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көпмағыналы сөздер, омоним, ан- тоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаттары



Б арлық оқушылар орындай алады: тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар аркылы такьгрыпты болжайды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тура және ауыспалы мағыналы сөздерді. көпмағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай колданады.

Кейбір оқушылар орындай алады: аныктаған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін колдана алады.

Бағалау критерийі

  • Ақпараттарды іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жүзім, пайдалы жеміс, калий, фруктоза.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: менің пікірімше, қар- сылық білдіремін, деп ойлаймын.

Талқылауға арналған сұрақтар:


Не себепті ..... деп ойлайсыз?


Ишара:


Құндылықтарға баулу

Салауатты өмір сүру сияқты ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу

Пәнаралық байланыс


Алдыңғы оқу

Миуалы ағаштардың ерекшелігін біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы




Оқушыларды жеміс-жидектер арқылы топқа бөлеміз
















Ойтүрткі. Сұрақтарға жауап беріңдер.












  1. Ж үзімнің адам ағзасына қандай пайдасы бар?

  2. Бір келі жүзім калориясы қанша азық-түлікке тең?

Жеміс ағаштарының баска түрлерінің ағзаға пайдасын білесің бе?

ОӘК материалдары

Сабақтың ортасы









Окушылар пікірталас алаңында «Бұрыштар» стратегиясы арқылы екі топқа бөлініп, мәтінде көтерілген негізгі екі мәселені түсіндіреді.

  1. Жүзімнің кұрамы.

  2. Жүзімнің пайдасы.

Деңгейлік тапсырманы топқа бөлініп орындайды.

  1. топ. Жүзімнің кұрамында кандай дәрумендер бар екенін. кай дәруменнің кандай дене мүшесіне ем екенін аныктап, кестеге жазады.

  2. топ . Берілген мәтінді оқып, өз пікірлерн жазады.

  3. топ Өзге жеміс ағаштарының адам ағзасына тигізетін пайдасы туралы ізденіс жасап, сыныптастарына таныстырады.

4-топ эссе жазады «Денсаулық- зор байлық»

Құрма туралы бейнефильмді тамашалап, оның кандай пайдасы барын аныктайды.

Төмендегі мәтінді окып, өз пікірлерін жазады.


'Бүрыштар» стра тегиясы ҺНр5://\ү\м\¥.уоиІи

Сабақтың

соңы





Рефлексия. «Бағдаршам» әдісі аркылы бүгінгі сабакты корытындылайды. Жауаптарға сәйкес бояйды.

Үйге тапсырма. «Табиғатты қорғау- парызымыз» тақырыбында «ПОПС формуласы» бойынша өз пікірлерін дәлелдеп жазады

«Бағдаршам» әдісі



ОӘК материалдары




Қосымша мәлімет

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

«Қазакстанның өсімдіктері әлемі» энциклопедиясы.

«Жердің көркі - ағаш» деген тақырыпта өз айналасында өсіп тұрған ағаштар туралы әнгіме жазады.

  1. Берілтен сөздердің омонимдерін тауып, мағыналарын нақтылайтын бірнеше сөй- лемдер құрастырып жазады.

  2. Сөздіктердің көмегімен берілген сөздердің синонимдерін тауып жазады. Төмендегі бос ұяшыкка сабак туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздын такырыбына сәйкес келетін сұрактарға жауап беріңіз.


жаратылыстану, казақ әдебиеті.

Сабақ бойынша рефлексия

  • Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?

  • Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?

  • Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?

  • Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  • Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

  • Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?

  • Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
3552
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі