Материалдар / 5-сынып "Жұлдыздар жымыңдайды" тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5-сынып "Жұлдыздар жымыңдайды" тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып "Жұлдыздар жымыңдайды" тақырыбы 4-тоқсан 9-бөлім бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
219
9 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Аспан әлемінің құпиялары

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жұлдыздар жымыңдайды

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.6.1. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

5.4.5.5. Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқу, төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін ажырата білу;

Көптеген оқушылар: мәтінді жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану;

Кейбір оқушылар: Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу , төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Бағалау критеийлері

  • Мәтінді жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпаратты табу үшін оқуда оқылым стратегияларын қолданады;

  • төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Оқылым мақсаты бойынша:

Мәтінді жалпы мазмұнын түсіну үшін, нақты ақпаратты табу үшін оқуда оқылым стратегияларын қолданады;

Әдеби тіл нормалары бойынша:

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі; сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Диалогке даярлықсыз қатысады, өз пікірін білдіреді;

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

астрономия

Осыған дейін меңгерілген білім

Аспан әлемінің құпиялары .

Жоспар




Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал .

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. «Жұлдыздарды санау» (https://twigbilim.kz/film/volume-counting-stars-6057/) бейнематериалын көріп, негізгі ойды анықтаңдар.

Қазына ретінде тыңдалым тапсырмасындағы негізгі ойды анықтаңдар.



Дескриптор:

  • тыңдалым мәтінімен танысады;

  • мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

ҚБ


Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.





Оқушылар қазына ретінде тыңдалым тапсырмасындағы негізгі ойды анықтайды.












Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критетийлерін анықтайды.














ҚБ «Күн мен бұлт»





5-сынып

Қазақ тілі







(https://twigbilim.kz/film/volume-counting-stars-6057/)
















Сабақтың ортасы
















30 минут

Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Мәтінді түсініп оқыңдар. Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр

едіңдер? Ойларыңды дәлелдеңдер. Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.

1-тапсырма. Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

«Қосжазба күнделігі»

Үзінді

Түсіндірме (коментарий)










2-тапсырма. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.



3- тапсырма. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.

Мәтіндік зерттеу

Мәтіннің негізгі ойын тап.


Белгісіз және белгілі мәліметтер.


Мәтіннен өмірлік қағида шығар.


Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.



Дескриптор:

  • Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды;

  • Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды;

  • Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

4-тапсырма.

Дескриптор:

  • Мәтіндегі төл сөз бен автор сөзінің орын тәртібінің сызбасын көрсетеді;

  • Сөйлемдерді төл сөз бен автор сөзі болатындай етіп құрастырады;

  • Аңыздың жалғасын жазып, мәтінді аяқтайды.

Бағалау. «Күн мен бұлт» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау.






Мәтінді түсініп оқыңдар.

Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.












Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.





«9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.





Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды;

Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды;

Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.






Грамматикалық тақырыпты меңгереді.











Грамматикалық деңгейлік тапсырма орындайды.


Мәтіндегі төл сөз бен автор сөзінің орын тәртібінің сызбасын көрсетеді;

Сөйлемдерді төл сөз бен автор сөзі болатындай етіп құрастырады;

Аңыздың жалғасын жазып, мәтінді аяқтайды.




























ҚБ «Күн мен бұлт»
















<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!