Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
атауы:Аспан әлемінің
құпиялары
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні:
Сынып:
5-сынып
Қатысқан оқушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Көк
аспан
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
5.1.6.1.
Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары
арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке
даярлықсыз қатысу, өз пікірін
білдіру.
5.4.5.5. Төл сөз,
төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолдану.
Сабақтың
мақсаттары
Барлық
оқушылар:тыңдалған мәтін
мазмұныкоммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді қолдану,сан есімнің мағыналық түрлерін
ажырата білу;
Көптеген
оқушылар:тыңдалған мәтін мазмұны
негізіндекоммуникативтік жағдаятқа
сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз
қатысу,сан есімнің мағыналық түрлерін
ажырата білу;
Кейбір
оқушылар:Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз
пікірін білдіру, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан
есімді зат есім орнына қолдана
білу.
Бағалау
критеийлері
Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін
қолданады;
диалогке даярлықсыз қатысады,
өз пікірін білдіреді;
төл сөз, төлеу сөз,
автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолданады.
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Қолдану,
талдау
Тілдік
мақсаттар
Тыңдалым, айтылым мақсаты
бойынша:
Коммуникативтік жағдаятқа сай
эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа,
одағай сөздерді еркін
қолданады;
Диалогке даярлықсыз қатысады,
өз пікірін білдіреді;
Әдеби тілдік норма
бойынша:
Төл сөз, төлеу сөз,
автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолданады.
Құндылықтарға
баулу
Зайырлы қоғам
және жоғары
руханият(3-құндылық)
Пәнаралық
байланыс
астрономия
Осыған дейін
меңгерілген білім
Аспан әлемінің
құпиялары.
Жоспар
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Жағымды психологиялық
ахуал.
І.ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ.
Қызығушылықты
ояту
Балалар,берілген тірек сөздер арқылы
бүгінгі тақырыпты болжап, сұхбат
құрыңдар.
Тірек
сөздер:көк аспан, ауа қабаты,
атмосфера, бұлтты аспан, ашық
аспан.
Мәтінді оқыңдар. Негізгі
ойды анықтаңдар.
Дескриптор:
Мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
Сұрақтарға жауап
береді;
Бүгінгі тақырыппен байланысын
табады.
ҚБ
Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
Оқушылар суреттер арқылы және
мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Берілген ақпараттар арқылы
тыңдалым тақырыбына болжам
жасату.
ҚБ «Күн мен
бұлт»
5-сынып
Қазақ
тілі
(«Менің алғашқы энциклопедиям»
жинағынан)
Ыбырай
Алтынсарин
Сабақтың
ортасы
30
минут
Мағынаны
тану
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-тапсырма.Мәтінді тыңдап, 2 ашық
сұрақ құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді
қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып,
жауап беріңіз.
Дескриптор:
мәтін бойынша 2 ашық сұрақ
құрастырады;
сұрақ мазмұнында ойдың кімнен
шыққандығын білдіретін қыстырма сөздерді
қолданады;
күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды жауап
береді.
ҚБ
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН.ӘТН.
Тапсырма.Дескриптор:
мәтіндегі негізгі ойға қатысты
тірек сөздерді анықтайды;
төл сөз бен автор сөзі ретінде
сөйлемдер құрастырады.
Бағалау.«Күн мен бұлт» әдісі арқылы
топтар бір-бірін бағалау.
Мәтінді тыңдап, 2 ашық сұрақ
құрастырыңыз. Сұрақ мазмұнында қыстырма, қаратпа сөздерді
қолданыңыз. Жұбыңыздың сұрақтарына өз пікіріңізді білдіре отырып,
жауап беріңіз.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз