Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
5 сынып. "Көлік түрлері" тақырыбы ҚМЖ Қазақ тілі
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
"№ 1 жалпы білім беру орта мектебі" КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
7-бөлім. Көлік және жол белгілері |
|
Педагогтің аты-жөні |
Тасқынбай Маусымжан |
|
Күні: |
09.02 |
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Көлік түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу; 5.4.4.3 - сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу. |
|
Сабақтың мақсаты |
- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады; - сын есімдердің (сапалық, қатыстық )түрлерін меңгереді; -сын есімді зат есім орнына қолдана біледі. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Үй тапсырмасын сұрау. |
Амандасады |
|
|
Салыстырмалы шырай Біркелкі сындардың бірінен екіншісінің артық я кемдігін салыстыру арқылы көрсететін шырай түрі салыстырмалы шырай деп аталады. Мысалы: үлкен – үлкенірек, жақсы – жақсылау. Салыстырмалы шырайдың жасалу жолдары: 1. -рақ, -рек, -ырақ, -ірек. Мысалы: жақсы-рақ, жұқа-рақ, кіші-рек; 2. -лау, -леу, -дау, -деу, -тау, -теу. Мысалы: жақсы-лау, сары-лау; 3. -шыл, -шіл, -шылтым, -шілтім. Мысалы: ақшыл, ақшылтым, көкшіл; 4. -ғыш, -ілдір. Мысалы: сарғыш, көгілдір, бозғыш; 5. -аң, -қай, -ша, -ше. Мысалы: қуаң, бозаң, қоңырқай, ұзынша, көкше.
Күшейтпелі шырай Біркелкі сындардың бірінің екіншісінен не артық, не кем екенін көрсететін шырай түрі күшейтпелі шырай деп аталады. Мысалы: үлкен – үп-үлкен, тым үлкен. Күшейтпелі шырай екі түрлі жолмен жасалады. 1. Күшейтпелі шырай сапалық сын есімдердің алдына күшейткіш буындардың үстелуі арқылы жасалады. Мысалы: ұзын – ұп-ұзын, жақын – жап-жақын, суық – сұп-суық т.б. 2. Күшейтпелі шырай сапалық сын есімдерге өте, тым, аса, ең, тіпті, нағыз, нақ, шымқай, орасан, ыңғай, кілең сияқты күшейткіш үстеулердің тіркесуі арқылы жасалады. Мысалы: өте күшті, тым биік, ең жақсы, аса терең, нағыз жүйрік, шымқай қызыл, орасан зор т.б. |
||||
|
ЖАЗЫЛЫМ 1 тапсырма. Сын есімнің мағыналық түрлерін ажырат
|
Салыстыр, Күшейтп шырайларды ажыратады Салыстырмалы шырайлы сын есімдерді теріп жазады. -сөз құрамына талдайды |
Дескриптор 1 ұпай Дескриптор 2 ұпай |
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді мұқият оқыңыз. 121-бет. Тыңдалым. Бүгінде еліміздің ірі қалаларындағы қоршаған ортаға тасталатын зиянды заттардың 60 пайызы осы көліктерден келеді. Соңғы жылдары көлік түрлерінің тез дамуына байланысты жүк және жеңіл автокөліктердің, тракторлардың, тепловоздардың және ұшақтардың бөліп шығарған улы заттарынан атмосфераға түсетін қалдықтардың үлесі біршама арта түсті. Көлік қазіргі кезде сəн болғанымен, өмірдегі ең асылы- ауаны ластап, құрдымға жетелеуде. Жаңадан шыққан əрбір технологияның пайдасы мен зияны қатар жүріп отырады. Оны дұрыс қолдана білген жөн. Темір тұлпар негізінен тек ауаны ластап қана қоймай, адамның денсаулығына да тигізген пайдасы жоқ. Бізге қазір көліктің сəні а болмаса оның бағасы, маркасы маңызды емес. Сондықтан бір- бірінен асатын əдемі, үлкен, қымбат көліктерді алып жарысудың қажеті жоқ! |
- оқылым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады |
Дескриптор: Себеп 1ұ Пайда 2ұ Зиян 2ұ барлығы 5 ұпай |
Оқулық 121-бет |
|
||||
Сабақ тың соңы |
4 -тапсырма. Тест. 1. Салыстырмалы шырайды табыңыз. А) Алыс В) Ақылды С) Үлкен Д) Қара Е) Тәттірек 2. Сын есімді табыңыз. А) Доп. В) Аспан. С) Қарлығаш. Д) Көрпе. Е) Қызыл. 3. Сын есім болмайтын сөзді табыңыз. А) Көз. В) Ұзын. С) Кең. Д) Ақымақ. Е) Көк. 4.Зат есімнен сын есім жасап тұрған жұрнақты табыңыз. А) Кішкене төбешік. В) Малды ауыл. С) Биіктеу адам. Д) Сыпайы бала. Е) Баспахана үйі. 5. Күрделі сын есімді табыңыз. А) Қызыл ала. В) Көкшіл. С) Қара. Д) Қызылдау. Е) Әдемі. 6. Күшейткіш шырайлы сын есімді көрсетіңіз. А) Ынталы. В) Киелі. С) Тамаша. Д) өте білімді. Е) Атақты. |
- сын есімдердің шырайларынажыратады; -сын есімдердің жасалуын біледі; -басқа сөз таптарынан ажыратады; -түріне ажыратады. |
Дескритор: Барлығы 2 ұпай Дескритор: Барлығы дұрыс 2 ұпай |
Қосымша материал |
|
Үйге тапсырма
|
|
|
Қима қағаздар