Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып, көркем еңбек. 2 тоқсан ұлдар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері) |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау үшін тақтада ұлттық бұйымдардың суреттер ілемін. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларға сұрақ қоямын. Мысалы: 1.Қазақ халқының қандай тұрмыстық және асханалық бұйымдарын білесіздер? 2.Басқа қандай қазақ халқы қолөнер бұйымдарының түрлерін білесің? 3.Сіздерге қандай сәндік қолданбалы өнер түрлері белгілі? 4.Бұл өнер түрінің қандай ерекшеліктері бар? |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы суреттер |
||
Ортасы
|
Тапсырма №1 Сәндік-қолданбалы өнер түрлерін анықтаңыз. (Т) Оқушылар шағын топтарда АКТ технологияларын қолданып отырып, таңдап алған СҚӨ бұйымдарының шығу тарихын, ерекшеліктері мен дәстүрлі түрлерін зерттейді.
Тапсырма № 2 Сырмақ, торсық, алаша сөздеріне сөзжұмбақ жасау топтар ауысып шешеді.
Оқушыларға «Шебер» атты кері байланыс парағы Онда: балға суреті - «мен меңгердім», қол ара суреті - «мен білгенмін» және шеге суреті - «толықтырғым келеді» деген үш бағанға оқушылар бүгінгі сабақтан түйген ойларын жазып береді. Б үгінгі сабақты қорыту үшін практикалық кезеңде өте жақсы, бағалау критерийіне сай орындалған оқушыларға стикерлер таратамын.
Келесі сабақта киіз үй жасайтындықтан қажет материалдар әкелуін тапсырамын.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. Оқушылар картиналар көшірмесіне ізденіс жасап, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады
Жұмыс дәптерінде тапсырма орындау |
Дескриптор Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер түрлерін анықтайды. Ұлттық бұйымдарды зерделейді. |
Үлестірме материалдар
Суреттер Қазақхалқының дәстүрлісәндік қолданбалы өнері https://www.youtube.com/watch?v=jid3lGTuwg . Шебер» атты кері байланыс парағы.
|
||
Аяқталуы
|
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмыстарын әрқайсысына төмендегі сұрақтар арқылы бағалау.
(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Сәндік-қолданбалы өнердегі заманауи және дәстүрлі емес материалдар. Материалдар мен құрал-жабдықтармен танысу |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.2 Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау. 5.2.2.1.Конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтау, сипаттау және қолдану. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды өңдеу үшін қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын анықтайды, сипаттайы және қолданады.
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
«Жасампаздық және
жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Өткен сабақты қайталау сұрақтары:
Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы, мақсаты көрсетіледі. Қол еңбегі құралдары мен жабдықтарын оқушыларға таныстыру және олардың қолдану тәсілдерін көрсету. Киіз үй туралы видео көрсету. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Қол еңбегі құралдары мен жабдықтары. Қазақтың ұлттық киіз үйі http://ppt4web.ru/obshh estvoznanija/jurta.html
|
||
Ортасы
|
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушылар киіз үй кәдесыйын жасау барысында, өздерінің жұмыстарына қажетті материалдар мен құралдарды анықтайды, материалдар мен құралдарды қолданып тәжірбиелік жұмыс орындайды. Әр түрлі материалдардан киіз үйді жасау. Жұмысты бастамас бұрын, оқушылар төмендегі тақырыптарды талдап және жан-жақты қарастырулары керек: • Киіз үйдің ерекше қасиеттерін анықтау. • Киіз үйдің ерекшеліктері мен құрылыстарын мұқият танысу. • Таңдап алған материалдар, түстер және тексура мен суреттер арқылы өздерінің креативті идеясын ұсыну. • Белгілі нысандарды жасау үшін техникалық дағдылардың, оның ішінде кесу, элементтерді нақтылау, жабыстыру, және де өңдеу керектігін білу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. |
Дискриптор Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдардың қасиеттері мен міндеттерін біледі. Киіз үйдің ерекшеліктері мен құрылыстарын біледі. Белгілі нысандарды жасау үшін техникалық дағдыларды, оның ішінде кесу, элементтерді нақтылау, жабыстыру, және де өңдеу керектігін біледі. |
Қағаз және босаған ыдыстарды пайдаланып киіз үй жасау https://www.youtube. com/watch?v=eihfI_C1j5g киіз үй түрлері. http://www.azattyq. org/content/kazakhstan_yurts _made_in_china_kazakhstan_ stopped_their_production/ 24932585.html Киіз үй жасау үшін керек болатын заттар; түсті қағаздар, қатырма қағаз, пластмасса бөтелке, қайшы, кеңсе пышағы, ермексаз, бояу түрлері, желім т.б. заттар |
||
Аяқталуы
|
Оқушылар жеке және топта орындаған жұмыстарының нәтижелерін, түрлі әдістер арқылы (жазбаша немесе ауызша түрде, көрнекі бейне құралдары арқылы) көрсетеді. Жұмыстар критерийлер бойынша бағаланады. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Идеяларды талқылау мен дамыту. Нобай орындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау. 5.1.6.2.Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтады. Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялайды. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу.
Құндылықтарды еске түсіру.
«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-75 мин |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Оқушылар таңдап алған материалдарымен жаңа жылдық бетперде дайындайды. Бетперде дайындау барысында әр қилы тәсілдер қолданады, мысалы; бетперде негізін ермексазбен дайындап алып, қағаздарды жабыстыру техникасын қолданып жасайды немесе материялдарды біріктіріп, құрастыру техникасын қолданып орындайды. Бетпердені өңдеп, қолжетімді материалдармен әрлеп, көркемдейді. Оқушылар жұмыс жасау барысында қауіпсіздік ережелерінің орындалуын қадағалайды.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтады. Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялайды.
|
Қағаздан өз қолымызбен бетперде жасайық. reamde.org/maski-iz-bumagi-kotorye-mozhno-sdelat-svoimi-rukami https://www.youtube.com/watch?v=z7BeteKSkGo |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.
|
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 5-6-7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Бұйым дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау. 5.1.6.2.Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтады. Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялайды. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Мұғалім оқушылармен «тәуелсіздік және отаншылдық» тақырыбында ой қозғау.Оқушыларды фотоколлаж туындыларымен таныстыру. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-75 мин |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Оқушылар техникалық суреттер мен нобайларды қарай отырып, бетперде ( құрастыру әдісі, папье- маше әдісі және т.б.) жасалу технологиясымен танысады. Жұмыс үдерісіне техникалық суреттер мен нобайлардың керек екендігін түсінеді. Оқушылар сәндеу және дайындау материалдарын анықтап, бетперденің дизайнын (эскиз) орындайды. Жасалу техникасын, қолданатын материалдарды оқушылардың өздерінің таңдауына мүмкіндік берген дұрыс. Оқушылар бетперделерінің ерекшеліктері мен дайындау материалдарын сипаттай отырып, өздерінің нобайларын таныстырады.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтады. Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялайды. |
Қағаздан өз қолымызбен бетперде жасайық. reamde.org/maski-iz-bumagi-kotorye-mozhno-sdelat-svoimi-rukami
Бетперде жасау. https://www.youtube.com/watch?v=z7BeteKSkGo |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 8-9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Бұйым дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау. 5.1.6.2.Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ «Сары кәмпиттер» 2-топ «Көк кәмпиттер» 3-топ «Қызыл кәмпиттер» О қушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-75 мин |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. «Сақина салмақ ойыны» Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгіінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап береді? Қолдану Дәстүрлі емес материалдардан сәндік бұйым. Талдау «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Синтез |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды.
Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 10-11 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай дайындау |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.6.2 Заманауи және дәстүрлі емес материалдардың бірқатарын тану, олардың қасиеттері мен тағайындалуын анықтау. 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау. 5.1.4.1 Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Назарын аудару үшін оқушыларға түрлі техникада орындалған суреттер тарату. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Топқа бөлінген оқушылар түрлі техникада өрілген суреттерді байқайды. Осы арқылы сабақтың тақырыбын ашады. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. Оқушылар құндылық туралы мақал-мәтел, өлең шумақтарын айтады. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-75 мин |
(МК) өру түрлерімен таныстыру: макраме, ағаш шыбықтарынан, газет түтікшелерінен, шілтер, бисер тоқу және т.б. Сонымен қатар, өруге арналған материалдар түрлерімен, олардың табиғи және жасанды болып бөлінуін: әр түрлі фактуралы және жуандықтағы жіптер, жүгері собықтарының қабығы, былғары баулар, дәстүрлі емес материалдар (пластик ыдыстардан, полиэтиленді пакеттерден жасалған жіптер, газеттен жасалған түтікшелер) жайлы мәлімет беру. (Ұ) Өру схемаларындағы шартты белгілер мен оларды оқу негіздерімен таныстыру. (Қ,Ө)Практикалық тапсырма № 1. Қарапайым өру үлгілерін жасау. Өру және сұлбаны оқу бойынша бірнеше жаттығулар орындау. Өрілген бұйымжасауға қажетті негізгі материалдар мен құрал-жабдықтарды дайындау. Оқушылар өру түріне байланысты материал таңдайды, мысалы макраме, шілтер өруге арналған жіптер т.б. Дәстүрлі емес материалдарды да қолдануға болатынын түсіндіру. Оқушылар әсерлерімен, сезімдерімен бөлісіп,өруге арналған әртүрлі материалдар түрімен жұмыс жасау бойынша өз ойларын айтады. Бұйымды өруге арналған сұлба мен нобай жасайды. Оқушы жұмыс барысында материалын, түсін, өру техникасын өздігімен таңдайды. Өру техникасында орындалатын бұйымның нобайы мен сұлбасына байланысты материалды, құрал-жабдықтарын дайындайды. Оқушы материалды және өру сұлбасын орындағаннан кейін, бұйымды орындау кезеңдерін жоспарлайды. Сұлбалармен жұмыс жасау барысында оқушылар түрлі түстермен өру түйіндер мен кейбір орындарын белгілей отырып, қажетті өрілім түрлеріне назарын аударып отырады. (Қ)Жұмыс соңында өз туындыларын сыныпқа ұсынып, бірге талқылайды, өзінің және сыныптастарының жұмыстарына бағалау жүргізеді және мүғалім дұрыс орындалғанын тексереді.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор өру өнері туралы білімін көрсетеді; өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; түрлі өру өнеріне байланысты материалдар мен құрал-жабдықтарды біледі және ажырата алады; шығармашылық жұмыстыұқыпты орындайды; өз идеяларын бірнеше ізденіс нобай ретінде келтіре алады; өз іс-әрекетін жоспарлай алады.
|
Қосымша 1. Топтарға бөлу Иллюстрациялық материалдары: бисерден, макраме және т.б. орындалған бұйымдар, СҚӨ заттары. http://shedevrs.ru/materiali/257-dpi.html - сәндік-қолданбалы өнер. http://www.trozo.ru/cat/video-uroki/vyshivanie-lentami – баумен кестелеу және т.б. қолөнер шеберлік сағаттары бойынша видео сабақтары. Қосымша 2 – түйін түрлері http://www.fitopark.eu/macrame/1-macrame-uroki.htmмакраме жаңадан үйренушілерге арналған https://www.youtube.com/watch?v=tREEIghcJ3U http://www.noi.md/ru/news_id/7702 халық шебері Элеоноры Волощуктің жүгері собықтарының қабын қолданып орындалған өру техникасы Макраме үшін: Макраме тоқуға арналған жіптер, түйрегіштер, қайшылар, сантиметрлік бау, тығыз нығыздалған жастықша. http://www.fitopark.eu/macrame/2-uzli-macrame.php – макраме түйіндері http://www.livemaster.ru/masterclasses/pletenie/makrame - макраме |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 12-13 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым өру. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. 5.2.3.4 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындайды. Ширатылған газеттен спиральды өру арқылы жасалатын түрлі бұйымдар туралы түсінік қалыптастырады, ширатылған газеттен қаламсалғышты спиральды өріп жасады. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. «Жасампаздық және жаңашылдық» тақырыбында ой қозғау. Оқушылар арасында шағын пікірталас жүргізу. Аттары жазылған стикерлерді таңдап, артында жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді. Өткен тақырыптарды қайталау мақсатында «Қадамдар сөйлейді» әдісін орындауға тапсырма беріп, орындалу ережесімен таныстырады. Ереже бойынша тақтада көрсетілген суретті көріп, онда бейнеленген өнер туындысының қай жанрға жататынын әңгімелеп айтып беріп орындайды.
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді. Ой қозғайды, ойларын айтады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар Түрлі-түсті стикерлер
|
||
11-20 мин Ортасы
Ши-өрудің ежелден келе жатқан түрлерінің бірі. Ши-ши өсімдігінің (атауы да содан тараған) немесе қамыстың сабақтарынан өрілген тоқыма. Өру өнері Қазақстанда ертеден тараған.
21-35 мин
36-75 мин |
Бұйым өру.
1.Бұйым үлгілерін қарастырыңдар. Жұмыстар қандай материалдардан орындалған ? 2.Өру техникасы бірдей ме ?
Қазақ қолөнерінің ши тоқыманың негізгі үш түрі болған. Олар: өре ши-ши сабақтарын қарапайым өну; шабақ ши –сабақтары түрлі түсті жүнге оралып, барлығы тегіс түрлі түсті жолақтардың кезектесуін құрайтын ши тоқыма; шым ши-киіз үйдің керегесі мен туырлығы арасына ілінетін өрнекті ши тоқыма. Бисерден өру
Г
Өру техникасында бұйым жасаңдар (таңдау бйынша). 1.Бұйым нобайы мен өру схемасын құрыңдар. 2.Түстік гамманы ескере отырып, материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдаңдар. Мұғалім ширатылған газеттерді спиральды өру схемасындағыдай қойып өру барысын көрсетеді. Балалар мұғалімнің көрсеткен спиральды өру жолдарын басшылыққа алып, кезең-кезеңімен орындауға кіріседі. Дескриптор:
Бұйым жасау барысында сақталуы тиіс критерийлер:
Түстік шешімін жақсы анықтау |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Ширатылған газеттен спиральды өру арқылы жасалатын түрлі бұйымдар туралы түсінік қалыптастырады; Ширатылған газеттен түзу, ретімен орналастырылып, түстік шешімін жақсы таңдап, нақышына келтіріп спиральды өріп жасады.
|
Оқулық 40 - бет
Тоқу түрлерімен танысу http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html Оқулықтың 41 - беті Ширатылған газеттер Пластикалық ыдыс |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар жеке орындаған бұйымдарының нәтижелерін көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады. Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтауға тапсырма береді. Өру арқылы бұйым жасау үшін қандай материалдар қолданылады? Өру арқылы жүнді пайдаланып жасалатын ұлттық бұйымды ата. Өру арқылы былғарыдан жасалатын ұлттық бұйымды ата. Газеттен өру арқылы қандай бұйымдар жасауға болады екен? Газеттен бұйым өру үшін ең бірінші не істеу керек? Саған қандай материалмен өрген ұнады? Келесі сабақа қандай бұйым тоқуға әрекет жасар едің? Бүгін біз қандай әдіспен өруді үйрендік? Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді
Жұмысты аяқтау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 14-15 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйым өру. |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.3.2 Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау. 5.2.3.3 Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану. 5.2.6.1 Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
• Жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау. •Ұлттық ою- өрнектерді қолдана отырып өңдеу. • Өзіңнің жұмысына кері байланыс алу. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі:Оқушыларды орналастыру, амандасу. Интерактив тақтасында сабақтың тақырыбы, мақсаты көрсетіледі. Тоқыма өнерітуралы видео көрсету. Әр түрлі материалдан жасалған сәндік себет түріндегі кәдесыйлар үлгілерін көрсету. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Интернет-ресурстар. Презентация Ақпараттар немесе суреттері бар парақтар АКТ |
||
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
36-75 мин |
Оқушылар шағын топтарда немесе жұпта сәндік себет түріндегі кәдесыйлар тоқуға қажетті, газет тілімшелерін пайдаланып түтікшелер дайындайды. Дайындалған түтік заттардан, мұғалімнің көрсетуімен оқушылар сәндік себет түріндегі кәдесыйлар тоқу жұмысын бастайды. Сәндік себетті сопақша(овальды) және дөңгелек пішінді тоқу әдістері мен техникасын қолдана отырып орындайды. Тоқылған сәндік себет бұйымына қазақтың ұлттық ою- өрнектерін қолдана отырып өңдеу, әрлеу, көркемдеу жұмыстарын жүргізеді. Жұмыс жасау барысында, материалдар мен құралдарды қауіпсіздік ережелерін сақтап, қалай қолданғандарын айтады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Сәндік себетті тоқи білу. Тоқылған сәндік себет бұйымына қазақтың ұлттық ою- өрнектерін қолдана білу. |
Тоқу түрлерімен танысу http://infourok.ru/urok-vizanie-klass-740635.html Шыбықтан бұйым тоқу шеберханасы http://baq.kz/news/kogam/elordada-shibiktan-buiim-toku-sheberhanasi-ashildi-foto-74496 Өрнектеп тоқу түрлері http://bilimsite.kz/tehnologia/257-ornektep-toku-turleri.html Қазақтың бір өнері -- кілем тоқу - YouTube https://www.youtube-nocookie.com/embed/djz4iAUxkl0 Алаша тоқу. https://www.youtube.com/watch?v=T5Yf336osIA |
||
76-80 мин Аяқталуы
|
Оқушылар жеке орындаған бұйымдарының нәтижелерін көрсетеді. Жұмыстар критерийлербойынша бағаланады. Сұрақтары бар қорап әдісі арқылы жаңа сабақты пысықтауға тапсырма береді. Жұмысты аяқтау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 сабақ 16 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім: |
Сәндік-қолданбалы өнер |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.3.1.1 Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме т.б.). |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
әділ бағалау жүргізеді. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ
|
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы 0-5 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру,
амандасу, құралдарын дайындау.«Бірлік және
ынтымақ» тақырыбында ой
қозғау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді.«Бірлік және ынтымақ» тақырыбында ой қозғап, сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар
|
||
6-20 мин Ортасы
21-30 мин
30-40 мин |
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбы айтылады. Оқушылардан бөлім бойынша қандай тақырыптар өтіп, қандай сәндік бұйымдарын жасағандары ауызша сұралады. Еске түсіру және бөлімді қорыту аяқталған соң оқушыларға көрме ұйымдастыру тапсырылады.
Көрмеге қойылатын бағалау критерийі:
Оқушылар осы бағалау критерийіне сәйкес жұмыстарды дайындайды және көрмені ұйымдастырады.
Оқушылар бір-бірлерінің шығармашылық жұмыстарын бағалау үшін аукцион ұйымдастырылады. Бір оқушы аукцион жүргізуші болып белгіленеді. Қалған оқушыларға жарамсыз, жалған ақша таратылады. Аукцион жүргізуші оқушы бұйымға талдау жасай отырып бастапқы бағаны айтады, содан соң алатын адам болса одан әрі тағы да бағаны көтереді. Солай соңғы адамға жұмыс сатылады. Мұнда оқушылардың бойында академиялық шындық құндылықтары арта түседі.
Сабақ соңында оқушылардан кері байланыс алынады. Ол үшіноқушыларға «Аяқталмаған сөйлем» атты кері байланыс парағы беріледі. Оқушылар парақшадағы сөйлемдерді аяқтап толықтырады.
Сабақты қорыта келе бүгінгі көрменің қандай деңгейде ұйымдастырылып, өткізгендігі және бұйымдардың барлығы сатылғандығы немесе сатылмай қалғандығы айтылады. Оқушыларға келесі бөлімде өтетін тақырыпты ескертіп, қажетті материалдарды жинақтау тапсырылады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.
Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор бұйымның эстетикалық көрінісі, көрмеге қоюға лайықтылығы; көрмені жоғары деңгейде ұйымдастыру, халық назарын аударта білу; өз бұйымдарына сатылым бағасын белгілей алу. |
жалған жалған |
||
5 мин Аяқталуы
|
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау.
Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|