Сабақтың ортасы
|
Анықта.Әлем және қазақстан классикалық
өнер туындыларының жиынтығы: *суреттер,*натюрморт ,*пейзаж,
*тарихи,*тұрмыстық. т.б
Қандай ерекшеліктеріне қарап,топтастырдыңдар?
Неге?
Өнердің жанрларын бөлу.
1- портрет; 2-натюрморт; 3-пейзаж; 4-тарихи;
5-тұрмыстық.т.б
-
неге
жанрды олай атаймыз? /натюрморт, пейзаж, тарихи,
тұрмыстық.т.б/
-
Қандай бейнелеуші өзгешеліктер айтылмыш жанрды
сипаттайды?
-
Қандай суретшінің жұмыстарымен сендер
таныстыңдар?
Көрсетілім
Әр топ өз
жұмыстарында қазақстан суретшілерінің жұмыстарын іріктеп
алсын
-
Қандай ерекшеліктерге қарап қазақстан суретшілері
екенін байқауға болады.
-
Қандай суретшілерді білесіздер?
-
Суретшілер жайлы қандай мәлімет бере
аласыздар?
Зерттеулер жүргізу. .
Жанрлар түрлері
|
Визуалды ерекшелік-теріне нобай
|
мемлекет
|
Жанр ерекшелігі
|
Өнер бағыты
|
Портрет
|
|
|
|
|
натюрморт
|
|
|
|
|
пейзаж
|
|
|
|
|
Тарихи
|
|
|
|
|
тұрмыстық
|
|
|
|
|
Бейнелеу өнерінің
түрлері.
Жанр не екенін біледі, сондықтан өнердің түрлеріне
қарай классификациялай алады.
-
Әр-жанрдағы Топтар
натюрмортқа, поттретке классификация
жүргізу. түсті сурет, бояулармен
салынған
-
ақ-қара бейне
-
жұмыстар орындалған балшық, пластилина,
металлдармен
-
фото суреттер.
-
басқалар
-
қандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді
жіктеді?
-
Неге?
Анықта Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің
түрлері мен жанрын анықтайды.
|
Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен
танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және
таблицаны толтыру
Оқушылар анықтайды
Оқушылар өз жұмыстарымен ой
бөлісіп,түсініктемелер бере
ал
Ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын
салу.
|
Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап
беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын
береді.
-топтардың ерекше қорғауы
-Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің
болуы.
-визуалды айқындылығын анықтай
білу.
|
|
Сабақтың соңы
|
Кері
байланыс.Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім
- нені толық түсінбедім
- немен жұмысты жалғастыру қажет
|
Оқушылар өз жұмыстарын және сыныптастарының
жұмыстарына критериилерге байланысты бағалай
алады.
|
Өзін-өзі бағалау
|
стикер
|
|