Материалдар / 5 сынып көркем еңбек пәнінен жылға арналған 472 бұйрықпен құрылған ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5 сынып көркем еңбек пәнінен жылға арналған 472 бұйрықпен құрылған ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып көркем еңбек пәнінен жылға арналған 472 бұйрықпен құрылған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2023
283
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: 1 А Визуалды өнер

Мектеп:


Күні

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқан саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).


Сабақтың мақсаты



дүниежүзілік және қазақ классиканың туындыларымен таныстырады

-бейнелі өнердегі жанрлар түрлерін айтады

-жанр және бейнелі өнердің көріністерін,зерттейді

-АКТ-ны қолданып,жанрдың және өнердің көрінісінің сараптайды


Сабақ барысы


Сабақ кезеңдері

Педагог іс-әрекет

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

ресурстар


Сабақтың басы


















Сәлемдесу.Түгендеу.Психологиялық ахуал орнату.

Сұрақ-жауап кезеңі

-Неге осыларды өнер туындылары деп атайды.?

-Өнердің туындылары қайда сақталады?

-Қазақстанда қандай ірі мұражай бар?

Оқу мақсаттарына қарап, сабақ мақсаттарын анықтау. Мақсат: дүниежүзілік және қазақ классикасының өнер туындыларымен танысу

Өнердің туындылары.

Виртуальді мұражайлар: өнердің туындыларымен танысады.

  • -Кастеев атындағы мұражай.

  • -эрмитаж;

  • -Лувр;

  • -Президенттік галерея.

Визуальді көріп танысу, салыстыру көрінісі және бейнелі өнердің жанрларын білу.

Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді қаратты? неге?

Жұмыстардың бір –бірінен қандай айырмашылықтары бар.


Оқушыларға Атақты өнер туындыларын қарауды сұрау

."Джоконда" Леонарда да Винчи

"Давид" Микеланджело

"Шоқан" Кастеев А.





















Өзара бағалау

















Мүсін

Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері. Өнердегі кілтті сөздер бағыты.

http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102

http://www.wga.hu/frames-

Анри Матисс.

http://www.wikiart.org/ru/henri-matisse

Стива Лохманның сыммен мүсіндеуі

http://www.kulturologia.ru/blogs/180909/11507/

Статья о Казахстанском художнике

http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/

Еркен Мергенов(мүсін).

http://erkinmergenov.com/

Наурызбаев Х.(мүсін)

Гаев Н.(линогравюра)




Сабақтың ортасы































Анықта.Әлем және қазақстан классикалық өнер туындыларының жиынтығы: *суреттер,*натюрморт ,*пейзаж, *тарихи,*тұрмыстық. т.б

Қандай ерекшеліктеріне қарап,топтастырдыңдар? Неге?

Өнердің жанрларын бөлу.

1- портрет; 2-натюрморт; 3-пейзаж; 4-тарихи; 5-тұрмыстық.т.б

  • неге жанрды олай атаймыз? /натюрморт, пейзаж, тарихи, тұрмыстық.т.б/

  • Қандай бейнелеуші өзгешеліктер айтылмыш жанрды сипаттайды?

  • Қандай суретшінің жұмыстарымен сендер таныстыңдар?

Көрсетілім

Әр топ өз жұмыстарында қазақстан суретшілерінің жұмыстарын іріктеп алсын

  • Қандай ерекшеліктерге қарап қазақстан суретшілері екенін байқауға болады.

  • Қандай суретшілерді білесіздер?

  • Суретшілер жайлы қандай мәлімет бере аласыздар?

Зерттеулер жүргізу. .

Жанрлар түрлері

Визуалды ерекшелік-теріне нобай

мемлекет

Жанр ерекшелігі

Өнер бағыты

Портрет





натюрморт





пейзаж





Тарихи





тұрмыстық





Бейнелеу өнерінің түрлері.

Жанр не екенін біледі, сондықтан өнердің түрлеріне қарай классификациялай алады.

  • Әр-жанрдағы Топтар натюрмортқа, поттретке классификация жүргізу. түсті сурет, бояулармен салынған

  • ақ-қара бейне

  • жұмыстар орындалған балшық, пластилина, металлдармен

  • фото суреттер.

  • басқалар

  • қандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді жіктеді?

  • Неге?

Анықта Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері мен жанрын анықтайды.



















Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен танысу. Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және таблицаны толтыру








Оқушылар анықтайды

Оқушылар өз жұмыстарымен ой бөлісіп,түсініктемелер бере ал

Ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салу.

Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын береді.

-топтардың ерекше қорғауы

-Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің болуы.

-визуалды айқындылығын анықтай білу.




Сабақтың соңы


Кері байланыс.Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Оқушылар өз жұмыстарын және сыныптастарының жұмыстарына критериилерге байланысты бағалай алады.


Өзін-өзі бағалау

стикер








Бөлім: 1 А Визуалды өнер

Мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Классикалық өнердің үздік туындылар. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары.

Сабақ негізделген

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!