Сабақтың
мақсаты:
|
Натурал сандардың 2-ге,
3-ке, 5-ке, 9-ға, 10-ға бөлінгіштік белгілерін
қолданады.
|
|
2
минут
|
Ұйым дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
1.Ұйымдастыру.
2. Үй жұмысын
тексеру.
«Ыстық доп»» әдіісімен
өткен материалдарды қайталау.
Бүгін,
2, 5, 10-ға бөлінгіштік
белгілері тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:натурал сандардың 2-ге,
5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін
қолдану;
|
«Жүректен-
жүрекке» әдісімен сынып оқушылары
бір-біріне жылы лебіздерін білдіре отырып,
көтеріңкі көңіл-күй
өзгерісін, белсенді ахуалын
қалыптастыру.
Сөрақ - жауап
|
Мадақтау
Мадақтау
|
|
|
8 мин
30 мин
|
Жаңа сабақ
|
Жаңа
сабақ.
. • 2 санына бөлінгіштік
белгісі
Кез келген натурал санның
жазылуы бойынша оның қандай санға бөлінетіндігін анықтауға
болады.
•
2 санына бөлінгіштік белгісі:
натурал сан 0; 2; 4; 6; 8 цифрларымен аяқталғанда ғана 2-ге
бөлінеді.
•
Анықтама: 2 санына бөлінетін
натурал сандар жұп, ал
бөлінбейтіндер тақ сандар деп
аталады.
2 санына бөлінетін натурал
сандарға мысал келтіріңдер.
• 5 санына бөлінгіштік белгісі:
натурал сан 0 немесе 5 цифрларының бірімен аяқталғанда ғана 5
санына бөлінеді.
• 10 санына бөлінгіштік белгісі:
натурал сан 0 цифрымен аяқталғанда ғана 10 санына
бөлінеді.
Оқулықпен жұмыс:№173,
№174-есеп
«Футбол ойнау» әдісімен
берілген тапсырмаларды
орындайды.
Деңгейлік
тапсырмалар:
І деңгей
тапсырмалары
1. 25; 897; 864; 1244; 3024;
23321; 8888; 1991 сандарының қайсысы жұп, қайсысы
тақ?
2. 2485; 1056; 3455; 13484;
20550; 12048 сандарының ішінен 1) 2-ке; 2) 5-ке; 3) 10-ға бөлінетін
сандарды теріп жазыңдар.
Жұлдызшаның орнына тиісті
цифрды қойып, кестені толтырыңдар.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Жеке
жұмыс орындайды.
Топтық
жұмыс.
|
2-ге бөлінетін
сандар
|
5-ке бөлінетін
сандар
|
10-ға бөлінетін
сандар
|
63*
|
|
|
|
37*
|
|
|
|
49*
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-2, 5, 10 санына
бөлінетін сандарды жазады 3балл
Дескриптор:
-2, 5, 10 санына
бөлінетін сандарды табады.
3
балл
Дескриптор:
-2, 5, 10 санына
бөлінетін сандарды жазады
4
балл
|
Бағалау
парақтары
|
|
5
минут
|
|
Үйге тапсырма.
№185
Сабаққа
рефлексия: «Бес саусақ»
әдісі..
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
Оқушылар
белсенділігіне қарай бағаланады
|
|
|