Материалдар / 5-сынып математика пәнінен 4-тоқсанға арналған бжб, тжб 2-нұсқада

5-сынып математика пәнінен 4-тоқсанға арналған бжб, тжб 2-нұсқада

Материал туралы қысқаша түсінік
"Пайыз", "Бұрыштар.Көпбұрыштар", "Диаграмма" және "Кеңістік фигуралардың жазбалары" бөлімдері бойынша жиынтық бағалаулар және 4-тоқсанға арналған ТЖБ бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2024
930
8 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«ПАЙЫЗ» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

А-деңгейі

Оқу мақсаты:

5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру;

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

5.5.1.6 пайызға байланысты мәтін есептерді шығару;

Бағалау критерийі Білім алушы

бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады;

берілген санның пайызын табады;

берілген пайызы бойынша санды табады;

пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану. Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты: 20 минут


І нұсқа

1. Кестені толтырыңыз:

Жай бөлшектер

Ондық бөлшектер

Пайыз


0,52




48%




2. Табыңыз: а) 56 санының 25% -ын ; b) 60 санының 120% -ын

3. 40% -ы 8-ге тен санды табыңыз.

4. Еркін бірінші күні кітаптың 20 % -ын, екінші күні барлық кітаптың 35 % -ын, ал үшінші күні қалған 90 бетін оқыды. Еркін бірінші күні қанша бет оқыған?



ІІ нұсқа

1. Кестені толтырыңыз:

Жай бөлшектер

Ондық бөлшектер

Пайыз


0,48




52%




2. Табыңыз: а) 175 санының 20% -ын; b) 70 санының 130% -ын;

3. 60% -ы 12-ге тен санды табыңыз.

4. Айман бірінші күні кітаптың 28 % -ын, екінші күні барлық кітаптың 42 % -ын, ал үшінші күні қалған 120 бетін оқыды. Айман екінші күні қанша бет оқыған?
































«БҰРЫШТАР. КӨПБҰРЫШТАР» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

А-деңгейі

Оқу мақсаты

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық )

5.3.3.2 градустық өлшемі берілген бұрышты транспортир көмегімен салу

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару

Бағалау критерийі Білім алушы

Сурет бойынша бұрыштардың түрлерін анықтайды

Градустық шамасы берілген бұрышты транспортир көмегімен салады

Белгісіз бұрыштың градустық өлшемін табуға берілген есептер шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты: 20 минут

І нұсқа

1.Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз.

Бұрыштың түрі Бұрыш

Сүйір бұрыш

Доғал бұрыш

Тік бұрыш

Жазыңқы бұрыш

Толық бұрыш

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз.

a) b)

3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз.







ІI нұсқа

1.Сызбаны қолданып, әр бұрыштың түріне бір мысал келтіріңіз.

Бұрыштың түрі Бұрыш

Сүйір бұрыш

Доғал бұрыш

Тік бұрыш

Жазыңқы бұрыш

Толық бұрыш

2. Транспортирдің көмегімен берілген бұрыштарды салыңыз.

a) b)

3. X айнымалының мәнін және белгісіз бұрышының градустық өлшемін табыңыз.


«ДИАГРАММА» және «КЕҢІСТІК ФИГУРАЛАРЫНЫҢ ЖАЗБАЛАРЫ» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

А-деңгейі:

Оқу мақсаты

5.3.1.2 шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

5.4.4.2 дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салу;

5.4.4.3 кестелер немесе диаграммалар түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу

5.3.2.1 фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығару;

Бағалау критерийі Білім алушы

Чертеж бойынша шеңбер элементтерін табады;

Кестедегі мәліметтер негізінде дөңгелек, сызықтық және бағанды диаграммалар салады;

фигураларды қию және құрастыру арқылы есептер шығарады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану .

Орындау уақыты: 20 минут




І нұсқа

1.Чертеж бойынша шеңбер элементтерін тауып, жазыңыз:

2. Статистика бойынша жер бетіндегі адамдардың 5%-ы жасыл және қара түсті көздер, 50% сүр түсті көздер, 25% коңыр түсті көздер және 20% көк түсті көздер екен. Осы мәліметтерді дөңгелек диаграммаға бейнелеңіз.

3.Төменде бейнеленген екі жазбадан куб құралады.

1) Жазбадан кубты құрағанда А 2) Жазбадан кубты құрағанда В

нүктесімен беттесетін А* нүктелерін нүктесімен беттесетін В* нүктелерін









ІI нұсқа

1.Чертеж бойынша шеңбер элементтерін тауып, жазыңыз:

2. Фермадағы дақылдар егуге белгіленген жерлер келесідей бөлінген: бидай - 55%, сұлы - 15%, тары - 10%, қарақұмық - 20%. Осы мәліметтерді дөңгелек диаграммаға бейнелеңіз.

3.Төменде бейнеленген екі жазбадан куб құралады.

1) Жазбадан кубты құрағанда А 2) Жазбадан кубты құрағанда В

нүктесімен беттесетін А* нүктелерін нүктесімен беттесетін В* нүктелерін



ІV тоқсанға арналған ТЖБ

І нұсқа

1. үлкен, бірақ кіші бұрыш қалай аталады?

A) жазыңқы B) доғал C) тік D) сүйір

2. Кубтың жазбасы берілген. Берілген жазбаға сәйкес келетін кубты анықтаңыз:

3. 42% -ы бөлшек түрінде көрсетіңіз.

4. Егер шеңбер диаметрі12 см болса, онда оның радиусы:

A) 12 см B) 6 см C) 10 см D) 24 cм

5. Екінші санның 30% -ын құрайтын бірінші сан 1,5-ке тең. Бірінші мен екінші санның көбейтіндісін табыңыз?

6. Ұзындығы 25 м жіпті екі бөлікке бөлді. Бірінші бөліктің ұзындығы барлық жіп ұзындығының 60% -ын құрайды. Екінші бөліктің ұзындығын табыңыз?

7. Диаграммада сынып лидерін таңдаудың нәтижелері көрсетілген.

Келесі сұрақтарға жауап беріңіз:

а) Диана қанша пайыз дауыс жинады?

b) Таңдауда кім жеңді?

с) Қай екі кондидаттың дауыстарының қосындысы барлық жиналған дауыстар қосындысының жартысына тең болды?

8. Егер AOB бұрышы BOC бұрышынан 40

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ