
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып математикадан есептер жинағы
5 – сынып
Математика
5 – сынып. Математика
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі бекіткен бағдарламаға сай түзілді
5-сыныпқа математика пәнінен I тоқсанға ашық тест тапсырмалары
Натурал сандарды жазу
Төмендегі сандарды кластарға бөліп жазыңдар:
1) 64780
2) 517623
3) 8215734
4) 246047000505
Сандарды цифрлармен жазыңдар
1) ең кіші үш таңбалы натурал сан
2) ең үлкен бес таңбалы натурал сан
3) ең кіші сегіз таңбалы натурал сан
4) ең үлкен жеті таңбалы натурал сан
5) ең кіші бес таңбалы натурал сан
6) ең үлкен сегіз таңбалы натурал сан
Мына сандарды жазыңдар. Ол санда:
1) 3 мыңдық, 4 жүздік, 5 ондық, 9 бірлік бар;
2) 2 он мыңдық, 5 мыңдық, 4 жүздік, 6 ондық, 3 бірлік бар;
3) 8 жүздік мың, 2 ондық мың, 9 жүздік бар;
4) 6 жүз мыңдық, 5мыңдық, 4 ондық, 2 бірлік бар;
Кесінді,Координаталық сәуле.
1) Екі нүктемен шектелген фигура қалай аталады?
2)Бақтағы отыз үш жеміс ағашы түзу бойымен 6м арақашықтықта орналасқан. Екі жеміс ағаштарының арақашықтығы неше метр?
3)DE кесіндісін сызып оның бойынан N және P нүктелерін белгілеңдер.Ұштары D, N, P және E нүктелері болатын неше кесінді пайда болады?Кесінділерді жаз:
4) О нүктесінде қиылысатын KL және NP түзулерін жүргізіп , толықтауыш сәулелерді жазыңдар.
5) О нүктесінде қиылысатын KL және NP түзулері жазықтықты неше бөлікке бөледі?
6) Бір түзудің бойында жатпайтын 3 нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады?
7) Бірлік кесіндісі дәптердің 2 тор көзінің ұзындығына тең кординаталық сәуле сызып оның бойынан 1) А(4), В(8) 2) А(3), В(11) нүктелерін белгілеңдер.
8)Берілген екі санның қайсысы координаталық сәуледе сол жақта орналасқан 43 және 51
9)Берілген екі санның қайсысы координаталық сәуледе оң жақта орналасқан 741 және 521
10) АВ кесіндісінің ортасы болатын С нүктесінің координатасын жазыңдар: 1) А(0), В(4) ; 2) А(2), В(6) ;
Натурал сандарды салыстыру
1) Сандарды салыстырыңдар 1) 9046 және 90045; 2) 1073 және 1703;
2) Шамаларды салыстырыңдар 1) 956 см және 10 м 2) 100см және 2м;
3) Шамаларды салыстырыңдар 1) 541 см және 5 м 2) 200см және 21дм;
4) Шамаларды салыстырыңдар 1) 1 сағ 8 мин және 68 мин 2) 2 сағ 30мин және 230 мин;
5) х орнына қос теңсіздік тура болатындай натурал санның ең үлкенін тауып жазыңдар: 1) 45 < х < 51 2) 5670<х < 5680
6) х орнына қос теңсіздік тура болатындай натурал санның ең кішісін тауып жазыңдар: 1) 189 < х < 196 2) 32416 < х < 40000
7) Есептеңдер: 103·(732-662)-267·27
8)Есептеңдер:(7848-65·108)∶12+31
9) Есептеңдер: 130·12+1840∶8-1785
10)Алмұрт алмадан ауыр,шабдалы алмадан жеңіл. Жемістердің ең ауыры қайсысы, ең жеңілі қайсысы?
Натурал сандарға амалдар қолдану
Есептеңдер:
2.
Теңдеуді шешіңдер:
3.
4.
Белгісіз шамаларды табыңдар:
5.
дм
6.
кг
Амалдарды орындаңдар:
7.
8.
Өрнектің мәнін табыңдар:
9.
10.
11.
12.
,
мұндағы
13.
,
мұндағы
14. Әуежайда 8 жолаушылар таситын ұшақ тұр. Одан жүк таситын ұшақтардың 3-еуі кем. Әуежайда неше ұшақ тұр.
Өрнектегі әріптердің мәндерін өзара салыстырыңдар:
15.
16.
17.
Тиімді тәсілмен есептеңдер:
Қосындыны:
18. 17+12+3+8
19. 219+485+281
Көбейтіндіні:
20.
21. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 6·35+4·65+6·65+4·35
22. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 25·3+75·97+25·97+75·3
23. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 381·62+619·38+62·619+38·381
24. Тиімді тәсілмен есептеңдер (356+4329)+368+(644+125)
Санды және әріпті өрнектер
Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар:
1.
2.
24.
Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар, коэфициентін табыңдар:
3.
26.
27.
4. Бірінші қорапта 48 жаңғақ бар, екінші қорапта одан 22 жаңғақ артық. Үшінші қорапта 22 жаңғақ бар, төртінші қорапта одан 48 жаңғақ артық. Қай қораптағы жаңғақтар саны бірдей.
Өрнекті ықшамдап алып, сонан соң мәнін табыңдар:
5.
мұндағы
6.
,
мұндағы
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер:
7.
32.
33.
Өрнекті ықшамдаңдар:
8. 45х+16х
35. 36.
Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар:
9.
10.
11.
12.Әнел
есеп шығарды. Әсел
одан 2 есе көп есеп шығарды. Әнел мен Әсел барлығы неше есеп
шығарды?
Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару
1. 100 кг магнитті теміртас кенінің құрамындағы темірдің массасы тастың массасынан 44 кг артық. 100 кг магнитті теміртас кенінде неше килограм тас бар?
2. Қоймадағы ұннан 165 т ұн сатылған соң, қалған ұнды әрқайсысына 3 тоннадан 14 машинаға тиеді. Қоймада алғашқыда неше тонна ұн болған?
Периметрін табыңдар:
3. үшбұрыштың қабырғалары: 7см, 6см, 4см
4. тік төртбұрыштың қабырғалары: 8см, 5см
5. тік бұрышты параллелепипедтің ұзындығы 12см, ені 9см және биіктігі 5см. Көлемін табыңдар.
6. Бір килограм ұнның
бағасы тг. 3кг ұнның бағасы
неше теңге? 5кг ұнның құны неше теңге? N кг ұнның құны неше
теңге?
7. Айжан бір сан ойлады егер ол санға 34-ті қосып шыққан қосындыға 27 санын қосса онда 166 шығады. Айжан қандай сан ойлады?
8. Әлібек бір сан ойлады.Егер ол санға 32 ні қосып, шыққан қосындыға 29 санын қосса, онда 119 шығады. Әлібек қандай сан ойлады?
9.Теңдеуді шешіңдер: 158-4x=30
10.Теңдеуді шешіңдер: 5x-4=216
Бұрыш.Бұрыштың шамасы.
1) Бұрыш дегеніміз не?
2) Бұрыштың қандай түрлері бар?
3) 1800 қа тең бұрыш қалай аталады?
4) Тік бұрыштың шамасы неше градус?
5) Қандай бұрыштар сүйір бұрыш деп аталады?
6) Қандай бұрыштар доғал бұрыш деп аталады?
7)Бұрыштың градустық өлшемін тең екіге бөлетін сәуле қалай аталады?
8) Бұрышты өлшейтін құрал не деп аталады?
9) 3600 қа тең бұрыш қалай аталады?
10)Сағаттың минуттық тілімен сағаттық тілі қандай бұрыш жасайды:1) сағат 3-те; 2) сағат 4-те; 3) сағат 6-да;
Шеңбер және дөңгелек
1)Шеңбер дегеніміз не?
2) Шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді не деп аталады?
3) Шеңбердің центрі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді не деп аталады?
4)Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі не деп аталады?
5) Шеңбердің радиусы 11 см, болса оның диаметрін табыңдар.
6) Шеңбердің радиусы 9 см, болса оның диаметрін табыңдар.
7) Шеңбердің диаметрі 14 дм болса, оның радиусын табыңдар.
8)Дөңгелекте тік бұрышты неше сектор бар
9)Дөңгелекте жазыңқы бұрышты неше сектор бар.
10) Дөңгелек екі секторға бөлінген. Бірінші сектордың бұрышы 800. Екінші сектордың бұрышы неше градус?
11) Дөңгелек үш секторға бөлінген.Бірінші сектордың градустық өлшемі 800 , ал екінші сектордың градустық өлшемі одан 700 артық.Үшінші сектордың градустық өлшемін табыңдар.
Математика пәнінен 5-сыныптарға ІІ тоқсан бойынша тақырыптық ашық тест тапсырмалары
1.Натурал сандардың 9-ға бөлінгіштік белгілері
1. 780, 910, 1005 сандарынан 3-ке бөлінетін сандарды тап:
2. 785, 8181, 8181 сандарынан 9-ға бөлінетін сандарды тап:
3. Мына сандардан 1*5; 1*1; *53; жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қойып 3-ке бөлінетін сандардың ең кішісін жаз:
4. Мына сандардан 5*3; 42*; 2*8; жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қойып 9-ға бөлінетін сандардың ең үлкенін жаз:
5. Амалдарды орындаңдар: 202·3-4270∶14-298
6. 29·3; 33·5; көбейтіндінің қайсысы 15-ке бөлінеді?
7. Қатар үш тақ санның қосындысының үшке бөлінетіндігін дәлелде.
8.Сұр құрдың балапандары ақ құрдың балапандарынан екі есе артық.Екі сұр құр мен екі ақ құрда неше балапан болуы мүмкін?
9. 4а+3, мұндағы а-бір таңбалы натурал сан. а-ның қандай еңкіші мәнінде берілген өрнектің мәні 3-ке еселік сан болады?
10. Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып, 9-ға еселік сандардың ең кішісін жаз:30*1*
2. Жай сандар және құрама сандар
11. Ең кіші жай сан неге тең?
12. 66; 97; 139 сандарынан жай санды тап:
13. 7 мен 9; 11 мен 13; қандай сандар?
14. 1-ден 10-ға дейінгі жай сандарды теріп жаз:
15.Теңсіздіктің жай сан
болатын шешімін тап: 59
16. Теңдеуді шеш: 2(11х-5)-17х=55
17. 42 санын екі жай санның қосындысы түрінде жаз:
18. 69 санын екі жай санның көбейтіндісі түрінде жаз:
19.Тік бұрышты параллелепипедтің ұзындығы 13см, ені 7 см, биіктігі 5 см. Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін тап.
20. Қабырғаларының ұзындықтары жай санмен өрнектелсе, тіктөртбұрыштың ауданы жай сан болама?
21. Теңдеуді шеш: 5·(х+3) = 20
22.2-ге де, 3-ке де бөлінетін екі таңбалы ең кіші құрама санды жаз:
23.Есептеңдер: (18·24+414∶23)∶75
3.Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
24. 16 санын жай көбейткіштерге жікте:
25. 2·3·3·5 көбейтіндісі қандай құрама сан?
26. Құрама сандардың жай көбейткіштерге жіктелуі бойынша : a=2·7·13; b=5·7·11 болса, a+ b= ?
27. 24; 56 сандарының жай сан бөлгіштерін тап:
28. Өрнектің мәнін тап: а(а+2)·(а+4), мұндағы а=3.
29. 24 санының бөлгіштерін тап:
30. Есептеңдер: 1445∶85·101-1695
31. a=5·7·13. b=7·13 болса, a∶b бөліндінің мәнін тап:
32. Ауданы 33см2 тіктөртбұрыштың қабырғалары жай сандармен өрнектеледі. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын тап:
33. 44 санын жай көбейткіштерге жікте:
34.Велосипедші тұрақты жылдамдықпен 33км жол жүрді. Велосипедші қандай жылдамдықпен неше сағат жол жүрді?
35. Өрнектің мәнін тап: b·(b-2)·(b-6)·(b-8), мұндағы b=13.
36. : a=2·5·7; b=3·7·11; : с=2·3·13; болса a+b+c қосындының мәнін тап:
37. Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдері жай сандармен өрнектеледі.Көлемі 66см3 болса, Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдерін тап:
38.Жұлдызшаның орнына қандай сандарды қойғанда теңдік дұрыс болады: 77*=*·5·7·11
39. 140 санын жай көбейткіштерге жікте:
40. 42 санын жай көбейткіштерге жікте:
4. Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар
41. 28 санының бөлгіштерін жаз:
42. 44 санының бөлгіштерін жаз:
43. 16 мен 56 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
44. 30 бен 45сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
45 Амалдарды орында:117-63·15∶21+428
46. 3, 5, 6 және 12 сандарынан өзара жай сандар жұбын жаз:
47. 42 мен 60 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
48. 45 мен 81 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
49. 26, 65 және130 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
50. a=2·2·3·5 және b=2·3·3 болса a және b сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
51. Балалар бір мезетте бір жерден бастап шеңбер бойымен жүгірді. Мұхан 8 минутта, Амалбек 3 минутта, Нүркен 6 минутта шеңберді біррет айналады. Неше минуттан кейін олар үшеуіде бір-бірімен шеңбер бойында кездеседі?
52.Амалдарды орында: 51+195·18∶130-78
53. 52 мен 78 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
54. 39 бен 65 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
55. 120, 80 және 20 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
56. 90,126 және 162 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
57. a=2·2·5·7 және b=2·7·11 болса a және b сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
58. 24 қызыл шар, 42 көк шар және 30 сары шардан бірнеше тізбе дайындалды. Тізбелердегі қызыл шарлар, көк шарлар және сары шарлардың сандары бірдей болатын ең көп дегенде неше тізбе дайындауға болады?
59. 152 мен 78 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
60. 78 бен 117 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:
5.Ең кіші ортақ еселік
61. 45пен 36 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
62. 120 мен 72 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
63. 88 бен 102 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
64. a=24·3·5 және b=22·3·5 болса a және b сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
65.Екі санның ең кіші ортақ еселігі 360, ал осы сандардың еі үлкен ортақ бөлгіші 18-ге тең. Бірінші сан 90 болса екінші санды тап:
6 6.Бос орынды
толтыр ЕКОЕ(38,19)=
67. Орамдағы сымды әрқайсысының ұзындығы 12 м немесе 18 м бөліктерге бөлуге болады. Орамда кем дегенде неше метр сым бар?
6 8. Бос орынды
толтыр ЕКОЕ(180,32)=
69. 15, 56 және 132 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
70. 21 мен 33 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
71. 38 бен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
72. 3, 8 және 6 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
73. 84, 72, және 126 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:
74. Маржан дүңгіршектен бағасы 80 теңгелік лотерея билеттерін немесе бағасы 60 теңгелік маркаларды сатып алуы керек. Сатушының қайтаратын ақшасы болмаған жағдайда Маржан үйінен кем дегенде неше теңге алып шығуы керек?
75.Өрнектің мәнін тап : 8(7+3·а)-31 мұндағы а=2;
6. Жай бөлшектерді оқу және жазу
76. Сегізден үш санын жай бөлшек түрінде жаз:
77. Оннан жеті санын бөлшек түрінде жаз:
78.Екі айлақтың арасын сал 24 сағатта жүреді.Сал бес сағатта екі айлақтың арасының қандай бөлігін жүреді? Бөлшек түрінде жаз:
79. Жай бөлшек түрінде жаз: m∶n
80.Жай бөлшекті бөлінді
түрінде жаз:
81.5 санын бөлімі 3 болатын
жай бөлшек түрінде жаз: 5=
82. 9 санын бөлімі 7 болатын
жай бөлшек түрінде жаз: 9=
83. Жиырмабестен он сегіз санын жай бөлшек түрінде жаз:
84.Жолаушы 140 км қашықтықтағы
елді мекнге бармақшы болды. Ол осы қашықтықтың
бөлігін автобуспен
жүріп, қалғанын мотоциклмен жүрді. Жолаушы неше км қашықтықты
мотоциклмен жүрді?
85.Жұлдызшаның орнына тиісті
санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз:
2=
86. Пакеттегі 24 кәмпиттің төрттен бір бөлігі балаларға берілді. Пакетте неше кәмпит қалды?
87. Шеңбердің радиусы оның
диаметрінің бөлігіндей. Шеңбердің
диаметрі неше радиусқа тең?
88. Онбестен жеті санын жай бөлшек түрінде жаз:
89.Егер сандар белгілі бір
тәртіппен орналастырылған болса, Сұрақ белгісінің орнына қандай
бөлшек қойылады?
90. Тігін шеберханасындағы 45
м матаның бөлігі көйлектер тігуге
алынды. Тігін шеберханасыда матаның неше метрі
қалды?
7.Жай бөлшектердің негізгі қасиеті
91. Берілген бөлшекке тең
бөлшекті жаз:
92. Берілген бөлшекке тең
бөлшекті жаз:
93. Берілген бөлшекке тең
бөлшекті жаз:
94.Бөлшектерді
қысқартыңдар:
95.Тура теңдікті жаз:
1) 2)
3)
96.Тімді тәсілмен
есептеңдер:
97.Жай бөлшектерді
қысқартыңдар:
98.
бөлшегіне тең үш
бөлікті жазыңдар:
99. Жай бөлшектерді
қысқартыңдар:
100.Бос орындарды
толтырыңдар:
101. Жай бөлшектерді
қысқартыңдар:
102. Берілген бөлшекке тең
бөлшекті жаз:
103. Берілген бөлшекке тең
бөлшекті жаз:
104. Жай бөлшектерді
қысқартыңдар:
105. Тура теңдікті жаз:
1) 2)
3)
106. х тің қандай мәнінде
теңдік тура болады:
107. Бос орындарды
толтырыңдар:
108. Жай бөлшектерді
қысқартыңдар:
109.Бақта 42 жеміс ағашы өсіп тұр. Оның 14-і алма ағаштары. Бақтағы жеміс ағаштарының қандай бөлігі алма ағаштары? Жай бөлшек түрінде жазып көрсетіңдер:
110.Бір қап картоптың салмағы 38 кг, ал бос қаптың салмағы 1 кг. Жартылай қаптағы картоптың салмағы қанша кг ?
8.Дұрыс және бұрыс бөлшектер
111. Бұрыс бөлшектерді теріп
жаз:
112. n-нің қандай натурал
мәндерінде бөлшек дұрыс бөлшек болады:
113. n-нің қандай натурал
мәндерінде бөлшек дұрыс бөлшек болады:
114.х-тің мәнін тауып, оны сәйкесінше дұрыс немесе бұрыс бөлшек түрінде жаз: 118дм= х м;
115. х-тің мәнін тауып, оны сәйкесінше дұрыс немесе бұрыс бөлшек түрінде жаз: 90 секунд = х минут;
116. х-тің мәнін тауып, оны сәйкесінше дұрыс немесе бұрыс бөлшек түрінде жаз: 2 мин = х сағат;
117. n-нің қандай натурал
мәндерінде бөлшек дұрыс бөлшек болады:
;
118. х-тің қандай натурал
мәндерінде бөлшек дұрыс бөлшек болады:
119. х-тің қандай натурал
мәндерінде бөлшек бұрыс бөлшек болады:
120. Бөлшектің негізгі
қасиетін пайдаланып, х-тің мәнін
табыңдар:
121.Ортақ көбейткішті жақшаның
сыртына шығарып, бөлшекті қысқартыңдар:
;
122. Ортақ көбейткішті
жақшаның сыртына шығарып, бөлшекті
қысқартыңдар: ;
123. 9 санын бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар:
124. 3 және 5 сандарын пайдаланып бұрыс бөлшек құрастырыңдар:
125. Өзара тең бөлшектерді
теріп жаз:
126.Сұрақ белгісінің орнына қандай сан жазылады? 1(4)1; 2( ? )2; 3(36)3;
9. Аралас сандар
127.Бұрыс бөлшекті аралас сан
түрінде жаз:
128. Бұрыс бөлшекті аралас сан
түрінде жаз:
129. Бұрыс бөлшекті аралас сан
түрінде жаз:
130.Аралас санды бұрыс бөлшек
түрінде жаз:
131. Аралас санды бұрыс бөлшек
түрінде жаз: 9
132. Аралас санды бұрыс бөлшек
түрінде жаз:
133.Бөліндіні аралас сан түрінде жаз: 29∶8
134. Бөліндіні аралас сан түрінде жаз: 16∶5
135. 10 санын бөлімі 7 болатын аралас сан түрінде жаз:
136. 11 санын бөлімі 8 болатын аралас сан түрінде жаз:
137. Бөлшектерді бөлінді
түрінде жазып теңдеуді шеш:
138. Бөлшектерді бөлінді
түрінде жазып теңдеуді шеш:
139.Бос орынды
толтырыңдар:
140. Бос орынды
толтырыңдар:
141. х-тің қандай мәндерінде
берілген бөлшек дұрыс бөлшек
болады:
142. х-тің қандай мәндерінде
берілген бөлшек бұрыс бөлшек
болады:
143. Мектеп ауласында қатардағы аралары 1 метрден 10 раушан гулі бар. Шеткі (1-ші және 10-шы) гүлдердің арасы неше метр?
144.Дәурен мен Арман екеуі қосылып бағасы 8 теңгеден екі тоқаш алды. Арманда 9 теңге болды, ал Дәурен неше теңге қосты?
145.Мына: 0, 1, 2, 3, 4 сандардың қосындысы көппе, әлде кбейтіндісі көппе?
10.Жай бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
146.
және
1
бөлшектерін
координаталық сәуледе кескіндеңдер.
147. және
2
бөлшектерін
координаталық сәуледе кескіндеңдер.
148. Координаталық сәуле
сызып, А( );
В(
);
С(
) нүктелерін
белгілеңдер:
149. Координаталық сәуле
сызып, А( );
В(
);
С(
) нүктелерін
белгілеңдер:
150.Теңдеуді шешіңдер: 12х-35+7х=98
11. Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
151. Берілген бөлшектердің ең кіші ортақ бөлімі дегеніміз не?
152. Берілген бөлшектерді ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер: ;
153. Берілген бөлшектерді ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер: ;
154. Берілген бөлшектерді ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер: ;
155.Аралас сандарды ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер:
156. 155.Аралас сандарды ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер:
157.Натурал санды жай бөлшек
пен бөлімі бірдей жай бөлшек түрінде жаз: 6
және ;
158. Натурал санды жай бөлшек
пен бөлімі бірдей жай бөлшек түрінде жаз: 20
және ;
159.Бөлшектерді қысқартып ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер: ;
160. Бөлшектерді қысқартып ең
кіші ортақ бөлімге келтіріңдер: ;
161. Бөлшектерді
қысқартыңдар:
162. Бөлшектерді
қысқартыңдар:
163. Бөлшектерді қысқартып
нәтижесін аралас сан түрінде жаз: ;
164. Саябақта түстері жасыл және көк, барлығы 4 орындық бар. Жасыл орындықтар көктен артық. Орындықтардың түстерін анықтаңдар.
165. Сегіз тастардың салмақтары 1кг, 2кг,3кг, 4кг, 5кг, 6кг, 7кг, 8кг. Тастарды 4 жолқапшыққа салмақтары тең болатындай бөліп салыңдар:
166. Жұлдызшаның орнына тиісті
сандарды тауып қойыңдар:
167. Жұлдызшаның орнына тиісті
сандарды тауып қойыңдар:
168. Жұлдызшаның орнына тиісті
сандарды тауып қойыңдар:
12.Жай бөлшектерді салыстыру
169. Бөлімдері бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
170. Алымдары бірдей бөлшектердің қайсысы үлкен?
171. Жай бөлшектерді
салыстырып нәтижесін " белгісімен
жазыңдар:
;
172. Жай бөлшектерді
салыстырып нәтижесін " белгісімен
жазыңдар:
;
173. Бөлшектерді өсу ретімен
жазыңдар: ;
174. Бөлшектерді кему ретімен
жазыңдар: ;
175. Бөлімдері бірдей
бөлшектерді салыстырыңдар: ;
176. Бөлімдері бірдей
бөлшектерді салыстырыңдар: ;
177. Аралас сандарды
салыстырыңдар: ;
178. Аралас сандарды
салыстырыңдар: ;
179. Бөлшектерді ең кіші ортақ
бөлімге келтіріп салыстырыңдар: ;
180. Бөлшектерді ең кіші ортақ
бөлімге келтіріп салыстырыңдар: ;
181. Жай бөлшектерді
салыстырыңдар: ;
182. Жай бөлшектерді
салыстырыңдар: ;
183.
Салыстырыңдар: сағат және 20
минут;
184.
Салыстырыңдар: сағат және 12
минут;
185. х-тің қандай
мәндерінде теңсіздігі
орындалады?
186.Шамаларды
салыстырыңдар: кг
187. Шамаларды
салыстырыңдар: мин
188.Өрнектің мәнін тап:7х+8у+11у+12х, мұндағы х+у=3
189. Қос теңсіздік тура
болатындай х-тің мәнін тап: ;
190. Қос теңсіздік тура
болатындай х-тің мәнін тап: ;
191. Үйді әрбір қабырғасының бойында бір-бірден мысық отыр. Әр-қайсысының алдында 3 мысық отырса, барлығы неше мысық отыр.
192. Айжанда 3 бүтін алма, 2 жарты алма және 4 ширек алма бар. Айжанда барлығы неше алма бар?
13. Жай бөлшектерді қосу және азайту
193. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
194. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады?
195.Амалдарды
орындаңдар: ;
196. Амалдарды
орындаңдар: ;
197. Амалдарды
орындаңдар: ;
198. Амалдарды
орындаңдар: ;
199.Теңдеуді
шешіңдер: ;
200. Теңдеуді
шешіңдер: ;
5-сынып математика ІІІ тоқсанға тақырыптық ашық тест тапсырмалары
Аралас сандарды азайту , қосу
1.Есептеңдер:
2.Есептеңдер: -
3
3.Есептеңдер: 5
4.Есептеңдер:
5.Теңдеуді шешіңдер:
x-2 =5
6.Теңдеуді шешіңдер: m
-
7.Есептеңдер:
8.Есептеңдер:
9.Есептеңдер:
10.Есептеңдер:
11.Есептеңдер:
12.Есептеңдер:
13.Есептеңдер:
14.Есептеңдер:
15.Есептеңдер:
16.Есептеңдер:
17.Есептеңдер:
18.
бөлшектерінен
аликвоттық бөлшектерді теріп жазыңдар.
19. бөлшектерін бөлімдері әр
түрлі аликвоттық бөлшектердің қосындысы түрінде
жазыңдар.
20. бөлшектерін бөлімдері әр
түрлі аликвоттық бөлшектердің қосындысы түрінде
жазыңдар.
II. Жай бөлшектерді көбейту
21.Есептеңдер:
22.Есептеңдер:
9
23.Есептеңдер:
24.Есептеңдер:
25.Есептеңдер:
26.Есептеңдер:
27.Сантиметр есебімен
өрнекте:
28.Секунд есебімен
өрнекте:
29.Өрнектің мәнін
тап:
30.Өрнектің мәнін
тап:
31.Есептеңдер:
32.Есептеңдер:
33.Есептеңдер:
34.Есептеңдер:
35.Квадратын
табыңдар:
36.Кубын
табыңдар:
37.1кг алманың бағасы
350тг, алма неше
теңге?
38.1см3 күмістің
массасы 20см3 алтын неше
грамм?
39.Балада 4 алма, 4 жарты алма және жарты алманың жартысының 4-еуі бар. Балада неше алма бар?
40.Квадраттың
қабырғасы Квадраттың периметрі мен
ауданын табыңдар.
41.Есептеңдер:
42.Есептеңдер:
43.Есептеңдер:
44.Есептеңдер:
45.Теңдеуді
шешіңдер:
46.Теңдеуді
шешіңдер:
47.Дұрыс
бөлшектерге: кері сандарды
жазыңдар.
48.Аралас
сандарға: кері сандарды
жазыңдар.
49.Натурал сандарға: 5 , 7 , 17кері сандарды жазыңдар.
50.Есептеңдер:
51.Есептеңдер:
III. Жай бөлшектерді бөлу
52.Бөлуді
орындаңдар:
53.Бөлуді
орындаңдар:
54.Бөлуді
орындаңдар:
55.Бөлуді
орындаңдар:
56.Бөлуді
орындаңдар:
57.Бөлуді
орындаңдар:
58.Бөлуді
орындаңдар:
59.Бөлуді
орындаңдар:
60.Бөлуді
орындаңдар:
61.Бөлуді
орындаңдар:
IV. Жай бөлшектерге амалдар қолдану
62.Амалдарды орындаңдар:
(
63.Амалдарды орындаңдар:
(
64.Амалдарды орындаңдар:
(
65.Амалдарды
орындаңдар: )
66.Амалдарды орындаңдар:
( -
)
67.Теңдеуді
шешіңдер:
68.Теңдеуді
шешіңдер:
69.Қораптағы
шай кг . Неше қорап шай 1кг
?
70.Амалдарды
орындаңдар:
71.Амалдарды
орындаңдар:
72.Бөлшектерді қысқартып
амалдарды орындаңдар:
73.Бөлшектерді қысқартып
амалдарды орындаңдар:
74.Бір орам
өрік 6 кг өрік неше
орам?
75.Амалдарды
орындаңдар:
76.Амалдарды
орындаңдар:
77.Амалдарды
орындаңдар:
78.Амалдарды
орындаңдар:
79.Амалдарды
орындаңдар:
80.Амалдарды
орындаңдар:
Санның бөлігін табу. Бөлігі бойынша санды табу
81.Санның бөлігін табыңдар:
15-тің –ін.
82.Санның бөлігін табыңдар:
48-дің –ін.
83.Санның бөлігін табыңдар:
150-дің –ін.
84.Санның бөлігін табыңдар:
60-тың –ін;
85.Шамалардың бөлігін
табыңдар: 8м-дің ;
86.Шамалардың бөлігін
табыңдар: 5-ның ;
87.Шамалардың бөлігін
табыңдар: 8сағ-тың ;
88.Сыныпта 30 оқушы
оқиды.Оның қыздар.Сыныпта неше қыз
бар?
89.Тік төртбұрыштың
ені см ,бұл оның
ұзындығының
-індей.Тік төртбұрыштың
периметрін тап.
90.Бөлігі бойынша санды
табыңдар: -і 80-ге
тең;
91.Бөлігі бойынша санды
табыңдар: -і 90-ға
тең;
92.Бөлігі бойынша шамаларды
табыңдар: –і
16м;
93.Бөлігі бойынша шамаларды
табыңдар: –і
32кг;
94.Марат барлық
ақшасының -іне кітап сатып
алғанда, оның 50теңге ақшасы қалды. Алғашқыда Маратта қанша ақша
болды ?
95.Есептеңдер:
96.Есептеңдер:
97.Есептеңдер:
98.Есептеңдер:
99.Есептеңдер:
100.Есептеңдер:
Ондық бөлшек. Ондық бөлшекті оқу және жазу.
101. Ондық бөлшек түрінде
жаз:
102.Ондық бөлшек түрінде
жаз:
103.Ондық бөлшек түрінде
жаз:
104.Ондық бөлшек түрінде
жаз:
105.Ондық бөлшек түрінде
жаз:
106.Нөл бүтін жүзден үш;
107.Үш бүтін жүзден бес;
108. Екі бүтін мыңнан үш жүз жиырма;
109.Нөл бүтін жүзден он тоғыз;
110.Бөліндіні ондық бөлшек түрінде жаз: 13:100
111. Бөліндіні ондық бөлшек түрінде жаз: 118:100
112. Бөліндіні ондық бөлшек түрінде жаз: 4911:1000
113. Бөліндіні ондық бөлшек түрінде жаз: 517:10
114. Теңдік тура теңдік
болатындай етіп, цифрлар қой:
115. Теңдік тура теңдік
болатындай етіп, цифрларды қой: 0,0719
116. Теңдік тура теңдік
болатындай етіп, цифрларды қой: 5,0081
117.Амалдарды
орында:
118. Амалдарды
орында:
119. Амалдарды
орында:
120.Ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
121. Ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
122. Ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
123. Ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
124. Ондық бөлшек түрінде
жазыңдар: 27
125.Есептеп нәтижесін ондық
бөлшек түрінде жазыңдар:
126.
Есептеп нәтижесін ондық бөлшек
түрінде жазыңдар:
127. Есептеп нәтижесін ондық
бөлшек түрінде жазыңдар:
128. Ондық бөлшек түрінде жаз: 3 м 15см
129. Ондық бөлшек түрінде жаз:6 кг 350г
130. Ондық бөлшек түрінде жаз: 5тг 61 тиын
Ондықбөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру.
131.Ондық бөлщек түрінде
жазуға болатын жай бөлшектетерді теріп
жазыңдар:
132.
Ондық бөлщек түрінде жазуға
болатын жай бөлшектетерді теріп жазыңдар:
133. Жай бөлшек түрінде жаз: 0,3; 0,83;
134. Жай бөлшек түрінде жаз: 0,011; 0,7;
135. Жай бөлшек түрінде жаз: 0,997; 0,101;
136.Бөліндіні жай бөлшек түрінде жазып,мүмкін болса ондық бөлшекке айналдыр: 13:6
137. Бөліндіні жай бөлшек түрінде жазып,мүмкін болса ондық бөлшекке айналдыр: 128:17
138.Бөліндіні жай бөлшек түрінде жазып,мүмкін болса ондық бөлшекке айналдыр: 27:5
139. Бөліндіні жай бөлшек түрінде жазып,мүмкін болса ондық бөлшекке айналдыр: 31:20
140.Дұрыс бөлшек түрінде жазып қысқартыңдар: 0,08; 0,032;
141. Дұрыс бөлшек түрінде жазып қысқартыңдар: 0,005; 0,06;
142. Дұрыс бөлшек түрінде жазып қысқартыңдар: 0,025; 0,02;
143.Аралас сандарды ондық
бөлшек түрінде жазыңдар: 3
144.
Аралас сандарды ондық бөлшек
түрінде жазыңдар: 4
145. Аралас сандарды ондық
бөлшек түрінде жазыңдар: 9
146. Аралас сандарды ондық
бөлшек түрінде жазыңдар: 7
147.Жай бөлшекті қысқартып,
ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
148.
Жай бөлшекті қысқартып, ондық
бөлшек түрінде жазыңдар:
149.
Жай бөлшекті қысқартып, ондық
бөлшек түрінде жазыңдар:
150.
Жай бөлшекті қысқартып, ондық
бөлшек түрінде жазыңдар:
151.Сыныпта 10 ұл, 15 қыз бар.Ұлдар сыныптағы барлық оқушылардың қандай бөлігін құрайды? Қыздар қандай бөлігін құрайды? Жайабын ондық бөлшек түрінде жаз!
152. Бос орындарға теңдік тура
болатындай санды тауып жазыңдар:
7,045
153.
Бос орындарға теңдік тура
болатындай санды тауып жазыңдар: 4,?
154. Бос орындарға теңдік тура
болатындай санды тауып жазыңдар:
0,0027
Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу.Ондық бөлшектерді салыстыру.
155. Тең сандарды тауып теңдік түрінде жазыңдар: 2,1; 2,01; 2,100; 2,001;
156. Тең сандарды тауып теңдік түрінде жазыңдар: 0,5; 0,52; 0,500; 0,5000;
157. Тең сандарды тауып теңдік түрінде жазыңдар: 4,76; 4,706; 4,076; 4,760;
158.Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар: 2,7
* 3,6; 0,47 * 0,5;
159. Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар:
7,308 * 7,312; 5,21 * 6,0;
160. Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар: 0,1
* 0,99; 14,901 * 14,890;
161. Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар:
89,222 * 89,223;
162. Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар:
46,997 * 46,897;
163. Жұлдызшаның орнына
" "белгісін қойыңдар:
83,05 * 84,1
164.Бірлік кесінді ретінде дәптердің 10 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық сәуле сызыңдар.Оның бойынан (0,3) (0,5) (0,75) (1,2) (1,8) нүктелерін белгілеңдер.
165.Берілген үш санның қайсысы үлкен, қайсысы кіші? Қос теңсіздік түрінде жазыңдар: 18,6; 0,186; 1,86;
166. Берілген үш санның қайсысы үлкен, қайсысы кіші?Қос теңсіздік түрінде жазыңдар: 5,261; 52,61; 0,5261
167. Берілген үш санның қайсысы үлкен, қайсысы кіші? Қос теңсіздік түрінде жазыңдар: 68,3; 6,83; 0,683;
168.Жұлдызшаларды теңсіздік тура болатындай етіп цифрлармен ауыстырыңдар: 9,2*9 > 9,289;
169. Жұлдызшаларды теңсіздік тура болатындай етіп цифрлармен ауыстырыңдар: 99,13 > 99,*5;
170. Жұлдызшаларды теңсіздік тура болатындай етіп цифрлармен ауыстырыңдар: 0,628 < 0,62*;
Ондық бөлщектерді қосу және азайту
171.Ондық бөлшектерді қосыңдар: а) 0,07+13,23 ә) 25,6+0,41
172. Ондық бөлшектерді қосыңдар: а) 9,02+4,28 ә) 85,07+3,03
173. Ондық бөлшектерді қосыңдар: а) 6,3+2,5+0,7 ә) 9,2+3,3+1,6
174. Ең тиімді тәсілмен есепте: 8,3+(2,7+8);
175. Ең тиімді тәсілмен есепте: (46,3+18)+4,7;
176. Азайтуды орындаңдар:
67,45 49,88;
177. Азайтуды орындаңдар:
7,63 2,51;
178. Азайтуды орындаңдар:
15,9 4,75;
179. Азайтуды орындаңдар:
6,5 4,7;
180.Сандардың әрқайсысын 1-ге дейін толықтырыңдар: 0,3; 0,9; 0,35;
181. Сандардың әрқайсысын 10-ға дейін толықтырыңдар: 2,7; 4,5; 5,9;
182.Өрнекті ықшамдаңдар: 0,3х+0,8у+1,5х+1,2у
183. Ең тиімді тәсілмен
есепте: (6,403+8,715) 2,403
184. Ең тиімді тәсілмен
есепте: (13,245+9,88) 6,88
185.Өрнектің мәнін тап:
6,2 (a+b) мұндағы a=2,25;
b=3,7
186.
Өрнектің мәнін тап:
17,892+(a b) мұндағы a=15,108;
b=4
187.Марат бір сан ойлады.Ол ойлаған санға 14,8-ді қосып, одан шыққан қосындыдан 3,56-ны азайтқанда 75,29 саны шықты. Марат қандай сан ойлады?
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту
188.Көбейтуді орындаңдар: 6,3·7
189. Көбейтуді орындаңдар: 8,35·3
190. Көбейтуді орындаңдар: (7,7+2)·4
191. Көбейтуді орындаңдар: (5,3+1,4)·3
192. Көбейтуді орындаңдар: 9,04·15
193.Қабырғасы 5,7 см квадраттың периметрін тап.
194. Қабырғасы 4,4 см квадраттың периметрін тап.
195.Тіктөртбұрыштың ені 2,4 см , ұзындығы 3,2 см болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап.
196. Тіктөртбұрыштың ені 3,7 см , ұзындығы 5,6 см болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап.
197. Амалдарды орында:
9,03·25 10,7·15
198. Амалдарды орында: 2,3·11+1,8·15
199. Амалдарды орында:
12,08·100 75,6·11
200. Амалдарды орында: 1,5·10+2,08·45
Ондық бөлшектерді көбейту
201.Көбейтуді орындаңдар: 0,8·4,6
202. Көбейтуді орындаңдар: 5,08·3,03
203. Көбейтуді орындаңдар:7,22·0,08
204. Көбейтуді орындаңдар: 0,25·1,32
205. Көбейтуді орындаңдар: 0,6·0,08
206. Көбейтуді орындаңдар:
2 1,1
207. Көбейтуді
орындаңдар:
208. 7 кг-ның 0,5 бөлігін табыңдар;
209. 3 тоннаның 0,7 бөлігін табыңдар;
210. 31 дм-дің 0,6 бөлігін табыңдар;
211. 8,1 метрдің 0,3 бөлігін табыңдар;
212.Амалдарды орындаңдар: (3,5+5,63)·0,1
213. Амалдарды орындаңдар: (2,3+8,35)·0,2
214. Амалдарды орындаңдар:
(6,1 3,5)·0,01
215. Амалдарды орындаңдар:
(11,7 9,3)·0,002
216.Қабырғасы 2,5-ке квадраттың ауданын табыңдар
217.Қыры 2,5-ке тең кубтың қырын табыңдар
218.Тіктөртбұрыштың ұзындығы 1,8 м, ені 1,2 м болса, оның ауданын табыңдар.
219. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 6,2 м, ені 2,4 м болса, оның ауданын табыңдар.
220.Қабырғасы 1,4-ке тең квадраттың ауданын табыңдар
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
221.Бөлуді орындаңдар: 11,16:18
222. Бөлуді орындаңдар:0,54:9
223. Бөлуді орындаңдар:13,6:16
224. Бөлуді орындаңдар: 2,45:35
225. Бөлуді орындаңдар:1,08:18
226.Амалдарды орындаңдар: (1,85+3,25):34
227. Амалдарды орындаңдар: (4,04+5,16):46
228. Амалдарды орындаңдар:(0,8+0,55):15
229. Амалдарды орындаңдар:(28,88+35,8):28
230. Амалдарды орындаңдар:
(65,97 ):52
231.Квадраттың периметрі 21 см болса, оның қабырғасын табыңдар.
232. Квадраттың периметрі 17 см болса, оның қабырғасын табыңдар.
233.Теңдеуді шешіңдер:
х+2х 21,42
234. Теңдеуді шешіңдер:
2х+5х 42,7
235. Теңдеуді шешіңдер:
12х-3х 41,4
236.Бірінші қапта 46,3 кг, екінші қапта 38,5 кг қант бар.Екі қаптағы қанттың массаларын теңестіру үшін неше кг қантты бірінші қаптан екінші қапқа ауыстырып салу керек?
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу
237.Бөліндіні табыңдар: 0,45:0,3
238. Бөліндіні табыңдар: 13,125:1,5
239. Бөліндіні табыңдар: 20,3:1,45
240. Бөліндіні табыңдар: 1,64:0,41
241.Теңдеуді шешіңдер: 0,125х=1,1
242. Теңдеуді шешіңдер: 3,5x=5,95
243. Теңдеуді шешіңдер: 0,6x=2,55
244.Қандай санның 0,7 бөлігі 84-ке тең болады?
245. Қандай санның 0,27 бөлігі 81-ке тең болады?
246. Қандай санның 0,09 бөлігі 63-ке тең болады?
247. Тік төртбұрыштың ауданы 17,94 м2 , ені 2,3 м болса, оның ұзындығын табыңдар.
248. Тік төртбұрыштың ауданы 38,16 м2 , ені 5,3 м болса, оның ұзындығын табыңдар.
249.Қоспаның ,035 г бөлігі мыс қалғаны басқа металдар.Қоспаның құрамындағы мыс 27,3 г болса, қоспаның құрамындағы басқа металдар неше грамм?
250. Тік төртбұрыштың ауданы 51,24 м2 , ені 6,1 м болса, оның ұзындығын табыңдар.
5-сыныпқа математика пәнінен IV тоқсанға ашық тест тапсырмалары
Ондық бөлшектер мен жай бөлшектерге амалдар қолдану
1.Есептеңдер:
2.
Есептеңдер:
3.
Есептеңдер:
4
Есептеңдер: 2
5.
Есептеңдер:
6
Есептеңдер:
7.
Есептеңдер:
8.
Есептеңдер:
9.
Есептеңдер:
10.
Есептеңдер:
11.Есептеңдер:
12.Есептеңдер:
13.Есептеңдер:
14.Есептеңдер:
15. Теңдеуді
шешіңдер:
16.Теңдеуді
шешіңдер:
17. Теңдеуді
шешіңдер:
18. Теңдеуді
шешіңдер:
19.Тіктөртбұрыштың периметрі 16,6 см, ұзындығы 4,5 с. Тіктөртбұрыштың ауданын табыңдар.
20. Туристтер бірінші күні 120 км жол жүрді. Бұл олардың екінші күні жүрген жолының 0,8-індей. Туристтер екі күнде неше километр жол жүрді?
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
21.Ондық үлестерге дейін дөңгелектеңдер: 7,3605; 0,9421; 3,1502;
22.Жүздік үлестерге дейін дөңгелектеңдер: 0,2831; 4,0376; 19,6201;
23.Мыңдық үлестерге дейін дөңгелектеңдер: 0,76509; 6,25265; 29,48077
Шамалардың жуық мәндерін бүтінге дейін дөңгелектеп бос орынды толтырыңдар:(24-30)
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
Арифметикалық орта,Мода, Өзгеріс ауқымы, Медиана
31. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 5,7,10,12,16;
32. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 14,18,17,23;
33. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 20,32,43,49;
34. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 100,150,180,170;
35. Сандардың модасын табыңдар: 2,1; 3,5; 4,6; 2,1; 0,3;
36.Сандардың модасын табыңдар: 3,2: 2,3; 2,3; 3,1; 5,4;
37.Сандардың өзгеріс ауқымын табыңдар:1; 2; 5; 7;
38. Сандардың өзгеріс ауқымын табыңдар: 0,4; 2,5; 9; 20;
39.Сандар қатарының медианасын табыңдар: 9; 4; 5,1; ,.2; 7; 6,2; 8,9;
40. Сандар қатарының медианасын табыңдар:3,5; 2,6; 3,5; 1,3; 2,6; 3,5;
Санның процентін және проценті бойынша санды табу 19.04-4.05.2016 ж
41. 56 санының 25% табыңдар
42. 55 санының 20% табыңдар.
43. 45 санының 30% табыңдар.
44. 65 санының 40% табыңдар.
45. 200 санының 5%-ін табыңдар.
46. 900 санының 12%-ін табыңдар.
47.
санының 25%-ін
табыңдар.
48.
км-дің 30%-ін
табыңдар.
49.
кг-ның 25%-ін
табыңдар.
50. 24 санының 25%-ін табыңдар.
51.
Аквариумның сіне су құйылған, оның неше
процентіне су құйылған.
52. Үш бала орманда 200 саңырауқұлақ тауып алды. Сабыр барлық саңырауқұлақтардың 40%-ін, Марат Сабырдың тапқанының 25%-ін, ал Тимур қалғанын тауып алды. Тимурдың тауып алған саңырауқұлақтар санын табыңдар.
53. 1%-і 75 болатын санды табыңдар.
54.34%-і 170 болатын санды табыңдар.
55.1%-і 85 болатын санды табыңдар.
56. 13%-і 325 болатын санды табыңдар.
57. 60%-і 30-ға тең тең белгісіз санды табыңдар.
58.40%-і 52-ге тең белгісіз санды табыңдар.
59.60%-і 108-ге тең белгісіз санды табыңдар.
60. 12%-і 18 болатын санды табыңдар.
61. 8%-і 4 болатын санды табыңдар.
62. 15%-і 12 болатын санды табыңдар.
63. 24%-і 42 болатын санды табыңдар.
64. 35%-і 21 болатын санды табыңдар.
65. 75%-і 90 болатын санды табыңдар.
66. 15%-і 60 болатын санды табыңдар.
67. 20%-і 16 болатын санды табыңдар.
68. Турист қайықпен 504 км жүзді. Бұл барлық жолдың 36%-і болса, барлық жолды табыңыз.
69. Саяжайдағы ағаштардың 30-ы жеміс ағаштары. Бұл барлық ағаштардың 10%-і. Саяжайда барлығы қанша ағаш бар?
70.Тік төртбұрыштың ені 6 см, бұл оның ұзындығының 75%-індей.Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.
5-сыныпта өтілгендерді қайталау
Есептеңдер:
2.
Теңдеуді шешіңдер:
3.
4.
Амалдарды орындаңдар:
5.
8.
Өрнектің мәнін табыңдар:
6.
10.
11.
7.
,
мұндағы
8.
,
мұндағы
Тиімді тәсілмен есептеңдер:
Қосындыны:
9. 17+12+3+8
10. 219+485+281
Көбейтіндіні:
11.
12.
Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар:
13.
14.
24.
Өрнекті ықшамдап алып, сонан соң мәнін табыңдар:
15.
мұндағы
16.
,
мұндағы
Теңдеуді шешіңдер:
17.
18.
19.
Периметрін табыңдар:
20. үшбұрыштың қабырғалары: 7см, 6см, 4см
21. тік төртбұрыштың қабырғалары: 8см, 5см
22. 144, 173, 184, 278, 391, 415, 520, 997, 990, 646, 825, 975 сандарынан
1) 2-ге бөлінетін 2) 5-ке бөлінетін 3) 10-ға бөлінетін сандарды бөлек жолдарға жазыңдар.
23. жай сандар кестесін пайдаланып, 66, 97, 128, 139, 201, 311, 450, 502, 503, 641, 864, 879, 991 сандарынан жай сандарды бір жолға, құрама сандарда екінші жолға теріп жазыңдар.
Ең үлкен ортақ бөлгішін табыңдар:
24 . 12 мен 32 81. 36 мен 63 83. 39 бен 65
Сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, олардың ең кіші ортақ еселігін табыңдар:
25. 21 мен 18
26. 16 мен 20
27. 123, 325, 342, 404, 561, 672, 731, 873, 948 сандарынан 3-ке бөлінетін сандарды теріп жаз.
28. 288, 333, 444, 558, 9468, 507, 8649, 576, 802, 891, 7839, 765 сандарынан 9-ға бөлінетін сандарды теріп жаз.
29.
бөліндісінің мәнін
табыңдар:
30.
бөліндісінің мәнін
табыңдар:
31. 57 және 21 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап.
32. 30 және 42 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап.
33. 9 және 21 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап.
34. 12 және 20 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап.
35. 28 және 42 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап.
36. ЕКОЕ (12, 18)-?
37. ЕКОЕ (8,81)-?
38. Пакетте 24
кәмпиттің бөлігі балаларға
берілді. Пакетте неше кәмпит қалды.
39. Сыныпта 9 қыз бар. Бұл
сыныптағы барлыұ оқушылардың – і. Сыныпта барлығы
неше оқушы.
40. Бөлшекті
қысқартыңдар: .
41. Жай бөлшектерді
қысқартыңдар: ;
42. Бөлшекті тиімді тәсілмен
қысқартыңдар:
43.
бөлшектерінен дұрыс
бөлшектерді теріп жаз.
44. бөлшектерінен бұрыс
бөлшектерді теріп жаз.
45.
- бұрыс бөлшегін
аралас сан түрінде жазыңдар.
46.
- бұрыс бөлшегін
аралас сан түрінде жазыңдар.
47.
- аралас санын бұрыс
бөлшек түрінде жазыңдар.
48.
- аралас санын бұрыс
бөлшек түрінде жазыңдар.
49.
және
бөлшектерін ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер.
50.
және
бөлшектерін ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер.
51.
және
бөлшектерін ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер.
52.
және
аралас сандарын ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер.
53.
және
аралас сандарын ең кіші
ортақ бөлімге келтіріңдер
54.
және
бөлшектерін
салыстырыңдар.
55.
және
бөлшектерін
салыстырыңдар.
56. Қосудың ауыстырымдылық
және терімділік қасиеттерін пайдаланып,
есептеңдер:
57.
амалдарды
орындаңдар.
58.Есептеңдер:
59.Есептеңдер: -
3
60.Есептеңдер:
61.Есептеңдер:
62.Есептеңдер:
63.Есептеңдер:
64.Есептеңдер:
65.Есептеңдер:
66.Бөлуді
орындаңдар:
67.Бөлуді
орындаңдар:
68.Бөлуді
орындаңдар:
69.Бөлуді
орындаңдар:
70.Бөлуді
орындаңдар:
71.Амалдарды
орындаңдар:
72.Амалдарды
орындаңдар:
73.Санның бөлігін табыңдар:
15-тің –ін.
74.Санның бөлігін табыңдар:
48-дің –ін.
75.Ондық бөлшек түрінде
жаз:
76. Жай бөлшек түрінде жаз: 0,3; 0,83;
77. Жай бөлшек түрінде жаз: 0,011; 0,7;
78.Аралас сандарды ондық
бөлшек түрінде жазыңдар: 3
79. Аралас сандарды ондық
бөлшек түрінде жазыңдар: 4
80. Жай бөлшекті қысқартып,
ондық бөлшек түрінде жазыңдар:
81. Ондық бөлшектерді қосыңдар: а) 9,02+4,28 ә) 85,07+3,03
82. Азайтуды орындаңдар:
7,63 2,51;
83. Азайтуды орындаңдар:
15,9 4,75;
84.Көбейтуді орындаңдар: 6,3·7
85. Көбейтуді орындаңдар: 8,35·3
86. Көбейтуді орындаңдар:7,22·0,08
87. Көбейтуді орындаңдар: 0,25·1,32
88. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 5,7,10,12,16;
89. Сандардың арифметикалық ортасын табыңдар: 14,18,17,23;
90. Сандардың модасын табыңдар: 2,1; 3,5; 4,6; 2,1; 0,3;
91.Сандардың модасын табыңдар: 3,2: 2,3; 2,3; 3,1; 5,4;
92. 56 санының 25% табыңдар
93. 55 санының 20% табыңдар.
94. 45 санының 30% табыңдар.
95. 65 санының 40% табыңдар.
96. 15%-і 12 болатын санды табыңдар.
97. 24%-і 42 болатын санды табыңдар.
98. 35%-і 21 болатын санды табыңдар.
99. 75%-і 90 болатын санды табыңдар.
41

