Материалдар / 5 сынып математикадан есептер жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

5 сынып математикадан есептер жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып оқушылары мен пән мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
70810
293 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















5 – сынып

Математика





5 – сынып. Математика

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі бекіткен бағдарламаға сай түзілді

5-сыныпқа математика пәнінен I тоқсанға ашық тест тапсырмалары

Натурал сандарды жазу

Төмендегі сандарды кластарға бөліп жазыңдар:

1) 64780

2) 517623

3) 8215734

4) 246047000505

Сандарды цифрлармен жазыңдар

1) ең кіші үш таңбалы натурал сан

2) ең үлкен бес таңбалы натурал сан

3) ең кіші сегіз таңбалы натурал сан

4) ең үлкен жеті таңбалы натурал сан

5) ең кіші бес таңбалы натурал сан

6) ең үлкен сегіз таңбалы натурал сан

Мына сандарды жазыңдар. Ол санда:

1) 3 мыңдық, 4 жүздік, 5 ондық, 9 бірлік бар;

2) 2 он мыңдық, 5 мыңдық, 4 жүздік, 6 ондық, 3 бірлік бар;

3) 8 жүздік мың, 2 ондық мың, 9 жүздік бар;

4) 6 жүз мыңдық, 5мыңдық, 4 ондық, 2 бірлік бар;

Кесінді,Координаталық сәуле.

1) Екі нүктемен шектелген фигура қалай аталады?

2)Бақтағы отыз үш жеміс ағашы түзу бойымен 6м арақашықтықта орналасқан. Екі жеміс ағаштарының арақашықтығы неше метр?

3)DE кесіндісін сызып оның бойынан N және P нүктелерін белгілеңдер.Ұштары D, N, P және E нүктелері болатын неше кесінді пайда болады?Кесінділерді жаз:

4) О нүктесінде қиылысатын KL және NP түзулерін жүргізіп , толықтауыш сәулелерді жазыңдар.

5) О нүктесінде қиылысатын KL және NP түзулері жазықтықты неше бөлікке бөледі?

6) Бір түзудің бойында жатпайтын 3 нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады?

7) Бірлік кесіндісі дәптердің 2 тор көзінің ұзындығына тең кординаталық сәуле сызып оның бойынан 1) А(4), В(8) 2) А(3), В(11) нүктелерін белгілеңдер.

8)Берілген екі санның қайсысы координаталық сәуледе сол жақта орналасқан 43 және 51

9)Берілген екі санның қайсысы координаталық сәуледе оң жақта орналасқан 741 және 521

10) АВ кесіндісінің ортасы болатын С нүктесінің координатасын жазыңдар: 1) А(0), В(4) ; 2) А(2), В(6) ;

Натурал сандарды салыстыру

1) Сандарды салыстырыңдар 1) 9046 және 90045; 2) 1073 және 1703;

2) Шамаларды салыстырыңдар 1) 956 см және 10 м 2) 100см және 2м;

3) Шамаларды салыстырыңдар 1) 541 см және 5 м 2) 200см және 21дм;

4) Шамаларды салыстырыңдар 1) 1 сағ 8 мин және 68 мин 2) 2 сағ 30мин және 230 мин;

5) х орнына қос теңсіздік тура болатындай натурал санның ең үлкенін тауып жазыңдар: 1) 45 < х < 51 2) 5670<х < 5680

6) х орнына қос теңсіздік тура болатындай натурал санның ең кішісін тауып жазыңдар: 1) 189 < х < 196 2) 32416 < х < 40000

7) Есептеңдер: 103·(732-662)-267·27

8)Есептеңдер:(7848-65·108)12+31

9) Есептеңдер: 130·12+18408-1785

10)Алмұрт алмадан ауыр,шабдалы алмадан жеңіл. Жемістердің ең ауыры қайсысы, ең жеңілі қайсысы?

Натурал сандарға амалдар қолдану

Есептеңдер:

2.

Теңдеуді шешіңдер:

3.

4.

Белгісіз шамаларды табыңдар:

5. дм

6. кг

Амалдарды орындаңдар:

7. 8.

Өрнектің мәнін табыңдар:

9. 10. 11.

12. , мұндағы

13. , мұндағы

14. Әуежайда 8 жолаушылар таситын ұшақ тұр. Одан жүк таситын ұшақтардың 3-еуі кем. Әуежайда неше ұшақ тұр.

Өрнектегі әріптердің мәндерін өзара салыстырыңдар:

15.

16.

17.

Тиімді тәсілмен есептеңдер:

Қосындыны:

18. 17+12+3+8

19. 219+485+281

Көбейтіндіні:

20.

21. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 6·35+4·65+6·65+4·35

22. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 25·3+75·97+25·97+75·3

23. Тиімді тәсілмен есептеңдер: 381·62+619·38+62·619+38·381

24. Тиімді тәсілмен есептеңдер (356+4329)+368+(644+125)



Санды және әріпті өрнектер

Қосудың қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар:

1.

2. 24.

Көбейтудің қасиеттерін пайдаланып, өрнекті ықшамдаңдар, коэфициентін табыңдар:

3. 26. 27.

4. Бірінші қорапта 48 жаңғақ бар, екінші қорапта одан 22 жаңғақ артық. Үшінші қорапта 22 жаңғақ бар, төртінші қорапта одан 48 жаңғақ артық. Қай қораптағы жаңғақтар саны бірдей.

Өрнекті ықшамдап алып, сонан соң мәнін табыңдар:

5. мұндағы

6. , мұндағы

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, есептеңдер:

7. 32. 33.

Өрнекті ықшамдаңдар:

8. 45х+16х 35. 36.

Көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланып, жақшаны ашып жазыңдар:

9.

10.

11.

12.Әнел есеп шығарды. Әсел одан 2 есе көп есеп шығарды. Әнел мен Әсел барлығы неше есеп шығарды?



Мәтінді есептерді теңдеу құру арқылы шығару

1. 100 кг магнитті теміртас кенінің құрамындағы темірдің массасы тастың массасынан 44 кг артық. 100 кг магнитті теміртас кенінде неше килограм тас бар?

2. Қоймадағы ұннан 165 т ұн сатылған соң, қалған ұнды әрқайсысына 3 тоннадан 14 машинаға тиеді. Қоймада алғашқыда неше тонна ұн болған?

Периметрін табыңдар:

3. үшбұрыштың қабырғалары: 7см, 6см, 4см

4. тік төртбұрыштың қабырғалары: 8см, 5см

5. тік бұрышты параллелепипедтің ұзындығы 12см, ені 9см және биіктігі 5см. Көлемін табыңдар.

6. Бір килограм ұнның бағасы тг. 3кг ұнның бағасы неше теңге? 5кг ұнның құны неше теңге? N кг ұнның құны неше теңге?

7. Айжан бір сан ойлады егер ол санға 34-ті қосып шыққан қосындыға 27 санын қосса онда 166 шығады. Айжан қандай сан ойлады?

8. Әлібек бір сан ойлады.Егер ол санға 32 ні қосып, шыққан қосындыға 29 санын қосса, онда 119 шығады. Әлібек қандай сан ойлады?

9.Теңдеуді шешіңдер: 158-4x=30

10.Теңдеуді шешіңдер: 5x-4=216



Бұрыш.Бұрыштың шамасы.

1) Бұрыш дегеніміз не?

2) Бұрыштың қандай түрлері бар?

3) 1800 қа тең бұрыш қалай аталады?

4) Тік бұрыштың шамасы неше градус?

5) Қандай бұрыштар сүйір бұрыш деп аталады?

6) Қандай бұрыштар доғал бұрыш деп аталады?

7)Бұрыштың градустық өлшемін тең екіге бөлетін сәуле қалай аталады?

8) Бұрышты өлшейтін құрал не деп аталады?

9) 3600 қа тең бұрыш қалай аталады?

10)Сағаттың минуттық тілімен сағаттық тілі қандай бұрыш жасайды:1) сағат 3-те; 2) сағат 4-те; 3) сағат 6-да;



Шеңбер және дөңгелек

1)Шеңбер дегеніміз не?

2) Шеңбердің центрін оның бойындағы кез келген нүктемен қосатын кесінді не деп аталады?

3) Шеңбердің центрі арқылы өтіп, оның бойындағы екі нүктені қосатын кесінді не деп аталады?

4)Шеңбердің бойында жатқан екі нүкте арасындағы бөлігі не деп аталады?

5) Шеңбердің радиусы 11 см, болса оның диаметрін табыңдар.

6) Шеңбердің радиусы 9 см, болса оның диаметрін табыңдар.

7) Шеңбердің диаметрі 14 дм болса, оның радиусын табыңдар.

8)Дөңгелекте тік бұрышты неше сектор бар

9)Дөңгелекте жазыңқы бұрышты неше сектор бар.

10) Дөңгелек екі секторға бөлінген. Бірінші сектордың бұрышы 800. Екінші сектордың бұрышы неше градус?

11) Дөңгелек үш секторға бөлінген.Бірінші сектордың градустық өлшемі 800 , ал екінші сектордың градустық өлшемі одан 700 артық.Үшінші сектордың градустық өлшемін табыңдар.



Математика пәнінен 5-сыныптарға ІІ тоқсан бойынша тақырыптық ашық тест тапсырмалары

1.Натурал сандардың 9-ға бөлінгіштік белгілері

1. 780, 910, 1005 сандарынан 3-ке бөлінетін сандарды тап:

2. 785, 8181, 8181 сандарынан 9-ға бөлінетін сандарды тап:

3. Мына сандардан 1*5; 1*1; *53; жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қойып 3-ке бөлінетін сандардың ең кішісін жаз:

4. Мына сандардан 5*3; 42*; 2*8; жұлдызшаның орнына тиісті сандарды қойып 9-ға бөлінетін сандардың ең үлкенін жаз:

5. Амалдарды орындаңдар: 202·3-427014-298

6. 29·3; 33·5; көбейтіндінің қайсысы 15-ке бөлінеді?

7. Қатар үш тақ санның қосындысының үшке бөлінетіндігін дәлелде.

8.Сұр құрдың балапандары ақ құрдың балапандарынан екі есе артық.Екі сұр құр мен екі ақ құрда неше балапан болуы мүмкін?

9. 4а+3, мұндағы а-бір таңбалы натурал сан. а-ның қандай еңкіші мәнінде берілген өрнектің мәні 3-ке еселік сан болады?

10. Жұлдызшаның орнына тиісті цифрды қойып, 9-ға еселік сандардың ең кішісін жаз:30*1*



2. Жай сандар және құрама сандар

11. Ең кіші жай сан неге тең?

12. 66; 97; 139 сандарынан жай санды тап:

13. 7 мен 9; 11 мен 13; қандай сандар?

14. 1-ден 10-ға дейінгі жай сандарды теріп жаз:

15.Теңсіздіктің жай сан болатын шешімін тап: 59

16. Теңдеуді шеш: 2(11х-5)-17х=55

17. 42 санын екі жай санның қосындысы түрінде жаз:

18. 69 санын екі жай санның көбейтіндісі түрінде жаз:

19.Тік бұрышты параллелепипедтің ұзындығы 13см, ені 7 см, биіктігі 5 см. Тік бұрышты параллелепипедтің көлемін тап.

20. Қабырғаларының ұзындықтары жай санмен өрнектелсе, тіктөртбұрыштың ауданы жай сан болама?

21. Теңдеуді шеш: 5·(х+3) = 20

22.2-ге де, 3-ке де бөлінетін екі таңбалы ең кіші құрама санды жаз:

23.Есептеңдер: (18·24+41423)75



3.Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу

24. 16 санын жай көбейткіштерге жікте:

25. 2·3·3·5 көбейтіндісі қандай құрама сан?

26. Құрама сандардың жай көбейткіштерге жіктелуі бойынша : a=2·7·13; b=5·7·11 болса, a+ b= ?

27. 24; 56 сандарының жай сан бөлгіштерін тап:

28. Өрнектің мәнін тап: а(а+2)·(а+4), мұндағы а=3.

29. 24 санының бөлгіштерін тап:

30. Есептеңдер: 144585·101-1695

31. a=5·7·13. b=7·13 болса, ab бөліндінің мәнін тап:

32. Ауданы 33см2 тіктөртбұрыштың қабырғалары жай сандармен өрнектеледі. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын тап:

33. 44 санын жай көбейткіштерге жікте:

34.Велосипедші тұрақты жылдамдықпен 33км жол жүрді. Велосипедші қандай жылдамдықпен неше сағат жол жүрді?

35. Өрнектің мәнін тап: b·(b-2)·(b-6)·(b-8), мұндағы b=13.

36. : a=2·5·7; b=3·7·11; : с=2·3·13; болса a+b+c қосындының мәнін тап:

37. Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдері жай сандармен өрнектеледі.Көлемі 66см3 болса, Тік бұрышты параллелепипедтің өлшемдерін тап:

38.Жұлдызшаның орнына қандай сандарды қойғанда теңдік дұрыс болады: 77*=*·5·7·11

39. 140 санын жай көбейткіштерге жікте:

40. 42 санын жай көбейткіштерге жікте:



4. Ең үлкен ортақ бөлгіш.Өзара жай сандар

41. 28 санының бөлгіштерін жаз:

42. 44 санының бөлгіштерін жаз:

43. 16 мен 56 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

44. 30 бен 45сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

45 Амалдарды орында:117-63·1521+428

46. 3, 5, 6 және 12 сандарынан өзара жай сандар жұбын жаз:

47. 42 мен 60 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

48. 45 мен 81 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

49. 26, 65 және130 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

50. a=2·2·3·5 және b=2·3·3 болса a және b сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

51. Балалар бір мезетте бір жерден бастап шеңбер бойымен жүгірді. Мұхан 8 минутта, Амалбек 3 минутта, Нүркен 6 минутта шеңберді біррет айналады. Неше минуттан кейін олар үшеуіде бір-бірімен шеңбер бойында кездеседі?

52.Амалдарды орында: 51+195·18130-78

53. 52 мен 78 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

54. 39 бен 65 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

55. 120, 80 және 20 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

56. 90,126 және 162 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

57. a=2·2·5·7 және b=2·7·11 болса a және b сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

58. 24 қызыл шар, 42 көк шар және 30 сары шардан бірнеше тізбе дайындалды. Тізбелердегі қызыл шарлар, көк шарлар және сары шарлардың сандары бірдей болатын ең көп дегенде неше тізбе дайындауға болады?

59. 152 мен 78 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

60. 78 бен 117 сандарының ең үлкен ортақ бөлгішін тап:

5.Ең кіші ортақ еселік

61. 45пен 36 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

62. 120 мен 72 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

63. 88 бен 102 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

64. a=24·3·5 және b=22·3·5 болса a және b сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

65.Екі санның ең кіші ортақ еселігі 360, ал осы сандардың еі үлкен ортақ бөлгіші 18-ге тең. Бірінші сан 90 болса екінші санды тап:

6 6.Бос орынды толтыр ЕКОЕ(38,19)=

67. Орамдағы сымды әрқайсысының ұзындығы 12 м немесе 18 м бөліктерге бөлуге болады. Орамда кем дегенде неше метр сым бар?

6 8. Бос орынды толтыр ЕКОЕ(180,32)=

69. 15, 56 және 132 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

70. 21 мен 33 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

71. 38 бен 11 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

72. 3, 8 және 6 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

73. 84, 72, және 126 сандарының ең кіші ортақ еселігін тап:

74. Маржан дүңгіршектен бағасы 80 теңгелік лотерея билеттерін немесе бағасы 60 теңгелік маркаларды сатып алуы керек. Сатушының қайтаратын ақшасы болмаған жағдайда Маржан үйінен кем дегенде неше теңге алып шығуы керек?

75.Өрнектің мәнін тап : 8(7+3·а)-31 мұндағы а=2;



6. Жай бөлшектерді оқу және жазу

76. Сегізден үш санын жай бөлшек түрінде жаз:

77. Оннан жеті санын бөлшек түрінде жаз:

78.Екі айлақтың арасын сал 24 сағатта жүреді.Сал бес сағатта екі айлақтың арасының қандай бөлігін жүреді? Бөлшек түрінде жаз:

79. Жай бөлшек түрінде жаз: mn

80.Жай бөлшекті бөлінді түрінде жаз:

81.5 санын бөлімі 3 болатын жай бөлшек түрінде жаз: 5=

82. 9 санын бөлімі 7 болатын жай бөлшек түрінде жаз: 9=

83. Жиырмабестен он сегіз санын жай бөлшек түрінде жаз:

84.Жолаушы 140 км қашықтықтағы елді мекнге бармақшы болды. Ол осы қашықтықтың бөлігін автобуспен жүріп, қалғанын мотоциклмен жүрді. Жолаушы неше км қашықтықты мотоциклмен жүрді?

85.Жұлдызшаның орнына тиісті санды қойып, берілген натурал санды жай бөлшек түрінде жаз: 2=

86. Пакеттегі 24 кәмпиттің төрттен бір бөлігі балаларға берілді. Пакетте неше кәмпит қалды?

87. Шеңбердің радиусы оның диаметрінің бөлігіндей. Шеңбердің диаметрі неше радиусқа тең?

88. Онбестен жеті санын жай бөлшек түрінде жаз:

89.Егер сандар белгілі бір тәртіппен орналастырылған болса, Сұрақ белгісінің орнына қандай бөлшек қойылады?

90. Тігін шеберханасындағы 45 м матаның бөлігі көйлектер тігуге алынды. Тігін шеберханасыда матаның неше метрі қалды?





7.Жай бөлшектердің негізгі қасиеті

91. Берілген бөлшекке тең бөлшекті жаз:

92. Берілген бөлшекке тең бөлшекті жаз:

93. Берілген бөлшекке тең бөлшекті жаз:

94.Бөлшектерді қысқартыңдар:

95.Тура теңдікті жаз: 1) 2) 3)

96.Тімді тәсілмен есептеңдер:

97.Жай бөлшектерді қысқартыңдар:

98. бөлшегіне тең үш бөлікті жазыңдар:

99. Жай бөлшектерді қысқартыңдар:

100.Бос орындарды толтырыңдар:

101. Жай бөлшектерді қысқартыңдар:

102. Берілген бөлшекке тең бөлшекті жаз:

103. Берілген бөлшекке тең бөлшекті жаз:

104. Жай бөлшектерді қысқартыңдар:

105. Тура теңдікті жаз: 1) 2) 3)

106. х тің қандай мәнінде теңдік тура болады:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!