Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.3.2.1 жанрлық
ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып
жазу.
5.4.5.5. Төл сөз,
төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолдану
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: тақырып бойынша ой жинақтап
хат жазу, төл сөз, төлеу сөз, автор сөзін
ажырату;
Көптеген
оқушылар: ресімделуі мен құрылымын
сақтап, хат құрастырып жазу, төл сөз, төлеу сөз, автор
сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолдану;
Кейбір
оқушылар: жанрлық ерекшеліктеріне сай
ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат құрастырып
жазу, төл сөз, төлеу сөз, автор
сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолдану.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Жазылым мақсаты
бойынша:
жанрлық ерекшеліктеріне сай
ресімделуі мен құрылымын
сақтайды;
хат құрастырып
жазады;
Әдеби тілдік норма
бойынша:
төл сөз, төлеу сөз,
автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс
қолданады.
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Жағымды психологиялық
ахуал . «Саптағы
жаттығулар».
Оңға,солға,артқа
бұрылу.
Жүріп жасалатын
жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы
қырымен,отырып,секіріп.
Жүгіріп жасалатын
жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ
жанымен
Қозғалыста ж/е
орнында.
А) Бастапқы қалып,қол
белде,аяқ иық
кеңдігінде
1.Басты оңға солға қисайту
2.Басты алға артқа
қисайту
Б) Бастапқы қалып,қол
белде,аяқ иық кеңдігінде басты 1-2 онға айналдыру 3-4 солға
айналдыру
В) Бастапқы қалып.Оң қол
жоғарыда.
Қызығушылықты
ояту «Тұлғаны таны» әдісі.
Ізденімдік
тапсырма.
Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбын анықтаады.
Сергіту жаттығуларын
жасау.
Оқушылар тұлға туралы ізденіс
жұмысын жасап, таныстырады, сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі
сабаққа байланысын
анықтайды.
|
ҚБ
«Жұлдызша»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
І.ЖАЗЫЛЫМ
АЛДЫ.
Дескриптор:
-
Әңгімені түсініп
оқиды;
-
Сұрақтарға жауап
береді;
-
Ой
түйіндейді.
ҚБ
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Қазақ батыры, ғарышкер
Айдын Айымбетовке хат жазыңыз (100-120
сөз).
Дескриптор:
ҚБ
Үздік жұмыстар «Автор
орындығында» оқылады.
ІІІ.ЖАЗЫЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН.
Тапсырма.
Дескриптор:
-
оқушы мен ғарышкер арасында
сұхбат құрастырып жазады;
-
Төл сөз бен автор сөзінің
тыныс белгілеріне назар
аударады;
-
Оқушы мен ғарышкер арасындағы
төл сөздерді төлеу сөзге
айналдырады.
ҚБ
|
Әңгімені түсініп
оқиды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Хаттың кіріспе, негізгі,
қорытынды бөлімін
жазады;
өз көзқарасын
жазады;
сөз санын
сақтайды.
Жеке жұмыс. Хат
жазу.
Оқушылар грамматикалық
тапсырмалармен жұмыс
жүргізеді.
Оқушы мен ғарышкер арасында
сұхбат құрастырып жазады;
Төл сөз бен автор сөзінің
тыныс белгілеріне назар
аударады;
Оқушы мен ғарышкер арасындағы
төл сөздерді төлеу сөзге
айналдырады.
|
ҚБ
«Жұлдызша»
ҚБ
«Жұлдызша»
ҚБ
«Жұлдызша»
ҚБ
«Жұлдызша»
|
5-сынып
Қазақ
тілі
(«Менің алғашқы энциклопедиям»
жинағынан)
|