5-сынып НИШ Дүниежүзі
тарихы Авторлары: Б:С.Букаева, Г.Б.Зикирина, Ж.С.Макашева,
Д.Н.Мукатаева, И.А.Тен
Ежелгі римдік қоғамның
дамуы мәдениет арқылы қалай
айқындалады?
5.1.2.1 ежелгі қоғамның
әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.2.2.3 ежелгі дүние өнеріне
сип/ма беру
Тапсырма 1 Терминдермен
жұмыс
Патриций-
Плебей-
Термдер-
Акведук-
Тапсырма 2
Топтастыру
Р
Рим
қоғамы
им қоғамы
Тапсырма 3 Семантикалық
карта
|
Қоғамның құқығы жоқ
мүшелері
|
Патрицийлер сияқты құқықтарға
ие болған жоқ
|
Соғыстарға қатысуға құқығы
бар
|
Патрицийлер
|
|
|
|
Плебейлер
|
|
|
|
Құлдар
|
|
|
|
Тапсырма 4 Кестені
толтырыңдар
Ежелгі Римдегі
мектеп
Бастауыш немесе элементарлы
мектеп
|
|
Орта
мектеп
|
|
Жоғарғы
мектеп
|
|
Жоғарғы білім беру
жүйесі
|
|
Тапсырма 5 Адасқан
әріптер
Тапсырма 6 Тұлғаны
таны
Дұрыс
жауаптары
Тапсырма 1 Терминдермен
жұмыс
Патриций- заң шығару,
соғыстарға қатысуға құқылы, жер үлестері
бар
Плебей- Басқа жерден қоныс
аударушылар , ерікті адамдар
Термдер-Хауызы бар
моншалар
Акведук-Бұл құрылғы қаланы
сумен қамтамасыз етті.
Тапсырма 2
Топтастыру
Р
Рим
қоғамы
им қоғамы
Плебейлер
Патрицийлер
Құлдар
Тапсырма 3 Семантикалық
карта
|
Қоғамның құқығы жоқ
мүшелері
|
Патрицийлер сияқты құқықтарға
ие болған жоқ
|
Соғыстарға қатысуға құқығы
бар
|
Патрицийлер
|
|
|
+
|
Плебейлер
|
|
+
|
|
Құлдар
|
+
|
|
|
Тапсырма 4 Кестені
толтырыңдар
Ежелгі Римдегі
мектеп
Бастауыш немесе элементарлы
мектеп
|
Білім берудің бастапқы
баспалдағы
|
Орта
мектеп
|
Грамматика
|
Жоғарғы
мектеп
|
Ритор
|
Жоғарғы білім беру
жүйесі
|
Заң және медицина
саласы
|
Тапсырма 5 Адасқан
әріптер
Тапсырма 6 Тұлғаны
таны
1.Птоломей
|
2.
Гален
|
3.
Вергилий
|
4.
Гораций
|