Өткен оқу жылындағы
білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды анықтауға
арналған
әкімшілік
диагностикалықбақылау тақырыптары
5-сынып бойынша
«Информатика» пәнінен:
Р.с
|
Тақырыптары
|
Оқу
мақсаттары
|
Тоқсан
кезеңі
|
1
|
Кейіпкердің костюмін
өзгерту
|
4.4.1.1
кірістірілген циклды жүзеге асыру
|
1-тоқсан
|
2
|
Өз
ойыным
|
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын
жасау
|
1-тоқсан
|
3
|
Бағдаршам-робот
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану
|
2-тоқсан
|
4
|
Ультрадыбыс
датчигі
|
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін қолдану
|
2-тоқсан
|
5
|
Кегль-ринг
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану
4.5.1.2 ультрадыбыс
датчигін қолдану
|
2-тоқсан
|
6
|
Презентацияларға арналған
ақпарат
|
4.2.3.1 слайд үшін
макет таңдау;
4.3.1.1 ақпарат
іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін
үзіндісі);
4.3.2.1 браузер
параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді
көру);
|
3-тоқсан
|
7
|
Презентациядағы
дыбыстар
|
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер,
дыбыстар және бейнелерді пайдалану;
4.2.3.3
презентацияға дыбыс пен бейнені
кірістіру;
|
3-тоқсан
|
8
|
Пароль
сенімділігі
|
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану
(бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді
көру);
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды
электрондық пошта арқылы қабылдау және
жіберу;
4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін
айқындау;
|
4-тоқсан
|
5 сынып оқушыларының кіріспе бақылау
жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының
мақсаты:
Информатика
пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды
анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 4 сыныпта өткен
тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі
жұмысты жоспарлау.
Пәні:
Информатика
Сыныбы: 5
А.Б.В.Г.Д
Сыныптар
|
Жалпы оқушы
саны
|
Қатысқаны
|
0-6балл
0-39%
|
7-11
балл
40-64%
|
12-15
балл
65-84%
|
16-18
балл
85-100%
|
Сапа
%
|
Үлгірім %
|
5 А
|
28
|
28
|
|
19
|
7
|
2
|
41%
|
100%
|
5 Б
|
23
|
23
|
|
13
|
7
|
3
|
43%
|
100%
|
5 В
|
24
|
24
|
|
14
|
7
|
3
|
37%
|
100%
|
5 Г
|
24
|
24
|
|
14
|
8
|
2
|
44%
|
100%
|
5 Д
|
23
|
23
|
|
15
|
6
|
2
|
52%
|
100%
|
Тапсырмалар
|
Оқу
мақсаттары
|
Мәтіндік
талдау
(Түзету жолының
ұсынымдары)
|
Кейіпкердің костюмін
өзгерту
|
4.4.1.1 кірістірілген циклды
жүзеге асыру
|
Оқушыларға тапсырмаларды оқу
материалдарына сай берілді,тапсырмасында оқушыларда
қиындық тудырған жоқ
|
Өз
ойыным
|
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын
жасау
|
Тапсырмаларда қателіктер
болды,қиындықтар болды.
|
Бағдаршам-робот
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану
|
Тапсырманы оқушылар жақсы
орындаған.
|
Ультрадыбыс
датчигі
|
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін
қолдану
|
Тапсырмаларда қателіктер
болды,есептеулерде қателескен.
|
Кегль-ринг
|
4.5.1.1 түс датчигін
қолдану
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін
қолдану
|
Тапсырманы оқушылар жақсы
орындаған.
|
Аталған қиындықтардың
себептері: Сабақ барысында тақырыптарға қызығушылық
танытпауы және қашықтықтан оқыту кезіндегі оқушылардың өздігінен
білім алуға салғырттығы
Жоспарланған түзету
жұмыстары:Осы аталған қиындыққа байланысты қосымша
сабақ жоспарлау , қайталау жұмыстарын
ұйымдастыру