Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып Қаз тарихы 3-тоқсан қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қайырлы күн әріптестерім!
ІІІ оқу тоқсаны
Ежелгі Қазақстан тарихы 5-сынып
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Ежелгі Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
5.3.Сақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кісі ақысын жемейтін ұстаздарға Алла разы болсын |
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары. Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау; 5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру 5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушы археологиялықескерткіштерді салыстырады Оқушы әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді Оқушы ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Бастапқы стимул. Оқушылармен амандасу. Ой шақыру мақсатында тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреті көрсетіледі. Сұрақтар қойылады. Оқушылар жауабынан кейін сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты, бағалау критерийлері, дескрипторлар түсіндіріледі. Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы бейнематериалкөрсетіледі.Бейнематериалмен жұмыс жасауда қажет ететін сұрақтарды оқушыларға алдын-ала таныстыру. Берілген сұрақтарға жұп болып ақылдасу.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар бейне сюжеттен көрген-білгендерін «Автор орындығы» арқылы сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап бергеннен кейін оқушыларға табылған қорымдардың орналасқан жерін кескін картаға белгілейді. ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБМа дақтау |
Тақырып тық суреттер https://www.youtube.com/watch?v=iqli-OXiO1o&t=299s |
|||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім |
Зерттеу мен талдау Сыныпты екі топқа бөліп, Шілікті және Бесшатыр қорғандары туралы мәтін беру. 1. Шілікті және Бесшатыр қорғандары қайда орналасқан? 2. Жерлеу рәсімінде қандай ерекшеліктер бар? 3. Қорғандарда қандай заттар табылды? 4. Табылған заттардың негізінде қандай қорытындылар шығаруға болады? 5. Екі қорғанның ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар ма? 6. Табылған заттар негізінде қандай қорытынды шығаруға болады? Шілікті және Бесшатыр қорғандарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін оқушыларға Венн диаграмма толтыруға тапсырма беріледі. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Жеке жұмыс Қорғандарда көбінесе кімдер жерленгенін анықтау үшін мәтінмен жұмыс ұйымдастырылады. Мәтінде әлеуметтік топтар туралы мәлімет беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені толтыру тапсырылады.
А рхеологиялық ескерткіштерді салыстырыңыз
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру
|
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, қорғандардың ерекшеліктерін анықтайды.
Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды. Әлеуметтік топтардың қызметі мен жерлеу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз болжамдарын жасайды. Топтар қажетті ақпараттарды меңгергеннен кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» болғандығының 3 себебін келтіріп, дәлелдейді, өзіндік ой қорытынды Дескриптор: ескерткіштердің орналасқан аймақтарын атайды; сақ ескерткіштерінің хронологиялық шеңберін анықтайды; сақ ескерткіштерінің құрылымын атайды; сақ ескерткіштерінен табылған жәдігерлерді атайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Оқушылар критерийлер бойынша бірін-бірі бағалайды ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Өзін-өзі бағалау |
Тақырыптық мәтіндер
Сұрақ тар жазыл ған үлестір мелі қағаздар
әлеумет тік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін кесте
ҚБ парағы
Салыстырмалы кесте |
|||||||||||||||||||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Ежелгі Қазақстан тарихы |
|||||
Бөлім: |
5.3.Сақтар |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кісі ақысын жемейтін ұстаздарға Алла разы болсын |
|||||
Күні: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |