5 сынып Қазақ тілі. Бөлім: Саяхат және демалыс. Нәтиже сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 сынып Қазақ тілі. Бөлім: Саяхат және демалыс. Нәтиже сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 - сынып. Қазақ тілі сабағы. ҚМЖ оқу бағдарламасына сай құрылған. Түрлі әдіс-тәсілдер мен АКТ қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін________

Пән мұғалімнің аты-жөні:



Студент аты-жөні:

Жолов Алишер


Күні 02.04.25

12 - сабақ


Пән: Қазақ тілі

Сынып: 5

Оқушы саны:


Бөлім:

Саяхат және демалыс


Сабақтың тақырыбы:


Нәтиже сабақ


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделу мен құрылымын сақтап, хат құрастырып жазу


Сабақтың мақсаты

-Оқушылардың саяхат және демалыс туралы сөздік қорын кеңейтеді

-Диалог және монолог құру арқылы сөйлеу дағдыларын дамытады

-Оқушылардың шығармашылық ойлауын дамытады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Орта және жоғары деңгей


Бағалау критерийлері

-Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

-Көтерілген мәселе бойынша өз ойын анық жеткізеді

-Жазба жұмысының құрылымы мен жанрлық ерекшеліктерін анықтайды


Құндылықтарға баулу

-Отансүйгіштік және елге деген құрмет


Тілдік мақсат

-Тақырып бойынша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

-Тыңдалым, айтылым, жазылым дағдыларын дамыту


Алдағы тақырып

11-сабақ. Ғарышқа саяхат



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/

уақыт:

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

7 мин

І.Қызығушылықты ояту

Психологиялық ахуал

«Амандасып алайық» әдісі


Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Бүгінгі сабаққа деген қызығушылығын ашу.

Ой шақыру

-Мұғалім оқушыларға чемоданның суретін көрсетіп, сұрақ қояды: «Егер сен қазір саяхатқа шығатың болсан, чемоданыңды қалай жинайсын? Нені алар едін?

-Оқушылар мұғаліммен «Амандасып алайық» әдісі арқылы амандасады








- Үй тапсырмаларын тексертеді



-Оқушылар бір минут ойланып, жауап береді

-Ойларын толық жеткізеді

«Отшашу» әдісі











Мадақтау” әдісі

Сілтеме

https://wordwall.net/ru/resource/87093769/%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%81%D1%83


Сабақтың ортасы

35 мин

ІІ. Мағынаны ашу

Бейнебаян көрсету

«Әлемдегі ең қызықты саяхат орындары» туралы қысқа бейнебаян көрсетіледі

Бейнебаян көргеннен кейін оқушыларға сұрақ қойылады

-Қай жерге барғын келеді? Неліктен?


Тапсырма-1

Топтық жұмыс

«Турфирма агенттері» ойыны:

-Оқушылар 3 топқа бөлінеді

1-топ: Жолсеріктер

2-топ: Әлем кезбелері

3-топ: Туристтік агенттер


Әр топқа бір саяхат бағыты беріледі:

1-топ: Баянауыл бағытына

2-топ: Ыстықкөл бағытына

3-топ: Бурабай бағытына

Топтар өз бағытың жарнамалайтын 3-4 сөйлемдік диалог құрайды.



Тапсырма-2

Оқулықтағы тапсырма-3, 188 бет

Баспасөз конференциясы.

- «Саяхат және демалыс» тақырыбы бойынша игерген білімдерінді сынау мақсатында сұхпаттасындар.

Оқушыларға «журналисттер» және «мамандар» деп жазылған қағаздар таратылады. Сол қағаздар арқылы бөлінеді.

Саяхат және туризм саласын 4 маманы, қалғандарын журналисттер болып, пікір алмасындар. Сұхпаттарында мектеп оқушыларының жазғы демалысын өткізу мәселесі қамтылсың.



Тапсырма-3. “Сөздер тізбегі”

Берілген сөздерден сөйлем құрастырады.

  1. Саяхат, демалыс, қонақүй

  2. Турист, табиғат, қызмет

  3. Ұшақ, билет, әуежай






Тапсырма-4 Синонимді тап

Берілген сөздердің синонимін тап.

1.Саяхат-

2.Демалыс –

3.Турист-

-Оқушылар бейнебаянды мұқият тындап, керек жерлерін естерінде сақтайды

-Берілген ойтолғау сұрағына жауап береді






-Оқушылар ортаға келіп берілген парақтардың біреуін тандап алады да берілген топтарға бөлінеді





-Әр топ берілген бағыттары бойынша 3-4 сөйлемдік диалог құрайды







-Оқушылар берілген қағаз қималары арқылы бөлінеді.


-Өз ара сұхпаттасады,пікір алмасады.


Дескриптор:

-Сұхпаттасады.

-Өз ара пікір алмасады.

-Салаларға бөлінеді.

Жалпы: 3 балл











-Оқушылар берілген сөздерге 3-4 сөйлем құрастырады.


Дескриптор:

-Сөздерденден сөйлем құрайды.

-Сыныпта талқылайды.

Жалпы:3 балл



-Оқушылар берілген сөздерге синонимдерін табады:

Дескриптор:

-Синонимді табады.

-Тез ойлау.

Жалпы:3 балл


Үш шапалақ” әдісі









Комплимент”әдісі







Мадақтау” әдісі









Бас бармақ” әдісі




















«Отшашу әдісі»











«Мадақтау әдісі»



Сілтеме

https://youtu.be/V2iU97YfRM4?si=VsFhaI6W0_kUekk4


Сабақтың соңы

3 мин

ІІІ. Ой толғаны

Рефлексия

«Құпия хат» (Командалық бағалау)

-Әр оқушы немесе топ бір-біріне құпия хат жазады.

Хатта “Сен бүгінгі сабақта…” деп бастап, досының жетістігін атап өтеді.

Сабақ соңында мұғалім бұл хаттарды оқып, ең көп мақтауға ие болған оқушыны марапаттайды!






-Оқушылар қасындағы жұбына хат жазады

-Хатта жұбының сабақ үстіндегі белсенділігін жазады






Дәптер



































«Амандасып алайық»









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
263
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі