5 сынып қазақ тілі пәні

Тақырып бойынша 11 материал табылды

5 сынып қазақ тілі пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ыбырай Алтынсарин " тақырыбында ҚМЖ.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Мектеп

«М.Маметова атындағы орта мектеп-МДШО» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Исаева Г.

Бөлім:

Таза, мінсіз асыл сөз

Күні:


Сыныбы: 5 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ы. Алтынсарин. Әңгіме

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

Сабақтың мақсаттары

Білім алушылар шығармадағы автор бейнесін анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин.


1.Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Ынтымақтастық атмосфераны туғызу «Жылы жүрек лебізі»

2. «Болжау» әдісі арқылы тақырыпты болжа.

1.Бұл кім?

2.Ақынның қандай өлеңін білесіңдер?

Сабаққа дайындық жүргізеді.

Бір-біріне жылы сөз айтады


Жаңа сабақтың тақырыбын

суреттер арқылы болжайды.

ҚБ: «Жарайсың, бас бармақ!»







Сабақтың ортасы

30 мин.



Тілдік бағдар түсінік беру.

Тілдік бағдарды тыңдайды.




1-тапсырма. Т.Ж.

Бейнероликті тыңда.

Кластер құра.

Бейнероликті тыңдап, Ыбырай Алтынсаринге кластер құрастырады.

Автор бейнесін ашады.

Дескриптор: Жалпы -4 балл.

-автор бейнсін ашады, кластер құрастырады

Бейнеролик

Ыбырай

Алтынсаринөмірбаяны

2-тапсырма.А.

«ДОДОКАЭДР» әдісі

Сұрақтарға жауап бер

1.Ы.Алтынсариннің қандай шығармаларын білесіңдер?

2.Не себепті ХІХ ғасырдың басында ағартушылық бағыт дамыған?

3.Ы.Алтынсарин кім?

4. Қай жерде мектеп ашқан?

5. «Қазақ хрестоматия» мұғалімдерге арналған оқулығын қай жылы жазды?

6. Ақынның қандай өлеңін жатқа білесің?

Сұрақтарға өз пікірлерін білдіре отырып жауап береді.


Дескриптор: Жалпы –3 балл.

- Сұрақтарға өз ойын білдіре отырып жауап береді



3-тапсырма. А.Т.

Топтық жұмыс.

«Бес жолды» өлең құрастыр.

1-топ Ыбырай

2-топ Ақын

Оқушылар фигуралар арқылы топқа бөлініп, бес жолды өлең құрастырады.

Дескриптор: Жалпы-3 балл.

-өлең құрылымын сақтай отырып құрастырады


Сабақтың соңы

7 мин.



Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдау.

Үйге тапсырма: Ақынның өлеңін жаттау.

Бағалау: «Әуе шары»әдісі арқылы бағалау

1-10 баллдық жүйемен бағалау

«ПОПС формуласы» бойынша сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар сабаққа деген көзқарасын, рефлексия жасайды




Үй тапсырмасын күнделікке жазады









1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың

сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2023
264
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі