5-сынып қазақ тілі "Тілдік қарым-қатынас талаптары"

Тақырып бойынша 12 материал табылды

5-сынып қазақ тілі "Тілдік қарым-қатынас талаптары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тілдік қарым-қатынас талаптары туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

1. Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Фонетика

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

17.09.2025 ж.

Сыныбы: 5

Сабақтың тақырыбы:

Тілдік қарым-қатынас талаптары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;

5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жаза алады.

«Біртұтас тәрбие» бағдарламасына негізделген құндылық

Еңбек және кәсіби біліктілік


Еңбек және кәсіби біліктілік


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі


Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақ-тың басы

Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

2. Психологиялық ахуал жақсарту.

Мақсаты: Бір-біріне тілек айту арқылы жағымды орта қалыптастыру.

3. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;


Оқушылар сабаққа назар аударады.

Тілектер білдіру арқылы көң іл-күйлері көтеріледі.

Ауызша жауап береді.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!



Жұмыс дәптер-лері

Сабақ-тың ортасы

Ой шақыру

1. Тіл неліктен құралға жатады?

2. «Тіл-қарым-қатынас құралы дегенді қалай түсінесің?

Тыңдалым

1-тапсырма

Мәтінді үнтаспадан тыңдап, ақпараттарды есіңе сақта.

-Тыңдалған мәтіндегі ой не жайында?

-Негізгі ойды жеткізіп тұрған қандай сөздер?

Айтылым

2-тапсырма

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бер.

1.Адамдардың қарым-қатынасы не арқылы жүзеге асады?

2.Тілдік қатынас деген не? Ол қандай жағдайда орын алады?

Жазылым



Дескриптор:

Мәтінді үнтаспадан тыңдап, ақпараттарды есіне сақтайды.



Дескриптор:

Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

Дауысты дыбыстарды оқылым мәтінен теріп жазады





Дескриптор:

Дауыссыз дыбыстарды оқылым мәтінен теріп жазады



2 балл

2 балл

3 балл

3 балл

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері



Сабақ-тың соңы

Үйге тапсырма: 20-бет, 6-тапсырма





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі