Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Мектеп: Мұхи атындағы орта жалпы білім беретін мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 1ң.12.2021ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Нуриева АС |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5«А» сынып |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Алтын адам» археологиялық олжасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылар сабақ соңына қарай не үйренгенін қалайсыз? Қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу; Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Сақтардың әйгілі археологиялық ескерткіштерін атайды; - Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болғандығын анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Қазақстан жерінде табылған үш алтын адамның табылған жерлерін картадан көрсетеді; - Археологиялық олжаның ерекшеліктерін көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Қазба жұмыстар жүргізу нәтижесінде табылған археологиялық деректердің маңызын дәлелдейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- Есік обасының археологиялық олжаларын біледі; - Археологиялық ескерткіштің неліктен «Алтын адам» деп аталатынын түсінеді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
География, бейнелеу өнері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтармен байланыс |
- шығармашылыққа баулу; - ізденіс қабілеттерін арттыру; - көптеген ғасырлар бойы адамдар жинақтаған жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу; - өз елінің тарихи құндылықтарын құрметтеуге үйрету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: «Алтын адам», күміс тостаған, ақинақ, көсем, патша, археология, қорған, оба, қорым деген сөздер бойынша түсінік қалыптасады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ақинақ, көсем, патша археология, қорған, оба, қорым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Алтын адам туралы естулерің бар ма? 2. Алтын адам деген кім? 3. Алтын адамның макетін Алматы қаласына барғанда көрдіңдер ме? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Неліктен алтын адам тек алтыннан жасалды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жазыңыз. 2. «Алтын адам» ескерткіші сақтар өмірі туралы не айтады? деген сұрақтың төңірегінде 5-6 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастырыңыз. 3. «Алтын адам» археологиялық жәдігерінің ашылуының маңызы зор» деген тұжырымды қолдайтын үш дәйек келтіріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Сақтар туралы жазбаша деректер туралы біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын сұрау Тақырыбы: «Сақтар туралы ежелгі грек және парсы тіліндегі мәліметтер» Оқушылардың үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Зымыран сұрақтар» қойылады. 1.Геродот сақтарды қалай атады? \Азиялық скифтер\ 2.Сақтар туралы ежелгі грек авторларының мәліметі өте маңызды,әсіресе \Геродот,Страбон,Ксенофонт,Ктесий,Фукидид\ 3. «Авеста»кітабы мен парсылардың сына жазуы алғашқы мәліметтерді кімдер жөнінде берді?\Сақтар\ 4. Зороастра дінінің қасиетті кітабы? «Авеста» 5. «Жүйрік атты турлар»деп қай жазбада аталды? \Иран жазбаларында \ 6.Парсы жазбаларында сақтар қалай аталды?\ «Құдіретті еркектер»\ 7.Массагет тайпасының билеушісі болған кім?\Тұмар Томирис\ 8Сақтарға қатысты көне парсы тіліндегі кейбір жазбалар тасқа қашап жазылған сына жазуларында сақталған.Солардың ішіндегі ең атақтысы?\Бехистун сына жазуы\ 9.Сақтардың басты қарулары?\Садақ пен жебе,найза,айбалта\ 10. «Бұл көшпелілер өте қарапайым,инабатты,кішіпейіл жандар,бұларда залымдық,қараниеттілік деген мүлдем болмайды.Көп жағдайда бостандықта,еркін жүруді ,тәуелсіз болуды қалайды» деп жазған кім еді? \Страбонның «География» атты еңбегінде баяндалған. Қызығушылықты ояту кезеңі.Ребус шешу:
Сынып оқушылары
1.Суретегі ребусті шешейік Болжамдарын негіздейді. Онлайн Мектеп платформасынан видеотүсіндірме |
Смайликтер Есік обасында жүргізілген археологиялық қазба жұмыстары бейнеленген ғаламтордан алынған фотосуреттер, карточкалар, кескін карта, стикерлер, маркерлер, флипчарт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Екі түрлі түсініктеме күнделігі.» Оқушылардан дәптердің бетін ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
Топтық тапсырма І-топ: Картамен жұмыс Қазақстан териториясында «Алтын адам» жәдігерлерінің табылған аумағын, уақытын көрсету.
Дискрипторлар: 1. «Алтын адамды» кім тапты? 2. Есік обасынан не табылды? 3. «Алтын адам» неге тек алтыннан жасалды? 4. «Алтын адам» қашан табылды? 5. «Алтын адам» қалай табылды? Жұптық бағалау 3-ші тапсырма : Есік обасынан табылған маңызды үш заттың тізімін жасап, сипаттаңыз. 1-зат ....................................... 2-зат ....................................... 3-зат .......................................
1. Биіктігі – 70 см шамасында. 2. Әшекей саны – 150-ге жуық. 3. Баскиімнің ең ұшында -- арқардың алтын бейнесі орналасқан. 4. Баскиімнің пішіні – шошақ төбелі 5. Баскиімдегі жебе саны – 4 6. Баскиімдегі әшекейлер орналасуына қарай --көк әлемі, жер әлемі, жерасты әлемі болып үш бөлікке бөлінді. 4-тапсырма
Онлайн Мектеп платформасындағы 4 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындату 1.Есік қорғанынан «Алтын Адамды» тапқан археолог Ә.Төлеубаев К.Ақышов З.Самашев К.Байпақов 2. «Алтын адам» киімі қанша алтын әшекеймен безендірілген? 4 мыңдай 1 мыңдай 8мыңдай 10 мыңдай 3Ерте темір дәуіріндегі өнер қалай аталады? Аң стилі Сақ стилі Классикалық стил Бұйымдық стил 4. «Есік» қорғанынан табылған күміс тостағанда қанша таңба болған? 16 46 36 26
Үй тапсырмасын беру: «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу
Oқyшының өз жұмыcтapын бaғaлayы Aты-жөнi: ________________________ Cыныбы: ____________
|
Сақтар мәдениеті (мәтін) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РЕФЛЕКСИЯ Үй тапсырмасын беру: «Алтын адам» - сақ патшасы» тақырыбына әңгіме жазу |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1. Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2. Барлық оқушыларға «Алтын адам» ескерткішін анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Сынып оқушылары теорияны практика жүзінде көрсетеді, көру, есте сақтау қабілетін дамытады. |
1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау. 3. Кері байланыс (ауызша) 4. Ой қозғау. 5. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану. |
АКТ қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелері сақталды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |