5 Сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5 Сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
1 бөлім. Ауа-райы және климаттық өзгерістер 5 сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

1 бөлім. Ауа-райы және климаттық өзгерістер

Педагогтің аты-жөні:

Қайырбек А.С.

Күні:

12.09.2025ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Климаттық өзгерістердің зардаптары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.1. Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау.

7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар оқылым бойынша мәтінді оқиды, мәтіндегі ақпараттарды анықтайды, Сөйлеу барысында интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдана алады, аргументтер арқылы дәлелдер келтіреді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

«Түстер сөйлейді» әдісі арқылы топқа бөлу.

«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша түрлі суреттер көрсету.

Түстерді таңдайды, таңдаған түсі бойынша топқа бөлінеді.

Берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбын аныцқтайды.


Shape1

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


«Климаттық өзгерістердің зардаптары» мәтінін оқыту тапсырмасымен жұмыс.

(7 класс оқулығы, №4 тапсырма,

15 бет)

1-топ:

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы мәтін мазмұнына сәйкес негізгі ақпараттарды анықтайды.

Дескриптор:

1.Сұрақтар төңірегінде пікір білдіреді.

2. Аргументтер арқылы дәлелдер келтіреді.

2-топ.

«Ассосация» тапсырмасын орындау

Дескриптор:

1.Мәтіндегі деректер бойынша климаттық өзгерістердің түрлерін анықтайды.

3-топ.

«Түртіп алу» әдісі арқылы мәтіннен климаттық өзгерістердің атауын тап және зардабын анықтау.

Дескриптор:

1.Климаттық атауларды мәтіннен табады.

2. Олардың зардабын анықтайды.



Топтық бағалау.









Топтық бағалау







Топтық бағалау

Оқулық,


«Фрайер» әдісі.

Топтық тапсырма беру.

Топтық жұмыс. «Екпін» туралы түсінік қалыптастыру.

Дескриптор:

1.Анықтамасын жазады

2.Сипатын жазады.

3. Мысал келтіреді

4. Мысал емес сөздерді табады.

Жеке бағалау.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия



Сабақты бекіту.

«Ойтаразы» әдісі


1.Мен бүгінгі сабақта не түсіндім?

2. Мен сабақта кімге қолдау көрсеттім?

Қ-Құнды

Қ-Қызықты

Қ-Қиын






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі