Материалдар / 5 СЫНЫП ҚМЖ. 7-8 сабақ. Қиял мен шындық бірлігі

5 СЫНЫП ҚМЖ. 7-8 сабақ. Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып Қазақ тілінен Қиял мен шындық бірлігі тақырыбына арналған сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

"№ 1 жалпы білім беру орта мектебі" КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

     Бөлім:

6-бөлім.Қиял әлемі

Педагогтің аты-жөні

Тасқынбай Маусымжан

Күні:

22.01.24 жыл.

Сынып: 5 “В”

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қиял мен шындық бірлігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 -тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау;

5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаты

- тірек сөздерді, ұсынылған иллюстрацияларды қолдана отырып , мәтін құрайды;

- зат есімдердің мағыналық түрлері деректі, дерексіз зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Үй тапсырмасын сұрау.

Амандасады




Сабақтың ортасы


1—тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз. Жазылым тапсырмасын орындаңыз.

Тірек сөздер: жылқы бейнеленген, жаңа тәсіл , қиял мен шындықтың бірлігі, әсер етеді, жүйрік қиял.




- сұраққа жауап береді,

- суретке қарап мәтін құрайды.;

Дескриптор:


Сұраққа жауап 1

Мәтін құрау 2


3 ұпай

Оқулық

105-бет

Тілдір бағдар

Зат есімнің септелуі

































Кері байланыс

  1. тапсырма. Сөйлемдерден ілік, барыс және табыс септік жалғауларымен келген сөздерді теріп жазып, талдау жаса.

Толқынға толқын еркелеп,

Меруерт көбікке оранып… 

Жарға жетер ентелеп... (М.Ж.)



Кірпігін де сирек қағады. (М.Ә.)



Омар Есіл өзенінің жағалауынан сауысқанның балапанын тауып алды. Ол балапанды үйге алып келді. Балапанға нанның үгіндісін берді. (С.М.)


Үлгі: толқынға – б.с. (барыс септігіндегі) жалпы, дерексіз, дара, негізгі зат есім.




  1. тапсырма. Берілген сөздерге жатыс, шығыс, көмектес септіктерінің жалғауын жалғап, кестені толтыр

Түбір зат есім

Жатыс

Шығыс

Көмектес

Ел




Ағаш




Көз






Сабақты қорытындылап, берілген ойды жалғастырады.

Мен бұрыннан білгенім....................

Бүгінгі сабақта түсінгенім................

Білгім келеді......................................

-сөйлемді мұқият оқиды;

-Ілік, барыс, табыс септігіндегі зат есімдерді табады;

- зат есімдерге талдау жасайды;










Берілген сөздерге септік жалғауын жалғайды:


Дескриптор:

-Ілік, барыс, табыс септігіндегі зат есімдерді табады;

- зат есімдерге талдау жасайды;


Барлығы 3 ұпай








Дескритор


Барлығы 3 ұпай


Қима қағаз














Үйге тапсырма



6 -тапсырма Бен Хейнмен сұхбат құрап жазыңыз



106 -бет





















2-тапсырма. Қима қағаз оқушыға

Shape1

0


21 Қаңтар 2024
721
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі