|
Бөлім: |
5.2 A Заттар және материалдар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еритін және ерімейтін заттар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.2.5 Заттарды ерігіштігі бойынша металдар және бейметалдарға жіктеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ерігіштік және металдар мен бейметалдарға жіктейді |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі 1.Ерітінді деген не? 2. Зат дегеніміз не? 3. Еритін және ерімейтін зат деген не? 4.Қандай заттар тез ериді? |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың мақсатын, тақырыбын ашады. |
ҚБ мадақтау |
Үлестірмелі материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Зертханалық жұмысты орындау. |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Тәжірибе: Сабаққа қажетті заттар: өлшеуіш стақан, ерітінді үшін сұйықтық, жылы су, ыдыс жууға арналған сұйықтық, құмшекер немесе глицерин, түбі кесілген пластик бөтелке, ұялы телефон немесе фотоаппарат. 1. 25 мл ыдыс жуатын сұйықтық пен 100 мл жылы судан ерітінді дайындайды. 2. Ерітіндінің заттарын мұқият араластырады. 3. Ерітінді дайындайды. 4. Пластик бөтелке арқылы 10 сабын көпіршігін шығарып, суретке түсіреді. 5. Дайын ерітіндіге 0,5 шайқасық құмшекер немесе 1 шайқасық глицеринді қосады. Ерітіндіні біртектес болғанға дейін араластырады. 6. 10 сабын көпіршігін үрлеп шығарады. Оларды суретке түсір. 7. Суреттерді салыстырады.Сұрақтарға жауап береді. Қай ерітіндіде сабын көпіршігі үлкен көлемді болды? Қай ерітіндінің сабын көпіршігі көпке дейін жарылмады? Қай ерітіндінің көпіршігі тез үрленді? 8. Қорытынды жасайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тәжірибені орындайды, сұрақтарға жауап беріп қорытынды жасайды. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
«Кестемен жұмыс» әдісі. Жеке жұмыс. Мәтіндегі ақпараттар негізінде заттарды металдар мен бейметалдарға жіктеңіз. |
1. Оқушылар заттарды металдар мен бейметалдарға жіктейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Кестені толтырады
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 7 мин |
«Сұрақты қағып ал!» әдісі. Жеке жұмыс 1.Химиялық элементтер бөлінеде? 2. Суда еру деңгейіне қарай заттар бөлінеді? 3. Жақсы еритіндерге мысал? 4. Металл дегеніміз не? 5.Металл емес дегеніміз не? 6. Ерігіштік дегеніміз не? 7. Концентрацияланған дегеніміз не? 8. Металдарға жатады? 9. Металл еместерге жатады? 10. Ерігіш зат? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1 балл
|
Үлестірмелі материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
5 сынып ҚМЖ Еритін және ерімейтін заттар
5 сынып ҚМЖ Еритін және ерімейтін заттар
|
Бөлім: |
5.2 A Заттар және материалдар |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еритін және ерімейтін заттар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.2.5 Заттарды ерігіштігі бойынша металдар және бейметалдарға жіктеу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ерігіштік және металдар мен бейметалдарға жіктейді |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі 1.Ерітінді деген не? 2. Зат дегеніміз не? 3. Еритін және ерімейтін зат деген не? 4.Қандай заттар тез ериді? |
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сабақтың мақсатын, тақырыбын ашады. |
ҚБ мадақтау |
Үлестірмелі материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 12 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Зертханалық жұмысты орындау. |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Тәжірибе: Сабаққа қажетті заттар: өлшеуіш стақан, ерітінді үшін сұйықтық, жылы су, ыдыс жууға арналған сұйықтық, құмшекер немесе глицерин, түбі кесілген пластик бөтелке, ұялы телефон немесе фотоаппарат. 1. 25 мл ыдыс жуатын сұйықтық пен 100 мл жылы судан ерітінді дайындайды. 2. Ерітіндінің заттарын мұқият араластырады. 3. Ерітінді дайындайды. 4. Пластик бөтелке арқылы 10 сабын көпіршігін шығарып, суретке түсіреді. 5. Дайын ерітіндіге 0,5 шайқасық құмшекер немесе 1 шайқасық глицеринді қосады. Ерітіндіні біртектес болғанға дейін араластырады. 6. 10 сабын көпіршігін үрлеп шығарады. Оларды суретке түсір. 7. Суреттерді салыстырады.Сұрақтарға жауап береді. Қай ерітіндіде сабын көпіршігі үлкен көлемді болды? Қай ерітіндінің сабын көпіршігі көпке дейін жарылмады? Қай ерітіндінің көпіршігі тез үрленді? 8. Қорытынды жасайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тәжірибені орындайды, сұрақтарға жауап беріп қорытынды жасайды. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
«Кестемен жұмыс» әдісі. Жеке жұмыс. Мәтіндегі ақпараттар негізінде заттарды металдар мен бейметалдарға жіктеңіз. |
1. Оқушылар заттарды металдар мен бейметалдарға жіктейді.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Кестені толтырады
|
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту 7 мин |
«Сұрақты қағып ал!» әдісі. Жеке жұмыс 1.Химиялық элементтер бөлінеде? 2. Суда еру деңгейіне қарай заттар бөлінеді? 3. Жақсы еритіндерге мысал? 4. Металл дегеніміз не? 5.Металл емес дегеніміз не? 6. Ерігіштік дегеніміз не? 7. Концентрацияланған дегеніміз не? 8. Металдарға жатады? 9. Металл еместерге жатады? 10. Ерігіш зат? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: - Оқушылар сұрақтарға жауап береді. 1 балл
|
Үлестірмелі материал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














