Материалдар / 5 сынып сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5 сынып сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары, информатика пәнінің мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2020
587
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН 5 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН САБАҚ ЖОСПАРЫ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.1А бөлімі - Компьютер және қауіпсіздік

Мектеп:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 күні:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады?

Сабақ түрі

Өтіп жатқан материалдарды жүйелеу

Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттар (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау

Сабақ мақсаты

- техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау

- компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану

Жетістіктер критерийлері


Барлық оқушылар

-информатика кабинетіндегі ережелер мен талаптардың орындалуы мен көз жаттығуларын қолдануды үйренеді; қауіпсіздік ережелерімен толық танысады, білімдері қалыптасады.

Оқушылардың басым бөлігі

- техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында;

- техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды;

Кейбір оқушылар

- компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады.

Тілдік мақсаты


Оқушылар:

  • дене қалпын дұрыс ұстаудың маңыздылығы мәселесін талқылау (сөйлеу мен тыңдау дағдылары);

  • денсаулықты қорғауға көмектесетін жаттығулар жиынтығын сипаттау (жазылым дағдылары)

Пәндік лексика мен терминология

  • Көздің нашарлауы, дене қалпының бұзылуы, сіңірлердің тартылуы, денсаулық пен қауіпсіздік, қауіп;

  • Білек, мойын, қол, арқа, иық, омыртқа жотасы, іш, бұлшық еттер

  • Шынығу, керілу, босаңсу, хабардар болу.

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:

  • (сіңірлердің травматикалық сипаттағы созылмалы тартылуын, көздердің талуын/қалжырауды) болдырмау үшін алдымен ... қажет, кейін ... .

  • Дене қалпын дұрыстау үшін алдымен сіз …көз жеткізіңіз, кейін … екеніне көз жеткізіңіз;

  • Қауіпсіздікті сақтау ... байланысты.

Құндылықтарды

қалыптандыру



Өзіне және айналасындағыларға сыйластығы

/Бұл құндылық білім беру процесіне қатысушыларға бір-біріне сыпайы қарым-қатынасты сақтау, жеке және жұптық тапсырмаларды орындау кезіндегі тайм-менеджментті сақтау, гигиена нормалары мен техника қауіпсіздігін сақтау (жұмыс орнын сабаққа дейін және кейін таза ұстау) арқылы қалыптандырылады/.

Ынтымақтастық

/Оқушыларда қиындықтар туған жағдайда мұғалім қолдау көрсетеді. Ынтымақтастық оқушылардың бір-бірін жұптасып жұмыс кезінде өзара қолдау көрсету арқылы, алға қойылған гипотеза пайдасына аргументтер іздеу арқылы қалыптандырылады/.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану (адам анатомиясы, адам сүлдесі).

Физика (электр құралдары мен электромагниттік сәуле шығару)

Алдын ала меңгерілуге тиісті білімідер


Оқушылар бастауыш мектептің «АКТ» курсынан енгізу/шығару жабдықтарымен, компьютердің ішкі/сыртқы құрылғыларымен таныс. Оларда мәтіндерді, графиканы, презентацияны және мультимедияны өңдеу үшін қолданбалы программалармен жұмыс тәжірибесі бар. Сонымен қатар оқушылар ақпаратты іздеу мен онымен алмасу үшін Интернетті қолдана алады.


Сабақ барысы

Жоспарланған сабақ кезеңдері

Сабақта жоспарланған қызметі


Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

















Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару.

Тренинг: Сөзімді аяқта.

  • Компьютерді қайда қолданамыз?

Оқушылар ақпарат таратушы құрылғылары арқылы топтасады.

Сабақтың басталуы.

1.Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау ұсынылады.

2. Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: «Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау».

3. Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруді ұсыну

  • Егер сіз техника қауіпсіздігін сақтамаған жағдайда, не болады?

4.Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды:

  • Бүгін біз техника қауіпсіздігі ережелерін сақтамағанның қандай салдар болатынын білетін боламыз. Қауіпсіздік туралы айтамыз. Компьютермен жұмыс кезінде өзініңң жұмысын қалай дұрыс ұйымдастыру керек.

5. Оқулықтағы 6-беттегі мәтінмен жұмыс.

  • Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге ұзақ отыруға болмайды?

  • Көзді шаршатудың жолдары қандай?

6. Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастыру ұсынылады.


Жұптасып диалог құрастырады.

Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз.


/оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұрау/.



Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек.



Сабақ презентациясы

URL-суреттер











Интерактивтік тақта

http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720






Информатика оқулығы

5-сынып, 6-7 бет












Сабақ ортасы

36 мин






Шынықтыру ретінде музыкамен кабинетте жасырып қойған суреттерді табу ұсынылады.

Ойланып, бөлініңдер:

- Суретің қандай сұраққа жауап береді?

- Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

- Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

- Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?


Ж оғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалау.

Алдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыпз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қою. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындау (сурет бойынша):




- Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды?

- Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу;

- Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?


Оқушылар әрекеті: Кабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді.

1-тапсырма: Сөйлеу дағдысын дамыту үшін бағытталған «Сен маған, мен саған» тапсырмасы.

Сонымен, біз үш топқа бөліндік. Топта бір-біріңмен бөлісіп, суретте не бейнеленгенін көрсетіңіз және неге оны осы топқа айқындағаныңыз туралы айтып беріңіз.

2-тапсырма: «Постер құрастыру»

Топтар суреттерін, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 7-бетіндегі материалды пайдаланып (көз үшін жаттығулар мен қол буындары үшін жаттығулар)

Постерді қорғау Баяндама үшін тайм-менеджмент - 1 мин

Әр топ өз постерін қорғап болғаннан кейін смайлик түрінде баға қоюын сұрау

Постерді бағалау үшін өлшемдер

1.біртума

2.Эстетикалы

3.түсінікті және айқын

Өте жақсы

Жақсы

Ескертпелер бар

* Қосымша тапсырма

Егер адам тәулігіне 3 сағат компьютер алдында уақытын өткізетін болса, онда сіз жылына, айына, аптасына қанша уақыт компьютер алдында өткізетініңізді есептеңіз.

3-тапсырма: оқулықтан «жинақтау» және «қолдану» тапсырмаларын орындау ұсынылады.

Жинақтау тапсырмасындағы төтенше жағдайлар кезінде алғашқы жәрдем көрсету әрекеттерін дәптерлеріне жазады.

Қолдану тапсырмасында берілген техникалық диктантты /бос орындарға тиіті сөздерді жазу/

Сабақ презентациясы

Сабақтың соңы

2 мин















































Рефлексия

5 мин

Білімдерін пысықтау. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ұсыну.


Компьютерде BILIMLAND http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 ресурсынан 2,3 жаттығуларды орындауды ұсыну.

Shape1


Сонымен біз бүгін компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? туралы білдік.

Стикерде өздеріңіздің бүгін қалай жұмыс істегеніңіз туралы сурет салып беріңіз:

Үйге тапсырма

5 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетін оқу.

Компьютермен жұмыс кезінде орындау үшін ұсынылатын жаттығулар ойлап тап.

* Отбасы мүшелерін байқап көр: олар компьютермен жұмыс кезінде дене мен көз үшін жатығулар жасай ма.

* Отбасы мүшелері үшін кесте құрастыр: компьютер алдында қанша уақыт отырамыз.


Сабақ презентациясы




770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!