Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5 сынып сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ИНФОРМАТИКА ПӘНІНЕН 5 СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН САБАҚ ЖОСПАРЫ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.1А бөлімі - Компьютер және қауіпсіздік |
Мектеп:
|
||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақ тақырыбы |
Компьютерде зиян келтірмей қалай жұмыс істеуге болады? |
||
Сабақ түрі |
Өтіп жатқан материалдарды жүйелеу |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін мақсаттар (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.1 - қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтамаудың салдары туралы талдау жасау |
||
Сабақ мақсаты |
- техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде өзінің денсаулығына зиян салдарын анықтау - компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолдану |
||
Жетістіктер критерийлері |
Барлық оқушылар -информатика кабинетіндегі ережелер мен талаптардың орындалуы мен көз жаттығуларын қолдануды үйренеді; қауіпсіздік ережелерімен толық танысады, білімдері қалыптасады. Оқушылардың басым бөлігі - техника қауіпсіздігі ережелерін біледі және айтады: жұмыс кезінде, жұмыстан кейін, кабинетте жұмыс алдында; - техника қауіпсіздігі ережелерін бұзу кезінде себептер мен салдарының өзінің денсаулығы үшін салдарын айқындайды; Кейбір оқушылар - компьютермен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігі ережелерін қолданады. |
||
Тілдік мақсаты |
Оқушылар:
Пәндік лексика мен терминология
Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер:
|
||
Құндылықтарды қалыптандыру
|
Өзіне және айналасындағыларға сыйластығы /Бұл құндылық білім беру процесіне қатысушыларға бір-біріне сыпайы қарым-қатынасты сақтау, жеке және жұптық тапсырмаларды орындау кезіндегі тайм-менеджментті сақтау, гигиена нормалары мен техника қауіпсіздігін сақтау (жұмыс орнын сабаққа дейін және кейін таза ұстау) арқылы қалыптандырылады/. Ынтымақтастық /Оқушыларда қиындықтар туған жағдайда мұғалім қолдау көрсетеді. Ынтымақтастық оқушылардың бір-бірін жұптасып жұмыс кезінде өзара қолдау көрсету арқылы, алға қойылған гипотеза пайдасына аргументтер іздеу арқылы қалыптандырылады/. |
||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану (адам анатомиясы, адам сүлдесі). Физика (электр құралдары мен электромагниттік сәуле шығару) |
||
Алдын ала меңгерілуге тиісті білімідер |
Оқушылар бастауыш мектептің «АКТ» курсынан енгізу/шығару жабдықтарымен, компьютердің ішкі/сыртқы құрылғыларымен таныс. Оларда мәтіндерді, графиканы, презентацияны және мультимедияны өңдеу үшін қолданбалы программалармен жұмыс тәжірибесі бар. Сонымен қатар оқушылар ақпаратты іздеу мен онымен алмасу үшін Интернетті қолдана алады. |
Сабақ барысы |
||||||
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Сабақта жоспарланған қызметі |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 2 мин |
Сынып оқушыларының зейінін сабаққа аудару. Тренинг: Сөзімді аяқта.
Оқушылар ақпарат таратушы құрылғылары арқылы топтасады. Сабақтың басталуы. 1.Суреттерге қарап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау ұсынылады. 2. Оқушылар сабақ тақырыбын атайды: «Денсаулығын және техника қауіпсіздігі ережесін сақтау». 3. Техника қауіпсіздігін сақтау туралы видео көруді ұсыну
4.Оқушылар сабақтың міндеті мен мақсатын атайды:
5. Оқулықтағы 6-беттегі мәтінмен жұмыс.
6. Түйінді сөздерді қолданып, жұптасып диалог құрастыру ұсынылады. Жұптасып диалог құрастырады. Диалог нәтижесі бойынша қорытынды жасаймыз.
/оқушыларды жеке өз диалогтары бойынша қорытынды жасауды сұрау/. Қорытынды: «компьютерге тәуелділік», «көз аурулары» пайда болмас үшін ережелерді сақтау керек. |
Сабақ презентациясы URL-суреттер Интерактивтік тақта http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 Информатика оқулығы 5-сынып, 6-7 бет
|
||||
Сабақ ортасы 36 мин |
Шынықтыру ретінде музыкамен кабинетте жасырып қойған суреттерді табу ұсынылады. Ойланып, бөлініңдер: - Суретің қандай сұраққа жауап береді? - Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу; - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек? Ж оғары деңгей дағдысы: сараптау және бағалау. Алдын ала сыныптағы оқушылар санына сәйкес суреттерді басып алыпз (мысалы: 12 сурет). Сабаққа дейін кабинетте суреттерді жасырып қою. Оқушылар суреттер тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарды таңдау үшін, курветкаларда сұрақтар дайындау (сурет бойынша):
- Компьютермен жұмыс кезінде не істеуге болмайды? - Компьютер бізге қалай ықпал етеді – қауіпсіздік техникасын бұзу; - Компьютердің зиянды ықпалынан қорғану үшін не істеу керек?
Оқушылар әрекеті: Кабинетте суреттерді тауып, топқа бөлінеді. 1-тапсырма: Сөйлеу дағдысын дамыту үшін бағытталған «Сен маған, мен саған» тапсырмасы. Сонымен, біз үш топқа бөліндік. Топта бір-біріңмен бөлісіп, суретте не бейнеленгенін көрсетіңіз және неге оны осы топқа айқындағаныңыз туралы айтып беріңіз. 2-тапсырма: «Постер құрастыру» Топтар суреттерін, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер пайдалана отырып постер құрастырады 5 сынып оқулығының 7-бетіндегі материалды пайдаланып (көз үшін жаттығулар мен қол буындары үшін жаттығулар) Постерді қорғау Баяндама үшін тайм-менеджмент - 1 мин Әр топ өз постерін қорғап болғаннан кейін смайлик түрінде баға қоюын сұрау
* Қосымша тапсырма Егер адам тәулігіне 3 сағат компьютер алдында уақытын өткізетін болса, онда сіз жылына, айына, аптасына қанша уақыт компьютер алдында өткізетініңізді есептеңіз. 3-тапсырма: оқулықтан «жинақтау» және «қолдану» тапсырмаларын орындау ұсынылады. Жинақтау тапсырмасындағы төтенше жағдайлар кезінде алғашқы жәрдем көрсету әрекеттерін дәптерлеріне жазады. Қолдану тапсырмасында берілген техникалық диктантты /бос орындарға тиіті сөздерді жазу/ |
Сабақ презентациясы |
||||
Сабақтың соңы 2 мин Рефлексия 5 мин |
Білімдерін пысықтау. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы ұсыну.
Компьютерде BILIMLAND http://bilimland.kz/ru/#lesson=16720 ресурсынан 2,3 жаттығуларды орындауды ұсыну.
Сонымен біз бүгін компьютермен жұмыс істеу кезінде өзіне қалай зиян келтірмеу? туралы білдік. Стикерде өздеріңіздің бүгін қалай жұмыс істегеніңіз туралы сурет салып беріңіз: Үйге тапсырма 5 сынып Информатика оқулығының 8-9 бетін оқу. Компьютермен жұмыс кезінде орындау үшін ұсынылатын жаттығулар ойлап тап. * Отбасы мүшелерін байқап көр: олар компьютермен жұмыс кезінде дене мен көз үшін жатығулар жасай ма. * Отбасы мүшелері үшін кесте құрастыр: компьютер алдында қанша уақыт отырамыз. |
Сабақ презентациясы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |