Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
5-сынып СОЧ қазақ тіл мен әдебиет 4-токсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4 -ТОҚСАННЫҢ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Ұзақтығы – 40
Тыңдалым – 8 минут
Оқылым – 12 минут
Жазылым – 20 минут
Айтылым сабақтан тыс уақытта бағаланады (әр білім алушыға 2 минут беріледі)
Балл саны – 30
Тапсырма түрлері
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Көп таңдауы бар сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың құрылымы 4 компоненттен тұрады. Бірінші компонент –тыңдалым, екінші компонент – оқылым, үшінші компоненті –жазылым және тілдік бағдар,төртінші компоненті –айтылым дағдыларын тексеруге арналған .
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
*Тапсырмалар |
Қамтылатын мақсаттар |
*Тапсырмаларға сипаттама |
*Тапсырмалар түрлері |
*Орындау уақыты, мин |
Балл |
1-5 |
5.1.6.1 Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру. |
Тапсырма жеке орындалады. Білім алушылар 165 сөзден тұратын тақырыпқа қатысты мәтінді 2 рет тыңдайды (аудиоқұралдар болмаған жағдайда мұғалім мәтінді өзі 2 рет оқып береді). Білім алушылар мәтінді тыңдау барысында мәтіннің мазмұнына негізделген бірінші, екінші,үшінші тапсырмаларда мәтін мазмұны бойынша берілген сұрақтарға бір сөйлеммен жауап береді.Төртінші тапсырмада төрт нұсқаның ішінен дұрыс жауабын белгілейді. Бесінші тапсырмада мәтін мазмұнына сай келетін шын,жалған, айтылмаған ақпаратты белгілейді. Мұғалім білім алушының мәтін мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап бере алуын бағалайды. |
Көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар |
8 минут |
5 |
6-10 |
5.3.3.1Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау. |
Тапсырма жеке орындалады. Білім алушылар тақырыпқа қатысты 125 сөзден тұратын көркем әдеби мәтінді оқиды. Бірінші, екінші тапсырмаларда мәтін мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап жазады. Үшінші тапсырмада төрт нұсқаның ішінен дұрыс жауабын белгілейді. Төртінші тапсырмада берілген сөйлемдердің жалғасын тауып белгілейді. Бесінші тапсырмада берілген сөздерге қосымшалар жалғап,ретін өзгертіп сөйлем құрап жазады. Мұғалім білім алушының мәтін мазмұнын түсініп, тақырыпты анықтай алуын бағалайды.. |
Көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар |
12 минут |
5 |
11 |
5.4.1.1 Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат жазу; 5.5.1.5.Болымды, болымсыз етістіктерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. |
Тапсырма жеке орындалады. Білім алушы болымды және болымсыз етістіктерді қолдана отырып, «Қазақстандағы халықтар достастығы» туралы шетелде тұратын досына 60-80 сөзден тұратын хат жазады. Жазылым жұмысында хат стилін сақтауы және болымды, болымсыз етістіктерді дұрыс қолдануы мен тақырыпқа қатысты лексикалық минимумды қолдануы бағаланады. |
Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
20 минут |
10 |
12 |
5.2.6.1 Тірек сөздерді дұрыс қолданып иллюстрацияларды сипаттау. |
Тапсырма жеке орындалады. Білім алушыларға «Ұлы дала табиғаты» бөліміне қатысты иллюстрациялық суреттер беріледі. Мұғалім білім алушының суреттерді сипаттауда тірек сөздерді дұрыс қолдануын бағалайды. |
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар |
Сабақтан тыс, қосымша уақытта өткізіледі. (Әр білім алушыға 2 минуттан беріледі) |
10 |
Барлығы |
|
|
|
40 минут |
30 |
Тыңдалым . Мәтінді мұқият тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.
Сұлу Көкше өңірінде биік тау бар. Жерден атқан садақтың оғы оның шыңына жетпейді. Содан да бұл тау Оқжетпес атанып кеткен.
Бұл шыңға сүйсінбейтін жан жоқ. Жақыннан қарағанда сандықша тастарды қолмен әдейілеп қалағандай көрінеді. Қарағайлар мен шыршалар Оқжетпестің тастарына қадалып өскен.
Шың туралы мынадай аңыз бар. Ертеде Бурабай, Көкше жерін мекендеген елде бір бала дүниеге келіпті. Ол елден ерекше ер тұлғалы, зор денелі, батыр болып өседі. Ірі болғаны сонша, өзін көтеруге мал шыдамаған соң пілге мініп жүріпті. Осы кезде қазақ жеріне қызыққан жау аз емес еді. Бала келген жаумен шайқасып, еліне жолатпапты.
Бір күні сол бала шайқастан кейін сәл тынығып алмақшы болады. Күміскөлдің мөлдір суына рақаттанып шомылады да, Көкшенің баурайындағы қалың қарағайдың арасына келіп жатады. Орман ішінде жасырынып жүрген жау осы сәтті дереу пайдаланады. Ұйқыдағы батырды қолға түсірмек болады. Қапыда қарусыз қалған батыр жаулармен айқаса кетеді. Батырдың күші азайып, әл-дәрмені таусылады. Сонда батыр жаулардан қорлық көргенше өлгенін артық санап, Құдайдан өзін тасқа айналдыруын тілейді. Жау қолына тастамас үшін пілін де төбесіне көтеріп алады. Сондағы батыр осы Оқжетпес болса керек.
(168 сөз)
1. Мәтіннің негізгі тақырыбын анықтаңыз.
__________________________________________________________________
[1]
2. Мәтіндегі баланы сипаттаңыз. __________________________________________________________________
[1]
3. Бала құдайдан не тіледі? __________________________________________________________________
[1]
4. Орман ішінде жасырынып жүрген жау нені пайдаланады.?
А. Баланың әлсіздігін
В. Баланың тынығуын
С. Баланың қорқақтығын
Д. Баланың ақымақтығын
[1]
5.Мәтін мазмұнына сай шын,жалған,айтылмаған ақпаратты табыңыз
1 |
Оқжетпес – Ақмола облысындағы Бурабай және Шабақты көлдерінің аралығындағы биік жартас. |
|
Шын |
2 |
Сұлу Көкше өңірінде биік тау бар |
Жалған |
|
3 |
Жау қолына тастамас үшін итін де төбесіне көтеріп алады. |
Айтылмаған |
[1]
Оқылым .Мәтінді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.
«Бірлік болмай тірлік болмас» деген атам қазақ. Берекені көздеген ел мерекелі тірлік жасаудан жалықпаған. Қазақстан халқы 1 мамырда ынтымақ пен бірлік күнін тойлайды. «Береке бастауы бірлік, ел іші тату тірлік» қағидасын ұстанған ел үшін бұл мейрамның орны ерекше.
Жыл сайын атаулы мерекеде Қазақстан аумағында тұрып жатқан 130-дан астам ұлт пен ұлыс өкілдері киелі қара шаңырақта тату-тәтті, береке мен бірлікте, бейбітшілік пен ынтымақта өмір сүріп жатқандығын тойлайды. Еліміздегі этностарды бұрынғыдан да жақындастыру үшін бүкіл Қазақстанда жаппай патриоттық шерулер өтеді.
Бүгінде «Достық» атты бір шаңырақ астына шоғырланған әрбір ұлттық-мәдени орталықтар мерекеде ән айтып, би билеп, жалпыхалықтық мейрамда дәстүр мен салтқа толы түрлі көріністер көрсетіледі. Халықтың көңіл-күйін көтеру үшін түрлі спорттық жарыстар ұйымдастырылады.
1 мамыр – Қазақстандағы 20 жылда құрған негізгі мереке.
(125 сөз)
https://stan.kz/1-mamyr-kazakstan-khalyktarynyn-birl/
1. Мәтіннің негізгі тақырыбын анықтаңыз.
__________________________________________________________________
[1]
2. Қазақстан халқы 1 мамырда нені тойлайды? __________________________________________________________________
[1]
3. «Бірлік болмай тірлік болмас» деген кім?
А) атам қазақ
В) Елбасы
С) қазақ билері
D) ұлттар достастығы
[1]
4. Мәтінге сай сөйлемнің жалғасын табыңыз
1 |
Береке бастауы бірлік |
|
А |
мерекелі тірлік жасаудан жалықпаған |
2 |
Берекені көздеген ел |
Б |
ел іші тату тірлік |
[1]
5. Сөздерді дұрыс орналастырып, қосымшаларды түрлендіріп, сөйлем құрап жазыңыз.
1 мамыр, құрылған, мереке, Қазақстан негізгі __________________________________________________________________
[1]
Балл қою кестесі
Тыңдалым, айтылым
Дағды |
Жауап |
Балл |
Жалпы балл |
Тыңдалым |
«Оқжетпес туралы аңыз» / оқушы жауабы ескеріледі. |
1 |
5 балл |
елден ерекше ер тұлғалы, зор денелі, батыр |
1 |
||
өзін тасқа айналдыруын тілейді. |
1 |
||
4-В |
1 |
||
1-айтылмаған; 2-шын; 3-жалған. |
1 |
||
Оқылым |
Қазақстан халықтарының достастығы. |
1 |
5 балл |
Ынтымақ пен бірлік күнін тойлайды. |
1 |
||
3-А |
1 |
||
1-Б 2-А |
1 |
||
1 мамыр – Қазақстандағы құрылған негізгі мереке / оқушы жауабы ескеріледі. |
1 |
||
|
10 балл |
Жазылым . Болымды және болымсыз етістіктерді қолдана отырып, «Қазақ батыры» туралы досыңызға хат жазыңыз (70-90 сөз).
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[10]
Айтылым. Берілген суреттерді тірек сөздердің көмегімен сипаттаңыз (әр білім алушыға 2 минут). [10]
«Ұлы дала табиғаты»
Тірек сөздер :саяхатшылар, қорықтар, көлдердің бірі, ұлттық саябақ, «Әнші құм», жануарлар әлемі, табиғаты
Жазылым
Балл |
Мазмұны (5 балл) |
Тіл сапасы (5 балл) |
5 |
Өте жақсы Мәтін құрылымы (кіріспе, негізгі және қорытынды), жанры, стилі толық сәйкес келеді. Ойын жүйелі түрде жеткізеді. Лексикалық минимумды қолдануы жоғары, стильдік қолданысы өте дұрыс. |
Өте жақсы Грамматикалық және пунктуациялық тұлғаларды өте дұрыс қолданады. Елеусіз қателері ойды түсінуге кедергі келтірмейді. |